quote:Op maandag 17 november 2014 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Nice
Maar
Blauwe vinkjes kunnen nog niet uit?
Leuk voor je batterij ook, nutteloos data pompen...quote:Op maandag 17 november 2014 18:25 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Who cares ik heb 8gb data :p.
Wanneer komt Whatsapp eens met een update?!
/care met de batterij van de 6 plus. Die krijg je toch niet leeg in een dag.quote:Op maandag 17 november 2014 22:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leuk voor je batterij ook, nutteloos data pompen...
De secondes zijn wel weg.quote:Op maandag 17 november 2014 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Nice
Maar
Blauwe vinkjes kunnen nog niet uit?
Niet iedereen heeft zon strijkplank.quote:Op maandag 17 november 2014 22:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
/care met de batterij van de 6 plus. Die krijg je toch niet leeg in een dag.
Ikzelf heb standaard mijn internet uit staan. Heb overal wifi, thuis, werk, familie, vrienden.quote:Op maandag 17 november 2014 21:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
iPhones hebben vaak wifi problemen, te vaak zijn er mensen die denken tv te kijken op de wifi maar vervolgens gigantisch over hun bundel heen zitten. Mijn vader was vorige keer radio aan het luisteren in mijn huis een meter van mijn wifi router vandaan. 3 streepjes wifi maar ineens 3 smsjes achter elkaar, 80,100 en 125% van zijn databundel verbruikt
Ik heb wekelijks wel een case met een gebruiker die echt dacht dat hij op de wifi zat maar in één avond 2,5GB of meer verbruikt.. Het kan eigenlijk heel veel zijn, je spotify bitrate te hoog, streaming via je data, mails met bijlage die blijven hangen, nacht updates etc.
Als je straks online bent kan je DM-en.
en?quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoop dat m'n onbruikbare iPad2 weer bruikbaar wordt. Vandaag eens testen.
Die van mn ouders is onder iOS 8 nog prima bruikbaar hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ja. Je moet alleen voor een reparatie naar de ars.opsturen is niet mogelijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:00 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ga straks naar de US, ik neem aan dat als ik de Iphone 6 daar koop, die hier ook te gebruiken is?
Nu nog even bedenken of ik het de moeite waard vind om te switchen van de 5s naar de 6
Dan zijn ze de enige zonder extreme vertraging. Vreemd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Die van mn ouders is onder iOS 8 nog prima bruikbaar hoor.
Dus slecht ideequote:Op dinsdag 18 november 2014 09:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja. Je moet alleen voor een reparatie naar de ars.opsturen is niet mogelijk
Klopt. Sommigen zitten gewoon graag te janken om alles wat anderen met hun telefoon doen.quote:Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zon strijkplank.
Die kun je prima in VS aanschaffen (voor zover de rijen inmiddels een stukje korter zijn)quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:00 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ga straks naar de US, ik neem aan dat als ik de Iphone 6 daar koop, die hier ook te gebruiken is?
Nu nog even bedenken of ik het de moeite waard vind om te switchen van de 5s naar de 6
Jahoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:00 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ik heb ook nog een 4s. Bevalt prima alleen na 3 jaar is de accu minder.quote:
Niks mis mee, en een nieuwe accu erin is echt een eitje en vaak nog wel de moeite waard. Maar zodra je problemen gaat ervaren zoals dat wifi-gedonder, kan je in mijn ogen beter op zoek gaan naar een nieuwe(re) iPhone en die 4S verkopen. Dan vang je er tenminste nog wat voor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een 4s. Bevalt prima alleen na 3 jaar is de accu minder.
Laat ik de iPhone net gekocht hebben via Marktplaats.. Alles gecontroleerd en er was niks aan de hand. Na 1,5 maand beginnen opeens de Wi-Fi problemen. Vandaar dat ik het graag wil oplossen. Ik heb al ervaring met het vervangen van allerlei onderdelen bij mijn oudere iPhone.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Niks mis mee, en een nieuwe accu erin is echt een eitje en vaak nog wel de moeite waard. Maar zodra je problemen gaat ervaren zoals dat wifi-gedonder, kan je in mijn ogen beter op zoek gaan naar een nieuwe(re) iPhone en die 4S verkopen. Dan vang je er tenminste nog wat voor.
Verkopen en een andere terugkopen geen optie? Met een beetje handelsgeest en zoekwerk moet dat kunnen zonder dat het je geld kost.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:14 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Laat ik de iPhone net gekocht hebben via Marktplaats.. Alles gecontroleerd en er was niks aan de hand. Na 1,5 maand beginnen opeens de Wi-Fi problemen. Vandaar dat ik het graag wil oplossen. Ik heb al ervaring met het vervangen van allerlei onderdelen bij mijn oudere iPhone.
Dat is ook nog een optie. Er staan er alleen een hoop te koop met wifi problemen dus vraag me af of ik er nog veel voor terug kan krijgen. Ik had gehoopt op een oplossing.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:31 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Verkopen en een andere terugkopen geen optie? Met een beetje handelsgeest en zoekwerk moet dat kunnen zonder dat het je geld kost.
Zojuist mijn iPad geüpdatet 👍quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:15 schreef kikoooooo het volgende:
Bij mij doet de 4s ook goed gewoon wifi.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef Renesite het volgende:
Ik heb ook nog een 4s. Bevalt prima alleen na 3 jaar is de accu minder.
Dat kan niet gebeuren als je je mobiel internet uit hebt staan en alleen wifi aan. Dat is de fout die ze maken.quote:Op maandag 17 november 2014 21:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
iPhones hebben vaak wifi problemen, te vaak zijn er mensen die denken tv te kijken op de wifi maar vervolgens gigantisch over hun bundel heen zitten. Mijn vader was vorige keer radio aan het luisteren in mijn huis een meter van mijn wifi router vandaan. 3 streepjes wifi maar ineens 3 smsjes achter elkaar, 80,100 en 125% van zijn databundel verbruikt
Ik heb wekelijks wel een case met een gebruiker die echt dacht dat hij op de wifi zat maar in één avond 2,5GB of meer verbruikt.. Het kan eigenlijk heel veel zijn, je spotify bitrate te hoog, streaming via je data, mails met bijlage die blijven hangen, nacht updates etc.
Mwah, je kunt zelfs per applicatie instellen of gebruik mag worden gemaakt van mobiele data.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dat kan niet gebeuren als je je mobiel internet uit hebt staan en alleen wifi aan. Dat is de fout die ze maken.
Als je je telefoon gelockt hebt?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:20 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ben blijkbaar een uniek geval dat mijn telefoon terugspringt naar vodafone bij 3G.Optisch bedrog?
Nee, wanneer ik 3G heb.quote:
Klopt, maar vergeet de tax nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jahoor.
En is ook goedkoper, $799 is een stuk minder dan ¤799
En als je hem nou gewoon direct in gebruik neemt enzo en in je broekzak stopt.quote:
En dan iemand anders opzadelen met een brakke telefoon. Sociaal hoorquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:31 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Verkopen en een andere terugkopen geen optie? Met een beetje handelsgeest en zoekwerk moet dat kunnen zonder dat het je geld kost.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En als je hem nou gewoon direct in gebruik neemt enzo en in je broekzak stopt.
Wat gaan ze dan taxen?
Je kan het toch vermelden? WiFi issues? Altijd mensen die dan alsnog de hoofdprijs ervoor betalen op marktplaats. Dat maakt mij toch niet meteen asociaal.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:25 schreef very het volgende:
[..]
En dan iemand anders opzadelen met een brakke telefoon. Sociaal hoor
Als je het er inderdaad bij vermeld, dan is het idd niet meer asociaal. Maar lijkt me sterk dat je daar dan nog de hoofdprijs voor gaat krijgen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:30 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je kan het toch vermelden? WiFi issues? Altijd mensen die dan alsnog de hoofdprijs ervoor betalen op marktplaats. Dat maakt mij toch niet meteen asociaal.
Gewoon Nederlandse simkaart meenemen en het toestel instellen, factuur laten mailen en verpakkingsmateriaal weggooien.quote:
Nee klopt, maar teveel denken dat het niet uitmaakt want "Ja ik zag toch die 3 boogjes staan"quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dat kan niet gebeuren als je je mobiel internet uit hebt staan en alleen wifi aan. Dat is de fout die ze maken.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:38 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Gewoon Nederlandse simkaart meenemen en het toestel instellen, factuur laten mailen en verpakkingsmateriaal weggooien.
Daarbij: ALS je controle krijgt op schiphol en ze checken je telefoon, dan kan je de doos weggegooid hebben, de bon hebben laten mailen...maar ze zien aan het serienummer waar die vandaan komt. Zo dom zijn ze ook weer niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:26 schreef very het volgende:
[..]
De tax betaal je tijdens het afrekenen. De kans dat je nog import moet betalen op schiphol is idd klein, maar het is niet onmogelijk...ook al heb je hem in gebruik.
Net alsof ze dat doen. En net of t boeit waar het serienummer vandaan komt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:51 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Daarbij: ALS je controle krijgt op schiphol en ze checken je telefoon, dan kan je de doos weggegooid hebben, de bon hebben laten mailen...maar ze zien aan het serienummer waar die vandaan komt. Zo dom zijn ze ook weer niet.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Net alsof ze dat doen. En net of t boeit waar het serienummer vandaan komt.
Ja en? Dat is nog steeds geen bewijs dat de bezitter hem daar heeft gekocht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:28 schreef very het volgende:
[..]
Ik zeg toch: "ALS ze je telefoon gaan checken"
En ja, dat zullen ze dat inderdaad gaan doen. En aan de hand van het serienummer kunnen ze zien of die uit Amerika komt of uit Nederland.
Wat?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:51 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Daarbij: ALS je controle krijgt op schiphol en ze checken je telefoon, dan kan je de doos weggegooid hebben, de bon hebben laten mailen...maar ze zien aan het serienummer waar die vandaan komt. Zo dom zijn ze ook weer niet.
Wie weet kunnen ze dan ook nog checken wanneer het toestel is aangeschaft.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja en? Dat is nog steeds geen bewijs dat de bezitter hem daar heeft gekocht.
WTFquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:36 schreef kikoooooo het volgende:
_! gebruiken
![]()
Je denkt gewoon veel te ver door. Gewoon dat toestel halen, niemand die er naar kraait. Ik ken uberhaupt helemaal niemand die ooit gecontroleerd is daarop. Vlieg zelf regelmatig en echt nog nooit mijn koffer open hoeven maken, laat staan mn telefoon of wat ik dan maar ook in mn zak had, moeten laten zien.
Ik reageer toch op je douaneverhaal. Niet op je tax verhaal.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:37 schreef very het volgende:
[..]
WTF![]()
Ik zeg toch al meermaals dat dit niet iets is waar je rekening mee hoeft te houden
Ik zeg alleen dat je de tax niet moet vergeten. En tax is niet importkosten. Tax is gewoon de 8 of 10% die er nog bij komt wanneer je afrekent. Prijzen in USA zijn altijd zonder tax.
En in dat geval denk ik dus helemaal niet te ver door want, en daar gaan we weer, ALS je eruit gepikt wordt voor een grondige controle, dan hebben ze snel genoeg door of jouw gloednieuwe iPhone 6 net in USA gekocht is of niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik reageer toch op je douaneverhaal. Niet op je tax verhaal.
En dan nogmaals de vraag: Hoe denk je dat ze dat gaan bewijzen als jij dat ding gewoon volstampt, en gebruikt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:39 schreef very het volgende:
[..]
En in het douane-geval denk ik niet te ver door want, en daar gaan we weer, ALS je eruit gepikt wordt voor een grondige controle, dan hebben ze snel genoeg door of jouw gloednieuwe iPhone 6 net in USA gekocht is of niet.
Slimme jongen ben jij zeg! Dat niet iedereen met zo'n dergelijke smoes zou komenquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En dan nogmaals de vraag: Hoe denk je dat ze dat gaan bewijzen als jij dat ding gewoon volstampt, en gebruikt.
Ik kan toch ook een marktplaatstelefoon kopen met us serienummer?
Moeten ze dat bewijzen dan? Volgens mij moet jij gewoon aantonen waar je hem gekocht hebt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En dan nogmaals de vraag: Hoe denk je dat ze dat gaan bewijzen als jij dat ding gewoon volstampt, en gebruikt.
Ik kan toch ook een marktplaatstelefoon kopen met us serienummer?
Alsof ik mijn bonnen meeneem op vakantiequote:Op woensdag 19 november 2014 10:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moeten ze dat bewijzen dan? Volgens mij moet jij gewoon aantonen waar je hem gekocht hebt.
Je hoeft hem met mij niet te voeren, maar wellicht wel met de douane.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alsof ik mijn bonnen meeneem op vakantie!
Najah, die discussie elke fucking keer weer vind ik wel irritant worden overigens.
En toch ben jij op de een of andere manier altijd betrokken bij de discussies. Misschien moet je niet zo'n opgewonden standje zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alsof ik mijn bonnen meeneem op vakantie!
Najah, die discussie elke fucking keer weer vind ik wel irritant worden overigens.
Twee reacties op deze discussie waarin ik vooral wijs op de zeer beperkte visies en herhalende kwaliteit en tóch heb ík het gedaan, awesomesauce.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En toch ben jij op de een of andere manier altijd betrokken bij de discussies. Misschien moet je niet zo'n opgewonden standje zijn.
LOL ik reageerde niet eens op de discussie. Het zal mij een worst zijn of je wel of niet door de douane gepakt wordt. Zoniet, good for you. Zowel, dan ben je waarschijnlijk hetzelfde kwijt als je in Nederland zou betalen.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Twee reacties op deze discussie waarin ik vooral wijs op de zeer beperkte visies en herhalende kwaliteit en tóch heb ík het gedaan, awesomesauce.
Kijk eens vaker in de spiegel met je lange tenen
Waarom niet wachten op de TakTik 360 of AquaTik?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Anyway, komende maand ergens mijn Lunatic Seismik binnen als het goed is.
Zulke hoesjesquote:Op woensdag 19 november 2014 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Anyway, komende maand ergens mijn Lunatic Seismik binnen als het goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Daar ben ik ook bang voor. Ik denk dat ik de Wi-Fi antenne vervang om te kijken of het iets uithaalt..quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:35 schreef very het volgende:
[..]
Als je het er inderdaad bij vermeld, dan is het idd niet meer asociaal. Maar lijkt me sterk dat je daar dan nog de hoofdprijs voor gaat krijgen.
quote:Op woensdag 19 november 2014 13:43 schreef very het volgende:
[..]
Zulke hoesjes____!
[ afbeelding ]
Verwacht je dat je telefoon binnenkort overreden zal worden door tanks ofzo?
Waarom zou je in godsnaam zo'n afschuwelijk lelijk ding om het mooie slanke design van je telefoon doen?Holy fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog op zoek naar een mooi, degelijk, minimalistisch hoesje voor mijn 6. Iemand suggesties?
Als het gaat om krasbescherming en niet zo zeer structurele bescherming kan ik je de Spigen AirSkin aanbevelen. Zo dun dat je niet eens door hebt dat er een hoesje omheen zitquote:Op woensdag 19 november 2014 13:46 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Holy fuckIk ben nog op zoek naar een mooi, degelijk, minimalistisch hoesje voor mijn 6. Iemand suggesties?
Zoiets bedoel ik inderdaad!quote:Op woensdag 19 november 2014 13:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als het gaat om krasbescherming en niet zo zeer structurele bescherming kan ik je de Spigen AirSkin aanbevelen. Zo dun dat je niet eens door hebt dat er een hoesje omheen zit![]()
Tegen valschade zal het nie veel helpen, maar je moet 'm gewoon niet laten vallen
Ik heb ook gelezen dat je dit bij de Apple store kan laten doen, moet je dan een afspraak maken met een genie daar?quote:Op zondag 16 november 2014 19:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb problemen met de lightning connect van mijn 5S
Soms reageert hij niet als ik de kabel erin duw, ik ben net ook een hele tijd bezig geweest om de iPhone op de PC aan te sluiten
Ik heb ook gelezen dat het waarschijnlijk door stof komt die erin kan zitten.
Ik heb al geprobeerd om met een tandenstoker er stof proberen uit te halen.. er komt wel iets uit maar niet genoeg schijnbaar.
Kan de iPhone schade oplopen als ik er perslucht ofzo ga inspuiten?
kloptquote:Op woensdag 19 november 2014 19:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb ook gelezen dat je dit bij de Apple store kan laten doen, moet je dan een afspraak maken met een genie daar?
ik geef ¤5,75quote:Op woensdag 19 november 2014 21:17 schreef mirelia het volgende:
Gisteren mijn iphone 6 binnen gekregen dus als iemand hier nog interesse heeft in een puntgave iphone 5 zwart 16GB, dan hoor ik het graag.
Komt in maart/april, dit krijg je als overbrugging erbij.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom niet wachten op de TakTik 360 of AquaTik?
quote:Op woensdag 19 november 2014 13:43 schreef very het volgende:
[..]
Zulke hoesjes____!
[ afbeelding ]
Verwacht je dat je telefoon binnenkort overreden zal worden door tanks ofzo?
Waarom zou je in godsnaam zo'n afschuwelijk lelijk ding om het mooie slanke design van je telefoon doen?Telefoon blijft net zo plat, de omvang wat breder. Maar dat wordt ie met de taktik 360 toch. Ik kan natuurlijk ook voor de Flak gaan, die is een stuk subtieler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij ragt graag zonder enig condoom door het leven...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Ik zie de overeenkomt niet echt, maar idd....zonder condoom voelt prettiger en ziet er beter uit.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Telefoon blijft net zo plat, de omvang wat breder. Maar dat wordt ie met de taktik 360 toch. Ik kan natuurlijk ook voor de Flak gaan, die is een stuk subtieler...
Maar jij ragt graag zonder enig condoom door het leven...
Naakt vind ik de telefoon net te glad maar verder prima, maar ik pak hem idd graag in als ik hem daarmee tegen de elementen en wat meer dan een kleine val kan beschermen. Vorige Taktik ook met veel plezier gebruikt.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:54 schreef very het volgende:
[..]
Ik zie de overeenkomt niet echt, maar idd....zonder condoom voelt prettiger en ziet er beter uit.
Dit probleem had ik ook (had al twee jaar geen stof eruit gehaald) en ik was een half uur denk ik bezig om al het stof eruit te halen voor het terug werkte, dus je moet even geduld hebbenquote:Op zondag 16 november 2014 19:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb problemen met de lightning connect van mijn 5S
Soms reageert hij niet als ik de kabel erin duw, ik ben net ook een hele tijd bezig geweest om de iPhone op de PC aan te sluiten
Ik heb ook gelezen dat het waarschijnlijk door stof komt die erin kan zitten.
Ik heb al geprobeerd om met een tandenstoker er stof proberen uit te halen.. er komt wel iets uit maar niet genoeg schijnbaar.
Kan de iPhone schade oplopen als ik er perslucht ofzo ga inspuiten?
Bod genoteerd, geef je buiten de verzendkosten ook nog wat voor de telefoon?quote:
een iphone 4 32 GB met een paar mooie krassen en nieuw geplaatste accu? xDquote:Op donderdag 20 november 2014 19:05 schreef mirelia het volgende:
[..]
Bod genoteerd, geef je buiten de verzendkosten ook nog wat voor de telefoon?
Als het een 5S was wel interesse nu niet sorry.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:17 schreef mirelia het volgende:
Gisteren mijn iphone 6 binnen gekregen dus als iemand hier nog interesse heeft in een puntgave iphone 5 zwart 16GB, dan hoor ik het graag.
iOS 7.1.2quote:Op donderdag 20 november 2014 21:46 schreef kikoooooo het volgende:
iPad 2 werkt weer redelijk met 8.1.1. Toch mis ik iOS 7
batterij moet ook een fail hebben in het rapport dat AppleCare op kan vragen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:27 schreef mapima het volgende:
Ik kan mijn iPhone 5 inleveren bij Apple en dan vervangen ze de batterij omdat mijn iPhone aan een serienummereis voldoet
Iemand die dat gedaan heeft? Krijg je san een leentoestel of niet?
Ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt bij de genius voor morgenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dit probleem had ik ook (had al twee jaar geen stof eruit gehaald) en ik was een half uur denk ik bezig om al het stof eruit te halen voor het terug werkte, dus je moet even geduld hebbenEr komt echt heel veel uit.
Filmpje kijken via Netflix op m'n iPhone of via m'n iPhone als hotspot kost me ook gewoon 1,5 - 2,5GB aan data, even afhankelijk van de lengte. Dus 400MB is niet raar, zeker niet als je HD kijkt.quote:Op zondag 23 november 2014 12:23 schreef Maryn. het volgende:
Als jullie streamen via RTL XL..(hotspot voor iPad) Kost dit bij jullie dan ook veel data? 400 MB voor 15minuten hier..
Lightning? Kwanta kosta?quote:Op zondag 23 november 2014 10:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Fijn, die spotgoedkope laadkabels van de HEMA
Handig om altijd eentje in de tas te hebben en eentje op werk achter te laten.
Die met stoffen kabel?quote:Op zondag 23 november 2014 10:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Fijn, die spotgoedkope laadkabels van de HEMA
Handig om altijd eentje in de tas te hebben en eentje op werk achter te laten.
Das ook waarom ik meerdere kabels wil: de originele zijn me veel te prijzig om te beschadigen met transport of om te vergeten.quote:Op zondag 23 november 2014 18:45 schreef Dr_Crouton het volgende:
Voor syncen is het wel raadzaam om een Lightning kabel van Apple of fabrikanten te gebruiken die een licentie hebben betaald (Belkin, Muvit etc. Wat vaak in de Apple Store, MediaMarkt te krijgen is). Voor opladen onderweg voldoet een Hema kabeltje wel.
http://www.telegraaf.nl/d(...)pps_onveilig___.htmlquote:Honderden Nederlandse apps onveilig'
AMSTERDAM -
Honderden Nederlandse apps voor Android zijn niet veilig. Ze versturen persoonlijke informatie van gebruikers zonder beveiliging, waardoor data kunnen worden onderschept. Dat blijkt uit een test van beveiligingsbedrijf Securify, meldt de NOS zondagavond.
Securify bestudeerde 1000 willekeurige gratis Android-apps, die in de Google Play store te vinden zijn. De onderzoekers onderschepten BSN-nummers, e-mailadressen, telefoonnummers, persoonsgegevens, wachtwoorden, bankrekeningnummers, foto's en dagboeken.
Volgens Securify gaat het onder meer om apps voor reizen, financiën, chatten en daten. Het bedrijf wil niet zeggen om welke apps het gaat.
Securify heeft niet gekeken naar apps voor iPhones en iPads, maar verwacht daar dezelfde problemen.
Wat voor een auto(radio) heb je?quote:Op zondag 23 november 2014 19:48 schreef KeesBromfiets het volgende:
Ik ben opzoek naar een iphone 5 dock insert waarmee in de dock glad kan inbouwen in mijn dashboard of asbak van de auto.
Gaat een beetje om dit idee;
[ afbeelding ]
[img]https://lh4.googleusercontent.com/proxy/KknJlS5r9LbHfl4Lchaf1VAweOaREmgx3gNCTmK5Eodu0EE3AHdbrqRCPgXfi0Cs-Rb9XnSou4YOtvth2PSnCkzdHYVRX7ZuTz4-xbE=w300-h300-nc[img]
Of gaat dit een gevalletje 3D printen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |