Deze aflevering is alleen online beschikbaar tussen 22.00 uur en 6.00 uur.quote:Op zondag 18 november 2018 23:28 schreef LTVDK het volgende:
Deze hoort natuurlijk ook gewoon in dit topic, de aflevering van 'De kijk van Koolhoven' waarin Martin Koolhoven een filmcollege geeft over (in dit geval) de post-apocalyptische film. Zit redelijk wat Mad Max in en het einde over de technische genialiteit van Children of Men is erg interessant![]()
De kijk van Koolhoven
aflevering 4: Post-apocalyptische film
Schijnbaar is dat iets nieuws omdat het 16+ isquote:Op zondag 18 november 2018 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze aflevering is alleen online beschikbaar tussen 22.00 uur en 6.00 uur.
Herhaling: zondag 25 november, 22.40 uur, NPO 3
Heerlijke film dit ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:46 schreef Karina het volgende:
Oudje maar alleen al vanwege onderstaande scene zeker de moeite waard!
The Warriors (1979) - IMDb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, nog steeds!quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:24 schreef dimmak het volgende:
Ik wacht op eem nieuwe film in de 28 days/weeks lijst..
Heb hem van de week ook gekeken, gebeurt eigenlijk vrij weinig in inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2019 17:10 schreef Prego het volgende:
[..]
ik vond het een vrij saaie film, ondanks dat dit mijn genre is
Die met Schwarzenegger? Was de voorloper van de hungergames. Een van de betere films met Schwarzenegger.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:34 schreef Lyzio_NL het volgende:
Heeft iemand The Running Man al genoemd? Weet niet of het precies in het plaatje valt, maar het vertoond wel hele erge gelijkenissen. Zeker in het boek van King. De verfilming vindt King trouwens maar kut.
Die speelt zich af in 2017 dus is niet echt dystopisch meerquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:34 schreef Lyzio_NL het volgende:
Heeft iemand The Running Man al genoemd? Weet niet of het precies in het plaatje valt, maar het vertoond wel hele erge gelijkenissen. Zeker in het boek van King. De verfilming vindt King trouwens maar kut.
Dan mag deze ook niet ontbreken: Threadsquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
The Day After (TV Movie 1983) - IMDb
Deze heb ik volgens mij ooit op de middelbare school gekeken.
The film postulates a fictional war between NATO forces and the Warsaw Pact countries that rapidly escalates into a full-scale nuclear exchange between the United States and the Soviet Union. The action itself focuses on the residents of Lawrence, Kansas and Kansas City, Missouri, as well as several family farms situated near nuclear missile silos
The film's narrative is structured as a before-during-after scenario of a nuclear attack: the first segment introduces the various characters and their stories; the second shows the nuclear disaster itself; and the third details the effects of the fallout on the characters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |