Hoe kun je in zo'n korte tijd level 100 zijn?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Oh wow, ik zie nu pas dat we al lvl 100's en 99's in het guild hebbenHoe hebben die dat dan gedaan met al die lag
kom gewoonquote:Op donderdag 13 november 2014 12:05 schreef 2Happy4U het volgende:
De neiging om weer te spelen begint wel weer in me op te komen.
Boost een character op Draenor, gaan we samen lekker levelen. :$quote:Op donderdag 13 november 2014 12:05 schreef 2Happy4U het volgende:
De neiging om weer te spelen begint wel weer in me op te komen.
Gewoon door levelen?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe kun je in zo'n korte tijd level 100 zijn?
40 eckies + 13 voor een maand kost gewoon te veel op dit moment.quote:
Ze hebben zich aan het begin laten inviten op een low population realm zegt ie net in guildchatquote:Op donderdag 13 november 2014 12:06 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoe kun je in zo'n korte tijd level 100 zijn?
voor dat geld gewoon 60 day gamecard + xpacquote:Op donderdag 13 november 2014 12:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
40 eckies + 13 voor een maand kost gewoon te veel op dit moment.En wacht sowieso nog liever even zodat ik niet een uur hoef te doen over een quest.
Had al een character geboost. Maar pre-order gecancelled.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Boost een character op Draenor, gaan we samen lekker levelen. :$
whyyyquote:Op donderdag 13 november 2014 12:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had al een character geboost. Maar pre-order gecancelled.
rawrquote:Op donderdag 13 november 2014 12:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
whyyy
Denk aan al die lol die we samen hadden kunnen hebben.
In 12 uur? Deed zelf denk ik 18-24 uur over Panda content.quote:
Wel een goed idee jaquote:Op donderdag 13 november 2014 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben zich aan het begin laten inviten op een low population realm zegt ie net in guildchat
Sloomquote:Op donderdag 13 november 2014 12:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In 12 uur? Deed zelf denk ik 18-24 uur over Panda content.
Ik ga later 'm gewoon deleten zodat ik misschien een nieuwe char kan boosten. Lijkt me sterk dat dat werkt maar goed. Alleen heb ik nog mail op die character staan en kan nu er niet mee inloggen totdat ik Orcland koop.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
whyyy
Denk aan al die lol die we samen hadden kunnen hebben.
we all know that feel broquote:Op donderdag 13 november 2014 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel een goed idee ja
Ik ben al 3 uur bezig en nog niet eens level 91 door die lag
Ik ben serieus al meer dan een uur bezig met 1 digsite.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
Wel een goed idee ja
Ik ben al 3 uur bezig en nog niet eens level 91 door die lag
Hoe lang jij.quote:
Koop gewoon nu doe eens lekker impulsief! heerlijk gevoel.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga later 'm gewoon deleten zodat ik misschien een nieuwe char kan boosten. Lijkt me sterk dat dat werkt maar goed. Alleen heb ik nog mail op die character staan en kan nu er niet mee inloggen totdat ik Orcland koop.
12 uur? denk iets korterquote:Op donderdag 13 november 2014 12:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe lang jij.
Was mijn eerste char ey
Koop jij 't voor me?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Koop gewoon nu doe eens lekker impulsief! heerlijk gevoel.
Voor de verandering las ik wel elke questtekst.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
12 uur? denk iets korter
80-85 in 7 uur, dat ging echt debiel snel
ik heb nu voor de verandering een levenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voor de verandering las ik wel elke questtekst.
En Appel?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Mijn hart zegt ja, mijn portemonnee zegt nee.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb nu voor de verandering een leven
kutleef
zelfde geld voor mij als horde.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:13 schreef Isabeau het volgende:
Iemand alliance op een low population realm die me wil uitnodigen?
Waarom een leef hebben als je kunt gamen.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb nu voor de verandering een leven
kutleef
Ik ben er een tijdje uit geweest, maar wat ik hier lees snap ik niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben zich aan het begin laten inviten op een low population realm zegt ie net in guildchat
Serieus? Damn..quote:Op donderdag 13 november 2014 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben serieus al meer dan een uur bezig met 1 digsite.
Dan kan je nog gewoon in gchat praten hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben er een tijdje uit geweest, maar wat ik hier lees snap ik niet.
In gchat zegt ie dat ie invited is op een low pop realm. Hoe kan ie dat dan in gchat zeggen? Hij zit toch op een low pop realm?
Ik had 5 digs solved van de 6. Disconnected. Loop terug (want verscheen op totaal andere plek): 1 dig solvedquote:
Misschien mis ik het punt "invited tot een low populated realm"quote:Op donderdag 13 november 2014 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan kan je nog gewoon in gchat praten hoor![]()
gooi battletag voor de VBL wow elitequote:Op donderdag 13 november 2014 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In gchat zegt ie dat ie invited is op een low pop realm. Hoe kan ie dat dan in gchat zeggen? Hij zit toch op een low pop realm?
dat je crossrealm speelt met iemand op andere serverquote:Op donderdag 13 november 2014 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien mis ik het punt "invited tot een low populated realm"
Wat houdt dat precies in?
Dat iemand je in zijn group invite en je dan getransferred wordt naar zijn realm (alleen als hij jouw level of hoger is, anders komt hij naar jouw realm).quote:Op donderdag 13 november 2014 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Misschien mis ik het punt "invited tot een low populated realm"
Wat houdt dat precies in?
Mn battle wattes? Cataclysm en een blauwe maandag Pandaria dat ik voor het laatst speelde hequote:Op donderdag 13 november 2014 12:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gooi battletag voor de VBL wow elite
Je hebt nu crossrealm zones of zelfs cross realm groups. De partyleaders realm is de realm van de group. Crossrealm inviten kan volgens mij alleen met battletags of battlenet friends. Zoek dus een vriend die speelt op een low pop realm en laat hem/haar jou inviten. Jouw character speelt dan in de zones daar, maar de overige functies, zoals chat, actionhouse, blijven verbonden aan je eigen realm.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom spelen maatquote:Op donderdag 13 november 2014 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mn battle wattes? Cataclysm en een blauwe maandag Pandaria dat ik voor het laatst speelde he
Aha, dankquote:Op donderdag 13 november 2014 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat iemand je in zijn group invite en je dan getransferred wordt naar zijn realm (alleen als hij jouw level of hoger is, anders komt hij naar jouw realm).
:p. Hij is niet naar een andere realm getransferred. Er is nu iets dat heet crossrealm. Als iemand jou Inv die op een andere server speelt kan je gephased worden op zijn of haar server en vice versa.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om 5 uur zal het vast leeg zijn. 17.00 zul je denk ik minder geluk hebben...quote:Op donderdag 13 november 2014 12:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]beter gaat iedereen om 5 uur weg.
Inderdaad had beter gewoon nacht kunnen doorhalen.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:39 schreef TwyLight het volgende:
gvd ik slaap 3 uurtjes, kom ik terug is alles nog meer naar de klote dan toen ik ging slapen
ik wil gewoon vliegen naar talador pls
Jij bent iig al 91, ik zit nog steeds op 90 en 80% voor de afgelopen 2 uur.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:40 schreef Ratsnest89 het volgende:
Frostmane hangt ook finaal vast. Niks te doen daarop.
Die loadinbar blijft weer op 90% hangen... Level 91.5 pas
Ik ben al level 94 maar was te moe dus ging even powernap doen maar was zo stom om in mn garrison uit te loggen en heel die zone is fuckedquote:Op donderdag 13 november 2014 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad had beter gewoon nacht kunnen doorhalen.
Wel mooi om al die rage te lezen op de technical support forums![]()
Ik lees het jaquote:Op donderdag 13 november 2014 12:46 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben al level 94 maar was te moe dus ging even powernap doen maar was zo stom om in mn garrison uit te loggen en heel die zone is fucked
geen enkele npc spawned en er zin100 andere mensen in mijn garrison lol
reportedquote:Op donderdag 13 november 2014 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
Lol lag was zo erg dat ik een quest 2x heb ingeleverd en dubbele quest reward in mn bags heb.
abuse of game mechanicsquote:Op donderdag 13 november 2014 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
Lol lag was zo erg dat ik een quest 2x heb ingeleverd en dubbele quest reward in mn bags heb.
Erzijn geeneens npcs/mobsquote:Op donderdag 13 november 2014 12:55 schreef Isabeau het volgende:
ik zit hartstikke vast in SMVKan er niet weg. Geen enkele teleport werkt.
Mop launch was een prima launch voor blizz begrippenquote:
Klopt inderdaad, enige waar ik met MoP last van had was die eerste quest in het vliegtuigje omdat 3000 man die tegelijk probeerde om 00:05.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mop launch was een prima launch voor blizz begrippen
Maar dat was een geweldig gezicht!quote:Op donderdag 13 november 2014 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt inderdaad, enige waar ik met MoP last van had was die eerste quest in het vliegtuigje omdat 3000 man die tegelijk probeerde om 00:05.
Dit idd :pquote:Op donderdag 13 november 2014 12:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]beter gaat iedereen om 5 uur weg.
Ja, whats upquote:Op donderdag 13 november 2014 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is er iemand in Frostfire Ridge? Er heeft er eentje wat hulp nodig, afk zijn is al genoeg.
Low pop server en weinig/geen lag?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:35 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ja, whats up
Wel op Argent Dawn overigensEn horde..
Ik ervaar geen/weinig lag, maar het is wel een full/locked population serverquote:Op donderdag 13 november 2014 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Low pop server en weinig/geen lag?
Bestaat dat nou?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Low pop server en weinig/geen lag?
Soms.quote:
Veel succes vanavondquote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Queue van 500 op Argent Dawn om deze tijd![]()
Hahaha een uurtje geleden was het nog 150!quote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Gisteren een queue van 3000 op tarren mill ...quote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoe laat was dat dan? Op ts niemand gehoord die boven de 800 was en ook TMquote:Op donderdag 13 november 2014 13:54 schreef Altron het volgende:
[..]
Gisteren een queue van 3000 op tarren mill ...
Gaat leuk worden als ik thuis kom van m'n werk vanavond
Maar nu al een queue van 500 rond deze tijd... damn...succes
Rond 23.30quote:Op donderdag 13 november 2014 14:00 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Hoe laat was dat dan? Op ts niemand gehoord die boven de 800 was en ook TM
Dit is erger dan elke launch die ik ooit heb gezien.quote:
Ik kan zo een TBC en wotlk opnoemen waar het precies hetzelfde was.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is erger dan elke launch die ik ooit heb gezien.
Er was vroeger wel eens lag of gedoe omdat je met honderd man dezelfde quest deed (naga in vasjhir bijvoorbeeld) maar zo erg als dit heb ik nog nooit gezien.Het is nu ruim 14 uur na de launch en de game is nog steeds vrijwel onspeelbaar.
Aantal spelers is hard gedaald tijdens MoP, hè. Volgens mij hebben ze behoorlijk wat aan capaciteit ingeleverd.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is erger dan elke launch die ik ooit heb gezien.
Er was vroeger wel eens lag of gedoe omdat je met honderd man dezelfde quest deed (naga in vasjhir bijvoorbeeld) maar zo erg als dit heb ik nog nooit gezien.Het is nu ruim 14 uur na de launch en de game is nog steeds vrijwel onspeelbaar.
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/12618184011?page=83#1653quote:Hey guys.
So, there are a mix of issues in here now. That's fine as they all have the same result; they're all preventing us from enjoying our Draenor adventure.
A few minutes ago we lost pretty much everyone on the Draenor continent (all EU realms). The servers promptly recovered but getting everyone back in at the same time is causing issues. Characters may get stuck, be unable to dismount or are falling through the world. If you were disconnected on Draenor recently and are having trouble logging back in, please stay logged out of the character for 20 minutes and then try again.
The high 'latency' that many are experiencing is mostly caused by a couple of questing bottlenecks which we are in the process of hotfixing now. This should dissipate in the coming hours but we'll continue to keep a close eye on the situation.
Another cause for instability is a Garrison phasing issue which is under investigation now. We'll provide more updates as we get them.
Once again, we're very sorry for this. We're doing all we can to get you guys going again as quickly as possible. We appreciate the frustration this is causing but we kindly ask that you keep your posts civil at least.
Thanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |