#genotquote:Op donderdag 13 november 2014 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eens, die chick in je avatar is beter.
maak niet uit jochiequote:Op donderdag 13 november 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal in keurig ABN praten.
Als je steeds meer mensen met één religie binnenlaat, dan zijn er genoeg voor een eigen partij.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja, als je ze uit de gevestigde structuren gooit beginnen ze voor zich zelf.
Volkomen logisch lijkt me
De christenen hebben er al driequote:Op donderdag 13 november 2014 23:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je steeds meer mensen met één religie binnenlaat, dan zijn er genoeg voor een eigen partij.
Misschien heeft ze ALS, nog even oppassen met grapjes maken.quote:
Ben ik de enige die dit ziet of zie ik overal Alba's?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze mevrouw heeft wel wat weg van Jessica Alba.
Hier moest ik ook aan denken.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ALS, nog even oppassen met grapjes maken.
Vind je dat ik ook op Jessica lijk?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit ziet of zie ik overal Alba's?
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ALS, nog even oppassen met grapjes maken.
Uitkijken bij het schoenen uitdoen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Pauw heeft weer iets voor z'n boot
Voor een man.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vind je dat ik ook op Jessica lijk?
Jij ziet overal Alba's.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit ziet of zie ik overal Alba's?
If Pauw's boat a rockin, dont come a knockin.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Pauw heeft weer iets voor z'n boot
Deze zouden ze op een tegeltje moeten zetten.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
If Pauw's boat a rockin, dont come a knockin.
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Heeft ze de heroine in haar tong gespoten?
Ze is slechthorend, harteloze lul.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Heeft ze de heroine in haar tong gespoten?
ach, gewoon leuk grapjequote:Op donderdag 13 november 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze is slechthorend, harteloze lul.
Dat zei hij niet. Hij was er niet bekend mee.quote:
Straf van God.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze is slechthorend, harteloze lul.
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze zouden ze op een tegeltje moeten zetten.
Je moet wel hard praten tegen haar.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké, toch maar Alba, maar mocht dat niet lukken zal ik haar nummer eens vragen.
Een vercrackte versie van Jess, ja je hebt gelijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Oké, toch maar Alba, maar mocht dat niet lukken zal ik haar nummer eens vragen.
Gelukkig is Jess altijd op het rechte pad gebleven, wat een engel is het toch ookquote:Op donderdag 13 november 2014 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een vercrackte versie van Jess, ja je hebt gelijk.
Een donkere engel. XDXDquote:Op donderdag 13 november 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig is Jess altijd op het rechte pad gebleven, wat een engel is het toch ook
Anders kan Johannes het proberen uit te beelden met een iSketch tekening.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Je moet wel hard praten tegen haar.
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:21 schreef marcodej het volgende:
Ze is gristelijk. Wat een leuke meid.
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig is Jess altijd op het rechte pad gebleven, wat een engel is het toch ook
quote:Jessica Alba vindt acteren een drug. "Het is heel bevrijdend om iemand anders te spelen."
Als moeder van twee dochters en als manager van een eigen onderneming wijkt het dagelijks leven van Alba (32) sterk af van haar rollen.
"Ik hoef dan geen baas te zijn en ook geen moeder of zus", zo vertelt ze aan People. "Het is heel fijn om iemand te spelen die badass of erg losbandig is, omdat dat het tegenovergestelde is van wie ik ben. Je kunt het vergelijken met drugs."
Alba gaat al een tijdje mee als actrice, maar toch blijft het voor haar vernieuwend om uit haar 'comfort zone' stappen. "Ik was eerder erg bang voor kritiek van anderen, waardoor ik mezelf niet echt durfde te profileren", zegt ze.
"Maar je hoeft geen robot te zijn en altijd maar fatsoenlijk te doen. Ik was erg streng voor mezelf, maar er is na falen altijd kans op een nieuwe start."
Niet waar, ze is helemaal uitgewoond door Stan.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Jessica Alba is nog altijd een virgin, ze gelooft heilig in het woord van de Heer en is nog niet getrouwd.
Gaat dit over de echte Alba of deze Jezus Alba?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Jessica Alba is nog altijd een virgin, ze gelooft heilig in het woord van de Heer en is nog niet getrouwd.
Van GTST?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet waar, ze is helemaal uitgewoond door Stan.
Wat een prachtvrouw, en wat een prachtfilm.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook letterlijk
[ afbeelding ]
Hartstikke leuk. Wist je trouwens dat ik in Tibbe City ga wonen?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, jou'n accent is leuk.
Rijnsburg?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hartstikke leuk. Wist je trouwens dat ik in Tibbe City ga wonen?
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een bagger weer, Johan heeft geen muzieksmaak.
Rijnsburg is hartstikke leuk. Maar geen Kattuk natuurlijk.quote:
RTquote:Op donderdag 13 november 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan Johan meer aan het woord komen?
Altijd praatjes over alimentatie, maar ondertussen...quote:Op donderdag 13 november 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Johan heeft wat geld te spenderen merk ik.
Ik heb het idee dat hij niet meer naar Texas gaat.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Johan heeft wat geld te spenderen merk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |