abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146799112
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 06:43 schreef attaxia het volgende:
Ik had ook een Earson besteld bij Banggood.

27 september - besteld
2 oktober - 'verzonden'
29 oktober - mail gestuurd, geen reactie
14 november - mail gestuurd, geen reactie

Gister iemand in de chat te pakken gekregen.
Dan blijkt er opeens een tracking code te zijn (die niet in mijn e-mail stond), en dat het pakketje op 6 november is opgehaald bij de verzender. Vreselijk slechte communicatie dus, en kennelijk pas verzonden na mij eerste e-mail.

Helaas heb ik de 45 dagen limiet voor een claim bij paypal net gemist.
Ze beantwoorden mijn mails altijd meteen; alleen moet je via de livechat mailen als ie offline is.
You can't be late if you don't show up.
  woensdag 19 november 2014 @ 08:21:07 #277
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_146799118
quote:
Dan blijkt er opeens een tracking code te zijn (die niet in mijn e-mail stond), en dat het pakketje op 6 november is opgehaald bij de verzender. Vreselijk slechte communicatie dus, en kennelijk pas verzonden na mij eerste e-mail.
De track/trace code kun je zien via 'my orders' onder je account op de site van Banggood.

Ik moet van hen nog een week wachten, maar als ik eind deze (werk)week nog geen vooruitgang zie, vraag ik het nog eens vriendelijk te refunden of te resenden en anders maar een paypal-geschil. Mijn eerste bij Banggood. :'(
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_146799408
Is die PayPal claim limiet niet onlangs verlengt?
Of saté?
  woensdag 19 november 2014 @ 08:59:10 #279
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_146799850
Ugh, chinabuye geeft werkelijk waar niet toe. Claimen maar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 19 november 2014 @ 09:20:52 #281
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_146799900
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 22:31 schreef Giel_gssl het volgende:
Hello, lees hier al een tijdje mee, heb ondertussen ook al heel wat spullen besteld.

Net de SJ4000 ook geupdate en gelijk even wat fotos gemaakt

Dank u. Wel handig dat er nu 1 update is op de officiële website blijkbaar voor allebei de revisions?
Ik werd knettergek van alle verschillende versies voor verschillende revisions op verschillende websites met white screen of death risico's 8)7 Het menu ziet er goed uit!

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:37 schreef Downstar het volgende:

Vanmorgen 10 uur, ting-dong..
POSTNL met tablet :')

Zal hem uiteraard binnenkort grondiger reviewen, maar op het eerste oog ziet hij er prima en snel uit :)!
Ik zal alvast wat eierkoeken halen c_/

quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:18 schreef l0lownkill het volgende:

Van Verkoper - Chinabuye Limited11-11-2014 08:08 CET
So do you mind to give us any proof that you did not got the item?

Ik heb gezegd dat je niet in discussie moet gaan met een Chinees die voor $1 per uur 100 e-mails kan tikken o|O Dat is gewoon drijfzand.

_O-
quote:
Van Verkoper - Chinabuye Limited11-11-2014 08:08 CET
So do you mind to give us any proof that you did not got the item?
Maar loop je echt zo te kutten voor $10 en ze willen $6 refunden?

quote:
Ik had ook een Earson besteld bij Banggood.

27 september - besteld
2 oktober - 'verzonden'
29 oktober - mail gestuurd, geen reactie
14 november - mail gestuurd, geen reactie

Gister iemand in de chat te pakken gekregen.

Helaas heb ik de 45 dagen limiet voor een claim bij paypal net gemist.
Tracking staat in je bestel lijst, beter communiceren gaat niet :)
Banggood naait zijn klanten niet dus komt helemaal goed.

[ Bericht 8% gewijzigd door monkeybrain op 19-11-2014 09:32:19 ]
pi_146800572
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godnondejus, waar haal je het geduld vandaan.
Of saté?
pi_146800958
Je moet wat voor je Tenga eggs :P .
pi_146804839
quote:
SPOILER
Man, man, man. Claimen die hap.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_146805735
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:57 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Godnondejus, waar haal je het geduld vandaan.
Eerste dispute ooit, en heb de tijd wel. Heb er nu 3 lopen.. Maar ik claim em nu gewoon, hoop dat paypal me in 't gelijk stelt
pi_146808327
waar kan ik deze tracken EV9847--920CN ?
  woensdag 19 november 2014 @ 14:15:22 #287
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_146808386
17track geprobeerd?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_146808532
Hmmm ik hoop dat mijn Earson besteld bij Banggood wel daadwerkelijk geleverd gaat worden :)
pi_146808952
quote:
11s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:15 schreef Catch22- het volgende:
17track geprobeerd?
ja,doet het niet
pi_146811425
Weet iemand een leuk tabletje voor schoolwerk? Er moet dus een toetsenbord (cover) op aan te sluiten zijn. Max. 100 euro.
  woensdag 19 november 2014 @ 15:59:37 #291
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_146811637
Voor het eerst iets besteld op Focalprice, een hygrometer om de luchtvochtigheid te meten. Order was binnen 14 dagen binnen, terwijl ze 45 dagen opgaven dat was dus een meevaller. Helaas was is het batterijtje gaan roesten waardoor de boel aan elkaar is geroest. Meteen een rma aangevraagd, eens kijken hoe snel ze hier mee omgaan.
  woensdag 19 november 2014 @ 16:30:58 #292
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_146812536
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 15:59 schreef maikel112 het volgende:
Voor het eerst iets besteld op Focalprice, een hygrometer om de luchtvochtigheid te meten. Order was binnen 14 dagen binnen, terwijl ze 45 dagen opgaven dat was dus een meevaller. Helaas was is het batterijtje gaan roesten waardoor de boel aan elkaar is geroest. Meteen een rma aangevraagd, eens kijken hoe snel ze hier mee omgaan.
Ik ben benieuwd. Mijn ervaringen met Focalprice zijn op dat gebied niet zo goed.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_146812853
Is bij mij met een tablet wat niet goed werkte wel gelukt.
Uiteindelijk met bijbetaling van het prijsverschil een duurder model en de oude hoefde niet terug.
Heeft wel een aantal maanden geduurd.
pi_146816453
Vandaag pas die Xiaomi TV (V2) ontdekt, wat een ding :9~ :9~ :9~

Wil wel eens weten wat het kost om dat ding hier te krijgen.

Edit: Behoorlijk wat dus :o
  woensdag 19 november 2014 @ 19:13:06 #295
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_146817294
Ik ben op zoek naar een CEC usb adaptor, iemand enig idee?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_146817512
Net de Tronsmart Z1000 besteld als chromecast alternatief, ben benieuwd.

Vorige week is mijn 'Google cardboard' binnen gekomen, werkt echt super goed! Had er $3,00 voor betaald maar zie nu dat ze hier 2 voor $5,00 zijn.
  woensdag 19 november 2014 @ 19:51:00 #297
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_146818828

De Brainwavz S0(ZERO) is het nieuwste telg in de “S” series van het inmiddels welbekende chinese koptelefoon/audio merk Brainwavz. De S0 kan gezien worden in hetzelfde straatje als de Brainwavz M2 qua prijsklasse, of deze in geluisd en bouwkwaliteit er nog beter af komt dat kan je lezen in deze review.

Zoals altijd zit er weer een mooi pakketje accessoire bij. Zoals te zien is op de foto hieronder bestaat dat onder andere uit acht verschillende setjes oortjes. En dan reken ik de speciale Comply Foam tips die je er bij krijgt niet eens mee. Voor de rest zit er een super stevige carry-case bij en twee voor mij nieuwe Brainwavz accessoires. Een shirt clipje, voor mij iets wat ik eigenlijk nooit gebruik.. maar leuk dat het erbij zit, en een fancy klittenband achtig bandje. Met dit bandje kan je de oortjes samenbinden om ze ook buiten het doosje mee te kunnen nemen zonder dat ze in de knoop raken, of om ze makkelijk in het doosje te stoppen.

Qua bouwkwaliteit en aansluitingen is het met de S0 prima gesteld. De all-metal behuizing van de oortjes zelf hebben mooie kabelaansluitingen met een verstevigd stukje om kabelbreuk te voorkomen. De rechte plug heeft dit ook en de kabelsplitter is klein maar voelt sterk aan en overall is het dus prima.
Leuk visueel effect van de oortjes is dat de binnenkant waarmee de silicone tips aan je metalen behuizing vast zitten van fel rood gekleurd silicone is gemaakt, de buitenkant is van een luchtdoorlatende grijze silicone gemaakt en de combinatie van die twee geeft de S0 een interessante unieke uitstraling.

De geluidskwaliteit van de S0 was bij mijn eerste impressie niet enorm overtuigend, ja hij klonk goed maar een beetje suf ofzo? Maar naar het volume een paar tikjes omhoog gezet te hebben kwam de S0 pas los en werd de hele ervaring anders. Alsof engeltjes in je oren staan te pissen wat een hemels geluid ;). Of nouja, hij klinkt gewoon echt wel lekker als je het volume op een hoger niveau zet dan ik normaal gewend ben. Waarom dit is weet ik niet, maar hij klinkt uiteindelijk niet veel harder op het hogere volume, hij kan misschien uiteindelijk iets minder hard. Maar ik heb ‘m toch nooit op vol volume staan.
Qua sound signature doet Brainwavz zijn naam weer eer aan, de drivers in deze koptelefoon zijn zeker uitstekend te noemen aangezien ze een mooi vol en gebalanceerd geluid produceren. Dit terwijl tegelijkertijd de bas nog goed hoorbaar aanwezig is maar niet overheersend of zo. Zoek je dus een ‘bas’ monster, dan zou ik even verder kijken dan deze S0. Maar voor de allrounder is dit qua sound signature zeker een winner.

De S0(ZERO) is een topper, of je nou geluidsexpert ben of niet van geluid uit deze oortje kan je echt genieten. Ik zie ze als een waardige opvolger van de al wat verouderde Brainwavz M2 die in zijn tijd een super geluid had, maar deze S0 geef toch weer dat je voor de 50/60 dollar prijsklasse nu nog iets beter geluid kan genereren. Qua sound signature gebalanceerd maar niet zo ver dat de bas ondergesneeuwd zou raken, deze is nog voldoende aanwezig.

Wil je de Brainwavz S0(ZERO) ook kopen?
Bij MP4Nation hebben ze hem voor $49,50 dat is z’n ¤39, hier krijg je gratis FedEx shipping bij.
Voor meer informatie kan je nog kijken op de officiële site van Brainwavz.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 19 november 2014 @ 20:05:35 #298
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_146819362
Tokko heeft duidelijk een bijbaantje gevonden :)
  woensdag 19 november 2014 @ 20:09:50 #299
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_146819545
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:05 schreef monkeybrain het volgende:
Tokko heeft duidelijk een bijbaantje gevonden :)
Verdien er niets aan :7
Fok! doet niet aan refferal links, nja 't mag niet op Fok!
Dus dan maar niet :+

Hopelijk hebben mensen er wat aan mijn reviews, ondanks dat ik er niets aan verdien :')
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_146819909
Doen jullie nog wel eens kleren bestellen?
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')