stop er op te zoeken dan, domme dikneusquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Flikker jij eens op mij te dm'e. En op het internet zoeken kunnen we allemaal
Jawel.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb 2 punte hoor! Ook de Cornedbief
sorry, fixedquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb 2 punte hoor! Ook de Cornedbief
Wat was er nou net met mijn naam?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik weet niet eens wat palestijnen zijn
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat was er nou net met mijn naam?
npquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Ow haha ja dat wist ik welquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:43 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Waarom er zo veel geld is uitgegeven aan het ontwikkelen van een pen die werkt in de ruimte terwijl potloden wel werken.
vriendjespolitiek BT en deadprez dm'en elkaar de antwoorden.. zieke complotten bij zulks een onschuldig spelletjequote:Op vrijdag 14 november 2014 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
grappige hoe blauwetijger dit toevallig wel weet
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
np
Vraag:
Wat staat er onderaan het Nederlandse paspoort en wat betekend het?Nummers, die zeggen waar je vandaan komt enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betekend hetquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat staat er onderaan het Nederlandse paspoort en wat betekend het?
Dat ook jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Betekend het
Ga nederlands leren
Ga je moeder volgooien met cement.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Betekend het
Ga nederlands leren
ja, zo'n dom figuur als bt kan zo iets niet weten jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vriendjespolitiek BT en deadprez dm'en elkaar de antwoorden.. zieke complotten bij zulks een onschuldig spelletje
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
np
Vraag:
Wat staat er onderaan het Nederlandse paspoort en wat betekend het?Is al gesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Laat toch gaan. Ook al heeft hij het opgezocht, er is niets aan te doen. Gewoon leuk verder spelen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
grappige hoe blauwetijger dit toevallig wel weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |