Dat plaatje is zo slecht dat ik toen ik dat voor het eerst zag heb gezworen om nooit die film te kijken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:56 schreef anonymoussie het volgende:
En Divergent (2014) heb ik pas gezien.
Geen keiharde actie, opzicht wel leuk verhaal.
[ afbeelding ]
Ach zonde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat plaatje is zo slecht dat ik toen ik dat voor het eerst zag heb gezworen om nooit die film te kijken.
Mwa, Divergent zou nog kunnen, maar zo'n geweldige film is dat nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:44 schreef ems. het volgende:
Sterker nog, geen enkele film die je hebt gepost voldoet ook maar enigszins aan de classificatie van post-apoc shit
Die heb ik dus niet gezien. En noah ook niet, maar ik kan zo ongeveer raden wat de algemene strekking daarvan isquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa, Divergent zou nog kunnen, maar zo'n geweldige film is dat niet
Divergent is een beetje a la Hunger Games, gericht op pubers dus. Noah is volgens mij gewoon een bijbelverhaal, misschien wel apocalyptisch, maar niet postquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet gezien. En noah ook niet, maar ik kan zo ongeveer raden wat de algemene strekking daarvan is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door magnetronkoffie op 15-08-2015 01:32:59 ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Teeveepee
Deze film staat er nog niet bij, verdient m.i. een plaatsje in dit topic
Logan's Run (1976)
Edit: snap trouwens niet waarom de rating zo laag is, mij is vooral het einde ook bijgebleven (let op, einde gespoilerd in de spoiler (duh)).
Logan's run is inderdaad een van de vetste in dit genreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-nee-
Independence Day en Armageddon wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Divergent is een beetje a la Hunger Games, gericht op pubers dus. Noah is volgens mij gewoon een bijbelverhaal, misschien wel apocalyptisch, maar niet post
Die juist allebei per definitie niet. Post-apocalyptisch.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 07:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Independence Day en Armageddon wel.
Dan niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Die juist allebei per definitie niet. Post-apocalyptisch.
Dat zijn deze wel.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:58 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat het vooral scheelt als je even opzoekt wat post-apocalyptisch precies betekent
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Teeveepee
Deze film staat er nog niet bij, verdient m.i. een plaatsje in dit topic
Logan's Run (1976)
Edit: snap trouwens niet waarom de rating zo laag is, mij is vooral het einde ook bijgebleven (let op, einde gespoilerd in de spoiler (duh)).
Van het weekend gekeken, leuke filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook toffe soundtrack, al slaat dat trippende 70's sfeertjes soms wel een beetje door. Zeker de tweede helft van de film is erg vermakelijk, deze film is er volgens mij keihard op geïnspireerd, nog net geen letterlijke kopie
The Island (2005) - IMDb
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |