Ligt eraan. Doet de tracking het?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:00 schreef Voszje het volgende:
Via AliExpress heb ik twee ijshockey shirts besteld, tijd geleden al, 'Purchase Protection' is inmiddels afgelopen en ik heb een e-mailtje ontvangen dat ik het geld terugkrijg, omdat ik had aangegeven het pakket (nog) niet te hebben ontvangen. Bestaat er een kans dat het pakket nu alsnog komt, gewoon later dan dat die koperbescherming duurde? Iemand ervaring?
Ik heb alleen een code gehad waarmee je het pakket kon volgen zolang het nog in China was. Bericht van de verkoper en al, verder niets meer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:10 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ligt eraan. Doet de tracking het?
Wat voor tracking gaf die dan? Waarmee verzonden?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:11 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik heb alleen een code gehad waarmee je het pakket kon volgen zolang het nog in China was. Bericht van de verkoper en al, verder niets meer.
Heb nu al twee keer dingen gekregen na het geld te hebben teruggekregen. 1 van die twee was aardig dure electronica (ssd).quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:00 schreef Voszje het volgende:
Via AliExpress heb ik twee ijshockey shirts besteld, tijd geleden al, 'Purchase Protection' is inmiddels afgelopen en ik heb een e-mailtje ontvangen dat ik het geld terugkrijg, omdat ik had aangegeven het pakket (nog) niet te hebben ontvangen. Bestaat er een kans dat het pakket nu alsnog komt, gewoon later dan dat die koperbescherming duurde? Iemand ervaring?
Valt niet veel zinnigs op te zeggen dan:quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:00 schreef Voszje het volgende:
Verzonden met China Post Air Mail staat er. Tracking met RHgetallenCN. Ik heb er geen ervaring mee verder, eerste keer dat ik iets via AliExpress heb besteld.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:15 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat voor tracking gaf die dan? Waarmee verzonden?
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Valt niet veel zinnigs op te zeggen dan:
- Afwachten en hopen.
Trackingcodes zijn regelmatig fake dus dat zegt niet heel veel, alhoewel verkopers op ali over het algemeen niet echt kwaadschiks zijn en ik dus vermoed dat je pakketje gewoon lang op zich laat wachten maar wel komt.
Haha.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:15 schreef Zith het volgende:
[..]
Heb nu al twee keer dingen gekregen na het geld te hebben teruggekregen. 1 van die twee was aardig dure electronica (ssd).
Voel me er nog steeds schuldig om![]()
Taobao?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:33 schreef outcast_within het volgende:
Iemand tips voor winkels met een ruim kleding aanbod?
Bij banggood vind ik vaak niet wat ik wil.
Wat is het? Hoe wordt het geleverd dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:25 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bij een Aliexpress shop besteld, ben benieuwd hoe het hier aan de muur staat
(en of 't er een beetje op te plakken valt, niet te veel knipwerk etc. voor het plakken )
Lees de OP.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Wat is het? Hoe wordt het geleverd dan?
Ik bedoel wat je besteld hebt. Ik zie alleen een plaatje van een 'wanddecoratie'. Vandaar de vraag wat het is? Een sticker of iets met lijst (wat ik ook zie)?quote:
Het is zoals je zegt wanddecoratie?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:52 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik bedoel wat je besteld hebt. Ik zie alleen een plaatje van een 'wanddecoratie'. Vandaar de vraag wat het is? Een sticker of iets met lijst (wat ik ook zie)?
Volgens mij is het een zebra.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:00 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het is zoals je zegt wanddecoratie?
Sticker voor op je muur...
Zelfs een zebra kan de was doen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:25 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bij een Aliexpress shop besteld, ben benieuwd hoe het hier aan de muur staat
(en of 't er een beetje op te plakken valt, niet te veel knipwerk etc. voor het plakken )
Gelukt, zonder problemen.quote:Op maandag 17 november 2014 22:27 schreef P4tje het volgende:
Dan zul je hem denk ik prima kunnen updaten, bij problemen kan je makkelijk weer terug flashen. Er zit een nieuw menu in en extra opties. http://www.sjcam.com/cont(...)tion-camera-firmware
Ik heb N20140809V01, maar die heeft het button probleem.
Ja, één keer gehad. Werkt inderdaad wel leuk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:02 schreef dodge_911 het volgende:
Iemand al eens wat geshipped gekregen via WeDo?
AliExpress seller heeft wat verstuurd ermee.
Moet wel zeggen dat 't er leuk uitziet, met foto's enzo
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |