quote:Op woensdag 12 november 2014 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pics van je ripped as phuck body
effe gefixed voor je.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik: Faggot/Kakkerlak die te dom om te poepen is.
Jij: Brillieheld die in het broekje van veer en chloro gekomen is.
End of KLB story.
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik: Lekkere/schattige boy uit Utrecht
Jij: Brillieheld die beta is en met geslijm ooit tussen het broekje van Veer of Chloro mag komen.
End of KLB story.
oquote:
Echt he.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hij denkt serieus dat ik chloro/veer whiteknight
Doen we toch ook?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hij denkt serieus dat ik chloro/veer whiteknight
:S :S :Squote:Op woensdag 12 november 2014 23:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
frustratie maagdje, zal nog lang duren met die kop tho ;s
Ok doei, misschien heb je daar meer geluk, kan altijd nog anders vrouwen verkrachten. Misschien heeft je neef Raschid nog wel tips voor je.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
:S :S :S
Ben erg frusti nu. Effe WOW spelen, brb
Ghehehheheehquote:Op woensdag 12 november 2014 23:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ok doei, misschien heb je daar meer geluk, kan altijd nog anders vrouwen verkrachten. Misschien heeft je neef Raschid nog wel tips voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Whatever.
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:50 schreef xSomesz het volgende:
Het gevecht tussen de beta's 12-11-2014 @ FOK > KLB SC
Links Gridlok
Rechts wickedman
wie hoekt wie?Hoe " groot " is hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
hoe groot ben jij?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]Manlet met een attitude, alleen op het internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |