Ik heb een duits toetsenbordquote:Op donderdag 13 november 2014 16:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
卐 <- is dit serieus een toetsenbordteken
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
卐 <- is dit serieus een toetsenbordteken
mag dat van jou?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jep, sorry dat miste ik. Ga je googlen nu
Duitsers gebruiken dat ipv een apenstaartje.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:45 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ik heb een duits toetsenbord
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:46 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Duitsers gebruiken dat ipv een apenstaartje.
Als aanhef in een emailquote:Op donderdag 13 november 2014 16:46 schreef Klaploper het volgende:
[..]
rudolfjugenschrauer卐scheissehunt.dequote:Op donderdag 13 november 2014 16:46 schreef Klaploper het volgende:
[..]
ik heb geen idee, die missies van hen waren niet nodig voor 100%quote:Op donderdag 13 november 2014 16:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Liever niet, ik hoopte op serieuze antwoordpogingen.
Wel als je alle achievements wil, en ik meen ook voor 100% (maar dat weet ik niet zeker).quote:Op donderdag 13 november 2014 16:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb geen idee, die missies van hen waren niet nodig voor 100%
Je hebt het gespeeld en doet alsnog geen serieus poging/quote:Op donderdag 13 november 2014 16:48 schreef deadprez het volgende:
Heb nu wel zin om GTA V te spelen.
nee zeker weten van niet, alleen missies van franklin waren voor 100%. michael kun je nameljik doden in die laatste missie.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wel als je alle achievements wil, en ik meen ook voor 100% (maar dat weet ik niet zeker).
Klopt, want ik heb echt geen idee.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je hebt het gespeeld en doet alsnog geen serieus poging/
de geschiedenis is voor 80% verzonnen en geschreven door overwinnaarsquote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef deadprez het volgende:
Ik vind vragen over geschiedenis en zo wel een stuk leuker eigenlijk. Daar weet ik het antwoord meestal ook niet van, maar daar leer ik tenminste nog iets van dat enigszins nuttig is.
Vooral door de zionisten, geloof ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de geschiedenis is voor 80% verzonnen en geschreven door overwinnaars
een en al bullshit dus
Schopje naar C&H dan maar?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef deadprez het volgende:
Ik vind vragen over geschiedenis en zo wel een stuk leuker eigenlijk. Daar weet ik het antwoord meestal ook niet van, maar daar leer ik tenminste nog iets van dat enigszins nuttig is.
tomatensoepquote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
GOed, het antwoord was Kifflom!
Nieuwe vraag. Het is en het blijft ONZ, dus: Welke smaak Cup-a-Soup heb ik net gemaakt?
groentesoepquote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nieuwe vraag. Het is en het blijft ONZ, dus: Welke smaak Cup-a-Soup heb ik net gemaakt?
kippensoepquote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
kerriesoepquote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
champignon soepquote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
hej hej hej limburg olé oléquote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik weet bij jou nooit of jouw Roda-referenties lievv of gemeen bedoeld zijn
flippoquote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoe heette het ronde schijfje dat in 1995 ervoor zorgde dat de veroop van Smiths chips steeg?
FOK! hartje Limburg.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik weet bij jou nooit of jouw Roda-referenties lievv of gemeen bedoeld zijn
Fuseren gaat nooit gebeurden. Liever failliet (zoals Aken) of een eigen vereniging oprichten door supporters (zoals Wimbledon) dan fuseren met Shittard.quote:
1: Toto69: 70quote:
Zit het echt zo diep?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Fuseren gaat nooit gebeurden. Liever failliet (zoals Aken) of een eigen vereniging oprichten door supporters (zoals Wimbledon) dan fuseren met Shittard.
Die van je moeder smaakte beter gister.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
Offtopic: de tomatensoep is trouwens lekker
Je moeder ook nietquote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef HPLC het volgende:
Echt die jemoederookgrappen waren 10 jaar terug al niet grappig meer
stel nou maar een vraag, moederneukerquote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef HPLC het volgende:
Echt die jemoederookgrappen waren 10 jaar terug al niet grappig meer
Je bent zelf je moederquote:Op donderdag 13 november 2014 17:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die van je moeder smaakte beter gister.
2pucquote:Op donderdag 13 november 2014 17:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
inb4 hoe heette de drummer van The World Never Ends On A Fryday
In de middeleeuwen toen ben bang was voor alles naar de hel te moetenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:03 schreef HPLC het volgende:
Wat is de hellenistische periode? #geschiedvraag
Arme Ben.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
In de middeleeuwen toen ben bang was voor alles naar de hel te moeten
Wie is Ben?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
In de middeleeuwen toen ben bang was voor alles naar de hel te moeten
de periode waarin de romeinse goden aanboden werden.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:03 schreef HPLC het volgende:
Wat is de hellenistische periode? #geschiedvraag
Ga jij je moeder maar aanbiedenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de periode waarin de romeinse goden aanboden werden.
closequote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef raptorix het volgende:
Periode dat de Grieken het voor het zeggen hadden in het oude rijk?
the rise van de grieken en de downfall van de grieken waarmee het einde van deze periode aangekondigd werdquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef raptorix het volgende:
Periode dat de Romeinen het voor zeggen hadden in Griexel?
Daarmee moet het nu lukkenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
the rise van de grieken en de downfall van de grieken waarmee het einde van deze periode aangekondigd werd
de periode waarin de grieken het voor het zeggen hadden en uiteindelijk niks meer te zeggen hadden door verovering van de romeinenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:08 schreef HPLC het volgende:
Redelijk dichtbij. Nu alles samenvattend
Ja min of meer. Hoogtepunt, tot verovering van Alexanders rijk door de Romeinenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de periode waarin de grieken het voor het zeggen hadden en uiteindelijk niks meer te zeggen hadden door verovering van de romeinen
krijg ik een punt?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja min of meer. Hoogtepunt, tot verovering van Alexanders rijk door de Romeinen
Oud werden ze niet in die tijd. Snap die benaming nooitquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oud werden ze niet in die tijd. Snap die benaming nooit
roodquote:Op donderdag 13 november 2014 17:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
welke kleur haar hadden de oude egyptenaren?
(zeer kenmerkend voor die egyptenaren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |