abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147388632
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:21 schreef Chewie het volgende:

[..]

En wat zijn je persoonlijke goede redenen dan? Je warrig verhaal over hoe het op Schiphol zou zijn gegaan volgens jou op de dag van deze ramp geeft me maar weinig houvast.
Dat iemand heeft ook enorme leugens aan me vertelt....'n neppe 'familie van slachtoffers' dus.
En volgens mij zijn er veel meer maar de meeste mensen durven niet moellijk vragen te stellen aan slachtoffers.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147388700
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat iemand heeft ook enorme leugens aan me vertelt....'n neppe 'familie van slachtoffers' dus.
En hoe weet je dat zo zeker? Dat kan ik namelijk nergens in je betoog terugvinden.
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 13:41:59 #203
249559 crew  Lavenderr
pi_147389078
quote:

[..]

En volgens mij zijn er veel meer maar de meeste mensen durven niet moellijk vragen te stellen aan slachtoffers.
Aan de slachtoffers kun je geen vragen meer stellen .
pi_147389145
quote:

[..]

1. Je liegt nu zelf.
2. Als wat jij zegt wel waar zou zijn zegt dat natuurlijk niets over de andere slachtoffers of familie.
quote:
:')
Conscience do cost.
pi_147389146
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe wisten ze zo zeker dat 't geen bom was en dat er waren niet meer bommen op andere vluchten en treinen naar Schiphol.
Dat lijkt me 'n beetje lax met al die (imo fake) verhalen over de zogenaamde 'terrorist threat'.
Dus alle vertrouw op 'n tweet ? Dat lijkt me ook 'n beetje flauw.
One the one hand ze willen dat we moeten allemaal opletten en bang van zijn, on the other hand,they don't seem to give a fck.
Maar ja- dat is maar mijne mening.
Ik vind 't nog steeds raar dat iemand die ik zag als 'n goede vriend heeft enorme leugens vertelT aan me over: 'I knew 3 people on the flight'.
Dan toen ik zag sommige van de 'fammilie van slachtoffers'op TV.

Persoonlijk heb ik heel goede redenen om te denken dat er iets vreselijk fout is met de MH017 verhaal.
Toen ze die Air France flight kwijt waren vanuit Brazilie (die ze 2 jaar later vonden in de Atlantische Oceaan, al zou jij dit uiteraard ook niet geloven natuurlijk) was er ook geen chaos of paniek op Parijs CDG hoor. Ondanks dat die ook zomaar met een bom had kunnen ontploft zijn.
Ik snap ook niet zo waarom dat zo zou moeten zijn
Er werd duidelijk die donderdagmiddag dat er een vliegtuig neergestort is, en vrijwel direct kwam de Oekraiense media met die tweet en eht bericht dat deze vermoedelijk neergeschoten is. Waarom zou er dan paniek op Schiphol moeten ontstaan over iets wat 1000 km verderop is gebeurd? Deze vlucht heeft júist niks te maken met al die andere vluchten op Schiphol.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 8 december 2014 @ 13:44:42 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147389156
quote:

[..]

Dus de klasgenoot van een collega hier heeft nooit bestaan, en die collega is een actrice?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 8 december 2014 @ 13:47:05 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147389228
En ik hielp gewoon een CGI-figuur met het uitladen van haar ontharingslaserapparatuur waarmee ze vervolgens mijn schoonzus behandelde. Het was echt net echt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 13:47:23 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_147389240
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dus de klasgenoot van een collega hier heeft nooit bestaan, en die collega is een actrice?
crisis actors je weet toch?
pi_147389361
Niet te vergeten dat het hele slachtoffer-identificatie-team wat nu 292/298 mensen geïdentificeerd heeft ook in het complot zit he. Die zitten al weken dode konijnen, dummypoppen en dode crisisactors te identificeren.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 8 december 2014 @ 14:09:06 #210
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_147389847
quote:
6s.gif Op maandag 8 december 2014 10:52 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

George Orwell wordt wel vaker verkeerd gebruikt (of moet ik zeggen misbruikt?) door mensen die hun eigen politieke mening/ agenda kracht bij willen zetten. Op zich wel... grappig. :7
Het is het makkelijkste verhaal om te begrijpen hoe zich een revolutie/machtsovername ontwikkeld en wat de navolgingen zijn bij een machtsovername/revolutie. Welk systeem of welke revolutie je ook in dit boek zet en er in ziet,

Politieke doeleinden met wat voor doel dan?, Een werkpaard zal nooit een echte vorm van vrijheid kennen. Hij werd genaaid en misbruikt door de boer en door de varkens
Hoe stout is Konijntjuh!
  maandag 8 december 2014 @ 14:23:58 #211
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_147390233
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 14:09 schreef Konijntjuh het volgende:
Het is het makkelijkste verhaal om te begrijpen hoe zich een revolutie/machtsovername ontwikkeld en wat de navolgingen zijn bij een machtsovername/revolutie. Welk systeem of welke revolutie je ook in dit boek zet en er in ziet,
Zonder er heel diep op in te gaan: Het is een aanklacht tegen dictatuur (de Sovjet dictatuur) natuurlijk kun je dit projecteren naar je zin, maar wat TitusPollo zich afvroeg was: Hoe kun je dat boek gebruiken in een opmerking waarin je de westerse kritiek naar Poetin veroordeeld. Terwijl Poetin juist trots is op zijn Sovjet-roots en meerdere keren heeft gezegd terug te verlangen naar de dictatuur waar Animal Farm juist zo tegen gekant is.
quote:
Politieke doeleinden met wat voor doel dan?, Een werkpaard zal nooit een echte vorm van vrijheid kennen. Hij werd genaaid en misbruikt door de boer en door de varkens
Er wordt heel veel naar 'BigBrother' of 'Animal Farm' verwezen binnen BNW. Terwijl dit verhalen zijn met een zekere historische context, die zijn niet zo gemakkelijk te projecteren op het moderne.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 8 december 2014 @ 14:25:09 #212
116015 SicSicSics
pi_147390263
Tingo? Heb jij jouw vriend er over aangesproken? Dat hij tegen je liegt en waarom hij dit doet?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 8 december 2014 @ 15:29:34 #213
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_147392324
quote:
6s.gif Op maandag 8 december 2014 14:23 schreef SicSicSics het volgende:

Terwijl dit verhalen zijn met een zekere historische context, die zijn niet zo gemakkelijk te projecteren op het moderne.
Misschien kan ik je aanraden om meer naar het gedrag van chimpansees groepen te bekijken Animal Planet/NGC of Frans van de Waal te lezen, mocht dit niet voor je weggelegd zijn kijk dan eens naar de film Dawn of the planet of the Apes of anders kijk de film the wave (wat eigenlijk gaat over het fascisme.)

Ons menselijk gedrag in betrekking tot het heersen en controleren in de groep verschilt niet zo veel ten opzichte van een chimpansees groep of onze oudere structuren om tot heersen te komen en dit te behouden. Het is dat wij nu het allemaal ons zelf allemaal zo ingewikkeld mogelijk aan ons zelf maar ook aan de ander dit willen laten doen overkomen.

Vandaar dat ik Animal Farm pakte het geeft de basis weer en de angsten die heersen bij de varkens om hun positie te verliezen, vanuit angst van de varkens uit om hun positie en hun privéleges te verliezen en te behouden nemen zij weer drastische maatregelen op de overige dieren.

Dit soort (groeps) gedrag komt voor in elk systeem het éne systeem zal meer op de behoeften van de dieren inspelen via manipulatie en een ander systeem zal desnoods geweld toepassen
Hoe stout is Konijntjuh!
  maandag 8 december 2014 @ 16:12:21 #214
116015 SicSicSics
pi_147393700
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 15:29 schreef Konijntjuh het volgende:
Misschien kan ik je aanraden om meer naar het gedrag van chimpansees groepen te bekijken Animal Planet/NGC of Frans van de Waal te lezen, mocht dit niet voor je weggelegd zijn
Aanraden mag altijd! O+ Zeker als het goed leesvoer is maar die laatste opmerking :') _O-

quote:
Ons menselijk gedrag in betrekking tot het heersen en controleren in de groep verschilt niet zo veel ten opzichte van een chimpansees groep of onze oudere structuren om tot heersen te komen en dit te behouden. Het is dat wij nu het allemaal ons zelf allemaal zo ingewikkeld mogelijk aan ons zelf maar ook aan de ander dit willen laten doen overkomen.
Zo kom je best ingewikkeld over. Wat bedoel je precies? Dat we graag moeilijk doen, of intelligent?
quote:
Vandaar dat ik Animal Farm pakte het geeft de basis weer en de angsten die heersen bij de varkens om hun positie te verliezen, vanuit angst van de varkens uit om hun positie en hun privéleges te verliezen en te behouden nemen zij weer drastische maatregelen op de overige dieren.
Dat zeg ik; Orwell schreef dit niet met 'het typische menselijke gedrag' in zijn achterhoofd, maar met het Stalinistische communisme. Als je dat overal maar naar gaat projecteren ga je, mijns inziens, redelijk rap de mist in.

De vergelijking is lekker natuurlijk, maar raakt kant nog wal wat mij betreft.
quote:
Dit soort (groeps) gedrag komt voor in elk systeem het éne systeem zal meer op de behoeften van de dieren inspelen via manipulatie en een ander systeem zal desnoods geweld toepassen
Weer een projectie. Ik hou daar niet zo van. Natuurlijk er zijn gelijkenissen en die kun je in je zak steken en constateren, maar 1 op 1 projecteren... Ik ben sceptisch.
Fine, fuck you then!
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 17:00:06 #215
249559 crew  Lavenderr
pi_147395510
Nu hebben ze weer niet aangedrongen?
Wie liegt er nu?

De Europese organisatie voor de veiligheid heeft bij de Oekraïense autoriteiten er eerder dit jaar niet op aangedrongen om het luchtruim te sluiten voor passagiersvluchten.

Eurocontrol zou dat gedaan hebben enkele dagen voor de ramp met vlucht MH17, meldde de Britse krant The Sunday Times zondag.

Maar de organisatie zegt maandag in een reactie dat hier niets van waar is. Eurocontrol heeft naar eigen zeggen niet de bevoegdheid om de autoriteiten van een bepaald land te adviseren over de veiligheid van het luchtruim.

"De beslissing om het luchtruim te sluiten is altijd de verantwoordelijkheid van het land zelf", aldus de organisatie.

Direct na de crash op 17 juli werd het luchtruim boven Oekraïene gesloten voor luchtverkeer. Daarvoor was het luchtruim beperkt opengesteld vanwege de onrust in het land.

http://www.nu.nl/buitenla(...)iens-luchtruim-.html
pi_147395750
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Aan de slachtoffers kun je geen vragen meer stellen .
Familie van - maar dat wist je al wat ik bedoelt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147395784
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Moet je aan ze vragen.
pi_147395949
quote:
11s.gif Op maandag 8 december 2014 13:47 schreef Copycat het volgende:
En ik hielp gewoon een CGI-figuur met het uitladen van haar ontharingslaserapparatuur waarmee ze vervolgens mijn schoonzus behandelde. Het was echt net echt.
Dat zei ik niet. Echt,zeker,heel goed persoonlijk kennen we zoveel mensen niet.
We denken dat we veel mensen 'heel goed' kennen.
Zoals ik vaker heb geschreven....sommige mensen zijn jarenlang samen getrouwd enz. maar komen ze later achter dat de partner was fout bezig of zo.
Some people do lead double lives and tell huge lies to people they say they love....dat kan voor 'n aantal redenen.
pi_147396072
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2014 14:25 schreef SicSicSics het volgende:
Tingo? Heb jij jouw vriend er over aangesproken? Dat hij tegen je liegt en waarom hij dit doet?
Iemandje die ik dacht 'n vriend was bedoel je.
Ja - dat heb ik gedaan.
Ik heb heel veel geschreven over maar hier geef ik niet detaiilen over want dit forum is zeker niet betrouwbaar.
pi_147396217
Ik denk dat je wel heel naïef moet zijn om daadwerkelijk te denken dat Tingo iemand kent die hier ook maar iets mee te maken heeft. Degene die liegt is dan ook Tingo, niet zijn denkbeeldige vriendjes waar hij toevallig nooit over in detail wilt treden.
Conscience do cost.
  maandag 8 december 2014 @ 17:25:33 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147396295
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:13 schreef Tingo het volgende:

Dat zei ik niet. Echt,zeker,heel goed persoonlijk kennen we zoveel mensen niet.
We denken dat we veel mensen 'heel goed' kennen.
Zoals ik vaker heb geschreven....sommige mensen zijn jarenlang samen getrouwd enz. maar komen ze later achter dat de partner was fout bezig of zo.
Some people do lead double lives and tell huge lies to people they say they love....dat kan voor 'n aantal redenen.
Ja, omdat een vriendje van jou volgens jou lulverhalen ophangt, is iedereen een vuige leugenaar. Goede redenatie.
Het zegt vooral veel over jou dat jij heel veel mensen (want iedereen die met een ramp (hoax in jouw optiek) te maken heeft) ertoe in staat acht hun dood te veinzen, hun hele familie en andere liefhebbenden in reddeloosheid achterlatend. Puur voor een paar centen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 8 december 2014 @ 17:49:07 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147397034
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Moet je aan ze vragen.
Ik vraag het aan jou.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_147397788
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, omdat een vriendje van jou volgens jou lulverhalen ophangt, is iedereen een vuige leugenaar. Goede redenatie.
Het zegt vooral veel over jou dat jij heel veel mensen (want iedereen die met een ramp (hoax in jouw optiek) te maken heeft) ertoe in staat acht hun dood te veinzen, hun hele familie en andere liefhebbenden in reddeloosheid achterlatend. Puur voor een paar centen.
En met zulke reacties is dat reden genoeg om bepaalde detaillen zeker niet hier over te spreken.
I know what I know and I don't give a flying fuck what you - or anyone else, thinks.
pi_147397829
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik vraag het aan jou.
Waarom? Jij zegt dat je kent iemand,via-via,of via-via-via,of via-via-via-via-via enz.
pi_147397839
:')
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')