OP wordt altijd wat later bijgewerkt, we willen gewoon snel door.quote:
Check!quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
OP wordt altijd wat later bijgewerkt, we willen gewoon snel door.
phil collins als 2e tip danquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:12 schreef datismijnmening het volgende:
Voornaam van de king of pop met de achternaam van een Britse drummert
je hebt tegenwoordig opladers hequote:Op vrijdag 14 november 2014 01:14 schreef dasorakel het volgende:
Okeeej laptop batterij bijna op.
In het pitoreske scherpenzeel (GLD) speelt een voetbalploeg in het rood wit. Hoe heet die club?
Die trap aflopen. Wie laadt mij op?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je hebt tegenwoordig opladers he
Ajaxquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:14 schreef dasorakel het volgende:
In het pitoreske scherpenzeel (GLD) speelt een voetbalploeg in het rood wit. Hoe heet die club?
Mechelenquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:14 schreef dasorakel het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:17 schreef dasorakel het volgende:
Je hebt in andere gemeenten ook rooie tegen de blauwe. De rooie dragen zelfde achternaam
IJSELMEERVOGELS!!!quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:17 schreef dasorakel het volgende:
Je hebt in andere gemeenten ook rooie tegen de blauwe. De rooie dragen zelfde achternaam
de blonde fascistquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:36 schreef Klaploper het volgende:
Wie vroeg of we meer of minder Marokkanen willen?
Wat wil je dat Oranje anders doet?quote:
Mij een punt geven voor mij goede gedrag.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:41 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat wil je dat Oranje anders doet?
Verzin maar een leuke! Een denkertje het liefst, geen stom feitje.quote:
Ik ben meer van de gokkertjes sorryquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:49 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Verzin maar een leuke! Een denkertje het liefst, geen stom feitje.
Die van Newton was van jou toch?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:50 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ik ben meer van de gokkertjes sorry
Ja meerdere maar ik zit nu in de kroeg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:51 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Die van Newton was van jou toch?
3 want je hebt hem een uur geleden leeg gegooid.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:50 schreef jatochneetoch het volgende:
hoeveel peuken liggen er in de asbak voor mij?
Lauwquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:51 schreef Klaploper het volgende:
[..]
3 want je hebt hem een uur geleden leeg gegooid.
Ja hij staat voor mijn neusquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:53 schreef Klaploper het volgende:
0. Weet je anders het antwoord zelf wel?
0 en jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:55 schreef Klaploper het volgende:
hoe vaak ben ik genezen van aids? En wist je dat aids en bier in t9 hetzelfde zijn?
Goedquote:
Verzin een vraag!quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:56 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een pure aids hier zeg, het is geen nachtbagger
Het is onzinquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:56 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een pure aids hier zeg, het is geen nachtbagger
Zover ik heb begrepen zijn de mods de gene die het meest sc in de nacht. Maargoed ik zal mijn mond houden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Dit is geen SC. Sealtje staat er niet voor niets. "
Ik ook. Oranje lay out zelfs. Jij moet nog plus 1?quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:03 schreef jatochneetoch het volgende:
En iemand de score updaten? Ik zit mobiel
Ja en jijquote:Op vrijdag 14 november 2014 02:04 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik ook. Oranje lay out zelfs. Jij moet nog plus 1?
Ja, die is heeeeel oud. Die krijg je alleen als je een kuttelefoon zonder touch screen hebt.quote:
Nee joh.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:14 schreef jatochneetoch het volgende:
Kruiswoordpuzzle is een woord en zweedse puzzle is een vraag.
Bij een kruiswoord staan de vragen of omschrijvingen in een lijstje ernaast. Hoe werkt dat bij een zweedse?quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:20 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
weedse puzzel heeft geen vierkantje maar iets anders
oui oui!quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:23 schreef jatochneetoch het volgende:
Bij de Zweedse puzzel staat de pijl met de omschrijving in het vakje
2quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:26 schreef jatochneetoch het volgende:
Nieuwe vraag:
hoeveel procent heeft mijn telefoon batterij nog?
Vind het wel raar dat je boos wordt omdat iemand voor je deur gaat liggenquote:Op vrijdag 14 november 2014 02:35 schreef Klaploper het volgende:
Had even ruzie met een mongool die voor mijn deur op de grond ging liggen. Werd boos toen ik zei dat hij op moest rotten.
Ik deed de deur open en toen begon hij te schelden. Dan word ik boos ja. Maar hij snapte volgens mij niet eens waar hij was. Liep uiteindelijk gewoon verder.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:37 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Vind het wel raar dat je boos wordt omdat iemand voor je deur gaat liggen![]()
Volgens mij is het antwoord op deze vage vraag: okquote:Op vrijdag 14 november 2014 02:39 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik deed de deur open en toen begon hij te schelden. Dan word ik boos ja. Maar hij snapte volgens mij niet eens waar hij was. Liep uiteindelijk gewoon verder.
En als je dronken bent ga je maar ergens anders liggen, niet precies voor een deur.
Correct! remlof plus 1.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is het antwoord op deze vage vraag: ok
Eitje. Als je de bekendste bedoelt. Dave Grohl.quote:Op vrijdag 14 november 2014 03:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat dat punt maar zitten en geef antwoord op de vraag:
Wie was de drummer van Nirvana?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 03:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat dat punt maar zitten en geef antwoord op de vraag:
Wie was de drummer van Nirvana?
Die bedoelde ik.quote:Op vrijdag 14 november 2014 03:32 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Eitje. Als je de bekendste bedoelt. Dave Grohl.
Kiss is een beroemde band, maar ook een afkorting die veel gebruikt wordt op het internet. Waar staat het in het laatste geval voor?quote:
De eerste letters wel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 03:45 schreef remlof het volgende:
En de eerste twee woorden zijn niet goed?
Kiss staat gewoon voor kusje en niet voor een afkorting.quote:
Philae is goedquote:
Is elke dag op het nieuws hequote:
Hij was half naaktquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:21 schreef HaJee het volgende:
Vraag: Waarom waren Donald Duck strips verboden in Finland?
Ja potverdorie. Zo snel alquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij was half naakt(Geen broek )
Volgens mij heb ik dat wel eens geweten lang geledenquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Donald Duck fan vroeger
Vraag: Hoeveel meter is een lichtjaar. ( om en nabij )
sorry is zo wat beter.
een lichtjaar exact gelijk aan 9 460 730 472 580 800 meter,[1] dus afgerond 9,46 biljard meterquote:
Ik wist dat het in ieder geval een getal was war je je niks bij kon voorstellenquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
een lichtjaar exact gelijk aan 9 460 730 472 580 800 meter,[1] dus afgerond 9,46 biljard meter
Ik keur hem goed
Ach dat valt wel mee. Als ik zo mijn bankrekening......... Ach laat maarquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist dat het in ieder geval een getal was war je je niks bij kon voorstellen
Dat is de film waar hij Happy voor heeft gemaaktquote:
ohquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is de film waar hij Happy voor heeft gemaakt
Juist. Weet je ook waar het voor staat?quote:
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist. Weet je ook waar het voor staat?
No one Ever Really Dies.quote:
Ohquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
No one Ever Really Dies.
Maar puntje naar jou
Naam klopt, jaartal niet.quote:
Yes.quote:
Oh ja, je hebt gelijk.quote:
Die nemen FOK! over. Als er zo'n icoontje voor je naam staat ben je al te laatquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is dat met die sinterklaas/zwarte piet ikoontjes?
Eerste wereldoorlog kon hij nog maar 14-18 meter.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste wereldoorlog kon hij nog maar 14-18 meter.
Jaaa!quote:
Nee we hebben dat hele beest wel gehad nu.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Het is al geraden of er is een combinatie gereden want heel veel dingen heeft een slang verder niet.
Ik heb het ook opgezocht en het is toch echt een combinatie van..quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb het opgezocht en het is nog niet geraden
De belangrijkste mist gewoon nogquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb het ook opgezocht en het is toch echt een combinatie van..
Warm.quote:
Heel warm. Maar het is niet de neus zelf.quote:
oogkasquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel warm. Maar het is niet de neus zelf.
zn keel?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel warm. Maar het is niet de neus zelf.
Nee. Je denkt de verkeerde kant op.quote:
Bedankt voor de epileptische aanval.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef HaJee het volgende:
Omdat ik me verveel heb ik een gifje gemaakt van een afbeelding op de infraroodwikipagina
[ afbeelding ]
hondsdolheidquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef HaJee het volgende:
Omdat ik me verveel heb ik een gifje gemaakt van een afbeelding op de infraroodwikipagina
[ afbeelding ]
we aim to pleasequote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bedankt voor de epileptische aanval.
hehehquote:
Tering ik heb nu fucking last van de verbinding tussen mijn neus en ogen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Coole usericon.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Tering ik heb nu fucking last van de verbinding tussen mijn neus en ogen.minder snuiven tyfusjunkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:18 schreef houdjemond het volgende:
Mag ik het gewoon infraroodzintuigslangending noemen? kunnen we door
Dank. Zal hem instellen als ik niet meer mobiel zit.quote:
jaa, iemand riep ogen, iemand neus, ik warmte..quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:20 schreef Fera het volgende:
Het zijn groeven tussen neus en oog die warmtereceptoren bevatten.
Ik moet gaan, vechten jullie maar om het punt.
zeepaardjesquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Geen punt
Nieuwe vraag:
Bij welk dier wordt het mannetje zwanger in plaats van het vrouwtje?
Jij bent ook een mega baasquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
heeee.. datismijnmening staat nog onder mij!
Gister alleen maar kutvragen en baggerSC geweestquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
heeee.. datismijnmening staat nog onder mij!
treurigquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gister alleen maar kutvragen en baggerSC geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |