SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo iets:quote:Op donderdag 13 november 2014 12:04 schreef Deuce92 het volgende:
Ik wist niet dat dat onderdeel van de Fok! forum etiquette is.
Dit is gym niet met je bullshit stoere praatjes.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:54 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom ben jij zo zuur? Het topic ging dicht, dus ik opende een nieuw deel.
SHOTSquote:Op donderdag 13 november 2014 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is gym niet met je bullshit stoere praatjes.
Hoe groot?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:26 schreef Stimorol- het volgende:
Collega die een hele bak kwarkfruit naar binnen werkt en denkt gezond te zijn
Dan weet je toch wat ze bedoelde!quote:Op donderdag 13 november 2014 12:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is kwarkfruit? Bedoel je niet fruitkwark?
Ik kijk vanaf werkbureau mee..quote:
Ga maar aan je werk. Dit gaat m niet worden vandaagquote:Op donderdag 13 november 2014 12:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf werkbureau mee..
Verhoogt z'n fokstatusquote:Op donderdag 13 november 2014 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
Wrm kick jij zo op het openen van topics
Heb je nu ook een wave bob?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
Zo'n bak van 500 ml. 600 kcal min als tussendoor..
Weet ik veel. Kwarkfruit impliceert dat het fruit is (gekweekt om te gebruiken in gerechten?); fruitkwark impliceert dat het kwark is.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Dan weet je toch wat ze bedoelde!
Que rarooooooo praktijken. Feshkilisatie op hoog niveau.
O. Oké. Volgende keer niet zoveel nadenken. Go with the flow.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik veel. Kwarkfruit impliceert dat het fruit is (gekweekt om te gebruiken in gerechten?); fruitkwark impliceert dat het kwark is.
Dudequote:Op donderdag 13 november 2014 13:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik veel. Kwarkfruit impliceert dat het fruit is (gekweekt om te gebruiken in gerechten?); fruitkwark impliceert dat het kwark is.
Gewoon met de wind meegaanquote:Op donderdag 13 november 2014 13:23 schreef Santello het volgende:
[..]
O. Oké. Volgende keer niet zoveel nadenken. Go with the flow.
Klopt wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wa maka, xalke.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet echt lang toch? Of heb je nu laten groeien?
Nazanem.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nazanem.
Har wiestem kurdi qesakam
Je mag het zaterdag weer voelen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet echt lang toch? Of heb je nu laten groeien?
Nazanem is weet niet? Es ni zan ofzo zeggen wij.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nazanem.
Har wiestem kurdi qesakam
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je mag het zaterdag weer voelen.
En dan nog haten op Crip..quote:
"Zal ik gaan trainen of niet?"quote:
Heb je goed. Kan je ook altijd als grap gebruiken tegen mensen die 'Naz' hetenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nazanem is weet niet? Es ni zan ofzo zeggen wij.
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
"Zal ik gaan trainen of niet?"
"Ik sta weer in de file"
"Zouden jullie dames openstaan (haha) voor een fokker van in de eind 20?"
Aahh zo liefquote:
Geçmis olsun! Probeer nog even in leven te blijven tot de meet.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:21 schreef sylvesterrr het volgende:
De kortste motorrijles ever. Ben aan het begin van de rijles al op mijn bek gegaan. De valbeugel heeft het niet overleefd haha.![]()
De wereld hevelde kapitaal over van een groot bedrijf naar jou en jij geeft het weer weg.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:37 schreef Stimorol- het volgende:
Ik doe nooit meer iets goeds.
Geld teveel gehad bij Blokker en teruggegaan. Heeft mij 30 minuten geduurd en ze begrepen het nog niet.
Dat had ik bij Bol. Ze hadden ook een film naast mijn wiskunde boek van 60 euro opgestuurd, dus ik had ze een mail gestuurd van: hé, jullie hebben een film te veel gestuurd en zij zo van: stuur het terug, dan storten we je geld terug. En ik zo vanquote:Op donderdag 13 november 2014 17:37 schreef Stimorol- het volgende:
Ik doe nooit meer iets goeds.
Geld teveel gehad bij Blokker en teruggegaan. Heeft mij 30 minuten geduurd en ze begrepen het nog niet.
Dank je. Ik zal mijn best doen.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geçmis olsun! Probeer nog even in leven te blijven tot de meet. [ afbeelding ]
Goedenavond Crippiequote:
ik lees net dat ie weer uit die staking isquote:
Ohquote:Op donderdag 13 november 2014 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik lees net dat ie weer uit die staking is
Ik heb zo een keer de verkeerde kleur highlighter ontvangen. Ik mail ze erover, hun sturen mij direct de juiste op (volgende dag al binnen), ik stuur de verkeerde terug en krijg daarna als antwoord: 'Wij hebben je bestelling ontvangen, wil je je geld terug?'quote:Op donderdag 13 november 2014 18:04 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat had ik bij Bol. Ze hadden ook een film naast mijn wiskunde boek van 60 euro opgestuurd, dus ik had ze een mail gestuurd van: hé, jullie hebben een film te veel gestuurd en zij zo van: stuur het terug, dan storten we je geld terug. En ik zo van
Jij zo van...quote:Op donderdag 13 november 2014 18:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb zo een keer de verkeerde kleur highlighter ontvangen. Ik mail ze erover, hun sturen mij direct de juiste op (volgende dag al binnen), ik stuur de verkeerde terug en krijg daarna als antwoord: 'Wij hebben je bestelling ontvangen, wil je je geld terug?'
Wat heb je uiteindelijk gedaan?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb zo een keer de verkeerde kleur highlighter ontvangen. Ik mail ze erover, hun sturen mij direct de juiste op (volgende dag al binnen), ik stuur de verkeerde terug en krijg daarna als antwoord: 'Wij hebben je bestelling ontvangen, wil je je geld terug?'
wrmquote:Op donderdag 13 november 2014 19:27 schreef Peunage het volgende:
NSFC (Crip, niet kijken.
http://www.skoften.net/it(...)gaat_zo_veel_sneller
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:27 schreef Peunage het volgende:
NSFC (Crip, niet kijken.
http://www.skoften.net/it(...)gaat_zo_veel_sneller
Ehm nee.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij zo van...
[ afbeelding ]
''Umm, duhh...''
Gezegd dat ik eerder contact heb gehad met ze en dat ik het juiste product al heb ontvangen en dat alles dus al is opgelost.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk gedaan?
Jij hebt een voorkeur voor behaarde ballen?quote:
Heel druk, maar toch wel oké. Hoe gaat het met jouw?quote:
Still worth itquote:Op donderdag 13 november 2014 17:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Sneaky bastards hebben de kapsalon een euro duurder gemaakt. Pas na het bestellen achtergekomen.
Really?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Jij hebt een voorkeur voor behaarde ballen?
[..]
Heel druk, maar toch wel oké. Hoe gaat het met jouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |