Nou die 164 was wel baasquote:Op donderdag 13 november 2014 23:40 schreef hafcfan het volgende:
Vieze Bunting verraders die juichen voor Wade
Zo'n 164 is toch genieten johquote:Op donderdag 13 november 2014 23:40 schreef hafcfan het volgende:
Vieze Bunting verraders die juichen voor Wade
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ik niet neutraal ben word ik er ziek van
Denken dat Kinggod gaat verliezenquote:Op donderdag 13 november 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Bunting v Taylor dus in de halve finale
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denken dat Kinggod gaat verliezen
Heb je wel eens gehad dat je er echt ziek van was? Er was wel eens een wedstrijd dat ik gewoon echt ziek was. Volgens mij van Gerwen-Withlock op het WK toen.quote:
Nee ik niet , ik word wel ziek van Ajaxquote:Op donderdag 13 november 2014 23:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehad dat je er echt ziek van was? Er was wel eens een wedstrijd dat ik gewoon echt ziek was. Volgens mij van Gerwen-Withlock op het WK toen.
Van Barneveld-Taylor, WK 2007 en alle andere wedstrijden die Van Barneveld won.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehad dat je er echt ziek van was? Er was wel eens een wedstrijd dat ik gewoon echt ziek was. Volgens mij van Gerwen-Withlock op het WK toen.
Laatste pot waar ik echt ziek van was, was de WK Finale 2013.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
The bird bird bird, the bird is the wordquote:
Bij Heracles geen last van, maar gaat de laatste jaren dan ook wel goed. Geldt ook voor Juve. Italië-Uruguay was ik wel ziek van.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee ik niet , ik word wel ziek van Ajax
Henkeyquote:Op donderdag 13 november 2014 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik was echt goed ziek toen raybar van Hankey verloor op de Lakeside 2001.
Toen was ik 8.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik was echt goed ziek toen raybar van Hankey verloor op de Lakeside 2001.
Ja maar toen was ik als jongetje helemaal gek van Ray. Man wat een thriller was dat.quote:
Italie was wel erg slecht zegquote:Op donderdag 13 november 2014 23:46 schreef hafcfan het volgende:
Italie-Uruguay was i
[..]
Bij Heracles geen last van, maar gaat de laatste jaren dan ook wel goed. Geldt ook voor Juve. Italië-Uruguay was ik wel ziek van.
Jaartje later kansloos eraf tegen Masonquote:Op donderdag 13 november 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik als jongetje helemaal gek van Ray. Man wat een thriller was dat.
Dat was een jaartje eerderquote:Op donderdag 13 november 2014 23:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jaartje later kansloos eraf tegen Mason
feest
Ze speelden ook met 10 man en 1 zwarte pietquote:Op donderdag 13 november 2014 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Italie was wel erg slecht zeg
Uruguay met een geestelijk gestoordequote:Op donderdag 13 november 2014 23:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze speelden ook met 10 man en 1 zwarte piet
De finale van Raybar in '98 hier. Damn ik word oud, ik wil niet gereamineerd worden.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
De eerste dartswedstrijd die ik me herinneren kan is Essers v Hankey in 2006.
Ik ook die finalequote:Op donderdag 13 november 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De finale van Raybar in '98 hier. Damn ik word oud, ik wil niet gereamineerd worden.
Toen was ik nog niet eens geboren.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De finale van Raybar in '98 hier. Damn ik word oud, ik wil niet gereamineerd worden.
Misschien ben jij wel verwekt nadat je ouders de winst van Barney gingen vieren. #raybarbabyquote:Op donderdag 13 november 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet eens geboren.
iig lakeside 2006quote:Op donderdag 13 november 2014 23:56 schreef hafcfan het volgende:
Ik weet niet eens meer wat mijn 1e wedstrijd was.
Toen die nog geen viesdikke torpedo werd genoemdquote:Op donderdag 13 november 2014 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
iig lakeside 2006
klaassen - greatbatch sowieso
Barney - King al zou ik niet meer weten welk jaar. Was op Wk BDO, embassy toen nog, in ieder geval. Gooiden toen beiden bijna een 9-darter in dezelfde leg. King won volgens mij en ik was er echt ziek van toen hahaquote:Op donderdag 13 november 2014 23:56 schreef hafcfan het volgende:
Ik weet niet eens meer wat mijn 1e wedstrijd was.
toen hij nog die lelijke trien had.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen die nog geen viesdikke torpedo werd genoemd
2002quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:00 schreef jaykop het volgende:
[..]
Barney - King al zou ik niet meer weten welk jaar. Was op Wk BDO, embassy toen nog, in ieder geval. Gooiden toen beiden bijna een 9-darter in dezelfde leg. King won volgens mij en ik was er echt ziek van toen haha
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:00 schreef jaykop het volgende:
[..]
Barney - King al zou ik niet meer weten welk jaar. Was op Wk BDO, embassy toen nog, in ieder geval. Gooiden toen beiden bijna een 9-darter in dezelfde leg. King won volgens mij en ik was er echt ziek van toen haha
Edjequote:Op vrijdag 14 november 2014 00:02 schreef Slobeend het volgende:
Voor mij 2004 volgens mij. Het enige wat me er nog van bij staat is Edward van Cuilenborg en Barney.
Edje wat een kerel was datquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:02 schreef Slobeend het volgende:
Voor mij 2004 volgens mij. Het enige wat me er nog van bij staat is Edward van Cuilenborg en Barney.
Haha deze inderdaad, mooie beelden. Barney verloor toch?quote:
Hij won Lakeside dat jaar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:05 schreef jaykop het volgende:
[..]
Haha deze inderdaad, mooie beelden. Barney verloor toch?
Jij was veel ouder wil je zeggen.quote:
The Sensationquote:Op donderdag 13 november 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
De eerste dartswedstrijd die ik me herinneren kan is Essers v Hankey in 2006.
Ik ben al jaren op zoek naar filmpjes waarin hij staat te twijfelen of hij de pijlen wel naar het bord moet gooien, maar kan ze tot op heden niet vinden, heb jij ze?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
The Sensation![]()
Lekker darteritusje tegen Ritchie Davies in 2003
De classic van, hoe kan het ook anders, wimderon's channel:quote:Op vrijdag 14 november 2014 05:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben al jaren op zoek naar filmpjes waarin hij staat te twijfelen of hij de pijlen wel naar het bord moet gooien, maar kan ze tot op heden niet vinden, heb jij ze?
Oke man.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:08 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb me scheel gebet op een overwinning van Brown op Barney. Stond 400 euro op Brown
98 was de finale volgens mij nog bij de NOS.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kijk darts sinds SBS het ging uitzenden. Wat was dat? 98 of 99?
Ik kijk vanaf dat Barney zn eerste titel op de Embassy pakte.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
98 was de finale volgens mij nog bij de NOS.
Ja ik dus ook.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf dat Barney zn eerste titel op de Embassy pakte.
Ik ben niet te jong, ik keek alleen niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:55 schreef Kingstown het volgende:
Is dit een penis-contest geworden wie het langste darten kijkt?
In dat geval wint mijn kleine piemeltje altijd, want jullie zijn allemaal te jong om mij te kunnen verslaan.
Mensen die in de 80's niet naar darten keken.
Dank je. Jij hebt een grotere piemel dat is ook wat waard.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:56 schreef Mani89 het volgende:
Nou daar kan ik nog niet tegenop want toen was ik nog dood, haha. Gefeliciteerd Kingstown.
Als je geen BBC kon ontvangen dan houdt het op.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben niet te jong, ik keek alleen niet.
Ja hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:08 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb me scheel gebet op een overwinning van Brown op Barney. Stond 400 euro op Brown
`quote:
Ik heb ze allemaal op TV podia wel gezien iig.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we dan maar de 9-dartercontest houden. Wie de meeste negendarters heeft gezien
Wat een broekies nogquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:05 schreef jaykop het volgende:
[..]
Haha deze inderdaad, mooie beelden. Barney verloor toch?
Ik heb ze allemaal gezien op Youtubequote:Op vrijdag 14 november 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we dan maar de 9-dartercontest houden. Wie de meeste negendarters heeft gezien
Heb je ook ergens de volledige wedstrijd? Ik krijg het niet gevonden op youtube.quote:Op vrijdag 14 november 2014 07:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De classic van, hoe kan het ook anders, wimderon's channel:
Nee. Ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:23 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Heb je ook ergens de volledige wedstrijd? Ik krijg het niet gevonden op youtube.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)or-poging-oplichtingquote:COEVOREN - Voormalig topdarter Albertino Essers uit Coevorden is veroordeeld tot 150 uur taakstraf en drie maanden voorwaardelijke celstraf omdat hij geprobeerd heeft de verzekering op te lichten.
De 45-jarige Coevordenaar diende in de zomer van 2012 een valse nota voor ruim 19.000 euro in voor visspullen. Die zouden zijn gestolen uit een schuur van een vriendin. Zij deed aangifte van de inbraak. Essers, die ook fanatiek karpervisser is, zei de spullen contant te hebben gekocht uit de kofferbak van een Poolse man. Dat vond de rechter een dubieus verhaal. Het verhaal over de inbraak geloofde hij ook niet, mede omdat een getuige zei dat Essers had verteld dat hij de boel in scčne had gezet.
De eigenaresse van de schuur, de 54-jarige Coevordense, stond terecht voor hulp bij de oplichting en het doen van valse aangifte. Maar de rechter sprak haar vrij, omdat hij ervan overtuigd was dat zij echt geloofde dat er bij haar was ingebroken.
zeg dat dan voor die tijd nu gelooft niemand jequote:Op vrijdag 14 november 2014 15:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
`
Mwa, was op zich geen hele uitzonderlijke bet. Barney speelt vrij zwak, en Brown had er ontzettend veel zin in. Is redelijk makkelijk verdiend hoor.
Hoezo niet? Jullie volgen toch ook darts en kunnen tot die conclusie komen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
zeg dat dan voor die tijd nu gelooft niemand je
Klopt, ik had er m'n vakantiehuis op ingezet. Nu een tweede aan het bezichtigen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jullie volgen toch ook darts en kunnen tot die conclusie komen?
Jeb 3 miljoen rijker.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jullie volgen toch ook darts en kunnen tot die conclusie komen?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:07 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=290996&part=sports
Wat is het eigenlijk precies, P2P streaming?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:10 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Download Acestream en je kunt HD kijken!
quote:Sky Sports komt eind dit jaar met een kanaal dat ruim twee weken lang geheel zal zijn gewijd aan darts. Speerpunt is het WK van de profbond PDC in het Londense Alexandra Palace, met Michael van Gerwen als titelverdediger. De commerciële zender gaat van 18 december tot 5 januari 370 uur televisie verzorgen met slechts darts als onderwerp.
Alle WK-partijen worden live gebracht. Dave Clark is de presentator. Hij heeft in de studio gezelschap van onder anderen de voormalig wereldkampioenen Eric Bristow en John Part. Daarnaast zijn er voorbeschouwingen, analyses, reportages en hoogtepunten uit het verleden. Speciale aandacht krijgt de legendarische finale van 2007 tussen Raymond van Barneveld en Phil Taylor, die de Hagenaar won.
Zo iets.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk precies, P2P streaming?
Betwijfel dat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:57 schreef F.M.D. het volgende:
die keegan gooit van gerwen er ook makkelijk af in deze vorm.
eens maar zien of van gerwen zijn niveau weer enigsinds kan halen. 88 gemiddelde de vorige partij is toch wel zorgelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:59 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Betwijfel dat.
Tegen de #1 en wereldkampioen, zie ik Brown dit niveau niet halen. Veel mensen halen hun niveau niet tegen een Phil of MVG.
Hij moet nu goed gooien anders is het over.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:59 schreef Koelkastje het volgende:
Chisnall kan in eens de triple 20 weer vinden!
Maar het lukt hem niet echt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij moet nu goed gooien anders is het over.
D4quote:
Tuurlijk gaat 'ie veel beter gooien. Al is het maar omdat Kim ook goed gooit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:00 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
eens maar zien of van gerwen zijn niveau weer enigsinds kan halen. 88 gemiddelde de vorige partij is toch wel zorgelijk.
Jij ook hierquote:
Omdat het best of 31 is.quote:
Dan moet je dat typenquote:
First to bedoel je. Verder geen idee waarom..quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
Waarom is het niet best of 15?
5, 10, 16.. staat niet logisch.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:17 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Kun je iets langzamer posten? Stream loopt 5 a 10 seconden achter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
Bij mij is het alIk klikte en loop dus ook wat achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tssssquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
Dan kijk je 5 a 10 seconden later
Hij liegtquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan lig jij aardig voor op mij.. 30sec/1min
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is jaloers dat jij het eerder ziet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
Hij lult jaanders ligt hij 3min voor
Echt hč, hij verpest de hele partij.quote:
Lekker acestreampje.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:22 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik kijk op 1500kbps.
Is dat HD?
Geen idee, kbps gaat over de snelheid, maar die kijk ik ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:22 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik kijk op 1500kbps.
Is dat HD?
Mquote:
En nu zonder puntjes.quote:
Dat soort interviews zijn ook stukken beter dan de live varianten.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:51 schreef Koelkastje het volgende:
Michael van Gerwen holds the world record for a TV event average with 121.86
Tering!
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:51 schreef Koelkastje het volgende:
Tering!
Hier kan je die wedstrijd zien. Duurt maar 8 minuten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:51 schreef Koelkastje het volgende:
Tering!
Dat is deze pot:quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:53 schreef Monolith het volgende:
V Gerwen is in ieder geval al weer stukken beter. Kim zie ik dit niet volhouden.
Is wel hoogste gemiddelde ooit dat gefilmd is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:53 schreef Sportex het volgende:
[..]
Was op de Championship League Darts. Is geen TV event.
Odds van MVG stijgen.. 1.56quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... Van Gerwen moet nog wel een tandje of 2 bijschakelen.
Die calimero-rage is niet te onderschatten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
110.55
Even serieus, Kim knalt echt altijd tegen Van Gerwen hé.
Maar houdt hij hetvol?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:05 schreef polderturk het volgende:
Kim gooit de wedstrijd van zijn leven.
1-0 / 15 darts (mist 2 pijlen op dubbel)quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:51 schreef Koelkastje het volgende:
Tering!
Heel constant, 2 x winnen, 2x verliezen.quote:
MVG staat gewoon op 102 gemiddeld.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar wat is Kim goed (en Mike slecht)
Dat, en 20% op dubbels van MvG i ook niet iets waar je een wedstrijd mee wint.quote:
Mike gooit niet slecht. Die staat ook gewoon een goede pot te gooien, alleen mist hij en straft Kim dat heel snel af want hij zit er ontiegelijk fel op.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hij gooit 103 gemiddeld. Mist wel veel dubbels.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja dat bedoelde ik, niet iets wat hij vaak heeft.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mike gooit niet slecht. Die staat ook gewoon een goede pot te gooien, alleen mist hij en straft Kim dat heel snel af want hij zit er ontiegelijk fel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |