Gezellig toch.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:20 schreef Klaploper het volgende:
En 80% is sc. En er komen af en toe modjes langs om een heel topic vol te spammen met verhalen over dat ze wiet aan het roken zijn.
Zemmel.quote:
Ja, veel kakvragen idd die alleen voor fossielen zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vragen daar zijn ook wel iets `te' lastig
Bedoel je in de AKQ? Daar is een apart topic voor daar.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:20 schreef Klaploper het volgende:
En 80% is sc. En er komen af en toe modjes langs om een heel topic vol te spammen met verhalen over dat ze wiet aan het roken zijn.
Oh ja ik heb dat gister niet zo meegekregen, twee topics is wel wat overdreven ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niet als het 2 volle topics is >.<
Beetje geklets vind ik niet erg, buiten de vragen om, maar vanacht zat o.a. Moira gewoon het hele topic te verneuken.quote:
Name Unknownquote:Op donderdag 13 november 2014 16:23 schreef HPLC het volgende:
Van welke band was de legendarische (niemand kent hem, behalve ik) Chuck Schuldiner frontman?
rockquote:Op donderdag 13 november 2014 16:23 schreef HPLC het volgende:
Van welke band was de legendarische (niemand kent hem, behalve ik) Chuck Schuldiner frontman?
Hier niet idd.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vragen daar zijn ook wel iets `te' lastig
Johnny Wiener en de Schnitzelsquote:Op donderdag 13 november 2014 16:23 schreef HPLC het volgende:
Ach, dat is mijn vermoeden. Zullen niet veel metalfans hier zijn, maar je weet maar nooit.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:24 schreef Rockiejj het volgende:
Als niemand het weet, waarom vraag je het dan
Nee gewoon iets simpels als; welke kleur is het logo van Mc Donalds ofzo?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:25 schreef HPLC het volgende:
,
[..]
Ach, dat is mijn vermoeden. Zullen niet veel metalfans hier zijn, maar je weet maar nooit.
Moet ik dan weer zo'n geschiedenisvraag stellen met gokjaartallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |