quote:
Avril Lavigne meuk.quote:
niet geklikt.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Avril Lavigne meuk.
Maar het kan erger, dit gebeurt er als iemand wanhopig relevant probeert te blijven:
Wat een matig dubstep probeerselquote:Op donderdag 13 november 2014 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Avril Lavigne meuk.
Maar het kan erger, dit gebeurt er als iemand wanhopig relevant probeert te blijven:
Thefuck...quote:Op donderdag 13 november 2014 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Avril Lavigne meuk.
Fappen.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb morgenmiddag niks te doen, wat zal mijn plan zijn?
vette shitquote:Op donderdag 13 november 2014 01:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Thefuck...
Doen de Jappen het toch beter.
voorspelbaar/10quote:
Alhoewel ik Babymetal een beetje creepy vind is het inderdaad beter.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Thefuck...
Doen de Jappen het toch beter.
Oh hi there Markquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I did naht hit her, I did naht.
Mr. Clinton is that you?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I did naht hit her, I did naht.
I'm going to say this again: I did not have sexual relations with that woman, miss Lewinsky.quote:
Mja, Avril en Babymetal hebben een beetje dezelfde insteek, maar de uitvoering is bij die laatste een stuk beter.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alhoewel ik Babymetal een beetje creepy vind is het inderdaad beter.
Dit daarentegen:
Begint rustig, maar dan
Ik heb die CD. En heb ook wat spul van Boris op LP. Toffe shit wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, Avril en Babymetal hebben een beetje dezelfde insteek, maar de uitvoering is bij die laatste een stuk beter.
Dit is ook![]()
Nice!quote:Op donderdag 13 november 2014 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb die CD. En heb ook wat spul van Boris op LP. Toffe shit wel.
Pff ik dacht ooit dat het een goed idee was om al trippend Sunn op te zetten. Dat is net als Electric Wizard een heel slecht idee.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
Oeps, dit is ook geen goed idee in het donker.
Oh damn, dat is wel een stapje verder ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pff ik dacht ooit dat het een goed idee was om al trippend Sunn op te zetten. Dat is net als Electric Wizard een heel slecht idee.
Nog nooit zoveel onthoofde bloedende wezens/vrouwen over de muur zien kruipen.
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pff ik dacht ooit dat het een goed idee was om al trippend Sunn op te zetten. Dat is net als Electric Wizard een heel slecht idee.
Nog nooit zoveel onthoofde bloedende wezens/vrouwen over de muur zien kruipen.
Dude... Ik wist niet hoe snel ik weer naar mijn pc moest rennen om het uit te zetten.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh damn, dat is wel een stapje verder ja.
Stroke the furry wall.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dude... Ik wist niet hoe snel ik weer naar mijn pc moest rennen om het uit te zetten.
Daarna heel veel blije hippie liedjes geluisterd om weer een beetje op een normale space te geraken.
Leermomentje for sure.quote:
quote:
Ik had de timezone een beetje verkeerd ingeschat. Nu durf ik niet te gaan slapen omdat ik bang ben dat ik het ga missen...quote:
Ye limited editions waar er maar 240 van zijn.quote:
hoe weet jij dat nou weerquote:
Kost dat?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ye limited editions waar er maar 240 van zijn.![]()
I'm one of those people.__!
Daar ga ik vanuit.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer
Wat, iedereen weet toch dat dat met de tong is..quote:Op donderdag 13 november 2014 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer
Hoi Maartenquote:Op donderdag 13 november 2014 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat, iedereen weet toch dat dat met de tong is..
Nog niet bekend.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Hallo ik ben Maarten.. blululjuluuuuhuhuhuh
$350 gr grquote:Op donderdag 13 november 2014 02:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog niet bekend.![]()
Gewoon 200 euro op mn paypal gezet.
Wat was dat ongemakkelijk zegquote:Op donderdag 13 november 2014 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Hallo ik ben Maarten.. blululjuluuuuhuhuhuh
Zou mij niets verbazen als het duurder is.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog niet bekend.![]()
Gewoon 200 euro op mn paypal gezet.
Heus?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dat vrouwke kwam nog gewoon op de speeddate!Echt what the fuck..
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen als het duurder is.
quote:
Hoop dat het mee valt.... Mijn nikes, waar er maar een aantal van in NL waren, kosten me destijds ook gewoon 100,-quote:
Oh, valt mee.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoop dat het mee valt.... Mijn nikes, waar er maar een aantal van in NL waren, kosten me destijds ook gewoon 100,-
We zullen zien.
100euro is niet zo veel hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 02:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoop dat het mee valt.... Mijn nikes, waar er maar een aantal van in NL waren, kosten me destijds ook gewoon 100,-
We zullen zien.
Doorverkopen met dubbele winstquote:Op donderdag 13 november 2014 02:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Er zijn vast 240 mensen die het er voor over hebben.
Zo gaat dat.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doorverkopen met dubbele winst
Pics.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Had bijna de Yeezy Red Octobers weten te bemachtigen
Precies! Nu had ik toen wel geluk dat ik een kort lijntje met de importeur had. Dat is dit keer wel anders.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
100euro is niet zo veel hoor
Classics kosten 140.
Lellijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Mensen willen daar veel geld voor neerleggen hoor
Zijn weinig mensen die ze ook dragenquote:Op donderdag 13 november 2014 02:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lellijk.
Zonde voor de mensen die oprecht genteresseerd zijn.
Kanye is sowieso een fishdick.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn weinig mensen die ze ook dragenKanye West heeft het goed gedaan
Arnemuuuuquote:
wat dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:25 schreef DrNick het volgende:
Ik heb nog teveel op mijn lijstje staan om aan te schaffen.
Als Zeelander dit niet snappen, wtf is dezen?quote:
Nope, nog bruin xdxdquote:
quote:
Zie je bij LB toch niets van met die bos krullen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |