Meike26 | donderdag 13 november 2014 @ 06:44 | |
![]() Teams: - Ferrari - Force India - Lotus F1 Team - McLaren - Mercedes AMG - Red Bull Racing - Sauber - Scuderia Toro Rosso - Caterham F1 Team - Marussia F1 Team - Williams ![]() WCC 2013 Chassis/Motor: RB10 - Renault V6 turbo 01. Sebastian Vettel WDC 2010/11/12/13 03. Daniel Ricciardo ![]() Chassis/Motor: Mercedes F1 W05 - Mercedes V6 turbo 44. Lewis Hamilton WDC 2008 06. Nico Rosberg ![]() Chassis/Motor: Ferrari F14-T - Ferrari V6 14. Fernando Alonso WDC 2005/06 07. Kimi Räikkönen WDC 2007 ![]() Chassis/Motor: Lotus E22 - Renault V6 Turbo 08. Romain Grosjean 13. Pastor Maldonado ![]() Chassis/Motor: McLaren MP4-29 - Mercedes V6 Turbo 22. Jenson Button WDC 2009 20. Kevin Magnussen ![]() Chassis/Motor: Force India VJM07 - Mercedes V6 Turbo 27. Nico Hulkenberg 11. Sergio Perez ![]() Chassis/Motor: Sauber C33 - Ferrari V6 Turbo 99. Adrian Sutil 21. Esteban Gutierrez ![]() Chassis/Motor: Toro Rosso STR9 - Renault V6 Turbo 25. Jean-Éric Vergne 26. Daniil Kvyat ![]() Chassis/Motor: Williams FW36 - Mercedes V6 Turbo 19. Felipe Massa 77. Valteri Bottas ![]() Chassis/Motor: Marussia MR-03 - Ferrari V6 Turbo 17. Jules Bianchi 04. Max Chilton ![]() Chassis/Motor: Caterham CT04 - Renault V6 Turbo 10. Kamui Kobayashi 09. Marcus Ericsson Voor meer info zie de [F1] Silly season topics F1 nieuws portal: - FOK!sport, Formule 1-gedeelte - NewsNow - NewsNow NL - Formule1.nl - F1 Racing - F1 Today - Autosport.com - Blog James Allen - Auto Motor und Sport - BBC F1 (Aankomende) Nederlandse coureurs: - Ho-Pin Tung - Beitske Visser - Giedo van der Garde - Nigel Melker - Robin Frijns - Max & Jos Verstappen - Nyck de Vries - Jeroen Slaghekke - Kelvin Snoeks - Daniël de Jong Zie verder de topics over Nederlandse Talenten. Official F1 Sites: - The Official Formula 1 Site - FIA - Live Timing (F1.com) Sporting & Technical Regulations + gerelateerden (o.a. apendices) Regulations pagina van FIA Racekalender 2014, bestaande uit 19 races ![]() Wijzigingen 2014 uitgelegd *Ow lekker wakker, titel was al aangepast naar volgende nummer, ik dacht dat ik deeltje 157 gesloten had.. ![]() | ||
twiFight | donderdag 13 november 2014 @ 09:49 | |
En het staat er nog wel in een grote blauwe banner boven ![]() | ||
sasquatsch | donderdag 13 november 2014 @ 11:50 | |
Nieuwe McLaren-Honda test vrijdag op Silverstone
| ||
Fer | donderdag 13 november 2014 @ 19:17 | |
Magnussen in de wachtkamer zetten er zijn toch geen andere teams die hem wegkapen. | ||
Mountainbiker4life | donderdag 13 november 2014 @ 23:49 | |
overschat kereltje zonder talent | ||
Rossdale | vrijdag 14 november 2014 @ 09:23 | |
Magnussen en Button er beide uit gooien en Vandoorne promotie geven ![]() | ||
nils7 | vrijdag 14 november 2014 @ 10:36 | |
![]() http://www.gpupdate.net/n(...)-versus-mini-cooper/ | ||
Nattekat | vrijdag 14 november 2014 @ 10:42 | |
Ehhhh dat geluid ![]() ![]() | ||
Fiorano | vrijdag 14 november 2014 @ 11:27 | |
Held van de dag! | ||
Tarado | vrijdag 14 november 2014 @ 11:39 | |
geinig ![]() | ||
Meike26 | vrijdag 14 november 2014 @ 11:45 | |
![]() Nog steeds 1 van de mooiste liveries van afgelopen decennia ![]() ![]() | ||
Meike26 | vrijdag 14 november 2014 @ 11:48 | |
Wie, die F1 coureur of de Mini rijder ? | ||
Ferry_76 | vrijdag 14 november 2014 @ 12:42 | |
Nog meer teams in de problemen?: http://www.autoblog.nl/ni(...)e-1-71953#post-71953
| ||
Fer | vrijdag 14 november 2014 @ 13:02 | |
Heel logisch. Daarom mogen we geen bier kopen bij het tankstation, maar wel met de auto naar de supermarkt om het daar in te slaan. | ||
twiFight | vrijdag 14 november 2014 @ 13:03 | |
Ik vind het wat onzin. Racen is geen autorijden. Coureurs zitten niet dronken in een F1 wagen en hebben ook geen glas wodka in de handen tijdens de interviews. Daarentegen sluiten de F1 fans wel goed aan op de doelgroep van die fabrikanten. Ik hekel roken, maar ook tabaksreclame had van mij niet van die auto's afgehoeven. | ||
nils7 | vrijdag 14 november 2014 @ 13:05 | |
Red Bull heeft ook Alcohol reclame erop staan (niet dat zij er iets van zullen merken maar goed) | ||
Ferry_76 | vrijdag 14 november 2014 @ 13:20 | |
Energiedrankjes zijn ook niet meer onomstreden.. | ||
Ferry_76 | vrijdag 14 november 2014 @ 13:21 | |
Bernie weer eens aan het raaskallen: http://www.gpupdate.net/n(...)iets-aan-jonge-fans/
[ Bericht 0% gewijzigd door Ferry_76 op 14-11-2014 13:26:42 ] | ||
nils7 | vrijdag 14 november 2014 @ 13:21 | |
Daar hen heb ik overgewicht ![]() Maar goed heb het zelf ook gedronken maar was niet bekend met de gevolgen toen ik het 10 jaar geleden begon te drinken. | ||
Fiorano | vrijdag 14 november 2014 @ 13:29 | |
Die kerel die in die Arrows rijdt natuurlijk, tussen de mini;s ![]() En zo wordt de sport helemaal naar de tering geholpen. Mag toch hopen dat de FIA hier niet gevoelig voor is. Dat soort bedrijven zijn nog kaptiaal krachtig en zien de meerwaarde van adverteren op F1 nog in. Als die oude randdebiel nou eens een uitdaging ziet in het bereiken van de jeugd zou de F1 ook een wat leuker vooruitzicht hebben. Over 10/20 jaar zijn al die 70+'ers om gedonderd, geeft niemand meer een kloot om F1 en is de hele sport naar de donder omdat het niet meer interessant is voor adverteerders om er te adverteren.
| ||
Rossdale | vrijdag 14 november 2014 @ 13:37 | |
De races uit het midden oosten weghalen, zodat er weer tabakreclame op de auto's kan. Op die manier krijg je kapitaalkrachtige sponsors wel terug. Maarja dat is meer geld voor de teams en minder euro's voor Bernie natuurlijk | ||
Peterselieman | vrijdag 14 november 2014 @ 13:42 | |
Gaat niet helpen. Tabaksreclame mag ook in Europa, Australië, etc niet meer | ||
Rossdale | vrijdag 14 november 2014 @ 13:43 | |
![]() | ||
twiFight | vrijdag 14 november 2014 @ 13:52 | |
Wat heeft Bernie nou weer te maken met welke bedrijven reclame willen maken in de F1. Daar zou Bernie warm noch koud van moeten worden. Als een bedrijf daar brood in ziet, wat is daar dan op tegen? Van mijn part maken ze reclame voor babyvoeding of breigaren, dat is aan de sponsoren zelf. Bernie ziet zeker liever reclame voor erectiepillen? Ik begin langzaam maar steeds zekerder het gevoel te krijgen dat Bernie de F1 een feestje voor de hyperrijken wil maken. Waar het gewone volk niet meer naar toe komt omdat ze niet eens een kaartje bij elkaar kunnen sparen. Waar een bedrijf niet meer welkom is tenzij ze een budget hebben groter dan het GDP van Luxemburg. Waar alleen presidenten, oliesjeiks en af en toe een beroemd acteur VIP mogen zijn. | ||
Peterselieman | vrijdag 14 november 2014 @ 13:52 | |
Hier bijvoorbeeld de Jordan uit 2004 op Silverstone. Was dat jaar nog niet overal, maar het is niet voor niets dat de tabakssponsoren vrijwel uit de sport zijn verdwenen, want hun naam en later ook hun logo mocht niet meer zichtbaar zijn. Het ging zelfs zover dat Ferrari de livery van de auto aan moest passen omdat het nog te veel op Marlboro leek | ||
Rossdale | vrijdag 14 november 2014 @ 13:55 | |
Ah, had niet door dat het ook al in Europa was, ik wist wel dat ze in de oosterlijk gelegen landen al langer geen reclame meer mochten maken en ze daarom met de creatieve slogans kwamen voor sommige races. Het Be on Edge-logo was dan nog wel de mooiste imo ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Rossdale op 14-11-2014 14:03:06 ] | ||
Peterselieman | vrijdag 14 november 2014 @ 14:01 | |
Het werd langzaam maar zeker ingeperkt, maar zo te zien zou het nog bij enkele races per jaar mogen als een team het zou willen http://en.wikipedia.org/w(...)mula_One_auto_racing | ||
nils7 | vrijdag 14 november 2014 @ 14:10 | |
http://cdebdesign.blogspot.co.uk/ ![]() (ja weet het, is een repost ![]() [ Bericht 18% gewijzigd door nils7 op 14-11-2014 14:33:52 ] | ||
Meike26 | vrijdag 14 november 2014 @ 14:13 | |
Wat ik mij afvraag, is waarom bedrijven als Google, Microsoft, IBM, Sisco etc etc nooit echt in de sport hebben gezeten. Misschien wel de bekendse ict firma is Computer Associates bij McLaren en ergens klein een Microsoft logotje bij ik meen Williams in de 00's... maar waar is de rest? Enige wat nog een beetje wil zijn fabrikanten van printers en scanners, maar dan houdt het snel op. Waar zijn de Gamebedrijven ? Fabrikanten van 3D Printers ? Tabletgiganten (oké ForceIndia heeft Medion)... ? En wat zijn de andere branches die wegblijven ? McDonalds, KFC, Burgerking etc etc Malt/radler biertjes ? Grolsch, amstel, Bittburger Autoaccesoires ? Autostyle, Abt, AMG, Brezan Opticiens & designers van brillen? Pearle, Specsavers, Oakly, D&G En z kan je nog wel even doorgaan ![]() | ||
sasquatsch | vrijdag 14 november 2014 @ 14:16 | |
Misschien willen ze niet geassocieerd worden met een schimmige, niet transparante organisatie? | ||
Peterselieman | vrijdag 14 november 2014 @ 14:19 | |
Bedrijven als Sony, Emirates, Hyundai/KIA, Adidas, Coca Cola, McDonalds, Visa en Budweiser doen dat in ieder geval wel ![]()
| ||
nils7 | vrijdag 14 november 2014 @ 14:25 | |
Microsoft logo staat nu op de Lotus ![]() Oakley zit volgens mij bij Ferrari AMG staat natuurlijk op de Mercedes Bedrijf waarvoor ik nu werk stond vroeger op de helmen van Ralf en Juan-Pablo... ze sponsoren nu met een Joint Venture met Microsoft ook Lotus (Avanade). En we hebben SAP op de McLaren. ![]() Vergeet niet dat er wel een hoop bedrijven partner zijn. Volgens mij is F1 de tweede sport mondiaal gezien. Maar voor 1 miljoen in de Jupiler League ben je gewoon klasse sponsor en bij de F1 krijg je een klein stickertje. Daarnaast gaat t natuurlijk slechter bij alle bedrijven (crisis) dus zullen bedrijven eerder goedkopere middelen gebruiken voor naamsbekendheid. Of willen zich er niet mee associëren als team sponsor kan je fans van andere teams uitsluiten. Werkt niet bij mij maar andere mensen denken zo wel. Vaak denk ik wel van "oke het bedrijf sponsort in de F1 dus het zal wel een gerenommeerd bedrijf zijn of als ik bij die sponsor iets koopt weet ik dat een F1 team daarvan ergens ietsjes profiteert" [ Bericht 6% gewijzigd door nils7 op 14-11-2014 14:36:12 ] | ||
twiFight | vrijdag 14 november 2014 @ 14:26 | |
Microsoft sponsort Lotus wel, maar in ieder geval qua logo's is dat heel klein. Maar je hebt een punt. Genoeg fabrikanten wiens doelgroep prima aansluit bij F1. Ik vind het raar dat (relatief) zoveel financiele instellingen zichtbaar zijn, daar dat mij nou niet echt lijkt als een sector die veel te winnen heeft bij het publiek.![]() | ||
franklop | vrijdag 14 november 2014 @ 14:37 | |
Caterham heeft nog kleine 500.000 pond nodig om bij de laatste GP te kunnen zijn. Daar hebben ze nog 10 uur voor. | ||
flipsen | vrijdag 14 november 2014 @ 14:45 | |
Vroeger... Lost Boys ![]() | ||
IkWilbert | vrijdag 14 november 2014 @ 15:12 | |
Caterham F1 Team @CaterhamF1 35 sec.35 seconden geleden We are delighted to announce that we will be racing in Abu Dhabi next week thanks to the support of the fans. THANK YOU #RefuelCaterhamF1 | ||
DenS | vrijdag 14 november 2014 @ 15:23 | |
Toff! Een of andere manier gun ik ze het wel. Heb ook een bijdrage gedaan, nu wachten op de reward ![]() | ||
Fiorano | vrijdag 14 november 2014 @ 15:46 | |
![]() | ||
Fiorano | vrijdag 14 november 2014 @ 15:51 | |
Ik zal je even helpen: Google, Microsoft, IBM, Sisco --> Google adverteert sowieso niet tot vrij weinig, behoort niet tot een bedrijfsvisie. Microsoft doet nog een beetje bij Lotus. IBM is klein geworden, doen alleen nog specifieke B2B producten. Sisco is te klein Fabrikanten van 3D printers ed. stoppen hun geld veel liever in de ontwikkelingen van hun producten. Gamebedrijven zijn over het algemeen zelf bijna failliet, en die paar groten die er nog zijn investeren voornamelijk veel in hun zelf. Tablet/Telefoon giganten sponsoren vaak voetbal/OS zoals bv Samsung en HTC, hebben dus al een behoorlijk uitgave post. McDonalds, KFC, Burgerking etc etc --> Adverteren vooral in Amerika, Indycars bv zie je wel meer sponsoring qua vreten Malt/radler biertjes ? Grolsch, amstel, Bittburger --> Bier is vooral erg landelijk georienteerd, daar is de F1 te wereld groot voor. Het heeft voor Amstel met Radler geen enkele zin om Marussia te gaan sponsoren bv. Autoaccesoires ? Autostyle, Abt, AMG, Brezan //: AMG is naam gever van MercedesGP tegenwoordig dacht ik. Abt zit in de DTM met een eigen team wat geld vreet. Brezane en Autostyle staan zwaar onder druk en hebben nooit zulke marketingbudgetten. Opticiens & designers van brillen? Pearle, Specsavers, Oakly, D&G --> boren en kleinere west-europese markt aan en zijn vaak al personal sponsor van sport personalities wat ook veel interresanter aangezien die hun brillen iniedergeval kunnen dragen. | ||
Fiorano | vrijdag 14 november 2014 @ 18:04 | |
En de 1e foto's van de Mclaren-Honda:![]() ![]() Eigenlijk niets op te zien, behalve dat er "Honda" op de engine covers staat. | ||
Geralt | vrijdag 14 november 2014 @ 18:38 | |
Max over 3 jaar bij Honda als nr1 ![]() | ||
#ANONIEM | vrijdag 14 november 2014 @ 19:04 | |
Voor hem zijn 70-ers natuurlijk de jeugd. ![]() | ||
Fer | vrijdag 14 november 2014 @ 19:12 | |
Tja Bernie, Hoeveel waarde heeft een Rolex nog, als niemand er weet wat het het is. Of waarom zou je een Ferrari kopen, als niemand weer weet wat dat zwarte steigerende paard is. | ||
Fir3fly | vrijdag 14 november 2014 @ 19:15 | |
Zien is niet belangrijk, het gaat erom hoe het klinkt. | ||
Ferry_76 | vrijdag 14 november 2014 @ 19:20 | |
Zijn derde vrouw is nu 37, dus ergens vind hij de jeugd toch wel leuk denk ik zo.. ![]() | ||
Googolplexian | vrijdag 14 november 2014 @ 20:49 | |
opreis | zaterdag 15 november 2014 @ 03:01 | |
Het jonge publiek wordt ook oud, als ze een maal fan zijn geworden dan kunnen ze dat natuurlijk ook voor de rest van hun leven blijven. Maarja, Bernie denkt alleen op korte termijn want tegen de tijd dat dat jonge publiek is opgegroeid tot vermogende volwassen is Bernie al lang dood natuurlijk | ||
twiFight | zaterdag 15 november 2014 @ 14:35 | |
Als Bernie na de race in AD overlijdt omdat hij overreden wordt door een Rolex vrachtwagen, dan zie ik daar de ironie wel van in. Maar goed, al het gezeur op Bernie opzij zettende, ik denk niet dat zijn opvolger zo heel veel anders wordt. Daar lijkt Bernie mij veel te geslepen voor. Die zorgt wel voor een opvolger uit hetzelfde laken een pak. | ||
sasquatsch | zaterdag 15 november 2014 @ 20:33 | |
Bernie beslist dat niet. Dat doet CVC . | ||
Fir3fly | zaterdag 15 november 2014 @ 21:33 | |
http://www.autosport.com/(...)0?source=mostpopular Ik hoop dat hij weer de middelvinger opsteekt naar het hele circus ![]() | ||
Geralt | zaterdag 15 november 2014 @ 21:40 | |
Het valt me nu pas op dat door die blauwe strook en de reflectie van dat ding de wagen een hele toffe kleur lijkt te hebben. Veel sjieker dan dat glimmend zilver imo ![]() | ||
sasquatsch | zaterdag 15 november 2014 @ 23:21 | |
Ze moeten wel. Ze mogen maar vier rijders per seizoen inzetten dus moet er minimaal een coureur rijden die al gereden heeft. Ericsson is al weg en de vraag is of Kobaysshi wil rijden. Dus blijft alleen Lotterer over. En nog meer Caterham nieuws: Tony Fernandez heeft bijna alle medewerkers van 1MRT ontslagen, terwijl ze nog 7 weken salaris tegoed hebben. Mogelijke rechtszaken volgen, zowel tegen Fernandez als de curator. | ||
Tarado | zondag 16 november 2014 @ 09:42 | |
Lijkt me stug dat zij dat enorm hebben verbeterd tov van de huidige motoren, ik hoop wel dat qua vermogen aan Mercedes kan tippen hoewel McLaren dit jaar me die motor eigenlijk schandalig slecht heeft gepresteerd. | ||
sasquatsch | zondag 16 november 2014 @ 10:42 | |
Valt de laatste races wel mee. Begin van het jaar was minder . | ||
Tarado | zondag 16 november 2014 @ 10:54 | |
Ja het is wat beter maar zij hadden gewoon races moeten kunnen winnen, ik hoop dat ze dat volgend jaar wel lukt of iig dat Mercedes wat serieuzere concurrentie krijgt van welk team dan ook. | ||
Funzel | zondag 16 november 2014 @ 13:28 | |
Koabayashi en Lotterer dan samen, of een van die twee en dan een nieuwe dus. | ||
twiFight | zondag 16 november 2014 @ 19:19 | |
Ik vraag me toch af in hoeverre de deal van McLaren met Honda hun effectiviteit dit jaar geschaad heeft. E.e.a. zal ongetwijfeld vastliggen in contracten, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat Mercedes niet het achterste van de tong wilde laten zien, wetende dat McLaren het jaar erop met diezelfde kennis naar Honda zou gaan. | ||
Ferry_76 | zondag 16 november 2014 @ 21:18 | |
Lotterer wil niet, Roberto Mehri claimt een stoeltje te hebben. | ||
Ferry_76 | maandag 17 november 2014 @ 00:12 | |
..En Kobayashi is ondertussen door Caterham bevestigd: http://www.gpupdate.net/n(...)terham-in-abu-dhabi/
| ||
Ferry_76 | maandag 17 november 2014 @ 11:46 | |
Robin Frijns rijdt niet voor Caterham, want geen geld. | ||
ArcticBlizzard | maandag 17 november 2014 @ 11:46 | |
Kobayashi aan de start, dat had ik niet verwacht. | ||
Fiorano | maandag 17 november 2014 @ 12:55 | |
Gary Paffet neemt afscheid van Mclaren aangezien hij gerelateerd is aan Mercedes. | ||
Marks | maandag 17 november 2014 @ 15:36 | |
En ik had het ook niet gehoopt, daar weten ze het ook echt niet volgens mij. | ||
Fiorano | maandag 17 november 2014 @ 16:25 | |
U vraagt, wij draaien En: Carlos Sainz Jr. zal voor Red Bull tin Abu Dhabi gaan testen gaan rijden. http://www.formula1.com/news/headlines/2014/11/16635.html | ||
Fir3fly | maandag 17 november 2014 @ 19:54 | |
Is dat met het geluiddodende ERS systeem of zonder? | ||
nils7 | maandag 17 november 2014 @ 19:57 | |
Ben t met 'm eens: http://m.autosport.com/news/report.php/id/116805 | ||
Sinister-D- | maandag 17 november 2014 @ 20:18 | |
als dat de oplossing is kun je goeiedag zeggen tegen dat zogezegde "pinnacle of motorsport". Die FW16 mag tegenwoordig dan wel "eenvoudig" zijn, maar was in zijn tijd evengoed een complexe wagen. Zijn vergelijking loopt daar mank, wat dat betreft ben ik het ook niet eens met zijn stelling. | ||
sasquatsch | maandag 17 november 2014 @ 20:46 | |
Ik neem aan met, omdat de uitlaatgassen de turbo aandrijven, die onder andere de MGU-H oplaadt. | ||
Bluurgh | maandag 17 november 2014 @ 21:01 | |
Opzich wel, 70 miljoen pond in 1996 staan ongeveer gelijk aan 150 miljoen euro nu en dat budget hebben ze nu ook schijnt (https://infogr.am/team-f1-2014-budget-and-employees). Toen werden ze kampioen, nu staan ze 3e en realistisch gezien misschien 5e of zelfs 6e. McLaren en Ferrari hebben de plank misgeslagen en de Mercedesmotor doet natuurlijk ook veel dus dit jaar is misschien niet helemaal representatief. Maar als dit klopt: http://www.grandprix.com/ns/ns00047.html dan was het Benneton die in 1995 won met een budget van 43.3 miljoen dollar. Dat is nu 66 miljoen dollar / 53 miljoen euro. Zelfs Marussia had meer budget. Maar dat gaat nu nooit meer lukken, of de CVC moet meer geld weggeven of ze moeten er een complete specserie van maken en dan heb je geen F1 meer. | ||
sasquatsch | maandag 17 november 2014 @ 21:24 | |
Alleen moet Marussia betalen voor de motoren en hoefde Benetton dat niet. Dat scheelt zo'n 30 miljoen euro, | ||
twiFight | maandag 17 november 2014 @ 22:36 | |
Ik ben het best eens dat zo'n voorvleugel er belachelijk uitziet en dat is ook niet wat ik als fan wil. Maar ik wil wel als fan dat de teams hun uiterste best doen zo snel mogelijk te gaan binnen de regels die er zijn (en die waar mogelijk naar hun eigen hand te zetten). Als 17 vinnen aan de zijkant van de vleugel beter werken dan 16 dan moeten ze dat gewoon doen. Mits ze dat het geld waard vinden. Een ander team zal er voor kiezen om het bij 16 te laten en meer geld in het terugbrengen van het gewicht te steken, om maar een voorbeeld te noemen. Ik vind het verschil in budgetten soms om te huilen, maar het moment waarop je innovatie stopt houdt de F1 op te bestaan. | ||
ArcticBlizzard | dinsdag 18 november 2014 @ 12:47 | |
Gehoopt wel. Ik gun het Kobayashi altijd wel. Ik ben wel heel benieuwd wie met een superlicentie die laatste race gaat rijden voor Caterham. | ||
sasquatsch | dinsdag 18 november 2014 @ 12:58 | |
Gerucht dat Max Chilton gaat rijden wordt steeds sterker. | ||
JohnB52 | dinsdag 18 november 2014 @ 14:19 | |
Plus dat er meer races zijn. En verder weg. | ||
Sinister-D- | dinsdag 18 november 2014 @ 19:54 | |
Fijn dan, als(!) het Buttons laatste race zou zijn heeft ie ook geen mooi Au revoir kunnen zeggen ![]() | ||
Ferry_76 | dinsdag 18 november 2014 @ 20:03 | |
http://www.gptoday.com/fu(...)terham_parts_safety/ Leuk, in zo'n tweedehands bak... ![]() Schijnbaar zit er toch meer achter Kobayashi's tweet uit Rusland. | ||
Sinister-D- | dinsdag 18 november 2014 @ 21:06 | |
Niet om nu Captain Hindsight uit te hangen, maar dit verbaast me eigenlijk niet. Koba zet zo'n post niet voor niets in een prive-gedeelte van zijn Facebook pagina, dat was geen bericht om het team publieke zwart te maken maar om zijn zorgen te uiten in een familiare kring. En waarom zou ie zich zorgen maken als er niets aan de hand zou zijn zoals het team uiteindelijk zelf zei. | ||
sasquatsch | dinsdag 18 november 2014 @ 21:58 | |
Die post was neergezet voordat Koba door het team gerustgesteld was dat het veilig was. Anders zou hij niet ingestapt zijn (of wel, maar dan moet hij achteraf niet zeuren over de risico's, omdat hij die dan bewust neemt) . Maar deze situatie is anders dan toen. Toen waren er geen reserveonderdelen omdat ze niet bij die spullen konden komen omdat er een gedeelte in beslag genomen was en de fabriek door de curator gesloten. Nu is het de curator die het team runt en gewoon bij die spullen zou moeten kunnen, maar die blijkbaar niet wil gebruiken om geld uit te sparen of omdat het geld er gewoon niet is. Ik heb sterk het vermoeden dat dit een laatste poging is om nog wat van het prijzengeld te krijgen (zeker nu Marussia er niet is) om schuldeisers te betalen en dat het daarna ophoudt. Ik geloof er niets van dat er kopers zijn. Dan zouden die er eerder voor Marussia zijn omdat dat team recht heeft op meer geld dan Caterham. | ||
Fer | dinsdag 18 november 2014 @ 22:17 | |
Vraag mij af wat ze gaan rijden. 1 rondje per training. 1 tijd neerzette voor Q1 en dan 1 rondje racen? | ||
Ferry_76 | dinsdag 18 november 2014 @ 22:25 | |
In ieder geval binnen de 107% rijden, en waarschijnlijk niet al te lang racen inderdaad, en dan het geld voor P10 claimen om de schuldeisers af te betalen. http://www.formule1.nl/ni(...)evingskans-caterham/ Met zulke berichten zal geen enkele investeerder er zijn vingers aan willen branden denk ik zo.. | ||
Ferry_76 | woensdag 19 november 2014 @ 11:52 | |
Marussia toch naar Abu Dhabi? | ||
Fer | woensdag 19 november 2014 @ 12:11 | |
Marussia en Caterham gaan een Indy2005 doen. | ||
Sinister-D- | woensdag 19 november 2014 @ 12:37 | |
onderweg?! Morgen avond/late middag is de scrutineering, dan mogen ze eens flink gaan opschieten als ze en de pitbox en de wagens moeten opbouwen. Als ik Adam Coopers blog correct lees heeft Ferrari de motoren meegenomen, dat wilt dus zeggen dat ze die ook nog moeten gaan inbouwen.... Nachtwerkje zo te horen ![]() | ||
Fiorano | woensdag 19 november 2014 @ 12:41 | |
Toch vindt ik het wel stoer dat ze het proberen, heeft toch wel wat weg van de privé-teams die "vroger" gewoon kwam en wel zagen hoever ze kwamen. Zeker in de tijd van de pre-kwalificatie kwamen die vaak voor jan lul... | ||
Funzel | woensdag 19 november 2014 @ 13:11 | |
Ach, wie weet lukt het. En zoniet, failliet zijn ze toch al zowat dus er valt weinig te verliezen. | ||
flipsen | woensdag 19 november 2014 @ 13:12 | |
Ik zie het nog gebeuren dat de monteurs de auto over het hele circuit duwen, om dat prijzengeld maar zeker te stellen ![]() | ||
Marks | woensdag 19 november 2014 @ 13:32 | |
Vind je het gek, kijk hoeveel man er naar de schermen zit te turen. Zoals Vettel zegt ´´de auto moet met een computer worden gestart, in hoeverre heeft dit nog met racen te maken´´. Het punt is dat mensen DENKEN het ultieme te willen qua technologie, maar de realiteit is dat vooruitgang in dit opzicht zeker geen verbetering is bij de F1. Gelukkig is dit besef er bij genoeg mensen, zoals coureurs als Vettel (en Button, maar die lijkt snel weg te zijn...) al wordt daar niet genoeg naar geluisterd. | ||
nils7 | woensdag 19 november 2014 @ 14:25 | |
Maar de F1 is helemaal niet ultieme qua technologie. Een LMP1 is veel geavanceerder! En hebben een veel lager cost of ownership volgens mij. | ||
Ferry_76 | woensdag 19 november 2014 @ 21:49 | |
Nee, toch niet. | ||
sasquatsch | donderdag 20 november 2014 @ 11:16 | |
Ferrari bevestigt vertrek Alonso
| ||
IkWilbert | donderdag 20 november 2014 @ 11:25 | |
[ Bericht 100% gewijzigd door IkWilbert op 20-11-2014 11:28:03 ] | ||
IkWilbert | donderdag 20 november 2014 @ 11:28 | |
En bevestiging Vettel
| ||
Funzel | donderdag 20 november 2014 @ 13:34 | |
Dan zal het hele zooitje nu wel los gaan.
| ||
franklop | donderdag 20 november 2014 @ 13:42 | |
F1 kenner Louis Dekker;No shit Sherlock! | ||
Fiorano | donderdag 20 november 2014 @ 14:30 | |
Das wel zo'n mongool ![]() | ||
Karstman | donderdag 20 november 2014 @ 14:40 | |
Wie? | ||
Peterselieman | donderdag 20 november 2014 @ 15:15 | |
Een kanon, toe maar. Moet je wel goed richten, want anders kun je geen concurrenten uitschakelen ![]() | ||
#ANONIEM | donderdag 20 november 2014 @ 18:39 | |
Dan wordt het net super mario kart, de banden van de tegenstander lekschieten. | ||
Sinister-D- | donderdag 20 november 2014 @ 22:08 | |
zo bedoel je ![]() ![]() | ||
dery1990 | vrijdag 21 november 2014 @ 10:25 | |
Het laatste raceweekend van Alonso bij Ferrari. Toch wel apart. ![]() | ||
#ANONIEM | vrijdag 21 november 2014 @ 12:36 | |
http://www.formula1.com/results/season/2014/932/7409/ Frijns? | ||
Nattekat | vrijdag 21 november 2014 @ 12:42 | |
Dat is nieuw ![]() 8 tienden langzamer, dat is Frijns niet ![]() | ||
Nattekat | vrijdag 21 november 2014 @ 12:45 | |
Koba en Stevens hebben gereden volgens de app. | ||
sasquatsch | vrijdag 21 november 2014 @ 12:46 | |
Die fout zie je wel meer in de results op de Formula1 site. Als iemand anders in de auto rijdt waar voorheen een ander in reed, vergeten ze om de naam aan te passen. | ||
Googolplexian | zaterdag 22 november 2014 @ 09:24 | |
Meike26 | zaterdag 22 november 2014 @ 09:34 | |
![]() ![]() Dat die vrachtwagen Magnum door kan rijden met trailer ná die jump, vind ik toch wel het mooiste van alles ![]() | ||
Ferry_76 | zaterdag 22 november 2014 @ 15:13 | |
Van Der Garde geweigerd door Sauber, vroegtijdig naar huis: http://www.inautonews.com(...)-report#.VHCZrmdgWmR | ||
sasquatsch | zaterdag 22 november 2014 @ 15:16 | |
Onzin, zoals ook al hier gezegd is. Hij is zelf naar huis gegaan omdat hij niet mocht rijden in FP1 en de testdagen volgende week. | ||
Geralt | zaterdag 22 november 2014 @ 18:15 | |
Die F1 auto is daar niet echt onderdoor gereden toch? Toch? ![]() ![]() ![]() | ||
#ANONIEM | zaterdag 22 november 2014 @ 18:21 | |
Tuurlijk wel, alles wat je op TV ziet is echt. Toch? | ||
twiFight | zaterdag 22 november 2014 @ 18:56 | |
Zo'n stunt kan best echt zijn hoor. Uiteindelijk komt het neer op natuurkunde en een paar correcte berekeningen maken. Maar grote kans dat CGI tegenwoordig goedkoper is dan een stuntteam inhuren, voertuigen beschikbaar hebben, testen en filmen. | ||
Tarado | maandag 24 november 2014 @ 14:37 | |
| ||
Rossdale | maandag 24 november 2014 @ 14:50 | |
Mattiacci kwam even de bezem door de organisatie halen en vliegt nu weer weg. Taak zal wel volbracht zijn ![]() | ||
Tarado | maandag 24 november 2014 @ 14:52 | |
Hij heeft een beetje geblunderd met Alonso, taak dus niet goed volbracht.
| ||
Fer | maandag 24 november 2014 @ 15:41 | |
Raar dat ie Arravabene dan 7 maanden geleden niet gearriveerd was. | ||
Tarado | maandag 24 november 2014 @ 15:45 | |
Mattiaci was nog uit Di Montezemelo's hoed, dit komt van Marchionne. | ||
sasquatsch | maandag 24 november 2014 @ 16:16 | |
Typisch gevalletje Italiaanse vriendjespolitiek. Sinds er Italianen aan het roer staan bij Ferrari is het alleen maar slechter gegaan met Ferrari. Dat zie ik de komende jaren dus niet veranderen. | ||
nils7 | maandag 24 november 2014 @ 16:25 | |
Iemand had het laatst toch over die truck die ze verkochten bij Lotus.... Hij is goed ingereden ![]() http://www.topgear.com/uk(...)ruck-jump-2014-11-24 | ||
sasquatsch | maandag 24 november 2014 @ 20:47 | |
Line-up van de test in Abu Dhabi morgen en woensdag: Abu Dhabi Test:
| ||
Kleffe_Dop | maandag 24 november 2014 @ 20:55 | |
Plaats maken voor de volgende Italiaan, zoals je verwacht binnen Ferrari. | ||
Geralt | maandag 24 november 2014 @ 21:06 | |
Stoffel ook 2 dagen? ![]() Dat heb ik helemaal gemist ![]() | ||
nils7 | maandag 24 november 2014 @ 22:00 | |
waarom laten ze Nasr nog testen bij Williams? | ||
nils7 | maandag 24 november 2014 @ 22:08 | |
http://www.topgear.com/uk(...)challenge-2014-11-24 ![]() | ||
Rossdale | maandag 24 november 2014 @ 22:19 | |
Is het raar dat de naam spike goddard me helemaal niets zegt? | ||
sasquatsch | maandag 24 november 2014 @ 22:39 | |
Niet echt. Hij reed de afgelopen twee seizoenen onder andere in het Europees F3 kampioenschap, maar zijn resultaten zijn niet om over naar huis te schrijven. http://en.wikipedia.org/wiki/Spike_Goddard | ||
franklop | dinsdag 25 november 2014 @ 07:22 | |
Max in de vangrail. Brak iets van de auto | ||
Rossdale | dinsdag 25 november 2014 @ 08:57 | |
Ja dat had ik al gezien, maar het feit dat ik op wiki moest kijken wie het was zei al genoeg ![]() | ||
SuzukiSwift | dinsdag 25 november 2014 @ 09:29 | |
Toro Rosso laat weten dat een probleem met de voorwielophanging de oorzaak was van het moment van Verstappen. | ||
Nattekat | dinsdag 25 november 2014 @ 09:42 | |
![]() | ||
Fer | dinsdag 25 november 2014 @ 10:23 | |
Beelden ergens? | ||
WEST | dinsdag 25 november 2014 @ 14:39 | |
Caterham lijkt gered te zijn.http://www.formule1.nl/nieuws/detail/verkoop-caterham-aanstaande/? iemand met banden in de F1.., wie zou dat kunnen zijn. | ||
Rossdale | dinsdag 25 november 2014 @ 14:53 | |
Kolles nieuwe nepinvesteerders gevonden? ![]() Return van BrawnGP? ![]() Briatore koopt een nieuw team? Pat Symonds is na zijn ban ook weer al een tijdje aan het werk bij Williams ![]() Alonso neemt het team in zijn uppie over? ![]() Boekhoorn koopt een compleet team zodat Giedo wel kan racen volgend jaar? ![]() Nee geen idee [ Bericht 5% gewijzigd door Rossdale op 25-11-2014 15:00:43 ] | ||
Fer | dinsdag 25 november 2014 @ 14:58 | |
Luca Dimontezemolo & Marco Mattiaci Eddie Jordan & Martin Withmarsh | ||
Beach | dinsdag 25 november 2014 @ 14:59 | |
Of die arabier die zogenaamd Lotus zou sponsoren. | ||
franklop | dinsdag 25 november 2014 @ 15:03 | |
Verstappen 9e en laatste (buiten Vandoorne dan met de McLaren-Honda die geen tijd neerzette) op de eerste testdag. | ||
Rossdale | dinsdag 25 november 2014 @ 15:05 | |
Waar heb je de uitslagen vandaan? Ben wel benieuwd naar de tijden | ||
franklop | dinsdag 25 november 2014 @ 15:06 | |
gpupdate | ||
sasquatsch | dinsdag 25 november 2014 @ 15:12 | |
Pos Pilote Temps Tours 1 V. Bottas 1:43.396 78 2 K. Räikkönen 1:43.888 76 3 N. Rosberg 1:44.512 112 4 J. Palmer 1:45.516 31 5 W. Stevens 1:45.436 98 6 C. Sainz Jr 1:45.757 95 7 C. Pic 1:46.167 85 8 M. Ericsson 1:46.487 90 9 M. Verstappen 1:47.194 53 10 S. Vandoorne 2 http://www.f1i.com/live-f1/ | ||
franklop | dinsdag 25 november 2014 @ 15:14 | |
Pos Pilote Temps Tours 1 V. Bottas 1:43.396 80 2 K. Räikkönen 1:43.888 81 3 N. Rosberg 1:44.512 114 4 J. Palmer 1:45.516 37 5 C. Sainz Jr 1:45.339 100 6 W. Stevens 1:45.436 102 7 C. Pic 1:46.167 89 8 M. Ericsson 1:46.253 95 9 M. Verstappen 1:47.194 55 10 S. Vandoorne 3 zelfde site ![]() | ||
sasquatsch | dinsdag 25 november 2014 @ 15:17 | |
Geen refresh gedaan. ![]() Al klopt de tijd van Palmer niet. Die is 1.44.516 zoals in het commentaar te lezen is. [ Bericht 19% gewijzigd door sasquatsch op 25-11-2014 15:45:58 ] | ||
nils7 | dinsdag 25 november 2014 @ 15:26 | |
![]() | ||
sasquatsch | dinsdag 25 november 2014 @ 16:13 | |
Kolles investeerders zijn afgehaakt doordat de Roemeense president de verkiezingen verloren heeft en zijn opvolger niet voor staatssteun aan een F1 team is. Daarom is het sinds het begin van de verkiezingscampagne (september) erg stil rond Forza Rossa en is het hoogst onwaarschijnlijk dat dat team in 2016 op de grid staat. | ||
WEST | dinsdag 25 november 2014 @ 16:16 | |
Lezen Dan valt Kolles bij voorbaat al af. ![]() | ||
Nattekat | dinsdag 25 november 2014 @ 16:23 | |
Die bolletjes ![]() | ||
nils7 | dinsdag 25 november 2014 @ 16:27 | |
Misschien die HAAS? | ||
Rossdale | dinsdag 25 november 2014 @ 16:34 | |
Dat je niet over de rest van mijn zeer serieuze opties valt joh ![]() | ||
WEST | dinsdag 25 november 2014 @ 16:39 | |
Ja maar deze vond ik nog het leukste ![]() | ||
Rossdale | dinsdag 25 november 2014 @ 16:50 | |
Ach wie weet komt Stoddart wel weer terug met Minardi. ![]() | ||
Karstman | dinsdag 25 november 2014 @ 17:10 | |
Met Suzie Wolff als coureur? ![]() ![]() | ||
Rossdale | dinsdag 25 november 2014 @ 18:04 | |
Dealtje met mercedes. Motoren voor zitje susie. Waarom niet ![]() | ||
flipsen | dinsdag 25 november 2014 @ 18:05 | |
Toch spookt de naam Jordan door mijn hoofd, zou dat heel gek zijn? | ||
#ANONIEM | dinsdag 25 november 2014 @ 19:06 | |
De kans is heel klein, maar het zou natuurlijk kunnen. Ik hoop op de familie Mol + Boekhoorn. Mol heeft geloof ik nog 25% in FI; daar zal hij dan waarschijnlijk vanaf willen. En de reden dat ik dit denk? Ik geloof niet dat Van der Garde zomaar het toneel verlaat. Ik kan me niet voorstellen dat Boekhoorn denkt: nou ja, geprobeerd, we waren er bijna, mislukt, jammer dan, doeg. | ||
Fer | dinsdag 25 november 2014 @ 19:14 | |
Stoddard en Jordan komen pas terug als Ecclestone onder zijn grafsteen ligt. Ik vermoed dat zij een grote hekel aan de man hebben. Michiel Mol + Boekhoorn + Renault blokken tegen korting + Vette paydriver? | ||
Fer | dinsdag 25 november 2014 @ 19:19 | |
Zo, de oude snoeper![]() | ||
#ANONIEM | dinsdag 25 november 2014 @ 19:44 | |
O, en als ik dan toch even verder mag wensen: neem dan Jan Lammers als teambaas, noem het team Racing for Holland en neem Van der Garde en Frijns als coureurs. Testplekkie voor De Vries. Maar goed, terug naar de realiteit... | ||
Sinister-D- | dinsdag 25 november 2014 @ 20:01 | |
das feel minder tegenwoordig. Heb percentages voorbij zien komen van 15% en lager. Sinds de inmenging van de Sahara group heeft Mol minder aandelen. | ||
Nattekat | dinsdag 25 november 2014 @ 21:40 | |
Als dat zou gebeuren zou ik toch een partij juichen ![]() Frijns alleen al is iets waar ik tevreden mee zou zijn ![]() | ||
Beach | dinsdag 25 november 2014 @ 22:40 | |
En na twee races is het geld op. | ||
twiFight | dinsdag 25 november 2014 @ 23:37 | |
Plus dat het team uiteraard The Flying Dutchmen zou moeten heten. | ||
Meike26 | woensdag 26 november 2014 @ 07:21 | |
Jullie denken te Nederlands, ja Boekhoorn heeft veel centjes, maar dat is nog steeds maar peanuts met de maatschappijen uit de oliestaten en Rusland etc. Ik denk dat het weer zo'n schimmig investerings bedrijfje is met geld waar niemand weet waar het vandaan komt, zelfs de CEO niet. | ||
franklop | woensdag 26 november 2014 @ 08:36 | |
Verstappen momenteel snelste | ||
sasquatsch | woensdag 26 november 2014 @ 10:32 | |
Ochtendtijden van de test:
Gaat goed met de McLaren - Honda. ![]() | ||
caspervc | woensdag 26 november 2014 @ 10:37 | |
Zo, en ff een grandprix afstand voor Max in de ochtend! Lekker | ||
Fir3fly | woensdag 26 november 2014 @ 10:41 | |
Die Wehrlein is toch ook wel een talentje, waar halen ze die lui toch steeds vandaan bij de buren? Groeien ze ze in het Zwarte Woud ofzo? | ||
nils7 | woensdag 26 november 2014 @ 11:09 | |
Kerpen en omstreken schijnt vruchtbare grond te hebben... | ||
sasquatsch | woensdag 26 november 2014 @ 11:20 | |
Alleen komt Wehrlein daar niet vandaan, maar uit Zuid-Duitsland, zo'n 500 km verder. | ||
WEST | woensdag 26 november 2014 @ 11:22 | |
Middag sessie gestart en gelijk een rode vlag veroorzaakt door Max ![]() | ||
franklop | woensdag 26 november 2014 @ 11:31 | |
Motor kaduuk inclusief vlammen | ||
Fiorano | woensdag 26 november 2014 @ 11:32 | |
Als je kijkt naar de oppervlakte van Duitsland tov bijvoorbeeld Nederland is het ergens ook wel weer logisch. | ||
KaheemSaid | woensdag 26 november 2014 @ 11:32 | |
Net zo'n mooie als in de laatste gp? | ||
WEST | woensdag 26 november 2014 @ 11:32 | |
waar lees je dat? | ||
WEST | woensdag 26 november 2014 @ 11:37 | |
11:34 Een opgeblazen motor voor de Nederlander. Geen best begin van de middag... nu lees ik het op GPupdate | ||
Fiorano | woensdag 26 november 2014 @ 12:02 | |
Max is wel weer terug in de pits gekomen:![]() Ze willen hem weer repareren. | ||
Fer | woensdag 26 november 2014 @ 12:30 | |
Meestal is het geld er dan ook niet. Hoeverl zou Kolles er uiteindelijk ingegooid hebrn, denj geen cent. Waar zijn trouwens de boze arabieren nu? | ||
#ANONIEM | woensdag 26 november 2014 @ 12:30 | |
Geen dubbele punten in de laatste race en geen staande start na een SC volgend jaar. Ook geen beperkingen meer in het radioverkeer. http://www.auto-motor-und(...)rts-weg-8892500.html [ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2014 12:33:15 ] | ||
Nattekat | woensdag 26 november 2014 @ 12:41 | |
Godzijdank ![]() Ben echt blij dat dubbele punten het dit jaar niet beslist hebben. | ||
sasquatsch | woensdag 26 november 2014 @ 12:42 | |
Kolles is dan ook geen eigenaar, alleen adviseur. En ook van Forza Rossa zou hij geen eigenaar zijn, maar hooguit de teambaas. En dat Forza Rossa er komt is intussen hoogst onwaarschijnlijk geworden door de Roemeense presidentsverkiezingen, waarbij de zittende president (die het team financieel wilde steunen) de verkiezingen verloren heeft. | ||
WEST | woensdag 26 november 2014 @ 13:50 | |
Alleen niet zo. maar wel zo ![]() | ||
Fiorano | woensdag 26 november 2014 @ 13:51 | |
Whehe oops ![]() ![]() | ||
WEST | woensdag 26 november 2014 @ 13:51 | |
En de McLaren valt weer stil ![]() | ||
nils7 | woensdag 26 november 2014 @ 14:19 | |
![]() | ||
WEST | woensdag 26 november 2014 @ 14:27 | |
Verstappen back on track![]() | ||
Karstman | woensdag 26 november 2014 @ 14:27 | |
Hé daar is dat rare LED infoschermpje weer | ||
nils7 | woensdag 26 november 2014 @ 14:31 | |
G*dver kon zaterdag nacht gewoon niet slapen van de spanning ![]() ![]() | ||
WEST | woensdag 26 november 2014 @ 14:43 | |
ik kan me nog winters herinneren dat het wachten nog veel langer duurde. Toen eindigde het seizoen half oktober al ![]() Volgend seizoen maar weinig back to back races. slechts 3. Alleen valt er één wel op een beroerd moment voor mij. Namelijk tussen Duitsland en Hongarije dan zit ik in Nijmegen die week voor de 4daagse. Dat wordt sowieso voor Duitsland een kroeg ofzo opzoeken daar die de race uitzend. Hongarije mis ik alleen vrijdag en zaterdag. | ||
franklop | woensdag 26 november 2014 @ 14:45 | |
Verstappen nu tweede | ||
nils7 | woensdag 26 november 2014 @ 14:46 | |
Ik zal voor de kerst eens dvd's van vorige seizoenen vragen 1994 ofzo of 1991. ![]() Ik kijk pas sinds Spa '96 dus wil wel eens zien hoe het toen was. Zo kom ik de tijd wel door gok ik zo ![]() Overigens ben ik 19 januari jarig... dat valt altijd precies in de teampresentaties maar al die jaren heeft gewoon nog nooit 1 team op mijn verjaardag zn auto gepresenteerd ![]() | ||
WEST | woensdag 26 november 2014 @ 14:49 | |
Staat genoeg van op spotnet. Ik ben de 13e jarig maar ik heb in het verleden wel een paar teampresentaties gehad ![]() | ||
WEST | woensdag 26 november 2014 @ 14:51 | |
wel ruim achter die mercedes. Maar das geen verassing ![]() | ||
WEST | woensdag 26 november 2014 @ 15:01 | |
En het zwarte wit geblokt hangt. Het seizoen is nu echt voorbij en Max derde | ||
sasquatsch | woensdag 26 november 2014 @ 15:20 | |
En de tijden:
Volgende test is op 1 februari 2015. | ||
Zorro | woensdag 26 november 2014 @ 16:07 | |
Fijne test heeft Vandoorne gehad. Toch gisteren en vandaag 5 rondjes kunnen rijden. | ||
Rossdale | woensdag 26 november 2014 @ 16:15 | |
Vergne exit, dus Max mag gaan rijden naast een andere rookie. Dat moet haast wel Sainz jr. worden
| ||
nils7 | woensdag 26 november 2014 @ 16:31 | |
jammer aan de andere kant zoveel tijd bij 1 team, maar ze missen nu ervaring. | ||
Rossdale | woensdag 26 november 2014 @ 16:39 | |
Nouja... Torro Rosso is een opleidingsteam, dus in dat opzicht best logisch dat Vergne niet mag blijven. Als Vettel eerder kenbaar had gemaakt om te vertrekken (voordat Verstappen bij TR was aangekondigd in de plaats van Vergne), dan ben ik er van overtuigd dat Vergne naar RB was gepromoveerd en Kvyat bij TR was gebleven. Echter omdat TR al had aangekondigd dat Vergne gewipt werd, kun je het als RB niet maken om dan later nog alsnog Vergne te promoveren naar je team omdat er ineens een onverwachts gaatje valt. | ||
flipsen | woensdag 26 november 2014 @ 16:57 | |
![]() ![]() ![]() ![]() Ja, dat moest in KAPITALEN ja ![]() | ||
H_T | woensdag 26 november 2014 @ 17:16 | |
Geen garantie Schumacher bleef MSC, ook nadat zijn broertje weg was | ||
wimderon | woensdag 26 november 2014 @ 17:34 | |
Stuk voor stuk goed nieuws. | ||
wimderon | woensdag 26 november 2014 @ 17:37 | |
Vooral jammer voor Verstappen. Als hij Vergne om de oren had gereden, was het trekken van een conclusie vrij gemakkelijk geweest, omdat Vergne ook al met Ricciardo en Kvyat heeft gereden. Bij een rookie gaat dat veel minder op. | ||
Fir3fly | woensdag 26 november 2014 @ 18:12 | |
Pfff, wat een gezeik zeg. Stuk voor stuk belachelijke regels maar waarom werden ze in eerste instantie überhaupt aangenomen? | ||
Fiorano | woensdag 26 november 2014 @ 18:23 | |
Nou was msc als merknaam ook kapitalen waard, meer commercieel belang. | ||
Geralt | donderdag 27 november 2014 @ 06:33 | |
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/319601/ Interview met Max.
![]() | ||
Meike26 | donderdag 27 november 2014 @ 06:34 | |
Bij MSC is het toch nooit relevant geweest? Waarom zou Ralf ooit met die initialen gereden hebben, ook al was zijn grote broer niet actief meer in F1? Dan had hij zijn naam toch moeten veranderen in Marcelino ofzo ![]() Ik denk ook dat we volgende ngend jaar weer VER gaan zien in de telemetrie ![]() ![]() | ||
franklop | donderdag 27 november 2014 @ 06:38 | |
hij kreeg MSC en ralf RSC omdat ze niet beide met SCH konden rijden. Ook na zijn terugkeer bleef dat MSC. Ondanks het ontbreken van Ralf | ||
Geralt | donderdag 27 november 2014 @ 06:39 | |
Ik had geopteerd voor MAX. Dat was veel toffer geweest; maargoed, ik weet niet of coureurs daar zelf een hand in hebben. ![]() | ||
Rossdale | donderdag 27 november 2014 @ 06:57 | |
Dan wordt chilton jaloers ![]() | ||
twiFight | donderdag 27 november 2014 @ 09:16 | |
Ja en dan krijg je weer sponsordeals waar dat onderdeel van is. Dan moet Alonso opeens rijden met SAN, of als Coronel ooit in de F1 komt moet hij MCG nemen. Of de tweede McLaren rijder als SAP. Laat het gewoon zoals het is. Als je hip wilt doen met een leuke naam dan laat je maar wat petjes bedrukken of zo. Het scorebord moet geen twitter worden. | ||
Meike26 | donderdag 27 november 2014 @ 10:39 | |
Is er hier iemand die al wil bellen naar Gooiland Theater in Hilversum, waar hij kaartje kan bestellen voor de GP van Canada (7 juni 2015) ? ![]() | ||
Joene | donderdag 27 november 2014 @ 11:35 | |
ik ga liever naar Canada dan naar Hilversum. | ||
Nattekat | donderdag 27 november 2014 @ 11:45 | |
Je hebt het voor elkaar? ![]() | ||
Meike26 | donderdag 27 november 2014 @ 13:23 | |
Terug naar het nieuws ; http://www.gpupdate.net/n(...)andag-gepresenteerd/ Die Sainz Jr mag ik niet, beetje als Frijns hoog van de toren blazen, maar als hij echt zo goed was, waarom hebben ze het in de media dan amper over hem? Ik hoop dus niet dat hij word gepresenteerd maandag, krijgen we een jaar lang gezeik mee in de media. Maar anderzijds.. doe maar weer wel, ik denk dat hij het finaal aflegt tegen Verstappen. Ik lach me dus suf als het Lynn word.. niet omdat Lynn slecht is, maar om het irritante karakter van die Sainz Jr te krenken. Leedvermaak ![]() | ||
Fom | donderdag 27 november 2014 @ 17:04 | |
http://www.motorsport.com(...)try-for-le-mans-2015 Hülkenberg gaat Le Mans rijden volgend jaar! ![]() | ||
Funzel | donderdag 27 november 2014 @ 17:04 | |
Irritant omdat hij zelfverzekerd is? | ||
Nattekat | donderdag 27 november 2014 @ 17:07 | |
Terecht dat ie verder kijkt, je hele carričre in de middenmoot is ook niks. Maar beiden tegelijk kijk ik wel van op ![]() | ||
Sinister-D- | donderdag 27 november 2014 @ 17:09 | |
![]() ![]() Niet verwacht, maar wel gaaf!! Zeker na die discussie laatst dat er geen actieve F1 coureurs meer meededen aan de grote 24 uurs ![]() | ||
Fom | donderdag 27 november 2014 @ 17:12 | |
Hij heeft de mogelijkheid valt precies tussen Canada en Oostenrijk, zelfs dan nog is het eigenlijk best wel een prestatie. ![]() Dan komt daar eindelijk weer verandering in ![]() | ||
WEST | donderdag 27 november 2014 @ 17:21 | |
En als het Sainz jr wordt dan gaan we volgend seizoen constant horen janken dat hij benadeeld wordt ten opzichte van Max ![]() | ||
Fiorano | donderdag 27 november 2014 @ 18:08 | |
Rexona (Unilever) wordt weer actief in de F1, gaan Williams sponsoren http://www.williamsf1.com(...)levers-Rexona-brand/ En Force India heeft getest met pap's Hamilton idee: ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door Fiorano op 27-11-2014 18:14:21 ] | ||
Geralt | donderdag 27 november 2014 @ 19:13 | |
Omdat Max Max zou gebruiken op het scorebord krijg je sponsordeals waar dat een onderdeel van is? Ik zie de link in zijn geheel niet. Kun je die eens uitleggen? ![]() | ||
Rossdale | donderdag 27 november 2014 @ 19:21 | |
Daar gaat een sponsor van Lotus. Zit ze niet echt mee | ||
twiFight | donderdag 27 november 2014 @ 19:38 | |
Omdat de regel is dat de afkorting op basis van de achternaam is. Daar valt weinig aan te willen. Als Max zou mogen kiezen voor MAX dan zou die regel dus losgelaten moeten worden, maar waar je eerst misschien aan leuke namen of referenties denkt zal op dat moment al lang de geldmolen draaien (zoals elke dag in de F1) en zullen sponsoren die kans ook willen benutten. Denk aan rijders die misschien net een stoeltje kunnen kopen m.b.v. sponsorgeld mits ze de afkorting van de sponsor als 'rijdersnaam' nemen. En ja, je kunt zeggen "dat kunnen ze verbieden en alleen (afkortingen van) voornamen toestaan", maar waarom zouden ze dat doen? Dat zou geen enkel voordeel hebben boven het systeem van nu. | ||
Sinister-D- | donderdag 27 november 2014 @ 22:33 | |
Bekijk de tweet van @RenaultSportF1: https://twitter.com/RenaultSportF1/status/538072682110394368![]() Hebben!! ![]() ![]() | ||
Nattekat | donderdag 27 november 2014 @ 22:56 | |
Ik kan er wel eentje voor je maken ![]() Dat zijn dan van die buigbare staven waarschijnlijk, of de duurdere vorm en massief. | ||
H_T | vrijdag 28 november 2014 @ 00:03 | |
Nee hoor, omdat er met VES nog een mogelijkheid is die is gebaseerd op zijn achternaam, al eens gebruikt is en niet voor verwarring kan zorgen. Ze hebben alleen met de Schumachers ervan afgeweken, for obvious reasons. Ik zie geen reden voor de fia om de verkorte naam te wijzigen | ||
H_T | vrijdag 28 november 2014 @ 00:04 | |
Ziet eruit als klassieke neonverlichting (en andere gassen voor de verschillende kleuren) | ||
Nattekat | vrijdag 28 november 2014 @ 00:16 | |
Zal wel, neemt niet weg dat het verschrikkelijk gave dingen zijn ![]() | ||
H_T | vrijdag 28 november 2014 @ 00:22 | |
Ben ik helemaal met je eens ![]() | ||
flipsen | vrijdag 28 november 2014 @ 01:31 | |
Ehm, ik vind het niets bijzonders eerlijk gezegd ![]() | ||
Marks | vrijdag 28 november 2014 @ 10:22 | |
Frijns is gewoon echt goed. Schat ik hoger in dan Sainz. Maarja, hij heeft dan ook een kans gehad, anders had hij wellicht ipv Kvyat gereden dit jaar en was hij nu misschien naar Red Bull gegaan... Die zal zich ook nog wel eens achter de oren krabben. ![]() | ||
Wertha | vrijdag 28 november 2014 @ 10:35 | |
Verstappen wordt toch gewoon VER bij afwezigheid van Vergne? | ||
Meike26 | vrijdag 28 november 2014 @ 11:22 | |
Ik ben er bang voor.. denk dat als eenmaal de initialen gegeven zijn, ze niet zomaar gewijzigd kunnen worden. Als Vergne plotseling terug komt in de f1 (kleine kans) dan wil hij zijn VER-initialen ook weer terug en voor de kijker des te verwarrender. Ben bang dat Max het voorlopig met VES zou moeten doen ![]() | ||
Rossdale | vrijdag 28 november 2014 @ 11:24 | |
Ik verwacht inderdaad ook wel dat het gewoon VES blijft. Het boeit me niet hoe ze hem aanduiden, zolang er maar een 1 voor zijn naam staat ![]() | ||
Tarado | vrijdag 28 november 2014 @ 11:26 | |
dit dus | ||
µ | vrijdag 28 november 2014 @ 13:05 | |
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)r-wordt-R%26B-zanger![]() | ||
nils7 | vrijdag 28 november 2014 @ 13:35 | |
Da's toch al langer bekend? | ||
Bluurgh | vrijdag 28 november 2014 @ 13:35 | |
Misschien kan ie wel een duet doen met Jacques Villeneuve ![]() | ||
WEST | vrijdag 28 november 2014 @ 13:59 | |
Wat beelden van de test | ||
Sinister-D- | vrijdag 28 november 2014 @ 14:08 | |
rappers ketting ![]() ![]() | ||
Fiorano | vrijdag 28 november 2014 @ 14:28 | |
![]() I love Infographics | ||
Geralt | vrijdag 28 november 2014 @ 14:51 | |
http://www.fia.com/action-of-the-year Verstappen genomineerd voor zn inhaalactie op de finishlijn voor P2. Ik heb al gestemd ![]() | ||
Geralt | vrijdag 28 november 2014 @ 14:53 | |
Dat was die actie dus ![]() | ||
WEST | vrijdag 28 november 2014 @ 15:05 | |
Ik ook, Wil natuurlijk wel naar de Grand Prix van Engeland toe volgend jaar ![]() | ||
Rossdale | vrijdag 28 november 2014 @ 15:13 | |
Uiteraard ook even gestemd ![]() Als trouwens de supersaaie inhaalactie van Ricciardo genomineerd is... zegt dat wel echt veel over het F1-seizoen van dit jaar ![]() | ||
Coelho | vrijdag 28 november 2014 @ 15:13 | |
Verstappen heeft dit jaar toch ook veel spectaculairdere dingen laten zien? Net alsof ze gewoon de bovenste video van de plank gepakt hebben... | ||
nils7 | vrijdag 28 november 2014 @ 15:31 | |
Ben benieuwd hoe Vettels helm wordt volgend jaar ![]() | ||
Tarado | vrijdag 28 november 2014 @ 15:39 | |
Zoiets zou wel leuk zijn voor de eerste race | ||
sasquatsch | vrijdag 28 november 2014 @ 17:41 | |
Hij heeft wel mooiere acties laten zien, zoals de inhaalactie op Ocon op Spa. | ||
Nober | vrijdag 28 november 2014 @ 18:34 | |
Carlos Sainz Jr joins Max Verstappen at Toro Rosso for F1 2015 http://www.autosport.com/news/report.php/id/116973 Precies wat ik al dacht. | ||
WEST | vrijdag 28 november 2014 @ 19:23 | |
kan Max hem mooi aan gort rijden. ![]() | ||
JohnB52 | vrijdag 28 november 2014 @ 19:53 | |
WTF? Vettel precies 1 ronde aan de leiding gereden dit jaar??? | ||
Fer | vrijdag 28 november 2014 @ 22:25 | |
Singapore, toen Hamilton nog 1 laatste stop moest maken? | ||
JohnB52 | zaterdag 29 november 2014 @ 00:47 | |
Zu best kunnen, maar vond t nogal weinig. | ||
Kleffe_Dop | zaterdag 29 november 2014 @ 08:37 | |
Wel illustrerend voor zijn seizoen. ![]() Hoog tijd voor een nieuwe uitdaging voor Vettel. ![]() | ||
Sinister-D- | zaterdag 29 november 2014 @ 12:01 | |
Vettel ondertussen al een bezoekje gebracht in Italië, en een rondje gereden in de F2012 ![]()
| ||
Fiorano | zaterdag 29 november 2014 @ 12:20 | |
Ook gewoon ff een F1 auto pakken en rond gaan rijden. Jaloeeers | ||
Sinister-D- | zaterdag 29 november 2014 @ 13:31 | |
denk niet dat 'ie een rondje had gereden in een Fiat 500 of Panda ![]() | ||
Fiorano | zaterdag 29 november 2014 @ 13:41 | |
Hij heeft ook nog wat rond gereden in een 458 speciale trouwens. | ||
Patrice_Consigny | zaterdag 29 november 2014 @ 13:46 | |
Ik wel ze wel tegenover elkaar zien. Sainz heeft zeker wel skills, zoals bijvoorbeeld; het geen neuk geven als iemand je laat spinnen: | ||
Fer | zaterdag 29 november 2014 @ 13:49 | |
Zou je eigenlijk als niet-Ferrari rijder, prive een straatferrari kopen voor je eigen plezier? Of is het kwa marketing beter om eerst voor het rode team te gaan rijden en er dan natuurlijk een paar gratis krijgen. | ||
Patrice_Consigny | zaterdag 29 november 2014 @ 14:10 | |
Geen tijd voor plezier, heb je al genoeg in je F1 machine. De meeste coureurs hebben gewoon maar cruise bakken met dikke motoren. | ||
Coelho | zaterdag 29 november 2014 @ 14:19 | |
Hij gaat toch echt zelf van zijn lijn af daar. | ||
Patrice_Consigny | zaterdag 29 november 2014 @ 14:20 | |
Spaanse temperament, passie en agressie, als een stier, buzzwords, etc.. | ||
Geralt | zaterdag 29 november 2014 @ 14:46 | |
Datzelfde temperament wat Alonso had toen hij zn WC weggooide door achter Petrov te blijven hangen? Bedoel je dat Spaanse temperament? ![]() ![]() Max gaat gehakt maken van die lamlul van een Sainz. ![]() | ||
Patrice_Consigny | zaterdag 29 november 2014 @ 15:39 | |
Dat kindje van die vrouwenmepper kan mij niet boeien, teveel hype met zijn kikkergezicht. | ||
JohnB52 | zaterdag 29 november 2014 @ 15:57 | |
Ga jij eens snel terug naar je voetbal topics. | ||
Beach | zaterdag 29 november 2014 @ 16:00 | |
En wat had jij bereikt op je 17e kneus | ||
Rossdale | zaterdag 29 november 2014 @ 16:10 | |
Oh leuk een troll, wat origineel ![]() | ||
Geralt | zaterdag 29 november 2014 @ 16:14 | |
Die gaat de hype wel waarmaken de komende jaren ![]() | ||
H_T | zaterdag 29 november 2014 @ 16:36 | |
Vergeleken met een F1-auto is eigenlijk elke straatauto ruk. Kan je beter wat relaxed rijden | ||
Peterselieman | zaterdag 29 november 2014 @ 16:41 | |
Ze gaan echt niet in een KIA Picanto rondhobbelen als je dat bedoelt ![]() ![]() | ||
nils7 | zaterdag 29 november 2014 @ 17:36 | |
Ik hoop dat ie dacht "oh fuck wat een knakenbak is dit, die Alo kan toch wel erg karren toen hij in 2012 het mij moeilijk maakte er mee" | ||
Wertha | zaterdag 29 november 2014 @ 19:25 | |
Gelukkig hoeft hij geen verantwoordelijk te dragen voor zijn pappie. Maar goed. Opdat wij haten: hups, in de zak mee naar Spanje jij! ![]() ![]() | ||
#ANONIEM | zondag 30 november 2014 @ 00:49 | |
Ja, eigenlijk jammer dat er per seizoen (meestal) maar twee coureurs in dezelfde auto rijden. Maakt vergelijken lastig. Het zou wel geinig zijn als ze moesten rouleren. Eens kijken wat Hamilton presteert in de Caterham... ![]() | ||
H_T | zondag 30 november 2014 @ 01:00 | |
Er zitten nog wel wat stappen tussen een Picanto en een 458. Zakensedan met dikke motor zoals al werd genoemd is bijvoorbeeld prima. Maar volgens mij heeft Schumacher een tijd een Fiat Croma als daily driver gehad en had Damon Hill ook een of ander koekblik | ||
twiFight | zondag 30 november 2014 @ 01:43 | |
Daar is online wel e.e.a. over te vinden. Top gear item Hier een recente lijst met foto's. (wel in het Duits) En hier nog een ouder lijstje. Zoals te verwachten veel sponsorauto's en ook veel SUV's voor de ruimte. Veel hebben er nog wel een andere sportwagen bij, waarschijnlijk gewoon wat ze zelf tof vinden om te rijden. | ||
Patrice_Consigny | zondag 30 november 2014 @ 03:11 | |
Als je het moet weten, ik was toen al model, is ook maar genetisch bepaald. Nee hoor, gewoon iemand met een afwijkende mening, ik krijg geen bobbel in de broek van nationale sporters of jonge talenten, chauvinisme kan mij gestolen worden, heb je geen anus aan. | ||
Meike26 | zondag 30 november 2014 @ 08:43 | |
Helaas, nog voordat ik jullie officieel kon vertellen dat het F1-theater gebeuren door zou gaan, moet ik alweer mededelen dat het waarschijnlijk niet door kan gaan ![]() Samen met het Gooiland theater in Hilversum was ik zo ver dat er een datum 'gereserveerd' kon worden, er is een 'optie' op 7 Juni, voor de GP van Canada. Waar ik echter te naďef en te enthousiast in ben gesprongen, is om het zelf te gaan organiseren, waar ik bij het Omniversum eigenlijk simpel de initiatief neemster was en zelf bar weinig hoefde te regelen, kwam er nu al wat meer druk op de schouders te liggen en daar heb ik gisteren tijdens het werk al wat van gemerkt dat ik iets te veel hooi op de vork heb genomen. En dat nog zonder sponsors of kaartverkoop. Het evenement kan dus nog wel doorgaan, mits het iemand van mij over wil nemen. Ik doe er niets meer aan behalve de mensen/bedrijven te informeren dat ik dit niet kan en wil doen = te veel gezeik en te weinig tijd. Paar feitjes op een rij; De zaalhuur komt grofweg op ¤ 5000,- (wat mij persoonlijk erg meeviel). Bij enkel kaartverkoop zonder sponsors kom je dan op ca 13 euro perkaartje voor de zaalhuur alleen, het scherm + uitzenden F1 is er nog niet bij in gecalculleerd, omdat ik daar nog met Sport1 over moest gaan mailen. Dat is er helaas nog niet van gekomen. Mijn idee was om sowieso sponsors / mechandising daar te hebben staan, zodat kaartjes maximaal 10 euro mochten gaan kosten. Maar goed, ik moet dus echt mezelf sparen en dit event stoppen of direct over kunnen geven aan iemand anders die er wel tijd en aandacht voor heeft? Die 7 Juni staat ook in de agenda van Gooiland. Er moet alleen nog teveel gebeuren en ik heb er eigenlijk geen 'zin in' om naast het werk zoveel gedoe op de schouders te halen. Dit gaat op deze manier echt niet goed komen. Wie het dus over wil nemen, moet snel zijn.. ik stop er eigenlijk direct mee. Met Gooiland heb ik een afspraak staan in Januari. Die laat ik nog heel even open, mits iemand het idee (& het organiseren) over wil nemen. | ||
Geralt | zondag 30 november 2014 @ 11:44 | |
Jij verwacht 385 mensen in die zaal te krijgen? ![]() Beetje ambitieus. Ik zou eerder inzetten op maximaal 50 man ofzo. Die 385 ga je echt niet bijeen krijgen lijkt me. | ||
Meike26 | zondag 30 november 2014 @ 15:50 | |
Waarom? Ik kreeg er bijna 200 in het Omniversum zonder behulp van social media en contacten, nu had ik EN social media en een paar contacten binnen bereik om het evenement aan te prijzen. Als er duizenden, nee tienduizenden naar Spa willen om Max te zien, live... waarom zou dat tegen betaling van een tientje niet lukken in een theater? Max 700 man? Ik weet het, het was ambitieus en daar geef ik je ook gelijk in, maar dat is ook deel van de druk op de schouders.. geen tijd om continu met die social media in de weer te zijn. | ||
Beach | zondag 30 november 2014 @ 16:00 | |
We kunnen beter met z'n allen van dit topic bij vosss (ik noem maar wat) met een kratje in de woonkamer zitten denk ik. | ||
PPL | zondag 30 november 2014 @ 16:21 | |
![]() | ||
Meike26 | zondag 30 november 2014 @ 16:24 | |
Heeft hij zo weinig meubels dan? | ||
Peterselieman | zondag 30 november 2014 @ 16:29 | |
Een kratje als stoel is wel handig als je geen maat kunt houden ![]() | ||
Geralt | zondag 30 november 2014 @ 18:34 | |
Ik vind het prima, maar ik woon wel klein, 62m2 appartementje. En een kleine tv (107cm). Die beamer hangt er godverdomme nog altijd niet ![]() ![]() | ||
Ferry_76 | zondag 30 november 2014 @ 22:20 | |
Frijns heeft een nieuwe helm: https://twitter.com/RFrijns/status/539101858779123713Ik vind dat je maar eens werk moet gaan zoeken waarbij je die helm ook daadwerkelijk nodig hebt, Robin. ![]() | ||
sasquatsch | zondag 30 november 2014 @ 22:47 | |
Hij gaat voor BMW een DTM wagen testen. | ||
ColtZ40 | maandag 1 december 2014 @ 07:32 | |
Die hangen we met 100 man wel ff op. ![]() | ||
Funzel | maandag 1 december 2014 @ 15:29 | |
| ||
RingBewoner | maandag 1 december 2014 @ 16:01 | |
Iemand die vanavond nog de stream aanzet om te kijken hoe Sainz Jr word bevestigd als teamgenoot van Verstappen? | ||
sasquatsch | maandag 1 december 2014 @ 16:16 | |
Dat betekent ook dat ze de motor van dit jaar moeten gebruiken in plaats van die voor volgend jaar omdat de ophanging van de nieuwe Renault motor een grote aanpassing aan de achterkant van de wagen vergt. Dat is nu niet toegestaan in de regels (omdat een fabrikant maar één type gehomologeerde motor mag leveren) maar hier zal dus ook een aanpassing in de regels voor moeten komen. Dus zal het waarschijnlijk zo zijn dat alle gehomologeerde motoren die aan de regels voldoen gebruikt mogen worden. | ||
Fiorano | maandag 1 december 2014 @ 18:46 | |
Ik kwam nog een tof filmpje tegen van Verstappen in de Honda op Mugello. Kende alleen de bewegende beelden van Fiorano ( ![]() | ||
Fer | maandag 1 december 2014 @ 19:08 | |
Moet Renault dan alleen voor Caterham 10 blokken van 2014 bouwen of gaan ze met gebruikte motoren 2015 in. Misschien een handige Caterham techneut die die ouwe ff kan reviseren, nieuwe zuigerveren, lagers, klaaar. | ||
Fir3fly | maandag 1 december 2014 @ 19:27 | |
![]() | ||
Geralt | maandag 1 december 2014 @ 19:34 | |
Zo jammer dat Postlethwaite overleed toen. Als die nog een paar jaar mee was gegaan en dit project had daadwerkelijk doorgang gevonden dan had Jos zijn carričre er heel anders uit kunnen zien. ![]() | ||
Geralt | maandag 1 december 2014 @ 19:35 | |
![]() | ||
Ferry_76 | maandag 1 december 2014 @ 21:48 | |
Vroeger alles beter in de F1..? Ben toch blij dat sommige dingen niet meer te zien zijn in de pit... https://twitter.com/CrankyCur/status/539489799187742720 | ||
Meike26 | maandag 1 december 2014 @ 21:52 | |
Gelukkig is dit deel bijna dicht... al maak ik mij nu wel zorgen om de volgende TT ![]() | ||
WEST | maandag 1 december 2014 @ 22:03 | |
Verzin maar eens wat dan ![]() | ||
Peterselieman | maandag 1 december 2014 @ 22:04 | |
to the MAX ![]() | ||
Karstman | maandag 1 december 2014 @ 22:21 | |
Iets als: In je speedo in de pit? | ||
Wertha | maandag 1 december 2014 @ 22:44 | |
Sjeezus, de broers van Dries Roelvink! |