laatst had ik 13/13/13 gekeken,quote:Op donderdag 13 november 2014 19:55 schreef happinessfordogs het volgende:
Ik heb zin om nu een enorm slechte film te bekijken. Hebben jullie iets om aan te raden?
quote:Op maandag 17 november 2014 14:14 schreef danny081 het volgende:
Troll2 is De slechtste film ooit. Zo slecht dat er hele groeperingen zijn die de film aanbidden door zijn slechtheid en ieder jaar over de hele wereld bijeenkomsten organiseren om deze slechte film met mensen te delen in speciale bioscopen. De film is zo slecht dat er zelfs een documentaire over is gemaakt waarin word beschreven door de acteurs hoe slecht de film is. De film is zo slecht dat zelfs 1 van de acteurs na de film zichzelf heeft opgesloten in haar huis en nooit meer naar buiten is gegaan, voor de docu maakt ze een uitzondering. De docu heet overigens: the greatest worst movie of all time.
Deze twee zijn echt verschrikkelijk.quote:
Omdat hij niets met het spel te maken had.quote:
Is niet slecht. je moet het gewoon boeiend vinden of niet. (Wanneer die neger undercover tussen de tomaten zit en om ketchup vraagt. Als je deze leuk vind kunt je ook Rubber kijken. (Moordende autobanden)quote:
In zijn genre op zich goed te kijken. Een avondje haaien films: Sharknado 1 en 2. Mega Shark vs. Giant Octopus.quote:
Deze is inderdaad een titelkanditaat. Anyway, how's your sex life?quote:
En ik heb gewoon die hele film gezienquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Deze is inderdaad een titelkanditaat. Anyway, how's your sex life?
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:45 schreef GekkePoes het volgende:
Ik hoor al die texten onder die gifjes met zijn stem
Je zegt het alsof dat iets is om je voor te schamen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En ik heb gewoon die hele film gezien
Ik schaam me er niet voor,quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zegt het alsof dat iets is om je voor te schamen?
Terwijl het een topshow is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |