abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146624034
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:05 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Interesse in een gratis bootreis?
Wat bedoel je?
pi_146624066
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 19:59 schreef Webschip het volgende:
Als die malloten straks hun zin hebben met Zwarte Piet, dan beginnen ze vast te zeuren over het feit dat Sinterklaas blank is en dat die zwart moet worden. :')
klopt...
het wordt tijd dat die donkerder wordt.
Dat was de echte Sint Nicolaas.. Terug naar het fundament dus .

http://timerime.com/en/ev(...)cht+van+St+Nicolaas/
pi_146624081
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:04 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Jij wil toch geen imperialistische kolonisator zijn? Of een racist? Als dat niet inspelen op white guilt en politieke correctheid is dan weet ik het niet meer.
Ik weet niet waar je het over hebt en hoe je het verband legt tussen die zaken. Ik wil niet zwarte mensen beledigen, en naar mijn idee gebeurt dat wanneer je met een dergelijk uiterlijk komt. Het moeten negers voorstellen, en jezelf verkleden op die manier is denigrerend.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_146624084
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:01 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Hij mag van mij zwart zijn ja en blank, getint etc. Wat vind jij?
Er zal altijd wel iemand gekwetst zijn, al is ie pimpelpaars.
  donderdag 13 november 2014 @ 20:07:49 #105
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_146624095
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:06 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Mijn overgrootvader vervoerde ook een hoop huilende negers naar andere landen en ik probeer de familie traditie van vrijgevigheid weer op te pakken.
pi_146624168
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:07 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Mijn overgrootvader vervoerde ook een hoop huilende negers naar andere landen en ik probeer de familie traditie van vrijgevigheid weer op te pakken.
ahhh je speelt lullig slavenhandelaartje ?
pi_146624178
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:03 schreef Kenju het volgende:

[..]

Soms heb je echter een zetje nodig. Het uiterlijk is eigenlijk niets aan veranderd immers. Behalve een bruine kleur, die in het verband van het bezwaar niet tegemoet komt aan de bezwaren.
Nogmaals: in Amsterdam hebben de pieten geen rode lippen, geen oorbellen, een bruine ipv een zwarte kleur, en zijn ze geen knecht meer maar gelijkwaardig aan de sint. En er lopen nu dus ook nog pieten met roetvegen rond.

Hoe kan je nu beweren dat er aan hun uiterlijk niets is veranderd?
En dat de anti-pieten het nu nog wagen om te gaan demonstreren tijdens de intocht, dat is het duidelijkste teken dat ze nooit genoegen zullen nemen met aanpassingen totdat piet helemaal verdwenen is.

Als ze dat ook gelukt is dan komt het volgende 'racistische' ding dat ze weg willen hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 13 november 2014 @ 20:11:39 #108
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_146624273
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:07 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je het over hebt en hoe je het verband legt tussen die zaken. Ik wil niet zwarte mensen beledigen, en naar mijn idee gebeurt dat wanneer je met een dergelijk uiterlijk komt. Het moeten negers voorstellen, en jezelf verkleden op die manier is denigrerend.
Jezelf voor lul zetten is denigrerend naar andere mensen. Ik ben benieuwd wat eerder komt. De derde wereld oorlog, of de dag dat mensen zo weinig te doen hebben dat iedereen de hele dag beledigd kan zijn.
pi_146624301
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nogmaals: in Amsterdam hebben de pieten geen rode lippen, geen oorbellen, een bruine ipv een zwarte kleur, en zijn ze geen knecht meer maar gelijkwaardig aan de sint. En er lopen nu dus ook nog pieten met roetvegen rond.

Hoe kan je nu beweren dat er aan hun uiterlijk niets is veranderd?
Ik de meeste gemeenten is het niet zo. De Amsterdamse situatie vind ik prima, en mensen die nog steeds demonstreren zeuren gewoon.
quote:
Als ze dat ook gelukt is dan komt het volgende 'racistische' ding dat ze weg willen hebben.
Als ze een punt hebben mogen ze dat kunnen maken en kun je discussiėren op basis van argumenten. Hopelijk hebben we bij een volgende discussie ervan geleerd dat een discussie als deze helemaal niet hoeft te verzuren. Maar waarschijnlijk niet.

Maar wat vind jij van die Amsterdamse ZP?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:11 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Jezelf voor lul zetten is denigrerend naar andere mensen. Ik ben benieuwd wat eerder komt. De derde wereld oorlog, of de dag dat mensen zo weinig te doen hebben dat iedereen de hele dag beledigd kan zijn.
Jezelf voor lul zetten is denigrerend naar alleen jezelf, tenzij het ook je bedoeling is. Verder vind ik het wel wat anders wanneer iemand iets wil doen dat hij of zij in het belang vind van zijn etniciteit, of iemand voor wie het minder belangrijk zou moeten zijn op basis van 'Ies Cultuur' zich verlaagd tot het meest gare gedrag terwijl een verandering voor hun eigenlijk niet van effect zou zijn.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_146624379
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In minder dan 2% van de gemeentes zijn er andere pieten dan de traditionele piet. En in alle gemeentes in Nederland is zwarte piet in de meerderheid. Ik snap niet waar jij het beeld vandaan haalt dat in heel Nederland pieten met een andere kleur voorkomen.
Of je moet alleen het Sinterklaasjournaal kijken, maar die is niet representatief voor de rest van Nederland.
hier zijn ze ook zwart. In Amsterdam is een kwart roet. Op tv en in de krant zie je ook vanalles. Mijn kinderen zien ook niet alleen volledig zwarte pieten, al zijn dat wel de enige echte pieten in hun ogen.
pi_146624389
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:12 schreef Kenju het volgende:

Maar wat vind jij van die Amsterdamse ZP?
Ik zie geen enkele reden om de zwarte kleur van zwarte piet aan te passen. Met de andere tegemoetkomingen kan ik me best in vinden.
  donderdag 13 november 2014 @ 20:14:45 #112
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_146624407
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:09 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ahhh je speelt lullig slavenhandelaartje ?
Ik dacht aan de Nederlandse zeehelden die samen met de Britten een einde maakten aan de slavernij hoofdsteden van de wereld, maar jij moet het weer gooien op slavernij boten. Vuile racist.
pi_146624464
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik zie geen enkele reden om de zwarte kleur van zwarte piet aan te passen. Met de andere tegemoetkomingen kan ik me best in vinden.
Dan zijn we het feitelijk een, zo lijkt het. Wat vind je van de mensen die roepen dat met het verdwijnen van die rode lippen en oorbellen een stukje Nederland dood is?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Redactie Frontpage donderdag 13 november 2014 @ 20:16:36 #114
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146624483
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
een bruine ipv een zwarte kleur
En daar gaat het dus mis, dan maak je er een negroļde huidskleur van ipv roetzwart.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_146624524
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]

En daar gaat het dus mis, dan maak je er een negroļde huidskleur van ipv roetzwart.
Vind ik ook raar.
pi_146624555
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Klopt... Maar die rode lippen zijn ook een verwijzing naar negers, net als die oorbellen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_146624565
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:16 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dan zijn we het feitelijk een, zo lijkt het. Wat vind je van de mensen die roepen dat met het verdwijnen van die rode lippen en oorbellen een stukje Nederland dood is?
Die zijn al achterhaald.
  Redactie Frontpage donderdag 13 november 2014 @ 20:20:07 #118
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146624634
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:18 schreef Kenju het volgende:

[..]

Klopt... Maar die rode lippen zijn ook een verwijzing naar negers, net als die oorbellen.
Daarom gewoon zwarte piet weer pikzwart maken, dan ben je gelijk van al het gezeik af.
_____
pi_146624763
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 19:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Vind je het nodig zo kleinerend "zielige negertjes" te doen?
Weet je zeker dat het geen racisme ?
En wat vinden al die donkere mensen van jou kleinering? Interesseert jou ook niet ?
Je bent er immer er van overtuigd dat jij niet discrimineert ? Jij bent o zo politiek correct toh ?

Twee links naar onderzoekjes die indiceren dat het honderdduizenden donkere mensen in Nederland zijn, mogelijk zijn die niet zo happy zijn met ZP.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1375156 op 7.30 minuten eenvandaag onderzoek
http://www.os.amsterdam.nl/pdf/2013_zwarte%20piet.pdf

Maar ook al was het slechts 10.000 mensen. Nogal hufterig om die af te schilderen als beroepsslachtoffers of zeurpieten of racisten. Neem je eiguh eens de maat met die termen.
Een beetje begrijpend lezenkwaliteiten zouden je hebben doen begrijpen dat ik met 'zielige negertjes' doel op hoe het politiek correcte volk hen ziet.

Over die onderzoeken. Amsterdam telt sowieso niet voor de rest van Nederland. Vreselijk links slap buigvolk daar. En dat 1 vandaag onderzoek bevat dus die paar duizend gekwetsten en de grote groep politiek correct volk dat achter hen staat.

En nee, ik ben juist niet politiek correct. Begrijpend lezen is echt niet je sterkste punt he? Ik sta voor vrijheid van meningsuiting boven alles, en daar is politieke correctheid een frontale aanval op.

[ Bericht 3% gewijzigd door UltraR op 13-11-2014 20:28:23 ]
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_146624765
Als alle zwarte pieten verbannen zijn, is het weer dat er geen zwarte meer piet zijn dus discriminatie.
witte pieten hoe komen ze erop :?
There is only one religion
pi_146625019
Hij wordt steeds beter deze top hit! *O*

pi_146625037
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Daarom gewoon zwarte piet weer pikzwart maken, dan ben je gelijk van al het gezeik af.
Zonder rode lippen en oorbellen? Vind je niet dat je dan een stukje Nederland af pakt? Zie bijv. het PVV-bericht?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_146625139
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:00 schreef Brum_brum het volgende:
Deze discussie is over 5 jaar voorbij en gewonnen door de politiek correcten. Niet omdat ze de meerderheid hebben overtuigt van hun onzin, maar omdat ons mooie Hilversum en Den Haag gevoelig zijn voor white guilt. De televisie zal doen alsof die laatste zeikers een beetje racistisch en gek zijn. Er zal ongetwijfeld een partij zijn die daarop gaat inspelen, maar dat zijn allemaal een beetje enge gekkies zoals de PVV. De andere partijen die kiezen liever voor de lieve vrede en gaan er maar vanuit dat Nederlanders meer geven om 5 euro extra per maand bij de nieuwe verkiezingen. Zo hebben de laffe honden weer een klein stukje Nederland weggegeven om maar pc te zijn. Ondertussen misvormen minderheden duizenden kinderen per jaar met toestemming van de overheid. Je zou denken dat dat erger is dan wat zwarte schmink, maar je moet begrijpen dat kritiek op achterlijke cultuur alleen mag als het gaat over de meerderheid. Volgend jaar is er weer een fout feest en ik ga als zwarte piet.
Politieke correctheid is een relatief begrip. Je zou net zo goed jouw gehechtheid aan zwarte piet en het hele normen en waardensysteem wat je daar uit haalt een vorm van politieke correctheid kunnen noemen, alleen zie jij dat niet zo, omdat het jouw eigen normen en waardensysteem is, dus je ziet je zelf liever als een "rebel" die strijdt tegen de politiek correcte "boeven". Terwijl jouw mening net zo goed een set van regels is die je door loopt te drammen.
  Redactie Frontpage donderdag 13 november 2014 @ 20:35:17 #124
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146625240
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:30 schreef Kenju het volgende:

[..]

Zonder rode lippen en oorbellen? Vind je niet dat je dan een stukje Nederland af pakt? Zie bijv. het PVV-bericht?
Dat zal me echt de reet roesten, hij hoort gewoon zwart te zijn, van mij part krijgen ze blauwe lippen en dragen ze diamanten knoopjes in de oren (of mag dat ook al weer niet, "blood diamonds" etc. :{). Het gaat erom dat juist door die zwarte kleur het een feest voor iedereen is want je kunt je ongeaht huidskleur altijd zwart schminken. Juist met kleuren ga je onderscheid maken, gele en groene verf dekt niet goed op een donkere huid, dus negers mogen alleen nog paarse piet spelen :').
_____
pi_146625532
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 19:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Roetpieten gaan ze in Amsterdam doen.Ook hebben ze geen oorringen meer of rode lippen. En verder zullen ze zich niet als knecht gedragen.
Toch gaan de tegenstanders van zwarte piet daartegen demonstreren omdat ze het niet ver genoeg vinden gaan. En uiteraard tijdens de feestelijke intocht aldaar.
Zoals wel vaker gezegd, de tegenstanders stoppen niet voordat piet helemaal verdwenen is. Een compromis of tussenoplossing is niet mogelijk.
http://www.volkskrant.nl/(...)aasintocht~a3789669/
De drammers krijgen al van alles in de schoot geworpen, nog is het niet goed. Zwarte Piet moet verdwijnen, welkom in het land der ruggegraatlozen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')