dat dus idd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:30 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gekocht op Marktplaats/ Anabolenkopen.nl ?
dat zei ik iig. niet dat i geen goed fysiek had. maar wel jammer van die zeeer zeeeer verdachte straieee en wat daar dus dikke kans bij hoort....quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:31 schreef Deuce92 het volgende:
Vind 't wel een goed fysiek.
Uiteraard heeft iedereen hier een veel beter fysiek, maar toch.
Dat geloof ik ook wel ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat zei ik iig. niet dat i geen goed fysiek had. maar wel jammer van die zeeer zeeeer verdachte straieee en wat daar dus dikke kans bij hoort....
speciaal voor jou Fatty, mijn statement in pol:quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Chester. Hij komt hier ergens uit de buurt, heb em nog wel eens gezegd dattie keer een proeflesje mee mocht komen doen. Nooit reactie op gehad.
[..]
Je hebt toch een mokkel ofniet? Of trek je je af voordat ze bij je langskomt?
[..]
Baas
[..]
Lol gewoon dr jassie ff afkloppen
[..]
Lekker man zo'n dom mokkel achterwaarts in de poes naaien.
[..]
Liever helemaal geen kinderen.
[..]
Heey Ray jij vond het vroeger toch ook leuk dat je cadeautjes kreeg van die baardmans. Iedere zeurpiet die het sinterklaasfeest verneukt tot een racismediscussie mogen ze wat mij betreft aan de Erasmusbrug knopen.
quote:Hoewe ik heb geprobeerd me onthouden van een mening en alle discussies te negeren ontkom ik er toch niet aan. En plots heb je het.
Want wat is nu eigenlijk de reden dat we dit jaar witte pieten hebben?
Heel simpel. Er zijn mensen die de 'zwarten' niet willen in Nederland. Dus moeten ze wit worden. En als dat geen racisme is, weet ik het ook niet meer.
jij niet dan? Ik heb een certificaat van een online cursus van Jessequote:Op vrijdag 14 november 2014 09:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel ja.
Had het meer over mensen die over z'n traps begonnen. En zoals je zei gaan die in die pose naar beneden. Maar iedereen heeft hier blijkbaar bodybuilding jury cursusje gevolgd.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:26 schreef no1uknow het volgende:
haha alle allochtonen hier hebben een zwarte piet icoontje naast hun username en ik uiteraard Sinterklaas, ubermensch zijnde
gr
Shit ik wist niet dat hij ook die cursus gaf. Waar kan ik me inschrijven?quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij niet dan? Ik heb een certificaat van een online cursus van Jesse
Als ik ergens een schijthekel aan had was het een gedicht schrijven voor de surpriseavondquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die klokov kan wel dichten mensen.![]()
Sint zat eens te denken wat hij Champy toch moest schenken..quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:57 schreef Champy het volgende:
[..]
Als ik ergens een schijthekel aan had was het een gedicht schrijven voor de surpriseavond
Ik vond dat echt machtig leukquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:57 schreef Champy het volgende:
[..]
Als ik ergens een schijthekel aan had was het een gedicht schrijven voor de surpriseavond
Elk gedicht hè...quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sint zat eens te denken wat hij Champy toch moest schenken..
haha skkltjequote:Op vrijdag 14 november 2014 10:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vond dat echt machtig leuk. Won altijd prijs voor beste gedicht
.
Ik was een nerd.
Ja zoiets, net zo origineel als sokken gevenquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Was?quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vond dat echt machtig leuk. Won altijd prijs voor beste gedicht
.
Ik was een nerd.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:57 schreef Champy het volgende:
[..]
gewoon niet heen gaan/mee doen. klaarquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik rock de nerdy bibliothecaresse-look wel, vandaag.
Je bent een FOKker in woord en daad Ray, ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
gewoon niet heen gaan/mee doen. klaar
m'n moeder had een tijdje geleden zo een "gezelligheids"gevoel en vond dobbelen met een sjaal en een das en een hoed wel leuk. Moest je in een kring, dobbleen, en als je 6 gooide had je x seconden de tijd (tot de volgende 6 gooide) om die zooi aan te trekken en een pakje te openen.
1x ingetrapt in die onzin, nooit meer. nooit meer.
met de scouting ook elke sinterklaas raaak met die surpises. ray was altijd een "weekendje weg" die week![]()
haha nee idd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:12 schreef Klokov het volgende:
Vind het niet zo'n probleem om wat gedichtjes te schrijven voor Sinterklaas zolang ik maar niet in mijn literaire vrijheid word beperkt.
Deze ding klopt niet sahbiquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:52 schreef Klokov het volgende:
A la mattie bij mij heb je 1 pietje en 2 sinterklaasjes in je laatste posts
Ugh overal die kutte sinterklaas shit, vanaf de basisschool al een hekel aan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
gewoon niet heen gaan/mee doen. klaar
m'n moeder had een tijdje geleden zo een "gezelligheids"gevoel en vond dobbelen met een sjaal en een das en een hoed wel leuk. Moest je in een kring, dobbleen, en als je 6 gooide had je x seconden de tijd (tot de volgende 6 gooide) om die zooi aan te trekken en een pakje te openen.
1x ingetrapt in die onzin, nooit meer. nooit meer.
met de scouting ook elke sinterklaas raaak met die surpises. ray was altijd een "weekendje weg" die week![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |