Wat?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
Ik dacht dat we de stad rood gingen verven
TS en zijn matties zijn vrouwen en hebben hun maandelijkse probleempjes.quote:
Ah. Vandaar. Ik vond het al vreemd. Die "call of duty" zal dan wel het maandverband verwisselen zijn ofzo.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS en zijn matties zijn vrouwen en hebben hun maandelijkse probleempjes.
Dit... Game nerdsquote:
jammerquote:Op donderdag 13 november 2014 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon superchill stappen en zuipen met die gasten, maar ja
Nee.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Paint the town red
Ken je uitspraken en gezegde jongen
"To engage in a wild spree.quote:
ik ookquote:Op donderdag 13 november 2014 21:57 schreef vigilant7 het volgende:
wow, ik zou me schamen met dit soort vrienden
TS kan geen andere vrienden krijgenquote:
Niet WoD spelenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:23 schreef .sfinx het volgende:
TS zijn matties zitten Warlords of Draenor te spelen
log nu in, maar queuequote:
heb nog niet gekocht, koop misschien wel over paar maandenquote:
ej brada jawel paar , maar ik ben een beetje verlieft denk ik manquote:Op donderdag 13 november 2014 22:46 schreef Solo14 het volgende:
[..]
ewa broeder, heb je nog chickies naar je osso gefixt?
Dat jij niet weet hoe je een goed feestje moet zettenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:49 schreef Miou het volgende:
Uitgaan is ook geen klap aan. Een beetje met je lamme harses door een klam zweethok getrild worden.
Leuk man, ik heb nu ook een wijfie.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:49 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ej brada jawel paar , maar ik ben een beetje verlieft denk ik man
heb je haar al gefixt ja breurquote:Op donderdag 13 november 2014 22:54 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Leuk man, ik heb nu ook een wijfie.
Ja man, ze is 6 jaartjes ouder, eigen osso enzo.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
heb je haar al gefixt ja breur
hoe oud is ze? ja ik heb mijn crush niet kunnen fixen. Ze is fokster
nice bestequote:Op donderdag 13 november 2014 22:57 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja man, ze is 6 jaartjes ouder, eigen osso enzo.
Welke fokster?
Kom naar maasje en betaal alles, dan ga ik wel met je uit.quote:
aaawhquote:
Maasje?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kom naar maasje en betaal alles, dan ga ik wel met je uit.
quote:
Ken ik niet. Pics?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nice beste
milfhunter jij
ja ik ben verliefd op houses :$
Maastricht, josti.quote:
housesoftheholyquote:
Ja, ik weet het.quote:
supquote:
neequote:
oh okequote:
Ik heb een speciale connectie met haar dus blijf af plsquote:Op donderdag 13 november 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
ik wil ook nog de optie openhouden om eventueel houses te fixen
denk je ik kom buiten ofzo?quote:
natuurlijk niet, maar die gekke turk vindt dat dat moetquote:
ohja sorryquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
natuurlijk niet, maar die gekke turk vindt dat dat moet
Ja hij moet gewoon trouwen.quote:
betaal jij?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja hij moet gewoon trouwen.
en dan een hele grote FOK!bruiloft houden
Wat is het voordeel van trouwen dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja hij moet gewoon trouwen.
en dan een hele grote FOK!bruiloft houden
Als ik miljonair word dan betaal ik jou bruiloftquote:
Dan ben je getrouwdquote:Op donderdag 13 november 2014 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van trouwen dan?
daar hou ik je aanquote:Op donderdag 13 november 2014 23:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik miljonair word dan betaal ik jou bruiloft
Komt goedquote:
maar je de kans is klein dat ik miljonair raakquote:
Ben je achterlijk ofzoquote:Op donderdag 13 november 2014 21:59 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Dit... Game nerds![]()
Een twee jaar geleden begon een vriend van me ook plots te gamengelukkig blijkt het toch een vent te zijn; na krap twee weken stond zijn console al stof te happen
Nee, helaas gaat dit niet op. Als je dagelijks meer dan 2 uur gamed is er toch iets mis met je.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ben je achterlijk ofzo![]()
Gamers gaan ook uit, zoals ik. Ik ga liever drinken zelfs.
Je kan het prima combineren want je gamed vaak maar kan alleen drinken in het weekend.
Helemaal niet, dat Is enkel je verknipte wereldbeeld.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:36 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Nee, helaas gaat dit niet op. Als je dagelijks meer dan 2 uur gamed is er toch iets mis met je.
Hallo 1995quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:36 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Nee, helaas gaat dit niet op. Als je dagelijks meer dan 2 uur gamed is er toch iets mis met je.
Onzin natuurlijk. Tegenwoordig gamed bijna iedereen wel. Ook mensen buiten FOK! om.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:42 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Van Fokkers kan ik het wel begrijpen.. Maar de mensen met wie ik om ga gelukkig niet.
Als je na school/werk 's avonds thuiskomt en een uurtje gamed, ok.. Maar een hele avond achter de TV zitten (ja, dat geld ook voor mensen die niets anders doen dan TV kijken na een dag "hard gewerkt te hebben")quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Tegenwoordig gamed bijna iedereen wel. Ook mensen buiten FOK! om.
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:59 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Dit... Game nerds![]()
Een twee jaar geleden begon een vriend van me ook plots te gamengelukkig blijkt het toch een vent te zijn; na krap twee weken stond zijn console al stof te happen
quote:Op maandag 17 november 2014 14:36 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ah, jij dus ook alkomt wel goed in de toekomst
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |