jawel, maar dat is een software filter.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal X-Pro II op Insta.
Maar jij bent handig toch? Haal een paar IR leds los van de print? Of wat zwarte tape eroverquote:Op donderdag 13 november 2014 14:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jawel, maar dat is een software filter.
Ik bedoel een hardware filter. Een plaatje wat je voor de lens plaatst en dusdanig dempt dat de overbelichte kentekenplaten weer leesbaar worden.
Als de ccd in de camera al overbelicht was met de opname, dan ga je daar niks meer aan redden met een software filter
ja dat ga ik idd. doen ja. Eerst ff een soort kapje op de camera plaatsen zodat het licht v.d. lantaarnpaal geblokt wordt ook.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef Champy het volgende:
[..]
Maar jij bent handig toch? Haal een paar IR leds los van de print? Of wat zwarte tape erover
Ik wilde net vragen wie die crackhoer wasquote:
sommige mensen. Oh wauw..quote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef RaymondK het volgende:
Heb je hem verder nog wel gewoon opgegeten die lasagne Awesome_
?
http://www.leeshetnu.nl/t(...)na-seks-met-lasagne/
Maar jij weet dan toch ook ls geen ander dat de lasagna niet zo heet geneukt wordt als ie wordt opgediend?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:20 schreef Awesome_ het volgende:
Van die romige witte bechamelsaus die er dan af parelt
Ik zeg altijd tegen JB dat het gesmolten mozzarella is over de lasagne. Maar dat is het natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 november 2014 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wedden dat ik dan weer de schuld krijg van de vieze praat, terwijl jullie het over lasagne batsen hebben?
Waar is die slangenkoningin eigenlijk? Is ons zeker ontgroeid of wat? Vond ze altijd al een beetje verheven doen..quote:Op donderdag 13 november 2014 14:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen JB dat het gesmolten mozzarella is over de lasagne. Maar dat is het natuurlijk niet![]()
maar dat heeft ze gelukkig nooit door (a)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |