Quidditch through the ages.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eentje was iets van Mythical Beasts and where to find them (daar komen nog films over) en de ander ging of Quidditch maar daar ben ik de titel van kwijt.
Söderström, IKEA?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hint: de naam lijkt erg op een Zweeds merk wat in de supermarkt is te krijgen.
ALSJEBLIEFT geen HarryPottert of GoT vragenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgende keer weer Harry Potter vragen?
Hint: Als ik vroeg, hoe heet de adellijke familie van koning Gustav I van Zweden kreeg je hetzelfde antwoord.
http://en.wikipedia.org/wiki/Vasa_(ship)quote:
TIP: eentje is een afkorting, dus 2letters. De andere is niet perse Fins maar zie je buiten Finland ook wel eens langskomenquote:
maar wel fins klinktquote:Op donderdag 13 november 2014 15:55 schreef Mani89 het volgende:
Ok we zoeken een naam die ook buiten Finland voorkomt.
Die ene is al eens gepost hierquote:Op donderdag 13 november 2014 15:58 schreef Rockiejj het volgende:
The Dudesons
Prachtige show!
Jukka, Jarno, HP en nog een...
jarppi! Ja fuck.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die ene is al eens gepost hier
1e met volledig, correct!quote:
Nek gebroken op BMX fiets?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:04 schreef deadprez het volgende:
Hoe is Ryan Dunn, bekend van Jackass, CKY en Viva La Bam enzo, om het leven gekomen?
Verbrand weet ik niet, maar idd auto-ongeluk.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:05 schreef Mani89 het volgende:
Levend verbrand na een auto ongeluk.
Ryan Well Dunn.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:04 schreef deadprez het volgende:
Hoe is Ryan Dunn, bekend van Jackass, CKY en Viva La Bam enzo, om het leven gekomen?
Don Vitoquote:Op donderdag 13 november 2014 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Wat is de (artiesten)naam van deze man, ook bekend van Viva la Bam en Jackass, en waarom mag hij sinds een paar jaar niet meer onder die naam optreden?
[ afbeelding ]
don vitoquote:Op donderdag 13 november 2014 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Wat is de (artiesten)naam van deze man, ook bekend van Viva la Bam en Jackass, en waarom mag hij sinds een paar jaar niet meer onder die naam optreden?
[ afbeelding ]
Ja dit klopt.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:08 schreef deadprez het volgende:
verder geen idee, weet alleen dat ie een paar keer wat meiskes aangerand heeft
oh nicequote:
En zijn teennagel van kernafval.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:10 schreef Rockiejj het volgende:
Don Vito met een gat ter grootte van een bowlingbal in zn rug
En die puist die ze uitduwde waar ziek veel uit kwamquote:Op donderdag 13 november 2014 16:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En zijn teennagel van kernafval.
Braziliaquote:Op donderdag 13 november 2014 16:12 schreef deadprez het volgende:
Ik heb de tip van iemand om gewoon random Wikipedia-pagina's te checken maar opgevolgd, want ik wist echt niks.
In welke Braziliaanse deelstaat ligt de gemeente Ipuã?
quote:
Dat blijft ook nog wel een tijdje zo denk ik.quote:
Dat je niet tot 5 uur 's morgen meedoet gaat je nog wel opbreken TotoGod.quote:
Dit is ook gewoon veel leuker natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Grappig dat het AKQ-quiztopic de laatste tijd een beetje doodbloedt, maar hier ineens 50 topics uit de grond worden gestampt.
Die vragen daar zijn ook wel iets `te' lastigquote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Grappig dat het AKQ-quiztopic de laatste tijd een beetje doodbloedt, maar hier ineens 50 topics uit de grond worden gestampt.
deze is veel leuker.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Hier zijn veel leukere users natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Nieuwe vraag pls.quote:
Gezellig toch.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:20 schreef Klaploper het volgende:
En 80% is sc. En er komen af en toe modjes langs om een heel topic vol te spammen met verhalen over dat ze wiet aan het roken zijn.
Zemmel.quote:
Ja, veel kakvragen idd die alleen voor fossielen zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vragen daar zijn ook wel iets `te' lastig
Bedoel je in de AKQ? Daar is een apart topic voor daar.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:20 schreef Klaploper het volgende:
En 80% is sc. En er komen af en toe modjes langs om een heel topic vol te spammen met verhalen over dat ze wiet aan het roken zijn.
Oh ja ik heb dat gister niet zo meegekregen, twee topics is wel wat overdreven ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niet als het 2 volle topics is >.<
Beetje geklets vind ik niet erg, buiten de vragen om, maar vanacht zat o.a. Moira gewoon het hele topic te verneuken.quote:
Name Unknownquote:Op donderdag 13 november 2014 16:23 schreef HPLC het volgende:
Van welke band was de legendarische (niemand kent hem, behalve ik) Chuck Schuldiner frontman?
rockquote:Op donderdag 13 november 2014 16:23 schreef HPLC het volgende:
Van welke band was de legendarische (niemand kent hem, behalve ik) Chuck Schuldiner frontman?
Hier niet idd.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vragen daar zijn ook wel iets `te' lastig
Johnny Wiener en de Schnitzelsquote:Op donderdag 13 november 2014 16:23 schreef HPLC het volgende:
Ach, dat is mijn vermoeden. Zullen niet veel metalfans hier zijn, maar je weet maar nooit.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:24 schreef Rockiejj het volgende:
Als niemand het weet, waarom vraag je het dan
Nee gewoon iets simpels als; welke kleur is het logo van Mc Donalds ofzo?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:25 schreef HPLC het volgende:
,
[..]
Ach, dat is mijn vermoeden. Zullen niet veel metalfans hier zijn, maar je weet maar nooit.
Moet ik dan weer zo'n geschiedenisvraag stellen met gokjaartallen?
Dat doe je morgen maar weer als je Dora kijktquote:Op donderdag 13 november 2014 16:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee gewoon iets simpels als; welke kleur is het logo van Mc Donalds ofzo?
das toch heul geen metalquote:
Ik vind Gesink niet echt gepast als sinterklaas. De condor van Varsseveld deelt geen cadeautjes uit.quote:
quote:
Tussen deze twee quotes staat het antwoord. De naam is een deel van één van de bands die jullie hebben genoemd.quote:
deathquote:Op donderdag 13 november 2014 16:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Tussen deze twee quotes staat het antwoord. De naam is een deel van één van de bands die jullie hebben genoemd.
quote:
JA, godverdomme, ik heb problemen met mijn stoomboot en ik ben nog niet eens in het land.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind Gesink niet echt gepast als sinterklaas. De condor van Varsseveld deelt geen cadeautjes uit.
deadprezquote:Op donderdag 13 november 2014 16:32 schreef deadprez het volgende:
Van wie is het nummer 'they schools'?
heheh, dat was snel. klopt iddquote:
ik ben twee grote negersquote:Op donderdag 13 november 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wist niet dat deadprez ook een muzikant was.
hiphopformatie die racisme aangekaart heeft als een instantie probleem tov integratiebeleidquote:Op donderdag 13 november 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wist niet dat deadprez ook een muzikant was.
Queeniequote:Op donderdag 13 november 2014 16:34 schreef Rockiejj het volgende:
Wat is de bijnaam van Oliver Queen?
gaylordquote:Op donderdag 13 november 2014 16:34 schreef Rockiejj het volgende:
Wat is de bijnaam van Oliver Queen?
ff luisternquote:Op donderdag 13 november 2014 16:32 schreef deadprez het volgende:
Van wie is het nummer 'they schools'?
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:33 schreef remlof het volgende:
Waarom sta ik niet meer in de scorelijst met m'n ene briljante correcte antwoord van afgelopen nacht?
Toegevoegd.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:33 schreef remlof het volgende:
Waarom sta ik niet meer in de scorelijst met m'n ene briljante correcte antwoord van afgelopen nacht?
Daarom, zo zullen mensen hem vast genoemd hebbenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoewel dit natuurlijk ook goed kan zijn
Dit inderdaad!quote:
Dat was goedquote:Op donderdag 13 november 2014 16:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dit inderdaad!
1: Toto69: 70
2: Fok-it: 40
2: PowerLoungen: 38
houdjemond : 34
IsaacCuenca: 23
datismijnmening: 21
EttovanBelgie: 20
deadprez: 21
Mani89: 19
Aight1 : 17
ChevyCaprice: 15
Klaploper:15
GlennQuagmire : 13
MrBanaan1: 12
Johannes_v: 11
hetzalallemaalwel: 10
HPLC: 10
jatochneetoch: 10
Insomnia_: 9
Targaryen: 9
dasorakel 9
Fera: 9
El_Matador: 8
Anosmos: 8
RingBewoner: 8
Kaneelstokje: 7
housesoftheholy: 6
LompeHork 6
Immerdebestebob: 6
Lt.Surge: 5
HaJee: 5
KitKatChunky : 4
Guus_Geluk7: 4
Rockiejj: 4
ROADRUNN3R : 3
Paxcon: 3
Moira: 3
Tassendief: 3
Mortaxx: 3
Holy_Goat: 3
SebbeSwensje: 2
BazZz2b: 2
eliasbar: 2
zerak: 2
Durmada:2
Dagoduck: 2
Tanden68: 2
Pussyslayer: 1
Vanillekwark: 1
mega-worstje: 1
appelen: 1
Gesloten: 1
Summer2bird: 1
Fylax: 1
Flippiee: 1
raptorix: 1
Remlof: 1
The Arrowquote:Op donderdag 13 november 2014 16:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat was goed![]()
Wie is dat eigenlijk
Mooie vraag! Wel een beetje sneu dat het zolang duurde voor we er op kwamen. Een van de bekendere sterren dat. En dan iedereen mij beschuldigen van googlen.quote:
Ik heb een duits toetsenbordquote:Op donderdag 13 november 2014 16:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
卐 <- is dit serieus een toetsenbordteken
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
卐 <- is dit serieus een toetsenbordteken
mag dat van jou?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jep, sorry dat miste ik. Ga je googlen nu
Duitsers gebruiken dat ipv een apenstaartje.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:45 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ik heb een duits toetsenbord
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:46 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Duitsers gebruiken dat ipv een apenstaartje.
Als aanhef in een emailquote:Op donderdag 13 november 2014 16:46 schreef Klaploper het volgende:
[..]
rudolfjugenschrauer卐scheissehunt.dequote:Op donderdag 13 november 2014 16:46 schreef Klaploper het volgende:
[..]
ik heb geen idee, die missies van hen waren niet nodig voor 100%quote:Op donderdag 13 november 2014 16:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Liever niet, ik hoopte op serieuze antwoordpogingen.
Wel als je alle achievements wil, en ik meen ook voor 100% (maar dat weet ik niet zeker).quote:Op donderdag 13 november 2014 16:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb geen idee, die missies van hen waren niet nodig voor 100%
Je hebt het gespeeld en doet alsnog geen serieus poging/quote:Op donderdag 13 november 2014 16:48 schreef deadprez het volgende:
Heb nu wel zin om GTA V te spelen.
nee zeker weten van niet, alleen missies van franklin waren voor 100%. michael kun je nameljik doden in die laatste missie.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wel als je alle achievements wil, en ik meen ook voor 100% (maar dat weet ik niet zeker).
Klopt, want ik heb echt geen idee.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je hebt het gespeeld en doet alsnog geen serieus poging/
de geschiedenis is voor 80% verzonnen en geschreven door overwinnaarsquote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef deadprez het volgende:
Ik vind vragen over geschiedenis en zo wel een stuk leuker eigenlijk. Daar weet ik het antwoord meestal ook niet van, maar daar leer ik tenminste nog iets van dat enigszins nuttig is.
Vooral door de zionisten, geloof ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de geschiedenis is voor 80% verzonnen en geschreven door overwinnaars
een en al bullshit dus
Schopje naar C&H dan maar?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef deadprez het volgende:
Ik vind vragen over geschiedenis en zo wel een stuk leuker eigenlijk. Daar weet ik het antwoord meestal ook niet van, maar daar leer ik tenminste nog iets van dat enigszins nuttig is.
tomatensoepquote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
GOed, het antwoord was Kifflom!
Nieuwe vraag. Het is en het blijft ONZ, dus: Welke smaak Cup-a-Soup heb ik net gemaakt?
groentesoepquote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nieuwe vraag. Het is en het blijft ONZ, dus: Welke smaak Cup-a-Soup heb ik net gemaakt?
kippensoepquote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
kerriesoepquote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
champignon soepquote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
hej hej hej limburg olé oléquote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik weet bij jou nooit of jouw Roda-referenties lievv of gemeen bedoeld zijn
flippoquote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoe heette het ronde schijfje dat in 1995 ervoor zorgde dat de veroop van Smiths chips steeg?
FOK! hartje Limburg.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik weet bij jou nooit of jouw Roda-referenties lievv of gemeen bedoeld zijn
Fuseren gaat nooit gebeurden. Liever failliet (zoals Aken) of een eigen vereniging oprichten door supporters (zoals Wimbledon) dan fuseren met Shittard.quote:
1: Toto69: 70quote:
Zit het echt zo diep?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Fuseren gaat nooit gebeurden. Liever failliet (zoals Aken) of een eigen vereniging oprichten door supporters (zoals Wimbledon) dan fuseren met Shittard.
Die van je moeder smaakte beter gister.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
Offtopic: de tomatensoep is trouwens lekker
Je moeder ook nietquote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef HPLC het volgende:
Echt die jemoederookgrappen waren 10 jaar terug al niet grappig meer
stel nou maar een vraag, moederneukerquote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef HPLC het volgende:
Echt die jemoederookgrappen waren 10 jaar terug al niet grappig meer
Je bent zelf je moederquote:Op donderdag 13 november 2014 17:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die van je moeder smaakte beter gister.
2pucquote:Op donderdag 13 november 2014 17:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
inb4 hoe heette de drummer van The World Never Ends On A Fryday
In de middeleeuwen toen ben bang was voor alles naar de hel te moetenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:03 schreef HPLC het volgende:
Wat is de hellenistische periode? #geschiedvraag
Arme Ben.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
In de middeleeuwen toen ben bang was voor alles naar de hel te moeten
Wie is Ben?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
In de middeleeuwen toen ben bang was voor alles naar de hel te moeten
de periode waarin de romeinse goden aanboden werden.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:03 schreef HPLC het volgende:
Wat is de hellenistische periode? #geschiedvraag
Ga jij je moeder maar aanbiedenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de periode waarin de romeinse goden aanboden werden.
closequote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef raptorix het volgende:
Periode dat de Grieken het voor het zeggen hadden in het oude rijk?
the rise van de grieken en de downfall van de grieken waarmee het einde van deze periode aangekondigd werdquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef raptorix het volgende:
Periode dat de Romeinen het voor zeggen hadden in Griexel?
Daarmee moet het nu lukkenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
the rise van de grieken en de downfall van de grieken waarmee het einde van deze periode aangekondigd werd
de periode waarin de grieken het voor het zeggen hadden en uiteindelijk niks meer te zeggen hadden door verovering van de romeinenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:08 schreef HPLC het volgende:
Redelijk dichtbij. Nu alles samenvattend
Ja min of meer. Hoogtepunt, tot verovering van Alexanders rijk door de Romeinenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de periode waarin de grieken het voor het zeggen hadden en uiteindelijk niks meer te zeggen hadden door verovering van de romeinen
krijg ik een punt?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja min of meer. Hoogtepunt, tot verovering van Alexanders rijk door de Romeinen
Oud werden ze niet in die tijd. Snap die benaming nooitquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oud werden ze niet in die tijd. Snap die benaming nooit
roodquote:Op donderdag 13 november 2014 17:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
welke kleur haar hadden de oude egyptenaren?
(zeer kenmerkend voor die egyptenaren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |