Kutte is dat Rutten wel eens zo zou kunnen denken.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:25 schreef xSomesz het volgende:
[..]
[..]
Nou vaak zijn ze door dementie vergeten op welke bankrekening ze geld hadden staan.
Ik stem ook wel eens op VVD.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kutte is dat Rutten wel eens zo zou kunnen denken.
Think like a rich man.
Jij kent ze natuurlijk, doe even normaal Mortaxx. Had toch wel meer verwacht van iemand die een masterdiploma op zak heeft. Kom maar een dagje meelopen bij verzorgingstehuis waar ik werk, dan piep je wel anders.quote:
Ik heb van mijn tante gehoord dat ze zelf iedereen(de verzorgers) met 5 minuten ingekort hebben bij haar op het verzorgingstehuis. Gvd 5 minuten manquote:Op woensdag 12 november 2014 23:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Jij kent ze natuurlijk, doe even normaal Mortaxx. Had toch wel meer verwacht van iemand die een masterdiploma op zak heeft. Kom maar een dagje meelopen bij verzorgingstehuis waar ik werk, dan piep je wel anders.
Ja voorzichtig beginnen zekerquote:Op woensdag 12 november 2014 23:28 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ik heb van mijn tante gehoord dat ze zelf iedereen(de verzorgers) met 5 minuten ingekort hebben bij haar op het verzorgingstehuis. Gvd 5 minuten man.
Ze zijn flink gierig aan worden.
Ik ontken nergens dat een verzorgingstehuis kut is. Maar diezelfde ouderen stikken van het geld. Gemiddelde vermogen van van 2-3 ton uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Jij kent ze natuurlijk, doe even normaal Mortaxx. Had toch wel meer verwacht van iemand die een masterdiploma op zak heeft. Kom maar een dagje meelopen bij verzorgingstehuis waar ik werk, dan piep je wel anders.
Het gaat om tekort aan personeel, ouderen hebben hulp & ondersteuning nodig. Het is gewoon ruk nu.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ontken nergens dat een verzorgingstehuis kut is. Maar diezelfde ouderen stikken van het geld. Gemiddelde vermogen van van 2-3 ton uit m'n hoofd.
Zorg heeft veel meer marktwerking nodig. De grote groep rijke ouderen kunnen meer betalen. Blijft er meer geld over voor degene die dit niet kunnen.
Waarom zou de overheid meer geld moeten lenen/uit burgers te zuigen om gratis zorg aan mensen te verlenen die dit kunnen betalen?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Het gaat om tekort aan personeel, ouderen hebben hulp & ondersteuning nodig. Het is gewoon ruk nu.
Als ze het kunnen betalen zouden ze niet vrijwillig in hun eigen pis blijven liggen denk ikquote:Op woensdag 12 november 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou de overheid meer geld moeten lenen/uit burgers te zuigen om gratis zorg aan mensen te verlenen die dit kunnen betalen?
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou de overheid meer geld moeten lenen/uit burgers te zuigen om gratis zorg aan mensen te verlenen die dit kunnen betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee domme kut als ik rijk ben zou ik mijn eigen zorg moeten betalen, ben ik arm doet de overheid het. Maar het gaat om ouderen dus dan gaan alle oogkleppen weer opquote:Op woensdag 12 november 2014 23:32 schreef xSomesz het volgende:
Ja idd Mortax krijgt later gewoon een luier om als hij incontinent is, 1 maal per week week komt de verzorging langs.
Als ze het zelf kunnen betalen waarom wordt dat niet geregeld dan? De zorg gaat nu gewoon slecht, als er regelmatig een oudere 1 hele dag in een vieze luier blijft zitten. Of maar 1 x in de 2 weken gedouched wordtquote:Op woensdag 12 november 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
watquote:Op woensdag 12 november 2014 23:32 schreef wickedmen het volgende:
OH EEN BARMEISJE GAF HAAR NUMMER EN TOEN WERD HIJ SUCCESVOL EN EEN PICK-UP ARTIST.
SNEL WAAR IS DIMA? WE MOETEN HEM AAN DE BAR HELPEN.
TR gemaakt.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee domme kut als ik rijk ben zou ik mijn eigen zorg moeten betalen, ben ik arm doet de overheid het. Maar het gaat om ouderen dus dan gaan alle oogkleppen weer op
Snap je.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:33 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Als ze het kunnen betalen zouden ze niet vrijwillig in hun eigen pis blijven liggen denk ik
Niet iedereen krijg de beatrix behandeling lieverd
Welkom in Nederlandquote:Op woensdag 12 november 2014 23:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Als ze het zelf kunnen betalen waarom wordt dat niet geregeld dan? De zorg gaat nu gewoon slecht, als er regelmatig een oudere 1 hele dag in een vieze luier blijft zitten. Of maar 1 x in de 2 weken gedouched wordt. Kan niet. En dit is wel een rechtstreeks gevolg van de bezuinigen door de overheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |