Ik ga in VK studeren, het verschilt per universiteit. Er zijn veel universiteiten waar je 4000 of 5000 pond betaalt. Niet alleen collegegeld, maar gewoon zoveel dingen die scheef zijn hier. Ik vind de bezuinigingen op de ouderenzorg ook echt zuur, ik werk in een verzorgingstehuis en door tekort aan personeel (door de bezuinigingen) gaat het echt hard achteruit, het is gewoon niet menselijk meer (srs). Ouderen die bijv. heel de dag in hun eigen urine zitten.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, en in het V.K. betaal je 9k pond en hebben ze de NHS ("gratis" zorg voor iedereen). Elk land subsidieert andere sectoren van de maatschappij met belastinggeld, so what.Beetje erg korte termijn denken van je als je om zoiets als collegegeld wilt emigreren. In België betalen ze bijv. meer wegenbelasting en zijn de wegen alsnog kanker.
Ja, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat elk land belastinggeld anders uitgeeft. Dus ik vind het aanhalen van één zo'n voorbeeld een beetje scheef. Denk dat we het in Nederland zo slecht nog niet hebben.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ga in VK studeren, het verschilt per universiteit. Er zijn veel universiteiten waar je 4000 of 5000 pond betaalt. Niet alleen collegegeld, maar gewoon zoveel dingen die scheef zijn hier. Ik vind de bezuinigingen op de ouderenzorg ook echt zuur, ik werk in een verzorgingstehuis en door tekort aan personeel (door de bezuinigingen) gaat het echt hard achteruit, het is gewoon niet menselijk meer (srs). Ouderen die bijv. heel de dag in hun eigen urine zitten.
Ik hoef niet per se te emigreren, maar als ik een baan vind in het buitenland zou ik er niet lang over nadenken.
Mongooltje jijquote:
We hebben het niet slecht nee, maar ik denk dat het zeker beter kan. Voor de ouderen vrees ik wel, dat zou echt de verkeerde kant op kunnen gaan.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat elk land belastinggeld anders uitgeeft. Dus ik vind het aanhalen van één zo'n voorbeeld een beetje scheef. Denk dat we het in Nederland zo slecht nog niet hebben.
Moeten ze zelf maar wat meer betalenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:17 schreef ntm het volgende:
[..]
We hebben het niet slecht nee, maar ik denk dat het zeker beter kan. Voor de ouderen vrees ik wel, dat zou echt de verkeerde kant op kunnen gaan.
- Ouderen die slecht behandeld worden door de bezuinigen en in hun eigen urine zitten terwijl ze jaren en jaren gewerkt hebben in NL en belasting hebben betaald.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat elk land belastinggeld anders uitgeeft. Dus ik vind het aanhalen van één zo'n voorbeeld een beetje scheef. Denk dat we het in Nederland zo slecht nog niet hebben.
Jij levert te weinig baard in het baardentopic.quote:
Ouderen kunnen nog altijd dienen als kogelvoer en schild in oorlogen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moeten ze zelf maar wat meer betalen
Die Afrika vergelijking altijd.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
- Ouderen die slecht behandeld worden door de bezuinigen en in hun eigen urine zitten terwijl ze jaren en jaren gewerkt hebben in NL en belasting hebben betaald.
- Denk dat we het in Nederland zo slecht nog niet hebben.
Over bagatelliseren gesproken, ik denk dat we in NL met elke week 10 euro en een shitload aan n00dles blij moeten zijn, dat is zo slecht nog niet vergeleken met Afrika.
Ja klopt man, het kan altijd erger.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
- Ouderen die slecht behandeld worden door de bezuinigen en in hun eigen urine zitten terwijl ze jaren en jaren gewerkt hebben in NL en belasting hebben betaald.
- Denk dat we het in Nederland zo slecht nog niet hebben.
Over bagatelliseren gesproken, ik denk dat we in NL met elke week 10 euro en een shitload aan n00dles blij moeten zijn, dat is zo slecht nog niet vergeleken met Afrika.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen in Afrika: "Mam, ik heb het koud." Moeder: "Dat mag je niet zeggen. Kinderen in Nederland, dié hebben het koud."quote:
Is de rijkste bevolkingsgroep qua leeftijd.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ouderen kunnen nog altijd dienen als kogelvoer en schild in oorlogen.
Heey doe normaal, in Afrika hebben ze geen FOK! dus niet klagen.quote:
Schaam jequote:Op woensdag 12 november 2014 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moeten ze zelf maar wat meer betalen
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:21 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ondertussen in Afrika: "Mam, ik heb het koud." Moeder: "Dat mag je niet zeggen. Kinderen in Nederland, dié hebben het koud."
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom ze hebben geld zat. Altijd die kritiekloze houding tegen ouderen omdat ze ouder zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]Ja preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja het vervelende is dat er genoeg zijn met veel geld, maar dat ze zich allemaal verschuilen achter de schrijnende gevallen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom ze hebben geld zat. Altijd die kritiekloze houding tegen ouderen omdat ze ouder zijn
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou vaak zijn ze door dementie vergeten op welke bankrekening ze geld hadden staan.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja het vervelende is dat er genoeg zijn met veel geld, maar dat ze zich allemaal verschuilen achter de schrijnende gevallen.
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:25 schreef xSomesz het volgende:
[..]
[..]
Nou vaak zijn ze door dementie vergeten op welke bankrekening ze geld hadden staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |