SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo iets:quote:Op donderdag 13 november 2014 12:04 schreef Deuce92 het volgende:
Ik wist niet dat dat onderdeel van de Fok! forum etiquette is.
Dit is gym niet met je bullshit stoere praatjes.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:54 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom ben jij zo zuur? Het topic ging dicht, dus ik opende een nieuw deel.
SHOTSquote:Op donderdag 13 november 2014 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is gym niet met je bullshit stoere praatjes.
Hoe groot?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:26 schreef Stimorol- het volgende:
Collega die een hele bak kwarkfruit naar binnen werkt en denkt gezond te zijn
Dan weet je toch wat ze bedoelde!quote:Op donderdag 13 november 2014 12:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is kwarkfruit? Bedoel je niet fruitkwark?
Ik kijk vanaf werkbureau mee..quote:
Ga maar aan je werk. Dit gaat m niet worden vandaagquote:Op donderdag 13 november 2014 12:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf werkbureau mee..
Verhoogt z'n fokstatusquote:Op donderdag 13 november 2014 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
Wrm kick jij zo op het openen van topics
Heb je nu ook een wave bob?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
Zo'n bak van 500 ml. 600 kcal min als tussendoor..
Weet ik veel. Kwarkfruit impliceert dat het fruit is (gekweekt om te gebruiken in gerechten?); fruitkwark impliceert dat het kwark is.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Dan weet je toch wat ze bedoelde!
Que rarooooooo praktijken. Feshkilisatie op hoog niveau.
O. Oké. Volgende keer niet zoveel nadenken. Go with the flow.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik veel. Kwarkfruit impliceert dat het fruit is (gekweekt om te gebruiken in gerechten?); fruitkwark impliceert dat het kwark is.
Dudequote:Op donderdag 13 november 2014 13:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik veel. Kwarkfruit impliceert dat het fruit is (gekweekt om te gebruiken in gerechten?); fruitkwark impliceert dat het kwark is.
Gewoon met de wind meegaanquote:Op donderdag 13 november 2014 13:23 schreef Santello het volgende:
[..]
O. Oké. Volgende keer niet zoveel nadenken. Go with the flow.
Klopt wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wa maka, xalke.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet echt lang toch? Of heb je nu laten groeien?
Nazanem.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nazanem.
Har wiestem kurdi qesakam
Je mag het zaterdag weer voelen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet echt lang toch? Of heb je nu laten groeien?
Nazanem is weet niet? Es ni zan ofzo zeggen wij.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nazanem.
Har wiestem kurdi qesakam
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je mag het zaterdag weer voelen.
En dan nog haten op Crip..quote:
"Zal ik gaan trainen of niet?"quote:
Heb je goed. Kan je ook altijd als grap gebruiken tegen mensen die 'Naz' hetenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nazanem is weet niet? Es ni zan ofzo zeggen wij.
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
"Zal ik gaan trainen of niet?"
"Ik sta weer in de file"
"Zouden jullie dames openstaan (haha) voor een fokker van in de eind 20?"
Aahh zo liefquote:
Geçmis olsun! Probeer nog even in leven te blijven tot de meet.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:21 schreef sylvesterrr het volgende:
De kortste motorrijles ever. Ben aan het begin van de rijles al op mijn bek gegaan. De valbeugel heeft het niet overleefd haha.![]()
De wereld hevelde kapitaal over van een groot bedrijf naar jou en jij geeft het weer weg.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:37 schreef Stimorol- het volgende:
Ik doe nooit meer iets goeds.
Geld teveel gehad bij Blokker en teruggegaan. Heeft mij 30 minuten geduurd en ze begrepen het nog niet.
Dat had ik bij Bol. Ze hadden ook een film naast mijn wiskunde boek van 60 euro opgestuurd, dus ik had ze een mail gestuurd van: hé, jullie hebben een film te veel gestuurd en zij zo van: stuur het terug, dan storten we je geld terug. En ik zo vanquote:Op donderdag 13 november 2014 17:37 schreef Stimorol- het volgende:
Ik doe nooit meer iets goeds.
Geld teveel gehad bij Blokker en teruggegaan. Heeft mij 30 minuten geduurd en ze begrepen het nog niet.
Dank je. Ik zal mijn best doen.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geçmis olsun! Probeer nog even in leven te blijven tot de meet. [ afbeelding ]
Goedenavond Crippiequote:
ik lees net dat ie weer uit die staking isquote:
Ohquote:Op donderdag 13 november 2014 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik lees net dat ie weer uit die staking is
Ik heb zo een keer de verkeerde kleur highlighter ontvangen. Ik mail ze erover, hun sturen mij direct de juiste op (volgende dag al binnen), ik stuur de verkeerde terug en krijg daarna als antwoord: 'Wij hebben je bestelling ontvangen, wil je je geld terug?'quote:Op donderdag 13 november 2014 18:04 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat had ik bij Bol. Ze hadden ook een film naast mijn wiskunde boek van 60 euro opgestuurd, dus ik had ze een mail gestuurd van: hé, jullie hebben een film te veel gestuurd en zij zo van: stuur het terug, dan storten we je geld terug. En ik zo van
Jij zo van...quote:Op donderdag 13 november 2014 18:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb zo een keer de verkeerde kleur highlighter ontvangen. Ik mail ze erover, hun sturen mij direct de juiste op (volgende dag al binnen), ik stuur de verkeerde terug en krijg daarna als antwoord: 'Wij hebben je bestelling ontvangen, wil je je geld terug?'
Wat heb je uiteindelijk gedaan?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb zo een keer de verkeerde kleur highlighter ontvangen. Ik mail ze erover, hun sturen mij direct de juiste op (volgende dag al binnen), ik stuur de verkeerde terug en krijg daarna als antwoord: 'Wij hebben je bestelling ontvangen, wil je je geld terug?'
wrmquote:Op donderdag 13 november 2014 19:27 schreef Peunage het volgende:
NSFC (Crip, niet kijken.
http://www.skoften.net/it(...)gaat_zo_veel_sneller
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:27 schreef Peunage het volgende:
NSFC (Crip, niet kijken.
http://www.skoften.net/it(...)gaat_zo_veel_sneller
Ehm nee.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij zo van...
[ afbeelding ]
''Umm, duhh...''
Gezegd dat ik eerder contact heb gehad met ze en dat ik het juiste product al heb ontvangen en dat alles dus al is opgelost.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk gedaan?
Jij hebt een voorkeur voor behaarde ballen?quote:
Heel druk, maar toch wel oké. Hoe gaat het met jouw?quote:
Still worth itquote:Op donderdag 13 november 2014 17:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Sneaky bastards hebben de kapsalon een euro duurder gemaakt. Pas na het bestellen achtergekomen.
Really?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Jij hebt een voorkeur voor behaarde ballen?
[..]
Heel druk, maar toch wel oké. Hoe gaat het met jouw?
Sowieso geen voorkeur voor ballen.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Jij hebt een voorkeur voor behaarde ballen?
[..]
Heel druk, maar toch wel oké. Hoe gaat het met jouw?
Wat eerlijk zeg... Ik hoopte op een iets spannender verhaal. Bijvoorbeeld dat je het geld had geaccepteerd, dan was aangeklaagd voor fraude, niet kwam opdagen in de rechtbank, en toen het land uit moest vluchten en in een hutje ging wonen in Thailand. Uiteindelijk was men je natuurlijk wel op het spoor gekomen, en moest je weer op de vlucht slaan, dit keer naar Qatar. Hier ontmoette je een rijke oliesheik waarmee je in het huwelijksbootje stapte en nog lang en gelukkig leefde als vicepresident van zijn imperium.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gezegd dat ik eerder contact heb gehad met ze en dat ik het juiste product al heb ontvangen en dat alles dus al is opgelost.
Als je ze maar niet verwaarloost.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sowieso geen voorkeur voor ballen.
wat moet je ermee? Ik vibd ze maar raarquote:Op donderdag 13 november 2014 20:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je ze maar niet verwaarloost.
Die mening deel ik over bepaalde delen van het vrouwelijk lichaam. Maar owee als je die als man verwaarloost.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat moet je ermee? Ik vibd ze maar raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: picsssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan ik echt niet naar kijken. Te veel plaatsvervangende schaamte.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ziet er netjes uit, Klinker!SPOILER: picsssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:10 schreef Unlabeled het volgende:
NWS / Tweeverdieners fors bevoordeeld t.o.v. alleenstaanden
Nou maak jullie borst maar nat dames en heren, de forever aloners onder ons kijgen het zwaarder dan het al was
Had ik het geld nou maar geaccepteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat eerlijk zeg... Ik hoopte op een iets spannender verhaal. Bijvoorbeeld dat je het geld had geaccepteerd, dan was aangeklaagd voor fraude, niet kwam opdagen in de rechtbank, en toen het land uit moest vluchten en in een hutje ging wonen in Thailand. Uiteindelijk was men je natuurlijk wel op het spoor gekomen, en moest je weer op de vlucht slaan, dit keer naar Qatar. Hier ontmoette je een rijke oliesheik waarmee je in het huwelijksbootje stapte en nog lang en gelukkig leefde als vicepresident van zijn imperium.
Maar je bent tenminste eerlijk...
Nou maak jullie borst maar nat dames en heren, de forever aloners onder ons kijgen het zwaarder dan het al was
Ze kunnen het gewoon niet hebben dat sommige mensen genieten van het alleen wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er chill uit beeb.SPOILER: picsssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Goblet of fire denk ik?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welk deel?Vorige week ook geloof ik al.
En tof he.
Strakke plintjesSPOILER: picsssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lookin' good.SPOILER: picsssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, KB!SPOILER: picsssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favoriete film en boek uit de serie.quote:![]()
Dude. Boeken lazen we eerst en daarna keken we uit naar de film. Goede tijden.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:46 schreef Santello het volgende:
Zo een gozer gaat de boeken lezen. Terwijl we alle delen ook op het witte doek hebben gezien.
Ik snap dat niet zo goed.
Ja van mij ook. Toen ik het begin van het boek las dacht ik dat ik het verkeerde boek had geleend. Omdat het begin niks met HP te maken hadquote:Op donderdag 13 november 2014 20:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Favoriete film en boek uit de serie.
Great...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
@KB: Jan heeft goed z'n best gedaan zie ik!
Jaa sowieso mn beste best gedaan en met hulp van vele anderen ook hoor :$ en santello de hand mogen schudden wat wil een mens nog meerquote:Op donderdag 13 november 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
@KB: Jan heeft goed z'n best gedaan zie ik!
Eerlijkheid wordt niet altijd beloond.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat eerlijk zeg... Ik hoopte op een iets spannender verhaal. Bijvoorbeeld dat je het geld had geaccepteerd, dan was aangeklaagd voor fraude, niet kwam opdagen in de rechtbank, en toen het land uit moest vluchten en in een hutje ging wonen in Thailand. Uiteindelijk was men je natuurlijk wel op het spoor gekomen, en moest je weer op de vlucht slaan, dit keer naar Qatar. Hier ontmoette je een rijke oliesheik waarmee je in het huwelijksbootje stapte en nog lang en gelukkig leefde als vicepresident van zijn imperium.
Maar je bent tenminste eerlijk...
Dat zei ik dus ook tegen hem. Ik wilde hem echt klappenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Thanks TM!
[..]
Dude. Boeken lazen we eerst en daarna keken we uit naar de film. Goede tijden.![]()
Hoe was je afspraak?
Beschrijf je ervaring eens. Hoe vond je het?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
en santello de hand mogen schudden wat wil een mens nog meer
Als jij mijn taalfouten kunt verbeteren, dan kun je ook vast mijn hoorcollege gevenquote:
https://ngtv.nl/kennisban(...)r-en-of-beedigd-tolkquote:Op donderdag 13 november 2014 20:57 schreef AbdulMalik het volgende:
Weet iemand waar je een diploma als beedigd vertaler kan krijgen?
Ik voelde me machtig en onoverwinnelijk en vergat daarom mijn naam te zeggen toen ik.je de hand schuddequote:Op donderdag 13 november 2014 20:59 schreef Santello het volgende:
[..]
Beschrijf je ervaring eens. Hoe vond je het?
Ja daar hebben mensen wel vaker last van als ze mij zien. Weet niet of dat positief is. Waardoor komt dat toch denk je?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik voelde me machtig en onoverwinnelijk en vergat daarom mijn naam te zeggen toen ik.je de hand schudde
Nee grapje ik was die ander, goede krachtige handdruk (8/10) die imponeert wellicht ?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja daar hebben mensen wel vaker last van als ze mij zien. Weet niet of dat positief is. Waardoor komt dat toch denk je?
Eindelijk picsss.SPOILER: picsssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:
Hmmm. Lastig lastig. Kan je bij dat bedrijf waar je gesprek gehad hebt wel met een onderwerp van hun aan de slag? Ik heb er niet zoveel ervaring mee.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook tegen hem. Ik wilde hem echt klappen![]()
Afspraak was mwah. Ik vond het allemaal niet zo interessant. Onderweg heb ik wel een super mail ontvangen van mijn oude stage. Die staan open voor een onderzoek. (althans dat idee heb ik omdat ze mij heeft gevraagd om met een onderzoeksvoorstel te komen aangezien ik daar lang heb rondgelopen)
Echt totaal geen zin om te brainstormen met mezelf over een onderwerp die te maken heeft met het reilen en zijlen van een woningcorporatie.
Iemand ideeën? (sociaal juridisch)
woooooooooooooowquote:Op donderdag 13 november 2014 21:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee grapje ik was die ander, goede krachtige handdruk (8/10) die imponeert wellicht ?
Huh?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als jij mijn taalfouten kunt verbeteren, dan kun je ook vast mijn hoorcollege geven
O ja, dat gebeuren met de terugkomst van Voldemort aan het begin, weet ik nog wel. Dat toernooi was kei spannend, vandaar favoriet.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja van mij ook. Toen ik het begin van het boek las dacht ik dat ik het verkeerde boek had geleend. Omdat het begin niks met HP te maken had
Met wat denk je dat ik het druk heb?quote:
Niet met mij iig.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Met wat denk je dat ik het druk heb?
Wa alaikoum salaam abdul lateef, ja een tentamen afleggen en verkrijgen dus of een korte cursus.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:59 schreef Santello het volgende:
[..]
Salaam alaikoum Abdullah.
Wil je diploma kopen abe?
Dank!quote:Op donderdag 13 november 2014 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
https://ngtv.nl/kennisban(...)r-en-of-beedigd-tolk
Waarom geef je hoorcollege? Ben je studentenassistent/docent/promovendus?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Met wat denk je dat ik het druk heb?
Precies ja. Volgende keer dus niet zo eerlijk zijn, en gewoon meteen intrekken bij die oliesheik.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerlijkheid wordt niet altijd beloond.
Paar jaar geleden had ik zes rollen ondervloer (á ¤60) nodig. Kassamiep had er maar 1 aangeslagen. Ik: "weet je zeker dat het totaalbedrag klopt?" Zij: "ja" ik: "weet je dat echt zeker?ik heb 6 rollen hè. " ¤300 extra afgetikt.
Toen ik enkele dagen iets anders (glasvliesbehang was in de aanbieding) wilde kopen bij diezelfde winkel was het artikel op. Ze wilden het niet bestellen voor de actieprijs.
sry ik wou je gwn eve sienquote:Op donderdag 13 november 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
Ik was inslaap gevallen met mn laptop en toen ik wakker werd was mn cam aan. Wtf ik ben bang.
ja maar je sliep tog al dus ik dach gwn doen vrouwe houden van manne die het initiatief neme lkkr spontaan doen je weet tochquote:
Oh okeee is niet erg.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ja maar je sliep tog al dus ik dach gwn doen vrouwe houden van manne die het initiatief neme lkkr spontaan doen je weet toch![]()
Ik bied mijn huis aan.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tijd voor een inzamelingsactie hier voor een hotelovernachting voor jullie twee.
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:50 schreef Montelly het volgende:
Deuce bekeer je gwn voor Allah, dan kan je haar gewoon huwen.
So much haramz.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:51 schreef Santello het volgende:
Onkuise dingen de laatste tijd.Man man man.
Fokkie ibn Deucie.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Abdullah al-Deucy & Crip al-Deucy
Beter maken ze schoon idd.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:51 schreef Santello het volgende:
Onkuise dingen de laatste tijd.Man man man.
Veel scheetjes gelaten?quote:
Moet volgende week aan de slag met mijn thesis helaas en heb dit weekend echt nodig om eraan te gaan zitten. Ik loop sinds een week ook een beetje achter vanwege ziekte namelijk. Hopelijk een andere keer.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:55 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Fokkie ibn Deucie.
Heb je zondag tijd trouwens
Kijk die tnawies.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moet volgende week aan de slag voor school helaas en heb dit weekend echt nodig om eraan te gaan zitten. Ik loop sinds een week ook een beetje achter vanwege ziekte namelijk. Hopelijk een andere keer.
Ah okay, Allah kolaylik versin. اللهم باركquote:Op donderdag 13 november 2014 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moet volgende week aan de slag met mijn thesis helaas en heb dit weekend echt nodig om eraan te gaan zitten. Ik loop sinds een week ook een beetje achter vanwege ziekte namelijk. Hopelijk een andere keer.
Wat zijn tnawies?quote:
Amin, sana da.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:12 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ah okay, Allah kolaylik versin. اللهم بارك
Naar?quote:
Moeilijk uit te leggen. Als Crip morgen online komt dan kijken we even of we er uit kunnen komen.quote:
Kun je thuis niet luisteren?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:22 schreef Landysh het volgende:
Collega die mijn avond moet verpesten door mee te fietsen.Had net nieuwe muziek ontdekt en verheugde mij op de rit naar huis. Nu kan ik mijn muziek niet luisteren, moet ik mij aanpassen aan dat slakkentempo van haar EN ook nog eens geforceerd sociaal doen.
#antisocial#autist#autistforlife#einzelgangerftw
Naar muziek luisteren terwijl je fietst en het buiten donker, rustig en niet te koud is, is pure euforie jongen. Dat ervaar ik thuis niet. Nu moet ik dat opgeven, langzaam fietsen en geforceerd sociaal doen. Hoe kun je mijn pijn niet snappen?quote:
Fiets jij snel?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:22 schreef Landysh het volgende:
Collega die mijn avond moet verpesten door mee te fietsen.Had net nieuwe muziek ontdekt en verheugde mij op de rit naar huis. Nu kan ik mijn muziek niet luisteren, moet ik mij aanpassen aan dat slakkentempo van haar EN ook nog eens geforceerd sociaal doen.
Soms download ik s'nachts nieuwe muziek en kan ik niet wachten tot ik de volgende dag deze in het OV kan luisteren.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Naar muziek luisteren terwijl je fietst en het buiten donker, rustig en niet te koud is, is pure euforie jongen. Dat ervaar ik thuis niet. Nu moet ik dat opgeven, langzaam fietsen en geforceerd sociaal doen. Hoe kun je mijn pijn niet snappen?
Ja oké...quote:Op donderdag 13 november 2014 22:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Naar muziek luisteren terwijl je fietst en het buiten donker, rustig en niet te koud is, is pure euforie jongen. Dat ervaar ik thuis niet. Nu moet ik dat opgeven, langzaam fietsen en geforceerd sociaal doen. Hoe kun je mijn pijn niet snappen?
Heb ik ook. Helemaal wanneer het mensen zijn die praten om het pratenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:22 schreef Landysh het volgende:
Ik zou het houden, na drie keer ben ik het ook wel beu.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
Vergeeft Allah mij?
Heb echt teveel geld van dat mokkel bij de Blokker. Maar heb het haar gezegd, nee je doet het fout. Waarop zij me zei: Nee, mevrouw. Ik doe het goed, hoor. Heb 3 keer gezegd, je geeft mij teveel.
Dus ook echt 60 Eur teveel he..
Ik had 41 euro moeten terugkrijgen. In eerste instante had ze het helemaal verkloot en gaf ze mij 142 euro. Daarna ging ik terug, lieten ze me echt 25 minuten wachten en gingen ze puzzelen. Waarop ik vervolgens 105 euro terugkreeg. Waarop ik weer zei, nou, je doet het volgens mij niet goed, maar ok.
Ja.quote:
JİJ SNAPT HET.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Soms download ik s'nachts nieuwe muziek en kan ik niet wachten tot ik de volgende dag deze in het OV kan luisteren.
Ze zou mij bellen als ze kassa tekort zou hebben. Nou, zoek het maar uit ook dan hoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zou het houden, na drie keer ben ik het ook wel beu.
Ga je nu trakterenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze zou mij bellen als ze kassa tekort zou hebben. Nou, zoek het maar uit ook dan hoor.
Stupids.
Nee eigenlijk niet. Is best klote wanneer ze aan het einde haar kassa moet tellen. Straks heeft ze zo'n grote verschil, dat ze denken dat ze geld gestolen heeft.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zou het houden, na drie keer ben ik het ook wel beu.
Schenk het aan iemand die het nodig heeft of zo.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
Vergeeft Allah mij?
Heb echt teveel geld van dat mokkel bij de Blokker. Maar heb het haar gezegd, nee je doet het fout. Waarop zij me zei: Nee, mevrouw. Ik doe het goed, hoor. Heb 3 keer gezegd, je geeft mij teveel.
Dus ook echt 60 Eur teveel he..
Ik had 41 euro moeten terugkrijgen. In eerste instante had ze het helemaal verkloot en gaf ze mij 142 euro. Daarna ging ik terug, lieten ze me echt 25 minuten wachten en gingen ze puzzelen. Waarop ik vervolgens 105 euro terugkreeg. Waarop ik weer zei, nou, je doet het volgens mij niet goed, maar ok.
Ik krijg over 7 weken mijn huis en heb geen cent. Ik dusquote:Op donderdag 13 november 2014 22:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Schenk het aan iemand die het nodig heeft of zo.
Nee, want de leidinggevende van dat meisje kwam er bij staan en zij ging rekenen. Ook zij had het verkeerd.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Is best klote wanneer ze aan het einde haar kassa moet tellen. Straks heeft ze zo'n grote verschil, dat ze denken dat ze geld gestolen heeft.
Ja dit als je het ECHT goed wil doen.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Schenk het aan iemand die het nodig heeft of zo.
Er staan drie mensen, plus ze hebben altijd camerabeelden.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Is best klote wanneer ze aan het einde haar kassa moet tellen. Straks heeft ze zo'n grote verschil, dat ze denken dat ze geld gestolen heeft.
Ja, nu je dat weet van die oliesheik wel naturlich...quote:Op donderdag 13 november 2014 22:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja dit als je het ECHT goed wil doen.
Ik had het gewoon gehouden naturlich.
Zo dom ben ik niet. Ik ben goed, maar het houdt een keer op.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja dit als je het ECHT goed wil doen.
Ik had het gewoon gehouden naturlich.
Aha. Yolo danquote:Op donderdag 13 november 2014 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, want de leidinggevende van dat meisje kwam er bij staan en zij ging rekenen. Ook zij had het verkeerd.
Mwah ik wist het al.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, nu je dat weet van die oliesheik wel naturlich...
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 november 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
Oh, mijn huis is trouwens echt prachtig![]()
Zoveel ruimte voor mij alleen. Masallah zo gezegend.
Ik heb een zuiver geweten. Maar ook ik heb een grens, hoor. Dat van vandaag is mijn grens. Kac kere dedim be. Wat een domme koeien.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mwah ik wist het al.
Mijn oom had een hek geplaatst in zijn tuin die hij zelf in elkaar had gezet. Van de woningbouw krijg je het vergoed maar je hebt er wel officiele papieren voor nodig (bon/factuur van aannemer/klusbedrijf etc.). Dus toen hij naar de woningbouw ging en vertelde dat hij het zelf had gedaan en uiteindelijk een stuk goedkoper uit was, wou woningbouw de kosten niet vergoeden omdat hij geen bon had van de spullen die hij had gebruikt. Dus mijn oom vet boos. Toen is die naar een bedrijf/winkel gegaan, heeft hun 50 euro betaald voor het uitdraaien van fake bon die hij vervolgens bij woningbouw heeft gecasht en uiteindelijk een paar honderd euro rijker mee is geworden.
Ik ken de details van het verhaal niet meer maar het komt er op neer dat je bedrijven/organisaties met geld moet naaien voordat ze jou naaien. Eerlijkheid loont niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zojuist 45 euro besteed bij Marskramer. Ook onderdeel van. Ik vind het helemaal mooi.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:05 schreef Landysh het volgende:
Geef het geld uit bij de blokker, dat compenseert het nog een beetje.
En cadeaus voor Sinterklaas bij bartsmit?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 45 euro besteed bij Marskramer. Ook onderdeel van. Ik vind het helemaal mooi.
IK HEB GEEN GELD A SAHBI. IK BEN BLUT. IK HOOP JUIST DAT SINTERKLAAS MIJ GELD GEEFTquote:Op donderdag 13 november 2014 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En cadeaus voor Sinterklaas bij bartsmit?
Dan heb je alles wel gehad
Cool!quote:Op donderdag 13 november 2014 22:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nigina. Haar liedjes staan ook op Spotify.
Ik wou het je eerst niet vragen hani privee enzo, maar je hebt net een paar maanden bij je ouders gewoond en werkt er nog bij? Hoe heb je geen geld?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
IK HEB GEEN GELD A SAHBI. IK BEN BLUT. IK HOOP JUIST DAT SINTERKLAAS MIJ GELD GEEFT
Sinterklaas heeft je 60 euro gegeven net man.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
IK HEB GEEN GELD A SAHBI. IK BEN BLUT. IK HOOP JUIST DAT SINTERKLAAS MIJ GELD GEEFT
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wou het je eerst niet vragen hani privee enzo, maar je hebt net een paar maanden bij je ouders gewoond en werkt er nog bij? Hoe heb je geen geld?
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Anladım hadi hayırlısı inşallah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt. Ne kazandigimi duysan en wat ik overhouquote:Op donderdag 13 november 2014 23:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Anladım hadi hayırlısı inşallah.
Kom samen shoppen in Milaan.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt. Ne kazandigimi duysan en wat ik overhouAglarsin.
Maar seneye klaar met school insallah, wat ik net zei gefixt en dan heb ik zoveel ruimte.
Dat vier ik met shoppen.
Volgend jaar la, boşuna mi.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja wacht. Eerst 40 kilo afvallen
Toen k trouwde. Als je geld wil uitgeven moet je minimaal 2000 eur netto verdienen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:34 schreef Landysh het volgende:
Gewoon vaaak genoeg inşallah zeggen.
Ik wil op mezelf wonen maar ook geld uitgeven als water, dilemma dilemma. Stimo wanneer ging jij op jezelf, toen je trouwde of daarvoor?
Gewoon thuis blijven wonen dus.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Toen k trouwde. Als je geld wil uitgeven moet je minimaal 2000 eur netto verdienen.
Ik verdien ok. Dan red je t. Anders zor..quote:Op donderdag 13 november 2014 23:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon thuis blijven wonen dus.
Vrijgezel zijn is als een sultan zou mijn wat oudere vrouwen jagende oom zeggenquote:Op donderdag 13 november 2014 23:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon thuis blijven wonen dus.
De meiden die je daar ziet herken je de volgende dag niet, want ze hebben op zo'n bruiloft 10kg plamuurlaag op ipv 1kg.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Vanaf nu maar alle Turkse bruiloften bij langs gaan broeder...
[ afbeelding ]
Ik verdien ook 'ok' momenteel, ook 'ok' genoeg om uit huis te gaan. Sure ik kan dan niet zomaar een designer tas kopen of even op reis, maar genoeg om mezelf te redden en wat uit te geven. Maar ik ga dadelijk terugvallen op het minimumloon waarmee ik nooit makkelijk geld zal kunnen uitgeven.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik verdien ok. Dan red je t. Anders zor..
Geld kunnen uitgeven zonder te moeten sparen is heerlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Damlaya damlaya göl olur![]()
Spaarvarkentje of umm koetje kopen en vullen maar.
Ik ken die tijd niet eensquote:Op donderdag 13 november 2014 23:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geld kunnen uitgeven zonder te moeten sparen is heerlijk.Ik mis die tijd wel.
Zonder enige vorm van budget op vakantie gaan/winkelen. Heeeeeeeeeeeeerlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:02 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ken die tijd niet eens![]()
Sinds m'n achttiende uit huis.
Insallahquote:Op vrijdag 14 november 2014 02:59 schreef Che_ het volgende:
Stimo je geeft wel housewarming toch voor ons fokkers?
Realiteit is: dat houdt op als je uit huis gaat. Daarom: ga naar school en behaal op zn minst mbo 4. Daarmee zit je op een bepaald niveau aan salaris.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik verdien ook 'ok' momenteel, ook 'ok' genoeg om uit huis te gaan. Sure ik kan dan niet zomaar een designer tas kopen of even op reis, maar genoeg om mezelf te redden en wat uit te geven. Maar ik ga dadelijk terugvallen op het minimumloon waarmee ik nooit makkelijk geld zal kunnen uitgeven.
Ik heb dit gehad en als mn tips kunnen helpen why not.quote:Op vrijdag 14 november 2014 07:32 schreef Peunage het volgende:
"Luister naar tante Stimo meisje!"
[ afbeelding ]
Bedoel het goed hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 07:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb dit gehad en als mn tips kunnen helpen why not.
Op jezelf kan erg overwelmend zijn de eerste paar jaar.
Liefdadigheid met haar dikke reet...quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil niet meer op deze planeet leven. Als ze nou iets qua liefdadigheid deed met die dikke reet van dr, prima. Maar nee hoor. Madame is aandachtsgeil.
Totdat hij een boer laat.quote:
Je moet er wel wat voor over hebben hè vriend. Homer Simpson is een echte ster die all decennia meegaat.quote:
Deuce is Haram (for now)quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:48 schreef Che_ het volgende:
Jullie zien elkaar irl en praten daar pas op fok over
Waarom niet meeten?
quote:Explosie in auto door deodorant
Twee vrouwen in Duitsland kregen de schrik van hun leven toen ze donderdagavond hun oksels wilden opfrissen. Ze staken een sigaret op in hun auto kort nadat ze deodorant hadden gebruikt. Die combinatie veroorzaakte een explosie.
Door de klap barstten de ruiten van de auto, zei de politie. De vrouwen zijn met zware brandwonden naar het ziekenhuis gebracht.
Weet ik. Maar als ik alle stoornissen die ik heb moet behandelen ben ik 10 jaar verder.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.amcpsychiatrie(...)nissen_misofonie.htm
Of je hebt alleen die stoornis waar je denkt dat je al die stoornissen hebtquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet ik. Maar als ik alle stoornissen die ik heb moet behandelen ben ik 10 jaar verder.
Ben best psycho.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of je hebt alleen die stoornis waar je denkt dat je al die stoornissen hebt
Ga kauwgum kauwenquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben best psycho.
Omg ben zo moe he... omg. T boeit niemand maar ik val bijna in slaap
Wow. Hier zo een Hollander die zeg maar zijn voedselresten nog uit zn tanden probeert te halen met zn tong.quote:
Als je na een zware maaltijd languit op de bank ligt met een theetje.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wow. Hier zo een Hollander die zeg maar zijn voedselresten nog uit zn tanden probeert te halen met zn tong.
Wow. Instant agressie.
Goh. Alsof je naast me zit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je na een zware maaltijd languit op de bank ligt met een theetje.
Tsssssjjj
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Wtf is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Nee manquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik je zeg dat WASpy voor WhatsApp Spy staat, weet je dan genoeg?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet echt een app. Het is een applicatie die op een server draait. Deze applicatie kan vervolgens het een en ander bijhouden en een melding sturen die je met de app PushOver kan ontvangen.quote:
Gewoon, omdat het kan.![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Dus ik keek voor niks hiernaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het is niet echt een app. Het is een applicatie die op een server draait. Deze applicatie kan vervolgens het een en ander bijhouden en een melding sturen die je met de app PushOver kan ontvangen.
Gewoon, omdat het kan.
Maar wat heb je eraan?
en kan je ook kiezen van wie je alleen melding wilt?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja.quote:
Wat je eraan hebt? Eigenlijk niets. Ik ben een beetje aan het experimenteren met verschillende libraries en mogelijkheden.quote:Maar wat heb je eraan?
en kan je ook kiezen van wie je alleen melding wilt?
Wel netjes gemaakt dan. Ik wist niet dat whatsapp zijn Api's beschikbaar maakte voor iedereen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Wat je eraan hebt? Eigenlijk niets. Ik ben een beetje aan het experimenteren met verschillende libraries en mogelijkheden.
En ja, dat kan je kiezen. Ik kan ook een melding uitsturen wanneer iemand offline gaat.
Het is dan ook geen officiële API.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel netjes gemaakt dan. Ik wist niet dat whatsapp zijn Api's beschikbaar maakte voor iedereen.
Op welke server draait hij en kan jij ook de nummers zien wanneer iemand anders er gebruik van zou maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |