Ja, ik weet het.quote:
supquote:
neequote:
oh okequote:
Ik heb een speciale connectie met haar dus blijf af plsquote:Op donderdag 13 november 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
ik wil ook nog de optie openhouden om eventueel houses te fixen
denk je ik kom buiten ofzo?quote:
natuurlijk niet, maar die gekke turk vindt dat dat moetquote:
ohja sorryquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
natuurlijk niet, maar die gekke turk vindt dat dat moet
Ja hij moet gewoon trouwen.quote:
betaal jij?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja hij moet gewoon trouwen.
en dan een hele grote FOK!bruiloft houden
Wat is het voordeel van trouwen dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja hij moet gewoon trouwen.
en dan een hele grote FOK!bruiloft houden
Als ik miljonair word dan betaal ik jou bruiloftquote:
Dan ben je getrouwdquote:Op donderdag 13 november 2014 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van trouwen dan?
daar hou ik je aanquote:Op donderdag 13 november 2014 23:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik miljonair word dan betaal ik jou bruiloft
Komt goedquote:
maar je de kans is klein dat ik miljonair raakquote:
Ben je achterlijk ofzoquote:Op donderdag 13 november 2014 21:59 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Dit... Game nerds![]()
Een twee jaar geleden begon een vriend van me ook plots te gamengelukkig blijkt het toch een vent te zijn; na krap twee weken stond zijn console al stof te happen
Nee, helaas gaat dit niet op. Als je dagelijks meer dan 2 uur gamed is er toch iets mis met je.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ben je achterlijk ofzo![]()
Gamers gaan ook uit, zoals ik. Ik ga liever drinken zelfs.
Je kan het prima combineren want je gamed vaak maar kan alleen drinken in het weekend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |