quote:
Avril Lavigne meuk.quote:
niet geklikt.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Avril Lavigne meuk.
Maar het kan erger, dit gebeurt er als iemand wanhopig relevant probeert te blijven:
Wat een matig dubstep probeerselquote:Op donderdag 13 november 2014 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Avril Lavigne meuk.
Maar het kan erger, dit gebeurt er als iemand wanhopig relevant probeert te blijven:
Thefuck...quote:Op donderdag 13 november 2014 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Avril Lavigne meuk.
Fappen.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb morgenmiddag niks te doen, wat zal mijn plan zijn?
vette shitquote:Op donderdag 13 november 2014 01:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Thefuck...
Doen de Jappen het toch beter.
voorspelbaar/10quote:
Alhoewel ik Babymetal een beetje creepy vind is het inderdaad beter.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Thefuck...
Doen de Jappen het toch beter.
Oh hi there Markquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I did naht hit her, I did naht.
Mr. Clinton is that you?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I did naht hit her, I did naht.
I'm going to say this again: I did not have sexual relations with that woman, miss Lewinsky.quote:
Mja, Avril en Babymetal hebben een beetje dezelfde insteek, maar de uitvoering is bij die laatste een stuk beter.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alhoewel ik Babymetal een beetje creepy vind is het inderdaad beter.
Dit daarentegen:
Begint rustig, maar dan
Ik heb die CD. En heb ook wat spul van Boris op LP. Toffe shit wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, Avril en Babymetal hebben een beetje dezelfde insteek, maar de uitvoering is bij die laatste een stuk beter.
Dit is ook![]()
Nice!quote:Op donderdag 13 november 2014 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb die CD. En heb ook wat spul van Boris op LP. Toffe shit wel.
Pff ik dacht ooit dat het een goed idee was om al trippend Sunn op te zetten. Dat is net als Electric Wizard een heel slecht idee.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
Oeps, dit is ook geen goed idee in het donker.
Oh damn, dat is wel een stapje verder ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pff ik dacht ooit dat het een goed idee was om al trippend Sunn op te zetten. Dat is net als Electric Wizard een heel slecht idee.
Nog nooit zoveel onthoofde bloedende wezens/vrouwen over de muur zien kruipen.
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pff ik dacht ooit dat het een goed idee was om al trippend Sunn op te zetten. Dat is net als Electric Wizard een heel slecht idee.
Nog nooit zoveel onthoofde bloedende wezens/vrouwen over de muur zien kruipen.
Dude... Ik wist niet hoe snel ik weer naar mijn pc moest rennen om het uit te zetten.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh damn, dat is wel een stapje verder ja.
Stroke the furry wall.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dude... Ik wist niet hoe snel ik weer naar mijn pc moest rennen om het uit te zetten.
Daarna heel veel blije hippie liedjes geluisterd om weer een beetje op een normale space te geraken.
Leermomentje for sure.quote:
quote:
Ik had de timezone een beetje verkeerd ingeschat. Nu durf ik niet te gaan slapen omdat ik bang ben dat ik het ga missen...quote:
Ye limited editions waar er maar 240 van zijn.quote:
hoe weet jij dat nou weerquote:
Kost dat?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ye limited editions waar er maar 240 van zijn.![]()
I'm one of those people.__!
Daar ga ik vanuit.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer
Wat, iedereen weet toch dat dat met de tong is..quote:Op donderdag 13 november 2014 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer
Hoi Maartenquote:Op donderdag 13 november 2014 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat, iedereen weet toch dat dat met de tong is..
Nog niet bekend.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Hallo ik ben Maarten.. blululjuluuuuhuhuhuh
$350 gr grquote:Op donderdag 13 november 2014 02:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog niet bekend.![]()
Gewoon 200 euro op mn paypal gezet.
Wat was dat ongemakkelijk zegquote:Op donderdag 13 november 2014 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Hallo ik ben Maarten.. blululjuluuuuhuhuhuh
Zou mij niets verbazen als het duurder is.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog niet bekend.![]()
Gewoon 200 euro op mn paypal gezet.
Heus?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dat vrouwke kwam nog gewoon op de speeddate!Echt what the fuck..
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen als het duurder is.
quote:
Hoop dat het mee valt.... Mijn nikes, waar er maar een aantal van in NL waren, kosten me destijds ook gewoon 100,-quote:
Oh, valt mee.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoop dat het mee valt.... Mijn nikes, waar er maar een aantal van in NL waren, kosten me destijds ook gewoon 100,-
We zullen zien.
100euro is niet zo veel hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 02:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoop dat het mee valt.... Mijn nikes, waar er maar een aantal van in NL waren, kosten me destijds ook gewoon 100,-
We zullen zien.
Doorverkopen met dubbele winstquote:Op donderdag 13 november 2014 02:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Er zijn vast 240 mensen die het er voor over hebben.
Zo gaat dat.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doorverkopen met dubbele winst
Pics.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Had bijna de Yeezy Red Octobers weten te bemachtigen
Precies! Nu had ik toen wel geluk dat ik een kort lijntje met de importeur had. Dat is dit keer wel anders.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
100euro is niet zo veel hoor
Classics kosten 140.
Lellijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Mensen willen daar veel geld voor neerleggen hoor
Zijn weinig mensen die ze ook dragenquote:Op donderdag 13 november 2014 02:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lellijk.
Zonde voor de mensen die oprecht genteresseerd zijn.
Kanye is sowieso een fishdick.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn weinig mensen die ze ook dragenKanye West heeft het goed gedaan
Arnemuuuuquote:
wat dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:25 schreef DrNick het volgende:
Ik heb nog teveel op mijn lijstje staan om aan te schaffen.
Als Zeelander dit niet snappen, wtf is dezen?quote:
Nope, nog bruin xdxdquote:
quote:
Zie je bij LB toch niets van met die bos krullen.quote:
quote:
Ik kan die 2 dingen niet meer los van elkaar zien.quote:
Capri sonne danquote:Op donderdag 13 november 2014 02:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan die 2 dingen niet meer los van elkaar zien.
Lenzen, Bob's Burgers poster, versterker, luidsprekers, gitaar, kliklaminaat, vinyl, skateboard, bier, kerstcadeaus voor mutti en zusje, sigaren, cameratas, macbook.quote:
kliklaminaat, watquote:Op donderdag 13 november 2014 02:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lenzen, Bob's Burgers poster, versterker, luidsprekers, gitaar, kliklaminaat, vinyl, skateboard, bier, kerstcadeaus voor mutti en zusje, sigaren, cameratas, macbook.
Dat is Erremuuue.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als Zeelander dit niet snappen, wtf is dezen?
je mutti gvdquote:
Ik ben blij dat ik een stuk minder materialistisch ben.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lenzen, Bob's Burgers poster, versterker, luidsprekers, gitaar, kliklaminaat, vinyl, skateboard, bier, kerstcadeaus voor mutti en zusje, sigaren, cameratas, macbook.
ya thinkquote:
Je hebt toch wel dingen die je hebben wil?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een stuk minder materialistisch ben.
In in mijn hoofd.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:31 schreef LittleBrownie het volgende:
ik heb niet eens een lijst, gewoon yolo
Ik kan me redden met een rugzak, zak wiet en een schone onderbroek.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:31 schreef LittleBrownie het volgende:
ik heb niet eens een lijst, gewoon yolo
in my heaaaadddddquote:
En FOK! natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan me redden met een rugzak, zak wiet en een schone onderbroek.
Ho ho ho, ik heb dat nummer gespeeld voor een huge aula hoorquote:
Mwah.. het is dat ik de luxe heb dat ik dingen als bijvoorbeeld die schoenen kan halen. Ik heb niet zoveel nodig en kan prima zonder dat alles door het leven.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je hebt toch wel dingen die je hebben wil?
Tof nummerquote:Op donderdag 13 november 2014 02:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik heb dat nummer gespeeld voor een huge aula hoor
quote:
Ik wil je zooi welquote:Op donderdag 13 november 2014 02:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mwah.. het is dat ik de luxe heb dat ik dingen als bijvoorbeeld die schoenen kan halen. Ik heb niet zoveel nodig en kan prima zonder dat alles door het leven.
Het enige waar ik nog achteraan moet is een camera. Als ik in de zomer op roadtrip ga, dan geef ik 80% van mijn spullen weg.
Haha, ik zal aan je denken. Het meeste gaat naar vrienden en mijn 3 broertjes.quote:
Hoezo geef je alles weg dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, ik zal aan je denken. Het meeste gaat naar vrienden en mijn 3 broertjes.
Ik kan alleen geen afstand doen van mijn boeken.
Weg naar Milaan is al bohhquote:Op donderdag 13 november 2014 02:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon cola drinken en op de A58 gaan zitten.
Wat?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weg naar Milaan is al bohh
Omdat ik de laatste jaren al teveel zooi heb verzamelt.quote:
Samequote:Op donderdag 13 november 2014 02:41 schreef Geo4kant het volgende:
Wil sowieso nog eens terug naar Italie.
Ikke danquote:
Waar ben je nu aan het bivakkeren danquote:Op donderdag 13 november 2014 02:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Omdat ik de laatste jaren al teveel zooi heb verzamelt.
Soms is het wel handig om met een schone lei te beginnen en ik weet niet of ik weer terug naar NL kom/wil.
Oh zo. Weggeven zou ik echt nooit doen, eerder verkopen.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Omdat ik de laatste jaren al teveel zooi heb verzamelt.
Soms is het wel handig om met een schone lei te beginnen en ik weet niet of ik weer terug naar NL kom/wil.
Vertelquote:Op donderdag 13 november 2014 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat ben ik toch een leuke jongen
Ja, maar wat heb je gedaan danquote:Op donderdag 13 november 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben superlief joh
Niks eigenlijkquote:Op donderdag 13 november 2014 11:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar wat heb je gedaan dan
Ohquote:
Weinig bijzonders bij mij, hoe is het met jou?quote:
Goedquote:Op donderdag 13 november 2014 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weinig bijzonders bij mij, hoe is het met jou?
Ik ga m'n haar ook lang laten groeien denk ikquote:Op donderdag 13 november 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
Vet blij dat mijn haar weer langer is enz![]()
Ik spot een trend.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga m'n haar ook lang laten groeien denk ik
Lang haar is mooiquote:Op donderdag 13 november 2014 12:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga m'n haar ook lang laten groeien denk ik
Ik wil het haar van Toprakquote:
Pics.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil het haar van Toprak
Ja ik ook welquote:Op donderdag 13 november 2014 12:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil het haar van Toprak
Succes!quote:Op donderdag 13 november 2014 12:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goedbeetje aan het leren voor m'n tentamen morgen.
Ik heb ene jaar iets wat lang haar, ander jaar tot m'n schoudersquote:Op donderdag 13 november 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lang haar is mooi![]()
Ik heb het een tijd lang op schouder lengte gehad door verven, zijkanten afscheren (op een gegeven moment haar bij geknipt zodat het sneller n lengte was weer) etc. Maar ik ga mijn haar de komende tijd ook niet meer verven, het is de eerste tijd toch nog licht blond door al het ontkleuren
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:27 schreef DrNick het volgende:
Maar ik respecteer je keus hoor, LB.
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet.
https://www.google.nl/sea(...)gfgH&ved=0CAgQ_AUoAQ
Ik had vroeger altijd best lang haar. Tot ik een puber werd en toen nam ik allemaal gekke kapselsquote:Op donderdag 13 november 2014 12:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ene jaar iets wat lang haar, ander jaar tot m'n schouders
Ah ja de mijne staat dan ook op Nederlands i.p.v weet-ik-veel-wat-voor-taalquote:
Kaal?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd best lang haar. Tot ik een puber werd en toen nam ik allemaal gekke kapsels
Zweeds, dat zie je toch.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja de mijne staat dan ook op Nederlands i.p.v weet-ik-veel-wat-voor-taal
Tegelijk?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, heb alleen zijkanten kaal gehad
heb jij een opskeer gehad?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, heb alleen zijkanten kaal gehad
Eerst alleen n kant en op een gegeven moment andere kant ook gedaanquote:
Zou er apart uitzien denk ikquote:Op donderdag 13 november 2014 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerst alleen n kant en op een gegeven moment andere kant ook gedaan
Beidequote:Op donderdag 13 november 2014 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
Onee, Noors. Dacht dat DrNick Zweeds sprak.
Hmm......
Oh.quote:
Kjoetquote:
Bij internet staat ie toch ook bovenaan?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja de mijne staat dan ook op Nederlands i.p.v weet-ik-veel-wat-voor-taal
Eens met VAgodquote:Op donderdag 13 november 2014 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is kjoet, superkjoet
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
Onee, Noors. Dacht dat DrNick Zweeds sprak.
Hmm......
Dit is juist.quote:
Viel wel mee..quote:Op donderdag 13 november 2014 12:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou er apart uitzien denk ik
Nee ik heb Toprak, de Nederlandse actrice, bovenaan staanquote:Op donderdag 13 november 2014 12:34 schreef DrNick het volgende:
Bij internet staat ie toch ook bovenaan?
Oh, het is een Nederlandse actrice. Dat verklaart het een en ander.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik heb Toprak, de Nederlandse actrice, bovenaan staan
Het werkt niet als je in Noors antwoord geeftquote:Op donderdag 13 november 2014 12:35 schreef DrNick het volgende:
Kjempebra. Hvordan gr det med deg? Jeg skal kjpe lunch n.
Nah, ik geloof niet in een god.quote:
Tack is de zweedse variantquote:
Hij gaat lunch kopen. > kjope lunchquote:Op donderdag 13 november 2014 12:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het werkt niet als je in Noors antwoord geeft.
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, het is een Nederlandse actrice. Dat verklaart het een en ander.
Ik begreep het er wel uitquote:Op donderdag 13 november 2014 12:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij gaat lunch kopen. > kjope lunch
Maar daar ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 13 november 2014 12:37 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Tack is de zweedse variant.
Frlt. Svenska kan jag faktiskt bttre n norska, visste du det?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het werkt niet als je in Noors antwoord geeft.
Vad heter duquote:Op donderdag 13 november 2014 12:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar daar ben ik nog nooit geweest
Ik heb wel een Scandinavische naam
Larsquote:
Zweeds is het makkelijkste te begrijpen imhoquote:Op donderdag 13 november 2014 12:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Frlt. Svenska kan jag faktiskt bttre n norska, visste du det?
Neuh, zeker niet. Spreken en schrijven wordt wat lastiger.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag een keer een Zweedse tekst van 5 regels en kon het gewoon letterlijk vertalen. Zo moeilijk is het dus niet.
Min en puhun suomi. Perkele.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zweeds is het makkelijkste te begrijpen imho. Ik heb ook Fins geprobeerd te leren, maar dat is helemaal fitta
.
Alles wat je hoeft te weten.quote:
Vittuquote:
met een slijptolquote:Op donderdag 13 november 2014 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Weet iemand hier toevallig een manier om roest van je fiets te halen?
opschuren en primen? zoietsquote:Op donderdag 13 november 2014 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt daar speciaal spul voor, moet je maar eens naar een fietsenwinkel.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Slijptol, wd-40 en een schuursponsje kan ook wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:42 schreef Amarantha het volgende:
serieus antwoord welquote:
Ohquote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
opschuren en primen? zoiets?
JA?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt daar speciaal spul voor, moet je maar eens naar een fietsenwinkel.
zeg ik toch, een slijptol..quote:Op donderdag 13 november 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhHoopte dat er iets te koop is waarmee ik er over heen kan en dat het dan weg gaat
Maar dat zal wel niet
Raad eens wat ik nu op de platenspelert heb liggenquote:
Abba?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Raad eens wat ik nu op de platenspelert heb liggen
Ik kan wel keihip schelden in fins en mijzelf voorstellenquote:
Ik ga toch niet kutten met een slijptolquote:Op donderdag 13 november 2014 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeg ik toch, een slijptol..
maar gewoon hamerite er overheen verven anders
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik kan wel keihip schelden in fins en mijzelf voorstellen...
Hoi ik ben pixelbitty, leuk je te ontmoeten SCHIJTHOOFD IK NEUK JE DE MOEDER
Dat past altijdquote:Op donderdag 13 november 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel me echt een noob. Ben zelfs bang dat als ik een nieuwe zadel koop en nieuwe lampen (wil met batterijen, trappen met dynamo is echt klote) koop dat het niet eens past
En zadel dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat past altijdZit met n boutje vast, zie ringetje:
[ afbeelding ]
Ik heb deze:quote:Op donderdag 13 november 2014 12:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat past altijdZit met n boutje vast, zie ringetje:
[ afbeelding ]
Die passen ook altijd, tenzij je een afwijkend ding neemt zoals die op racefietsen zitten.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En zadel dan?*ik ga online eens kijken of ik het kan kopen*
Zadelpennen zijn er maar in n maat toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die passen ook altijd, tenzij je een afwijkend ding neemt zoals die op racefietsen zitten.
Oeh echt?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die passen ook altijd, tenzij je een afwijkend ding neemt zoals die op racefietsen zitten.
Maar die moet je er steeds afhalen, anders worden ze gejat. Dat lijkt mij echt niksquote:
Ja maar als je nu gewoon met je fietsje in je handje naar de fietswinkel of naar de fietsenmaker gaat dan kunnen ze je daar toch vertellen hoe of wat en dan weet je zeker dat het goed zitquote:Op donderdag 13 november 2014 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En zadel dan?*ik ga online eens kijken of ik het kan kopen*
Kloptquote:Op donderdag 13 november 2014 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar die moet je er steeds afhalen, anders worden ze gejat. Dat lijkt mij echt niks
Laatst ding al daar heen gebracht om van alles en nog wat vast te maken, ik ga nu onderdelen kopen en mijn pa gaat het er op zetten voor mij als ik daar weer eens benquote:Op donderdag 13 november 2014 12:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja maar als je nu gewoon met je fietsje in je handje naar de fietswinkel of naar de fietsenmaker gaat dan kunnen ze je daar toch vertellen hoe of wat en dan weet je zeker dat het goed zit..
Voor mij zou het sowieso teveel hassle zijn en zou ik maar gewoon een nieuwe fiets kopen.
Mensen zoals mij houden de economie staande..
Daar heb je dan wel weer een goed punt ja, als ik een racefiets had dan zou ik ook wel afneembare lampjes nemen jaquote:Op donderdag 13 november 2014 12:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik heb een racefiets, zo'n vast ding staat niet.
Dan zou ik lekker de action leegkopen, kost geen drolquote:Op donderdag 13 november 2014 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatst ding al daar heen gebracht om van alles en nog wat vast te maken, ik ga nu onderdelen kopen en mijn pa gaat het er op zetten voor mij als ik daar weer eens benScheelt weer geld lol
Ja, maar bij sommige racefietsen zit het vast aan je frame:quote:Op donderdag 13 november 2014 12:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zadelpennen zijn er maar in n maat toch?
Dan juist.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh echt?Ondanks dat ik een vrij oude fiets? Beters. Bedankt haha
Daar ga ik voor de verandering eens niet heenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker de action leegkopen, kost geen drol.
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil een fixie als een echte hipster
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies deze kleuren zo.
Wauw fancy fietsenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar bij sommige racefietsen zit het vast aan je frame:
[ afbeelding ]
[..]
Dan juist.
Ah, zo.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die van mij zit in mijn spatbord voor, en in mijn bagagedrager:
[ afbeelding ]
Da's sjiek onhendig.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil een fixie als een echte hipster
Oh, zijn meer van die tijdritfieten.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar bij sommige racefietsen zit het vast aan je frame:
[ afbeelding ]
[..]
Dan juist.
Wel minimalistischquote:Op donderdag 13 november 2014 12:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies deze kleuren zo.
Ja maar hoe dan. Ik heb vinyl.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:57 schreef Dagoduck het volgende:
Je moet wel ff Graveyard scrobbelen DrNick.
Die maak je dan toch hipquote:Op donderdag 13 november 2014 12:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar ga ik voor de verandering eens niet heenEn betwijfel sowieso of ze daar die 'hippe' fietslampen hebben.. en als ze die hebben zijn ze vast snel kapot
Moet ik dat per nummer invoeren?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://universalscrobbler.invitationstation.org/
Ja, ik pak gewoon discogs erbij copy/paste. Zo gedaan.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Moet ik dat per nummer invoeren?
Met hip bedoel ik in dit geval die fietslampen die op nieuwe fietsen zittenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:59 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die maak je dan toch hip? Een fiets is een fiets hoor
...
Ik heb een zwarte roestige opoefiets met een transportrek en volgehangen met bloemen /care of mijn fiets hip is :p
Teveel werk toch. Ik zet Spotify wel aan.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik pak gewoon discogs erbij copy/paste. Zo gedaan.
Het is echt zo gedaan hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 13:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Teveel werk toch. Ik zet Spotify wel aan.
arme jijquote:Op donderdag 13 november 2014 13:02 schreef pixelbitty het volgende:
> honger.
> rij voor de broodjes duurt lang.
> bang dat mijn laptop word genaait als ik laptop laat staan.
> als ik laptop meeneem ben ik mijn plekje kwijt.
> brrbrbbbbllrrlbblllrrrr doet mijn maagje.
> #schoolleven
Dank voor het medeleven.quote:
zou je een broodje meenemen. of op je laptop passenquote:
Deze tekst moet groen zijn toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:02 schreef pixelbitty het volgende:
> honger.
> rij voor de broodjes duurt lang.
> bang dat mijn laptop word genaait als ik laptop laat staan.
> als ik laptop meeneem ben ik mijn plekje kwijt.
> brrbrbbbbllrrlbblllrrrr doet mijn maagje.
> #schoolleven
Dat zijn juist de mensen die je laptop gaan naaienquote:Op donderdag 13 november 2014 13:04 schreef Amarantha het volgende:
Geen klasgenoten om je heen die even op de je laptop kunnen letten?
Ohquote:Op donderdag 13 november 2014 13:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat zijn juist de mensen die je laptop gaan naaien.
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat zijn juist de mensen die je laptop gaan naaien.
Hoe datquote:Op donderdag 13 november 2014 12:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, zo.
[..]
Da's sjiek onhendig.
[..]
Oh, zijn meer van die tijdritfieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |