Terwijl ik er van overtuigd ben dat hij zelf regelmatig google gebruikt, maar ja, deert me niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[isaacmodus] Goed geoogeled zkr!!!!111 [/isaacmodus]
Iets met een schildpadquote:
De vraag is sws al beantwoord.quote:
marianentrogquote:Op donderdag 13 november 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
Wat is de op één na diepste trog en in welke oceaan is deze te vinden?
wanneer dan, pussyquote:Op donderdag 13 november 2014 23:43 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Terwijl ik er van overtuigd ben dat hij zelf regelmatig google gebruikt, maar ja, deert me niet.
Dat is de diepste.quote:
dat is de diepste volgens mijquote:
Daar was ik al bang voorquote:
nicequote:Aantal posts voor deadprez voor vandaag tot nu toe: 300
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
De spleet van Kate, Lolcianië
Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten. Daarom. En vond het gewoon leuk om te zeggen, wist dat je ging schelden.quote:
Ja zeg het dan rechtstreeks in me face man. Kijken of je dan nog zo stoer bent.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:49 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten. Daarom. En vond het gewoon leuk om te zeggen, wist dat je ging schelden.
quote:
Nee.quote:
Zet dat opgefokte standje eens uit manquote:Op donderdag 13 november 2014 23:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja zeg het dan rechtstreeks in me face man. Kijken of je dan nog zo stoer bent.
Zit in me genen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zet dat opgefokte standje eens uit man
Verdraaid... zowaar eens met mijn nemesis!quote:Op donderdag 13 november 2014 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zet dat opgefokte standje eens uit man
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verdraaid... zowaar eens met mijn nemesis!
alles is liefdequote:Op donderdag 13 november 2014 23:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
grapje laten we gewoon verder gaan met het spel jongens![]()
![]()
![]()
trustequote:Op donderdag 13 november 2014 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zeg lieverds, ik ga maffen... zie jullie morgen, quiz ze!
Ciaoquote:Op donderdag 13 november 2014 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
.... wacht maar! WACHT MAAR!quote:Op donderdag 13 november 2014 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ciao![]()
Morgenochtend sta ik weer boven je
slaapze etto uit belgiequote:Op donderdag 13 november 2014 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Uit ierland, later kwam hij in België.quote:
?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:00 schreef deadprez het volgende:
Wtf is met de zwarte piet icoontjes?
refresh eensquote:
Dat had een vraag kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:01 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Uit ierland, later kwam hij in België.![]()
Heb opgezocht wie Etto was.
Voor en tegen, beide debiel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:00 schreef deadprez het volgende:
Wtf is met de zwarte piet icoontjes?
De extremen van beide kampen wel inderdaad.quote:
Zit op de oude oranje mobiele lay out. Zie bijna alleen maar tekst.quote:
De man/vrouw icoontjes zijn vervangen door zwarte piet en sinterklaasquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:04 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zit op de oude oranje mobiele lay out. Zie bijna alleen maar tekst.
Hij wilt iets te graag laten merken aan welke kant die staatquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgens mij is het een heel gevoelig onderwerp bij die kerel ofzo
Best sneu eigenlijk, maar dat is mijn mening. Doe dan over belangrijke zaken. Hopelijk krijg ik er geen ban voor!quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij wilt iets te graag laten merken aan welke kant die staat
Fear him...quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Best sneu eigenlijk, maar dat is mijn mening. Doe dan over belangrijke zaken. Hopelijk krijg ik er geen ban voor!
Te weinig.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:11 schreef jatochneetoch het volgende:
Nieuwe vraag: Hoeveel bier heb ik op?
te weingquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:11 schreef jatochneetoch het volgende:
Nieuwe vraag: Hoeveel bier heb ik op?
ahahah ;Dquote:
het is een democratiequote:Op vrijdag 14 november 2014 00:14 schreef jatochneetoch het volgende:
-5 punten voor isaac omdat die tot topic wil verplaatsen.
Woeps, sorry. Werd afgeleid.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:16 schreef Klaploper het volgende:
Fera nog aanwezig? Ik heb wel een nieuwe vraag anders.
Nope.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:22 schreef datismijnmening het volgende:
Pen is moeilijker om mee te frauderen?
Ja.quote:
*seksquote:
Nope. Het probleem van een potlood had niets te maken met hoe het op het papier kwam en als het eenmaal op papier stond was het prima.quote:
Aids?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:27 schreef Targaryen het volgende:
Is dit een avond zonder aids vragen?
Komt dichter in de buurt, maar slijpen was geen probleem waarscijnlijk als het onder gecontroleerde omstandigheden gebeurde.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:26 schreef datismijnmening het volgende:
En pen hoef je niet te slijpen?
Het was een uitermate slechte, flauwe grap.quote:
Maar waarom? En misschien niet direct gevaarlijk, wel vervelend. Gewicht is het ook niet.quote:
Wat van mij?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was een uitermate slechte, flauwe grap.
Nee, van mij. Zo erg dat je hem niet snapt.quote:
Dat heb ik vaker, ik snap dingen niet, daarom sta ik ook zo laag met de quiz en kan ik niks beters verzinnen dan GoT vragenquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, van mij. Zo erg dat je hem niet snapt.
Nee. Denk aan gewichtsloosheid.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
Een potloodpunt is scherp en kan dingen lek prikken?
Dat kunnen pennen ook. Maar dichter in de buurt weer.quote:
Gaat dit over een vraag?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:32 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dat kunnen pennen ook. Maar dichter in de buurt weer.
Ja. Waarom liever een pen dan een potlood in de ruimte.quote:
Hoeveel bier heb je op?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:33 schreef dasorakel het volgende:
pffff okeej nu vragen voor als je uit de kroeg komt
Vandaag alleen ebolaidsquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:27 schreef Targaryen het volgende:
Is dit een avond zonder aids vragen?
Iets specifieker waarom dat een probleem is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Van een potlood breekt de punt altijd af, godverdomme
Koolstof van de pen is lossig dus in gewichtsloosheid valt dat ding uit elkaar?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:33 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja. Waarom liever een pen dan een potlood in de ruimte.
En het niet te doen is het weer te pakken te krijgen. Bingo!quote:
Wat?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:35 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En het niet te doen is het weer te pakken te krijgen. Bingo!
Oké, een lastige: ben je dronken?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:34 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Cijfers zijn niet mijn sterkste punt. Had ik er maar een beroep voor moeten kiezen
Hoezo is het moeilijker een potlood te pakken dan een pen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:35 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En het niet te doen is het weer te pakken te krijgen. Bingo!
Een normale balpen werkt niet goed in de ruimte. Er moest dus een speciale pen ontwikkeld worden omdat er problemen waren met potloden.quote:
Niet het potlood zelf, maar de punten en stukjes hout die afbreken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:36 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Hoezo is het moeilijker een potlood te pakken dan een pen?
hoe je jezelf aanaalmoetvuisten heeft niks met natuurwetenschappen te makenquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:38 schreef jatochneetoch het volgende:
Er doen echt te weinig natuurwetenschappers/technici mee aan deze quiz
Dat wat de vraag dan ook helemaal niet jostiquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:39 schreef jatochneetoch het volgende:
Je kunt met een balpen ook niet op de kop schrijven
Deze antwoordquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:39 schreef jatochneetoch het volgende:
Deze antwoord is minstens 4 punten waard voor mij
Dat is wel het antwoord alhoewel ik de vraag niet heb gelezen heb alleen de laatste pagina gelezen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:40 schreef dasorakel het volgende:
Als t antwoord niet is bij balpen komt de inkt niet bij de pointer vanwege zwaartekracht is het echte antwoord stom
jatochneetoch wat vond je van mijn opmerking?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:41 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Dat is wel het antwoord alhoewel ik de vraag niet heb gelezen heb alleen de laatste pagina gelezen.
coolquote:
Ik zit mobiel wat zei je?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jatochneetoch wat vond je van mijn opmerking?
Dat was mijn antwoord dammitquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:42 schreef Klaploper het volgende:
Het antwoord was dat punten of delen er van af kunnen breken bij potloden en dat die dan rond gaan zweven. Dat is een probleem.
Waarom er zo veel geld is uitgegeven aan het ontwikkelen van een pen die werkt in de ruimte terwijl potloden wel werken.quote:
Nee, ze gaan niet veel sneller kapot daar. Het is alleen een groter probleem als ze afbreken.quote:
Maar dat was de vraag niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:44 schreef dasorakel het volgende:
edoch bij een ballpoint zweeft de inkt. Mijn antwoord is correct
Bon, best logisch ook, je krijgt met een potlood allemaal stofjes ook enzoquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:45 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nee, ze gaan niet veel sneller kapot daar. Het is alleen een groter probleem als ze afbreken.
Ze blijven wel heel, maar inkt vloeit niet op t papier. Iets met gebrek aan zwaartekrachtquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:45 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nee, ze gaan niet veel sneller kapot daar. Het is alleen een groter probleem als ze afbreken.
Amsterdamquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
gezien niemand een vraag stelt:
wat is de hoofdstad van Nederland?
Rotterdamquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
gezien niemand een vraag stelt:
wat is de hoofdstad van Nederland?
Je dronken brein snapt niet wat het leest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:46 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ze blijven wel heel, maar inkt vloeit niet op t papier. Iets met gebrek aan zwaartekracht
aldus datismijnmeningquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wauw hahahahaha weet je dat echt niet?
tering jij mist een stukje algemene ontwikkeling
T moet er eerst wel staan eer je t begrijpt ;dquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:47 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Je dronken brein snapt niet wat het leest.
Hamasquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
Welke Palestijnse groepering was verantwoordelijk voor de moord op de Israëlische minister van toerisme, Rehavam Zeevi?
ISISquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
Welke Palestijnse groepering was verantwoordelijk voor de moord op de Israëlische minister van toerisme, Rehavam Zeevi?
De PFLP jonguh! Samen met zo'n al asat gozer?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De PFLP jonguh! Samen met zo'n al asat gozer?
gastquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De PFLP jonguh! Samen met zo'n al asat gozer?
Flikker jij eens op mij te dm'e. En op het internet zoeken kunnen we allemaalquote:
stop er op te zoeken dan, domme dikneusquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Flikker jij eens op mij te dm'e. En op het internet zoeken kunnen we allemaal
Jawel.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb 2 punte hoor! Ook de Cornedbief
sorry, fixedquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb 2 punte hoor! Ook de Cornedbief
Wat was er nou net met mijn naam?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik weet niet eens wat palestijnen zijn
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat was er nou net met mijn naam?
npquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Ow haha ja dat wist ik welquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:43 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Waarom er zo veel geld is uitgegeven aan het ontwikkelen van een pen die werkt in de ruimte terwijl potloden wel werken.
vriendjespolitiek BT en deadprez dm'en elkaar de antwoorden.. zieke complotten bij zulks een onschuldig spelletjequote:Op vrijdag 14 november 2014 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
grappige hoe blauwetijger dit toevallig wel weet
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
np
Vraag:
Wat staat er onderaan het Nederlandse paspoort en wat betekend het?Nummers, die zeggen waar je vandaan komt enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betekend hetquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat staat er onderaan het Nederlandse paspoort en wat betekend het?
Dat ook jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Betekend het
Ga nederlands leren
Ga je moeder volgooien met cement.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Betekend het
Ga nederlands leren
ja, zo'n dom figuur als bt kan zo iets niet weten jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vriendjespolitiek BT en deadprez dm'en elkaar de antwoorden.. zieke complotten bij zulks een onschuldig spelletje
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
np
Vraag:
Wat staat er onderaan het Nederlandse paspoort en wat betekend het?Is al gesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Laat toch gaan. Ook al heeft hij het opgezocht, er is niets aan te doen. Gewoon leuk verder spelen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
grappige hoe blauwetijger dit toevallig wel weet
BSNquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Nummers, die zeggen waar je vandaan komt enzo
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:55 schreef datismijnmening het volgende:
Je Maitendrai en het betekent ik zal handhaven
Dat is dus ook het laatste G, maar die dombo van een BT met zijn slechte vragen weet niet dat er meerdere onderaan isquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:56 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Er staat meer dan alleen je BSN, BSN staat alleen op het einde
kk wat ben jij een mongool.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat is dus ook het laatste G, maar die dombo van een BT met zijn slechte vragen weet niet dat er meerdere onderaan is
O is het er zo één...quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat is dus ook het laatste G, maar die dombo van een BT met zijn slechte vragen weet niet dat er meerdere onderaan is
Ow kit maar ik dacht het welquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Dat staat er bij mij niet..
Goede editquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zegt degene die dacht dat kiev in moskou ligt hahahahahahaha
Doe normaal of ga weg, niemand zit hier op te wachtenquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heel KLB kotst heb uit en nu gaat die hier met die quiz stoer lopen doen. En dan stiekem mij 'uitschelden' in dm. Triest ventje.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Er zit oud zeer tussen Blauwetijger en Isaac.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe normaal of ga weg, niemand zit hier op te wachten
Ik ben in tussentijd 5 uur wezen zuipen en je zit er nog meer?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee ik vind jou gewoon een dom ventjequote:Op vrijdag 14 november 2014 00:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heel KLB kotst heb uit en nu gaat die hier met die quiz stoer lopen doen. En dan stiekem mij 'uitschelden' in dm. Triest ventje.
Ik zal even uitleggen dat het over voetbalclubs ging. En dan Dynamo Kiev een Voetbalclub is en Moskou ook een club heeft met Dynamo. Verder boeit voetbal mij niet en jij nog veel minder achterlijke hondenstoma dat je bent.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe normaal of ga weg, niemand zit hier op te wachten
Ik mag m wel, zeker na dat hilarische filmpje gisterenquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:59 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen op FOK! heeft oud zeer met Isaac.
ja en dan ligt het in moskou, heel logisch jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zal even uitleggen dat het over voetbalclubs ging. En dan Dynamo Kiev een Voetbalclub is en Moskou ook een club heeft met Dynamo. Verder boeit voetbal mij niet en jij nog veel minder achterlijke hondenstoma dat je bent.
En
[..]
Definieer 'iedereen elkaar'.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:00 schreef jatochneetoch het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik hier zolaat ben, maar is het normaal dat iedereen elkaar probeert belachelijk te maken?
vraagquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Definieer 'iedereen elkaar'.
nieuwe vraag?
Hey, ik ben ook gewoon een mensquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb mezelf belooft om niet meer te reageren op mensen met meerdere chromosomen. Dus komt goed nu.
lekker rustig!quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb mezelf belooft om niet meer te reageren op mensen met meerdere chromosomen. Dus komt goed nu.
Ja, ik heb het goed! Punt voor mijquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Definieer 'iedereen elkaar'.
nieuwe vraag?
Heb belooftquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Jij hebt maar 1 chromosoom?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Frits Barend?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:01 schreef datismijnmening het volgende:
Naast Buzz Aldrin en Neil Armstrong was er nog een derde astronaut aan boord Apollo 11, wie?
?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:02 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Jij hebt maar 1 chromosoom?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:02 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik hem politiek correct taalkundig moet gaan ontleden voordat iedereen hem snapt he?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:03 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Iedereen heeft er meerdere.
Gewoon Nederlands is prima.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik hem politiek correct taalkundig moet gaan ontleden voordat iedereen hem snapt he?
Ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik hem politiek correct taalkundig moet gaan ontleden voordat iedereen hem snapt he?
wow.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:05 schreef jatochneetoch het volgende:
Wie heeft blauwetijger überhaupt hier binnengelaten?
alldrin wist ik, maar verder?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:05 schreef Targaryen het volgende:
Het derde wiel aan de fiets denk ik, niemand schijnt te weten wie de beste man is
Bek dicht.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:05 schreef jatochneetoch het volgende:
Wie heeft blauwetijger überhaupt hier binnengelaten?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:01 schreef datismijnmening het volgende:
Naast Buzz Aldrin en Neil Armstrong was er nog een derde astronaut aan boord Apollo 11, wie?
Justin Offspringquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
Hint: Combineer de voornaam van een bekende popartiest met de achternaam van een bekende rockartiest
Red hot chili Biebers?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
Hint: Combineer de voornaam van een bekende popartiest met de achternaam van een bekende rockartiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |