4chan.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Deze tekst moet groen zijn toch?
Jeweet.quote:
Ze zijn licht, fietsen fijn maar wel kut dat je zo erg moet bukkenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Versnellingen zijn wel handig vind ik.
Mensen die sloom fietsenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging vorige week met een klasgenoot terug fietsen naar school (hadden examen in een andere schoolgebouw). Die fietste zo traagIk heb echt een grafhekel aan mensen die niet door fietsen
Dan zeg je, fiets door dikzak we komen te laat.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging vorige week met een klasgenoot terug fietsen naar school (hadden examen in een andere schoolgebouw). Die fietste zo traagIk heb echt een grafhekel aan mensen die niet door fietsen
Ik vanmorgen nog, het was enig.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb echt lang niet gefietst
ik vind een gewonen heren/damesfiets waar je rechtop zit niet prettigquote:Op donderdag 13 november 2014 13:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn licht, fietsen fijn maar wel kut dat je zo erg moet bukken
Hoezo bukken?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn licht, fietsen fijn maar wel kut dat je zo erg moet bukken
Doorfietsen in de winterquote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Vooral in de herfst en winter. Gewoon op een lekker tempo door fietsen, ben je ook zo warm
Omafietsenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind een gewonen heren/damesfiets waar je rechtop zit niet prettig
maar dat ik misschien omdat ik zelf nooit iets anders dan een mtb heb gehad
ik hooguit nog 4x per jaar ofzoquote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb echt lang niet gefietst
Ze is 38. Dus zal wel door de leeftijd komen en gebrek aan conditiequote:Op donderdag 13 november 2014 13:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dan zeg je, fiets door dikzak we komen te laat.
ervaring?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Doorfietsen in de winter
Eindstand 4 gekneusde ribben en een bloedneus.
Normaal zit je rechtop soort vanquote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoezo bukken?
Ik schakel zelf vrij vaak tho. Je kan ze ook hebben zonder remmen he, die fixies. Ook wel tof.
Ja moet zeggen tijdens het typen dacht ik nog 'snel fietsen in de winter lukt meestal niet'quote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Doorfietsen in de winter
Wuuutquote:Op donderdag 13 november 2014 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is 38. Dus zal wel door de leeftijd komen en gebrek aan conditie
Oh, gewoon model racefiets? Fietst wel fijn vind ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Normaal zit je rechtop soort van
Jouw fietsquote:
Jaquote:
Misschien voor mannen.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, gewoon model racefiets? Fietst wel fijn vind ik.
Een laag sneeuw is niet erg maar als het dan gaat smelten en vriezen is het echt een ramp op sommige fietspaden.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Doorfietsen in de winter
winterquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
winter
kijken hoe scooters de straat af komen schuiven en 10 seconde later hun bestuurder
Ik doe mbo en ik ben 25. Ik zit in de volwassenen klas en doe ook versneld. Zij komt uit Afrika officieel, hiervoor in Engeland gewoond en universiteit gedaan daar maar ze kan niet goed Nederlands vandaar mbo niveau. Ze praat heel vaak Engels en Nederlands door elkaarquote:Op donderdag 13 november 2014 13:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
WuuutWat doe je veur school den en hoe oud ben jij
!?
Ik krijg m'n remmen niet meer gemaakt, breng hem wel weer even weg. En het wordt tijd voor een nieuwe voorband, zit geen profiel meer op. Als het regent voel ik hem al glijden.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:11 schreef Amarantha het volgende:
Laatst dus fiets weg gebracht, ze hebben alleen achterwiel enz vast gezet. Nou mijn remmen volgens mij ook, ik vloog vorige week letterlijk van mijn fiets toen ik ging remmenRemmen werken opeens wel weer heel goed
Het wordt dit winter heel koud.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Hopelijk is het dit winter ook niet zo koud
Ah ja dan zal ik hem ook even weg brengen jaquote:Op donderdag 13 november 2014 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik krijg m'n remmen niet meer gemaakt, breng hem wel weer even weg. En het wordt tijd voor een nieuwe voorband, zit geen profiel meer op. Als het regent voel ik hem al glijden.
Ik haat scooterrijdersquote:Op donderdag 13 november 2014 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
winter
kijken hoe scooters de straat af komen schuiven en 10 seconde later hun bestuurder
Cool.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe mbo en ik ben 25. Ik zit in de volwassenen klas en doe ook versneld. Zij komt uit Afrika officieel, hiervoor in Engeland gewoond en universiteit gedaan daar maar ze kan niet goed Nederlands vandaar mbo niveau. Ze praat heel vaak Engels en Nederlands door elkaar
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Hopelijk is het dit winter weer eens een horrorwinter
Deze winter tog.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Hopelijk is het dit winter ook niet zo koud
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik haat scooterrijders!
Godverdorie doorglijden en een deuk zo groot als mijn grootmoeders reet in mijn auto.
Of gewoon uit een steegje geragt komen en bovenop mijn auto klatsen.
Ik wil weer een keer sneeuw tot mijn knieën.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:15 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wil weer een keer sneeuw tot mijn knieën.
quote:
Ja het zit mij niet meequote:
quote:
hoe lang ben je?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:15 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wil weer een keer sneeuw tot mijn knieën.
I dunnoquote:
Amaquote:
1,70quote:
Tijdens kerst is het wel okéquote:
gianniquote:
Jij zit op Stenden toch? Ik las dat ze in het centrum hier een pand hebben gekregen (voormalige Station One, naast de Bart Smit) waar ze spullen van mensen gaan bewaren tijdens het winkelen.quote:
hmm, gaat lastig wordenquote:
ja, zo hard ingesneeuwd zijn dat je niet naar je familie kanquote:Op donderdag 13 november 2014 13:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tijdens kerst is het wel oké
Garpje kusjenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I dunnom'n Nederlands is echt beroerd aan het worden
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij zit op Stenden toch? Ik las dat ze in het centrum hier een pand hebben gekregen (voormalige Station One, naast de Bart Smit) waar ze spullen van mensen gaan bewaren tijdens het winkelen.
Tof idee
Surgequote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, gaat lastig worden
[..]
ja, zo hard ingesneeuwd zijn dat je niet naar je familie kan
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Garpje kusjen![]()
.
Mijn Nederlands is zo slecht, dat 90% van de Noord-afrikaners het Nederlands tentamen vorige week nog beter hebben gemaakt. Just saying. Nederlands is een stomme taal.
Ik vind de herfst juist een fijn seizoenquote:
jawel, ik moet nog 3 seizoenen suits kijkenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Kerst alleen is ook niet leuk hoor
Nissan GT-Rquote:
Wielrennen man, ze dragen luiers en allesquote:Op donderdag 13 november 2014 13:18 schreef DrNick het volgende:
Al zijn er genoeg vrouwlijke wielrensters.
Meh, met een skinny is het niet fijn fietsenquote:
Brands die gaan meedoen met de hypequote:
Laat Kanye het niet lezen.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wielrennen man, ze dragen luiers en alles.
ik zie deze kont toch veel lieverquote:
Ik moet Fringe kijken nogquote:Op donderdag 13 november 2014 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, ik moet nog 3 seizoenen suits kijken
alsof die kan lezenquote:
Gaaaaast eerst komt vrijdag nog en dan het langverwachte madafaking weekendquote:
Wat is deze?quote:
amenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gaaaaast eerst komt vrijdag nog en dan het langverwachte madafaking weekend.
Negers kunnen heus wel lezen en schrijven.quote:
quote:
jij gaat er meteen weer vanuit dat het racistisch isquote:Op donderdag 13 november 2014 13:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Negers kunnen heus wel lezen en schrijven.
Zou die liever rijden dan KiKaquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij gaat er meteen weer vanuit dat het racistisch is
Lijkt wel alsof je gefrustreerd bentquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gaaaaast eerst komt vrijdag nog en dan het langverwachte madafaking weekend.
quote:
GTA V natuurlijkquote:
Ooooh voor ps4?quote:
hoezo?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof je gefrustreerd bent
Je posts, I dunnoquote:
Oh die moet ikquote:
Kan niet wachten om weer te kloten met mijn homiesquote:Op donderdag 13 november 2014 13:24 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh die moet ik. First person
.
Kan niet wachten om weer iedereen neer te schieten en aan te rijdenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kan niet wachten om weer te kloten met mijn homies
Maar maarquote:Op donderdag 13 november 2014 13:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kan niet wachten om weer iedereen neer te schieten en aan te rijden.
Ik ben ook niet lievquote:Op donderdag 13 november 2014 13:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar maar
Dat is niet liev
Ohquote:
Hoho chick van het onderwijsbureau hier heet zoquote:
Kusjequote:
Alleen mijn vriendinnetje mag datquote:
Hoho chick? Is dat nieuwe slang? Ik loop zo achterquote:Op donderdag 13 november 2014 13:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hoho chick van het onderwijsbureau hier heet zo.. vreemde naam wel
.
*knijp*quote:Op donderdag 13 november 2014 13:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alleen mijn vriendinnetje mag dat
ik ben mij van geen kwaad bewustquote:
Nee het was hoho als in hartelijk ergens om lachenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoho chick? Is dat nieuwe slang? Ik loop zo achter
*doet boos kijkenquote:
Goed excuus wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nee het was hoho als in hartelijk ergens om lachen.. Ik weet niet wat ik dacht toen ik het typte
...
Ik neuk je de moederquote:
ransaapquote:
paasnar?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moet je dat woord eens omdraaien!
Paasnar! Wat klinkt dat vrolijckquote:Op donderdag 13 november 2014 13:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
paasnarquote:Op donderdag 13 november 2014 13:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Paasnar! Wat klinkt dat vrolijck.
Probleem zit altijd tussen het toetsenbord en de stoel.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:32 schreef Amarantha het volgende:
Ligt 't aan mn pc of is Netflix kut bezig?
Het zal eerder aan je interwebs liggen dan aan je pc. What's up?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:32 schreef Amarantha het volgende:
Ligt 't aan mn pc of is Netflix traag bezig?
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Probleem zit altijd tussen het toetsenbord en de stoel.
Deze uitspraakquote:Op donderdag 13 november 2014 13:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Deze manquote:Op donderdag 13 november 2014 13:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
om maid jaloers te maken zekerquote:
Uiteraard. Altijd wat achter de hand hebben.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om maid jaloers te maken zeker
Welke schoenen?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:41 schreef Sardu het volgende:
Hola!![]()
Hele nacht wakker gebleven voor die schoenen. Hebben ze stiekem via FB het een dag verzet.![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:41 schreef Sardu het volgende:
Hola!![]()
Hele nacht wakker gebleven voor die schoenen. Hebben ze stiekem via FB het een dag verzet.![]()
Heule mooie Vans limited editions.quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:41 schreef Sardu het volgende:
Hola!![]()
Nawhquote:Op donderdag 13 november 2014 13:41 schreef Sardu het volgende:
Hola!![]()
Ik ben er nog wel. Ik weet alleen niet of ik volgend jaar na de zomer terug kom. Eerst mijn EU roadtrip maken en ik zie wel waar het me bevalt.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar Sardu, waar verblijf je nu dan, aangezien je niet meer in ons mooie Nederland bent![]()
Chillquote:Op donderdag 13 november 2014 13:45 schreef Sardu het volgende:
Deze schoenen
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben er nog wel. Ik weet alleen niet of ik volgend jaar na de zomer terug kom. Eerst mijn EU roadtrip maken en ik zie wel waar het me bevalt.
Ik ga liften dus dat is nog maar net de vraag.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Chill
Waar ga je allemaal heen in Europa dan
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Hollywood Undead
Support: Icon For Hire
Wat een supportDoe dan niks.
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga liften dus dat is nog maar net de vraag.
Ik heb op verschillende plekken mensen wonen die ik ken en waar ik eventueel kan blijven slapen en desnoods een paar dagen kan verblijven. Echt een plan heb ik niet.
Ik ben al wel vaker liftend rondgetrokken.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is wel gedurfd
Bijzonder wel
Ook je kontje al eens moeten verkopen aan een vrachtwagenchauffeur?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben al wel vaker liftend rondgetrokken.![]()
10 jaar geleden deed ik dat best veel en is me altijd goed bevallen.
Welke leeftijd heb je dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben al wel vaker liftend rondgetrokken.![]()
10 jaar geleden deed ik dat best veel en is me altijd goed bevallen.
Whehequote:
Nope. Die rijden ook vaker door dan dat ze je meenemen.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ook je kontje al eens moeten verkopen aan een vrachtwagenchauffeur?
28quote:Op donderdag 13 november 2014 13:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Welke leeftijd heb je dan?
En ga je ook iets van een blog doen?
Oh, prima leeftijd dan.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:59 schreef Sardu het volgende:
28
Ja, dat ga ik sowieso doen. Ik neem een camera en een laptop mee om verslag te doen en contact te houden met de mensen die me nog wel boeien in NL.
hee Pixel, je bent nu al lang genoeg lid om te dm'en.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Nog 1 avond werken en dan 9 dagen vrij![]()
Wat een luxequote:Op donderdag 13 november 2014 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Veel gewerkt aan het begin van het jaar, had nog wat dagen vrij tegoed. Had het zo ingepland. Laatste 'vakantie' was rond 15 Mei afgelopen. Dus het werd ook wel weer even tijdquote:Op donderdag 13 november 2014 14:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat een luxe
Waar heb je dat aan te danken!
Heb ik beide nog niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, prima leeftijd dan.
Specs van je lappie en camera?
Goed punt. Ga je nog wat doen met het mokkel?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Veel gewerkt aan het begin van het jaar, had nog wat dagen vrij tegoed. Had het zo ingepland. Laatste 'vakantie' was rond 15 Mei afgelopen. Dus het werd ook wel weer even tijd
Bossman!quote:Op donderdag 13 november 2014 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Neuh, beetje chillen gewoon. Wat dingetjes in huis afmaken. Voor de rest gewoon laidback chillen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed punt. Ga je nog wat doen met het mokkel?
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, beetje chillen gewoon. Wat dingetjes in huis afmaken. Voor de rest gewoon laidback chillen.
Heb wel tegen de baas gezegd dat als hij een dienstje kwijt moet, hij me direct moet bellen.
Dag in dienst worden geroepen is ¤103,- + onregelmatigheidstoeslag + uren die je draait + een dag vrij terug.Hopelijk dat er iemand zich ziek meldt, ik sta bovenaan de lijst om gebeld te worden komende week
Vorig acount? Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee Pixel, je bent nu al lang genoeg lid om te dm'en.
vertel mij je vorige account
Netto of brutoquote:Op donderdag 13 november 2014 14:05 schreef Monopoly het volgende:
4 dagen diensten draaien is dus gewoon hatseflats ¤412,- extra in December
Tieten en tepels mogen weerquote:Op donderdag 13 november 2014 14:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bossman!
Een applaus voor jou.
[ afbeelding ]
Netjesquote:
1 tiet en maar 1 echte tepel.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Tieten en tepels mogen weer?
Ik heb twee van elk.. ben ik nu in overtreding?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
1 tiet en maar 1 echte tepel.
LOOPHOLE
[ afbeelding ]
jij was hier toch niet zo heel nieuw?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Vorig acount? Hoe bedoel je?
Pics or we be assuming you're making this up.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb twee van elk.. ben ik nu in overtreding?
Aangezien ze wist dat tieten eerst niet mochten, eens.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij was hier toch niet zo heel nieuw?
nee, mogen ook gewoon gepost wordenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb twee van elk.. ben ik nu in overtreding?
Zo scherp...quote:Op donderdag 13 november 2014 14:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aangezien ze wist dat tieten eerst niet mochten, eens.
Ik heb nog geen KPD rechten.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, mogen ook gewoon gepost worden
En dat je al eens eerder had gelekt (hihi) dat je niet helemaal meer vers van de pers was.quote:
hoeft ook niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb nog geen KPD rechten.
ssht ik probeerde hem voor de gek te houdenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dat je al eens eerder had gelekt (hihi) dat je niet helemaal meer vers van de pers was.
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:08 schreef DrNick het volgende:
Is er trouwens animo hier om met wat mensen te gaan skieën/snowboarden/ander alpinisme te bevredigen in het voorjaar ergens?
Hier. Andere lichaamsdelen mogen ook.quote:
is niet nodigquote:Op donderdag 13 november 2014 14:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb nog geen KPD rechten.
Ik wil schaatsen.quote:
Ohshi...quote:Op donderdag 13 november 2014 14:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
ssht ik probeerde hem voor de gek te houden.
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hier. Andere lichaamsdelen mogen ook.
Ik hou van pinken.
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hier. Andere lichaamsdelen mogen ook.
Ik hou van pinken.
Dat gaat daar wat lastig.quote:
Als je een beetje zoekt wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zijn er ook wilde Pokémon te vinden?
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
ssht ik probeerde hem voor de gek te houden.
Babykoequote:
Nee is een grapje joh ik ben nieuwquote:
Baas.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ben aan het praten met mijn kat.
Haha autistquote:Op donderdag 13 november 2014 14:13 schreef Lt.Surge het volgende:
kuuuus?quote:
oke, toch picsquote:Op donderdag 13 november 2014 14:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nee is een grapje joh ik ben nieuw.
Ga ergens anders jaloers doen, gare bikkel.quote:
Ik praat wel eens met mijn poes.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Ja, leukquote:Op donderdag 13 november 2014 14:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik praat wel eens met mijn poes.
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nee is een grapje joh ik ben nieuw.
Ik praat ook wel eens tegen mn kat.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ga ergens anders jaloers doen, gare bikkel.
lokroep voor kalfjesquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik praat ook wel eens tegen mn kat.
quote:
quote:
You.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:17 schreef pixelbitty het volgende:
Dus dan kijk je pokemon S01E01 en direct zin om Gary neer te steken.
Zegt ze wel eens iets terug?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:17 schreef DrNick het volgende:
Ik heb geen kat, maar ik zou er wel mee praten.
Ik praat soms wel met de werkpoes trouwens.
Wil je ook Gary doodmakenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:17 schreef pixelbitty het volgende:
Dus dan kijk je pokemon S01E01 en direct zin om Gary neer te steken.
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Meowquote:Op donderdag 13 november 2014 14:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zegt ze wel eens iets terug?
jij blijft grappigquote:
Hahaquote:Op donderdag 13 november 2014 14:18 schreef Monopoly het volgende:
Even geil doen allemaalChill plaatje
[soundcloud]https://soundcloud.com/datweekaz/da-tweekaz-frozen-disney-tool-free-track[/soundcloud]
You don't give a fuck now, do you Gary?quote:
Ik weet dat pinken stiekem geen babykoeien meer zijnquote:
Fail.quote:
https://soundcloud.com/da(...)sney-tool-free-trackquote:Op donderdag 13 november 2014 14:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hebben ze dat uitgezet? Kon toch altijd gewoon?
Pikachu is ook een beetje een klootzak in e01quote:
Dat wel, maar Charizard is dat een stuk later al helemaalquote:Op donderdag 13 november 2014 14:20 schreef DrNick het volgende:
Garry the Goat, Gary the Snail, die ene van Pokémon.
Quote je wel goed?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wel, maar Charizard is dat een stuk later al helemaal
Jijweet!quote:Op donderdag 13 november 2014 14:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik weet dat pinken stiekem geen babykoeien meer zijn. Maar ze zijn evengoed zo liev en schattig
.
Charizard is later in de serie een slak.quote:
Ik denk het niet, ik heb alleen maar tokkies als buurmeneren en vrouwenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jijweet!
Ben je toevallig mijn buurvrouw?
Inderdaad. Ze zijn gewoon mad.quote:
Oh... Volgens mij pas ik daar niet tussen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik heb alleen maar tokkies als buurmeneren en vrouwen.
Waar woon jij danquote:Op donderdag 13 november 2014 14:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh... Volgens mij pas ik daar niet tussen.
Hoe oud ben je danquote:
Jij bent een jaar of 17 aan je fobo pic te zienquote:
18,5.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:27 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jij bent een jaar of 17 aan je fobo pic te zien
Wat een snoepjequote:
hey omaquote:Op donderdag 13 november 2014 14:29 schreef pixelbitty het volgende:
Troost je hoor Gi ik ben 25 ik weet hoe je je voelt old people unite.
Ik neuk je vaderquote:
In het Oosten. Waar de koeien niet uit de supermarkt komen enzo.quote:
goede leeftijdquote:Op donderdag 13 november 2014 14:29 schreef pixelbitty het volgende:
Troost je hoor Gi ik ben 25 ik weet hoe je je voelt old people unite.
klopt, maar jij bent ook geen dokterquote:
wat zeg jij tegen mijn zoon?quote:
Aaaww shit.. iemand die mijn generatie tekenfilms heeft gezien!quote:
lol, hier in de randstad lopen er genoeg koeien rond midden op straatquote:Op donderdag 13 november 2014 14:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
In het Oosten. Waar de koeien niet uit de supermarkt komen enzo.
Dat heb ik ook heus nog welquote:Op donderdag 13 november 2014 14:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Aaaww shit.. iemand die mijn generatie tekenfilms heeft gezien!
hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe. Komt doordat jullie op elke hoek van de straat een McDonalds hebben.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
lol, hier in de randstad lopen er genoeg koeien rond midden op straat.
Mensen die niet He-Man and the Masters of the Universe hebben gezienquote:Op donderdag 13 november 2014 14:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook nergens.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heus nog wel.
3 jaar jonger...quote:
Dinoriders dan.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mensen die niet He-Man and the Masters of the Universe hebben gezien
Goeie leeftijdquote:Op donderdag 13 november 2014 14:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook nergens.
[..]
3 jaar jonger...
Spaceghost!quote:Op donderdag 13 november 2014 14:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mensen die niet He-Man and the Masters of the Universe hebben gezien
Daten?quote:
quote:
Mijn hond heeft mijn action figure kapot gebeten destijds. Ik was heul verdrietig weet ik nog.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
Biker mice from mars niet hebben gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |