Bestaat dat nou?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Low pop server en weinig/geen lag?
Soms.quote:
Veel succes vanavondquote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Queue van 500 op Argent Dawn om deze tijd![]()
Hahaha een uurtje geleden was het nog 150!quote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Gisteren een queue van 3000 op tarren mill ...quote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoe laat was dat dan? Op ts niemand gehoord die boven de 800 was en ook TMquote:Op donderdag 13 november 2014 13:54 schreef Altron het volgende:
[..]
Gisteren een queue van 3000 op tarren mill ...
Gaat leuk worden als ik thuis kom van m'n werk vanavond
Maar nu al een queue van 500 rond deze tijd... damn...succes
Rond 23.30quote:Op donderdag 13 november 2014 14:00 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Hoe laat was dat dan? Op ts niemand gehoord die boven de 800 was en ook TM
Dit is erger dan elke launch die ik ooit heb gezien.quote:
Ik kan zo een TBC en wotlk opnoemen waar het precies hetzelfde was.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is erger dan elke launch die ik ooit heb gezien.
Er was vroeger wel eens lag of gedoe omdat je met honderd man dezelfde quest deed (naga in vasjhir bijvoorbeeld) maar zo erg als dit heb ik nog nooit gezien.Het is nu ruim 14 uur na de launch en de game is nog steeds vrijwel onspeelbaar.
Aantal spelers is hard gedaald tijdens MoP, hè. Volgens mij hebben ze behoorlijk wat aan capaciteit ingeleverd.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is erger dan elke launch die ik ooit heb gezien.
Er was vroeger wel eens lag of gedoe omdat je met honderd man dezelfde quest deed (naga in vasjhir bijvoorbeeld) maar zo erg als dit heb ik nog nooit gezien.Het is nu ruim 14 uur na de launch en de game is nog steeds vrijwel onspeelbaar.
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/12618184011?page=83#1653quote:Hey guys.
So, there are a mix of issues in here now. That's fine as they all have the same result; they're all preventing us from enjoying our Draenor adventure.
A few minutes ago we lost pretty much everyone on the Draenor continent (all EU realms). The servers promptly recovered but getting everyone back in at the same time is causing issues. Characters may get stuck, be unable to dismount or are falling through the world. If you were disconnected on Draenor recently and are having trouble logging back in, please stay logged out of the character for 20 minutes and then try again.
The high 'latency' that many are experiencing is mostly caused by a couple of questing bottlenecks which we are in the process of hotfixing now. This should dissipate in the coming hours but we'll continue to keep a close eye on the situation.
Another cause for instability is a Garrison phasing issue which is under investigation now. We'll provide more updates as we get them.
Once again, we're very sorry for this. We're doing all we can to get you guys going again as quickly as possible. We appreciate the frustration this is causing but we kindly ask that you keep your posts civil at least.
Thanks.
Zou me niet verbazen als het net als met eerdere expansions weer een gevalletje mob tagging was. Jij pulled in je eentje een mob die veel sterker is dan jou, en een groep pulled hem daarna van je af en killed hem, waardoor jij de xp krijgt. Als je dit op een snel genoeg tempo doet, krijg je zo bakken XP binnen, zonder dat je iets echt hoeft te doen, behalve goed coördineren met het team wat mobs van je afpakt.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:09 schreef Hathor het volgende:
Ik hoor dat er bij ons op de realm een aantal mensen een ban hebben gekregen, er waren er een stel die om 7 uur s'ochtends al lvl 100 waren, maar dat die een of andere flaw in het systeem hebben ontdekt en daar gebruik van hebben gemaakt. Zou wel eens willen weten wat dat precies is.
Ik heb geen problemen met de garrisons.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:23 schreef Isabeau het volgende:
De Garissons zijn fucked, instance not found de hele tijd en laat je nou net niet verder kunnen zonder je Garisson.
(als je wilt questen tenminste, je kan ook dungeons gaan doen)
Geen problemen hier met de garissons, zit op tier 2 nu, en heb al een aantal extra gebouwen staan, tot nu toe geen bugs.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:23 schreef Isabeau het volgende:
De Garissons zijn fucked, instance not found de hele tijd en laat je nou net niet verder kunnen zonder je Garisson.
(als je wilt questen tenminste, je kan ook dungeons gaan doen)
welke is het?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef Ratsnest89 het volgende:
Heb alle mogelijke quests gedaan, garrisons en 1 quest doen het niet, dus ik zit vast
Ze waarderen de frustratie? Stelletje sadisten.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:22 schreef byah het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/12618184011?page=83#1653
Zie al die huilende kinderen dan, jezusquote:Op donderdag 13 november 2014 14:22 schreef byah het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/12618184011?page=83#1653
quote:"Sorry" doesn't bring back 12 wasted hours of my life , and the classes that i skipped today because i wanted to play at freakin launch...
Dat durven zeggenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Zie al die huilende kinderen dan, jezus
[..]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |