ik drink geen wijn dus weg planquote:Op donderdag 20 november 2014 11:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
24kitchen natuurlijk! Volgens jamie kan iedereen koken! En wij mannen voelen ons dan aangesproken! En bij eten hoort wijn! Voor gerecht wijntje, hoofd gerecht wijntje en nagerecht lekker likeurtje en dan kan je beter niet gaan rijden en niet rijden is door zuipen en dan worden vrouwen makkelijker en dan ach joh blijf lekker slapen en dan NEUKEN! En voor het ontbijt de deur uit schoppen! Gods zij dank doet 24 kitchen niet aan ontbijt dus wij mannen kunnen dat niet
Altijd kapsalon.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:27 schreef Chawi het volgende:
Zou hij dan ook altijd hetzelfde recept gebruiken?
> Geen zware kost
> Niet teveel knoflook
> Snel klaar
Kokende heren, vertel, maken jullie meestal hetzelfde recept?
Nee, ik kook altijd iets anders. Ik vind koken leuk om te doen en ik weet dat het over het algemeen goed smaakt.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:27 schreef Chawi het volgende:
Zou hij dan ook altijd hetzelfde recept gebruiken?
> Geen zware kost
> Niet teveel knoflook
> Snel klaar
Kokende heren, vertel, maken jullie meestal hetzelfde recept?
En dit is ontopic omdat?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:37 schreef Rickario het volgende:
Een good ol' Firefly3 topic:
NWS / Ook Britten willen "versierexpert" Julien Blanc weren #3
Bazentips:quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 08:06 schreef firefly3 het volgende:
Volgens mij zit de pijn vooral in de gedachte dat mensen het zo gemakkelijk hebben met vrouwen, ook met slechts een normaal gesprek. Dan moet het wel een gemeen truukje zijnFeit is dat vrouwen vallen op wie je als persoon bent en dat je dat nooit kunt faken. Probeer maar een uur lang anders voor te doen, ze voelt het dan meteen aan waardoor ze wegloopt. Die extreme beelden zijn allemaal extreem voor mensen die lichaamstaal niet snappen. Een glimlach, gegiechel en 50% input van haar kant is de essentie. Als je haar niet aan het lachen kunt maken doe je het fout!!
Daar hebben we toch de PUA-reeks/AVNZMG-reeks voor? Waarom haal je die shit hier naar toe?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:41 schreef Rickario het volgende:
poging om een user te bashen die hier niet meer post.
Hell yeahquote:
Ik heb eerlijk gezegd ook een aantal recepten die altijd lukken en makkelijk zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:35 schreef eefje801 het volgende:
Geen man, wel een succesrecept. Geen knoflook. Niet uren in de keuken staan met de kans dat het gigantisch mislukt. Werkt prima.
Een echte smooth motherfucker heeft gewoon de lasagne van te voren al voorbereid. Eerst een date ergens op locatie, en dan mee naar huis lokken. Als je date dan meegaat is het kassa. Zorgen voor genoeg wijn. Bij thuiskomt de oven aan, lasagne erin schuiven. Heb je een 3 kwartier de tijd om een beetje na te babbelen en er genoeg wijn in te gieten. daarna eten, nog een wijntje en dan neuken.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij is dat hele idee achter koken gewoon dat je een reden heb om meteen thuis af te spreken en dat vergroot de kans op tongen en neuken
Koken zorgt er niet voor dat je er wel of niet op mag. Dat zou jij toch moeten weten Weissie.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:30 schreef Weissman het volgende:
Koken voor een vrouw in de hoop dat je er op magnot even once...
Ik zie teveel pijnpunten.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Een echte smooth motherfucker heeft gewoon de lasagne van te voren al voorbereid. Eerst een date ergens op locatie, en dan mee naar huis lokken. Als je date dan meegaat is het kassa. Zorgen voor genoeg wijn. Bij thuiskomt de oven aan, lasagne erin schuiven. Heb je een 3 kwartier de tijd om een beetje na te babbelen en er genoeg wijn in te gieten. daarna eten, nog een wijntje en dan neuken.
Succes gegarandeerd.
Nu het koud wordt, zorg voor chocomel en slagroom. Na een koude date bij thuiskomt warme chocomel met slagroom, er zijn er maar weinig die dat overslaan.
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Een echte smooth motherfucker heeft gewoon de lasagne van te voren al voorbereid. Eerst een date ergens op locatie, en dan mee naar huis lokken. Als je date dan meegaat is het kassa. Zorgen voor genoeg wijn. Bij thuiskomt de oven aan, lasagne erin schuiven. Heb je een 3 kwartier de tijd om een beetje na te babbelen en er genoeg wijn in te gieten. daarna eten, nog een wijntje en dan neuken.
Succes gegarandeerd.
Nu het koud wordt, zorg voor chocomel en slagroom. Na een koude date bij thuiskomt warme chocomel met slagroom, er zijn er maar weinig die dat overslaan.
En blijft ze niet eten, heb je iig genoeg lasagne voor 2 dagen. Eten moet je toch, dan maar het noodzakelijke combineren met het aangename.
Geen pijnpunt. Die blijft dan gewoon in de koelkast en kun je de volgende dag alsnog in de oven schuiven en opeten.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie teveel pijnpunten.
* Als je date niet meegaat heb je voor niks die lasagne gemaakt
Een middagje schaatsen doet het altijd goed. Daarna willen ze binnen ergens opwarmen. Easy peasyquote:* Je moet heel vroeg afspreken en haar al rond etenstijd 'mee naar huis lokken'.
Oneens. Werkt bij kapsters tot PhD's. Proevenderwijs ondervondenquote:* Zij hoeft niet heel snugger te zijn om jouw neuk-plan-van-aanpak te doorzien.
Geen drankje op locatie joh. Je moet jezelf wel een beetje onderscheiden.quote:Zeg gewoon dat je voor haar wil koken, dat scheelt dat 'drankje op locatie', eventuele lasagne voor niets en de rest blijft hetzelfde.
Ga het me uitleggen dan.quote:
Ja maar dan is je plan toch mislukt? In jouw aanpak heb je een mogelijkheid dat ze niet meekomt.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen pijnpunt. Die blijft dan gewoon in de koelkast en kun je de volgende dag alsnog in de oven schuiven en opeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |