fuck off met je PUA shitquote:Op woensdag 12 november 2014 23:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
http://www.pickupartistma(...)mc=8&s=a4K9&u=8&y=2&
Ik vind oudere vaak ook onbeschoft. Dus het doet me voor de rest niet veel.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee domme kut als ik rijk ben zou ik mijn eigen zorg moeten betalen, ben ik arm doet de overheid het. Maar het gaat om ouderen dus dan gaan alle oogkleppen weer op
Helemaal eens met dit.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
Eigenlijk zou er gewoon een maximum leeftijd ingesteld moeten worden van 70. Nergens voor nodig om zo oud te worden en kost enkel geld.
Natuurlijk draait het wel om geldquote:Op woensdag 12 november 2014 23:36 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ik vind oudere vaak ook onbeschoft. Dus het doet me voor de rest niet veel.
en wat lul je nu oelewapper, het gaat erom dat de verzorging in algemeen beter wordt. meer begeleiding enz.
Meer de kwaliteit van de zorg is slecht door te weinig prioriteit en dat heeft met geld te maken snap je. Maar als jij je eigen verzorgingstehuis wil oprichten. Als jij met een tientje wappert komen ze heus niet naar jou toegerend als je in een slecht verzorgingstehuis zit kereltje.
Ja uiteindelijk wel. Maar die ekte rijke hebben verzorging aan huis. Gewoon je huis laten aanpassen. Helemaal verbouwen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk draait het wel om geld
Damn als je schaduw al zo dik is dan ben je echt een monster in kwadraat. Ik ben echt een takje in de schaduw.quote:
je bent gewoon een fatso hjbquote:Op woensdag 12 november 2014 23:41 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Damn als je schaduw al zo dik is dan ben je echt een monster in kwadraat. Ik ben echt een takje in de schaduw.
pics van je ripped as phuck bodyquote:Op woensdag 12 november 2014 23:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn foto 2011.
Jouw foto vorige week
oppassen hequote:Op woensdag 12 november 2014 23:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je bent gewoon een fatso hjb
DM.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pics van je ripped as phuck body
voor waquote:
Ik: Lekkere/schattige boy uit Utrechtquote:Op woensdag 12 november 2014 23:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn foto 2011.
Jouw foto vorige week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |