alles voor de kijkcijfers al die metselaars en heftruckchauffeurs blijven wel kijken voor Johan Derksenquote:
Eens, die chick in je avatar is beter.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje vermoeiend, hoe ze praat...
dankzij de PVDA is het allemaal mogelijk in 2020quote:Op donderdag 13 november 2014 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vrouwenbesnijdenis vergoed in de zorgverzekering.
We kunnen niet allemaal in keurig ABN praten.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje vermoeiend, hoe ze praat...
Ja, als je ze uit de gevestigde structuren gooit beginnen ze voor zich zelf.quote:
#genotquote:Op donderdag 13 november 2014 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eens, die chick in je avatar is beter.
maak niet uit jochiequote:Op donderdag 13 november 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal in keurig ABN praten.
Als je steeds meer mensen met één religie binnenlaat, dan zijn er genoeg voor een eigen partij.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja, als je ze uit de gevestigde structuren gooit beginnen ze voor zich zelf.
Volkomen logisch lijkt me
De christenen hebben er al driequote:Op donderdag 13 november 2014 23:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je steeds meer mensen met één religie binnenlaat, dan zijn er genoeg voor een eigen partij.
Misschien heeft ze ALS, nog even oppassen met grapjes maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |