1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 | GROUP A MICHAEL VAN GERWEN (1) KIM HUYBRECHTS JAN DEKKER DARREN WEBSTER GROUP B ALAN NORRIS (8) SCOTT WAITES TERRY JENKINS RONNY HUYBRECHTS GROUP C ADRIAN LEWIS (5) DAVE CHISNALL KEEGAN BROWN ROWBY-JOHN RODRIGUEZ GROUP D RAYMOND VAN BARNEVELD (4) ROBERT THORNTON VINCENT VAN DER VOORT ROBBIE GREEN GROUP E PHIL TAYLOR (2) ANDY HAMILTON CHRISTIAN KIST RICHIE GEORGE GROUP F PETER WRIGHT (7) SIMON WHITLOCK MICHAEL SMITH BRENDAN DOLAN GROUP G JAMES WADE (6) MERVYN KING TONY O'SHEA JAMIE CAVEN GROUP H STEPHEN BUNTING (3) GARY ANDERSON DEAN WINSTANLEY WESLEY HARMS |
Hallo Jumbo.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
Vind het eigenlijk niet grappig dat er grappen gemaakt worden over ebola
Ja je sentiment is duidelijkquote:Op woensdag 12 november 2014 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen medelijden met die rioolrat.
Laure geen lauraquote:Op woensdag 12 november 2014 22:35 schreef Zipportal het volgende:
Geen interviewtje van Barnevet zeker?
FC Laura.
Jouwe ook wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja je sentiment is duidelijk
Dat denk ik haast welquote:Op woensdag 12 november 2014 22:54 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ben ik de enige die eerst naar de lippen van Van Gerwen kijkt om te bepalen of hij raak gaat gooien?
De zwaartekracht verandertquote:Op woensdag 12 november 2014 22:56 schreef y8987 het volgende:
Hoe kan het dat mvg een 180 gooit en vervolgens de triples niet meer fatsoenlijk kan raken en moet gaan zwerven over het bord?
Barney heeft Eye of the Tiger.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
Als Van Gerwen in zijn spel zit, dan zie je dat echt zichtbaar in zijn gezicht.
Is de enige speler waarbij ik dat echt goed, per pijl dus, kan zien.
Ja die zit nog niet in WK mode.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:59 schreef Monolith het volgende:
MvG is ook behoorlijk wisselvallig de laatste tijd.
Ga zelf eens darten danquote:Op woensdag 12 november 2014 23:02 schreef y8987 het volgende:
180 en dan 100 100 45, ik snap dat niet
Ik dart wekelijks en als ik een 180 gooi dan kom ik in een postieve flow en word gevolgd door minimaal twee tripelsquote:
Als Jenkins echt met darten stopt, zal ik hem niet missen. Wint nooit finales en is een dooie op het podium.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Jenkins uut vorm is wel een makkelijke
Dat gebeurt hem ook vaak genoeg. Als dat bij MvG na elke 180 zou moeten gebeuren, verliest hij geen wedstrijd meer.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:04 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ik dart wekelijks en als ik een 180 gooi dan kom ik in een postieve flow en word gevolgd door minimaal twee tripels
Mag die kerel ook wel . Maar je gaat hem niet missen idd.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als Jenkins echt met darten stopt, zal ik hem niet missen. Wint nooit finales en is een dooie op het podium.
Het is dat hij een sympathieke kop heeft.
Ik vind dat jij er te gemakkelijk over denkt nauwelijks een pasr maanden geleden gebeurde dit niet tot weinig bij mvgquote:Op woensdag 12 november 2014 23:06 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dat gebeurt hem ook vaak genoeg. Als dat bij MvG na elke 180 zou moeten gebeuren, verliest hij geen wedstrijd meer.
Bungalow mag ook wel weg.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mag die kerel ook wel . Maar je gaat hem niet missen idd.
Eerst White, Dolan en Newton de oven in
Vlijmen de gekstequote:Op woensdag 12 november 2014 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je verstaat 'm bijna nooit in interviews. Lijkt wel Brabander die proaten ook zo binnenmonds.
Eerder had hij ook wel beurten na een 180 van 100 98 57. Maar ook flows van 9 beurten met minstens 2 triples.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:07 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij er te gemakkelijk over denkt nauwelijks een pasr maanden geleden gebeurde dit niet tot weinig bij mvg
Nee vroeger was mvg veel constanter op de tripels.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:10 schreef Sportex het volgende:
[..]
Eerder had hij ook wel beurten na een 180 van 100 98 57. Maar ook flows van 9 beurten met minstens 2 triples.
Pipe is bushalte? Dat je effe moet wachten...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor
Bushalte
Knarreveld
Snackpot
Van Gerwen
Wade
De_Bunt
Wright
Gerrie
Michael Smith #viesdik
graag in de PL
Thornton.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Pipe is bushalte? Dat je effe moet wachten...
Qua resultaten de beste periode uit z'n carrierequote:Op woensdag 12 november 2014 23:13 schreef y8987 het volgende:
Dat mvg de laatste tijd niet genoeg is word hier maar weer door jenkings bevestigd, spelen als een natte dweil en toch bijna gelijk staan
Leeftijd hequote:Op woensdag 12 november 2014 23:13 schreef y8987 het volgende:
Dat mvg de laatste tijd niet genoeg is word hier maar weer door jenkings bevestigd, spelen als een natte dweil en toch bijna gelijk staan
Wat is de schade voor vandaag?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Gvd wat is Mike slecht de laatste tijd. Verlies nu maar anders wordt je hierna weggeveegd.
heeft die ook nietquote:Op woensdag 12 november 2014 23:15 schreef y8987 het volgende:
[..]
Met niveau wat jenkins hier laat zien zou mvg totaal geen moeite moeten hebben.
King in de PLquote:Op woensdag 12 november 2014 23:16 schreef Nober het volgende:
Van Gerwen
Taylor
Wright
Bunting
Anderson
Lewis
Wade
Whitlock
T. Jenkins
King
Gebaseerd op de OOM van afgelopen jaar.
Ben benieuwd naar Bunting v Wade. Zie Wade dat nog wel eruit slepen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:17 schreef hafcfan het volgende:
Dit toernooi wordt gewonnen door Bunting of Taylor
Als je alleen naar de afgelopen 12 maanden kijkt en alleen de ranking toernooien dan staat King op 10.quote:
Winst? Je 15 euro terug? Nederland verloren noorwegen verloren, barney verloren dan moet je toch meer dan 1/5 fout hebben?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
8 verlies. Met die systeem toch nog winst. Had er 1/5 fout.
Die 88 wat 'ie nou gooit heeft ie niet eerder gedaan. Jij doet voorkomen dat dit structureel is de laatste tijd. 90 in een kort potje in de groepsfase uitgezonderd. Kan gebeuren.quote:
Nee maar dat zegt niks over of mvg het moeilijk heeft.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niet de indruk dat Jenkins eroverheen gaat
Oh die speelde ik niet op die betquote:Op woensdag 12 november 2014 23:18 schreef y8987 het volgende:
[..]
Winst? Je 15 euro terug? Nederland verloren noorwegen verloren, barney verloren dan moet je toch meer dan 1/5 fout hebben?
Ik niet. Bunting scoort echt als een gek.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar Bunting v Wade. Zie Wade dat nog wel eruit slepen.
Gemiddeldes boeien niet, met een jenkins die een potje amateur darts staat te spelen had mvg allang een sprint moeten trekken en had jenkins niet zo ver terug mogen komen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:19 schreef Sportex het volgende:
[..]
Die 88 wat 'ie nou gooit heeft ie niet eerder gedaan. Jij doet voorkomen dat dit structureel is de laatste tijd. 90 in een kort potje in de groepsfase uitgezonderd. Kan gebeuren.
Dit weerspiegelt niet MvG laatste tijd en hij gaat ook nog wel beter gooien denk ik.
Die kan die wel als die tegen een topper moetquote:Op woensdag 12 november 2014 23:21 schreef y8987 het volgende:
[..]
Nee maar dat zegt niks over of mvg het moeilijk heeft.
Hij blijft met stunt en vliegwerk voor maar kan geen flinke sprint trekken
Als je alleen dit potje bedoelt klopt dat ja. Alhoewel hij wel vaker slecht begint en het dan weer recht trekt.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:22 schreef y8987 het volgende:
[..]
Gemiddeldes boeien niet, met een jenkins die een potje amateur darts staat te spelen had mvg allang een sprint moeten trekken en had jenkins niet zo ver terug mogen komen.
Ik heb nu elf euro met mvg erbij waarschijnlijk 17 was begonnen met 20quote:Op woensdag 12 november 2014 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oh die speelde ik niet op die betDaar had ik Noorwegen, Brazilie, Belgie, Argentinie en Chizzy. Die andere idd fout daardoor verlies.
Mwah is laatste tijd wel erg matig hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kan die wel als die tegen een topper moet
Geldt ook voor jou: UVT / Wedclub #582: Ik ben hooggeleid G.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:23 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ik heb nu elf euro met mvg erbij waarschijnlijk 17 was begonnen met 20
En wie moeten er dan nog spelen?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:23 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ik heb nu elf euro met mvg erbij waarschijnlijk 17 was begonnen met 20
Dit gaat hij niet rechttrekken.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:23 schreef Sportex het volgende:
[..]
Als je alleen dit potje bedoelt klopt dat ja. Alhoewel hij wel vaker slecht begint en het dan weer recht trekt.
Even gekeken.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:19 schreef Sportex het volgende:
[..]
Die 88 wat 'ie nou gooit heeft ie niet eerder gedaan. Jij doet voorkomen dat dit structureel is de laatste tijd. 90 in een kort potje in de groepsfase uitgezonderd. Kan gebeuren.
Dit weerspiegelt niet MvG laatste tijd en hij gaat ook nog wel beter gooien denk ik.
Het kan er opeens weer zijnquote:Op woensdag 12 november 2014 23:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah is laatste tijd wel erg matig hoor
Alleen mvg moet zijn wedstrijd nog afmakenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En wie moeten er dan nog spelen?
Masters was gewoon prima. World Grand Prix ook. En die EC won 'ie gewoonquote:Op woensdag 12 november 2014 23:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Even gekeken.
European Championship
92.77 tegen Pipe
98.16 tegen Jenkins
Grand Slam Of Darts
90.33 tegen Darren Webster
95.13 tegen Jan Dekker
Tsja....
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:15 schreef Sportex het volgende:
En MvG is altijd een speler geweest die het moet hebben van z'n flows. Is nooit constant over een hele wedstrijd. Kan zo een flow komen en wint 'ie 10-4
Ah ietsje verlies dus. Komt allemaal door die dikzak van een Barney. Weg met hemquote:Op woensdag 12 november 2014 23:26 schreef y8987 het volgende:
[..]
Alleen mvg moet zijn wedstrijd nog afmaken
Maar er zit een verschil tussen winnen en winnen, deze pot gaat hij ook wel winnen maar of hij er trots op moet zijn? Zeker nietquote:Op woensdag 12 november 2014 23:26 schreef Sportex het volgende:
[..]
Masters was gewoon prima. World Grand Prix ook. En die EC won 'ie gewoon
Best heeft 'ie wel vaker gehad. Kan de kwartfinale gewoon weer 100 gooien. Geleuter dit.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:28 schreef y8987 het volgende:
[..]
Maar er zit een verschil tussen winnen en winnen, deze pot gaat hij ook wel winnen maar of hij er trots op moet zijn? Zeker niet
Zekersquote:Op woensdag 12 november 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor, Wade, Smith en Anderson winnen.
Weg spanning.
Hou toch op, hij gaat in de kwartfinales geen 100 gooien dit is al een tijdje aan de gang.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:30 schreef Sportex het volgende:
[..]
Best heeft 'ie wel vaker gehad. Kan de kwartfinale gewoon weer 100 gooien. Geleuter dit.
Op de Masters nog vorige weekquote:Op woensdag 12 november 2014 23:32 schreef y8987 het volgende:
[..]
Hou toch op, hij gaat in de kwartfinales geen 100 gooien dit is al een tijdje aan de gang.
Wadequote:Op woensdag 12 november 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor, Wade, Smith en Anderson winnen.
Weg spanning.
Als die klote Belg weer kut gooit wint die alsnog met 90quote:Op woensdag 12 november 2014 23:32 schreef y8987 het volgende:
[..]
Hou toch op, hij gaat in de kwartfinales geen 100 gooien dit is al een tijdje aan de gang.
Die kerel was goed vandaagquote:Op woensdag 12 november 2014 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die klote Belg weer kut gooit wint die alsnog met 90
Kijk van mij mag mvg met 90 winnen of voor mij part met 65 maar er moet meer overredingskracht in,het moet vlotter, hij moet die triples gewoon raken ipv met s20 spelen, er moet meer taylorkracht in.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die klote Belg weer kut gooit wint die alsnog met 90
Die lopen eeuwen achterquote:Op woensdag 12 november 2014 23:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Niks tegen de Vlaming, dat zijn de Nederlanders van morgen.
![]()
[ afbeelding ]
Hij hoeft zijn best niet te doen , dat merk je eraanquote:Op woensdag 12 november 2014 23:35 schreef y8987 het volgende:
[..]
Kijk van mij mag mvg met 90 winnen of voor mij part met 65 maar er moet meer overredingskracht in,het moet vlotter, hij moet die triples gewoon raken ipv met s20 spelen, er moet meer taylorkracht in.
Pats boem and the match.
Let op mijn woorden phil neemt op 4 januari zijn oude vetrouwde plekje weer in.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:38 schreef Sportex het volgende:
We zullen zien vrijdag. Is gewoon niks aan t handje met MvG
Dat sluit ik niet uit. In 2013 verloor hij er ook van. Phil is ook gewoon beter uiteindelijk. Constanter.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:39 schreef y8987 het volgende:
[..]
Let op mijn woorden phil neemt op 4 januari zijn oude vetrouwde plekje weer in.
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:39 schreef y8987 het volgende:
[..]
Let op mijn woorden phil neemt op 4 januari zijn oude vetrouwde plekje weer in.
Hij hoeft geen nummer 1 te worden, kampioen worden is belangenrijker.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Dan moet Van Gerwen er wel heel vroeg uitliggen en Taylor het toernooi winnen wil dat gebeuren.
Heb je hem weer met zijn Taylor in topvorm. De laatste keer dat Taylor echt geweldig gooide is alweer in juli op de World Matchplay.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:51 schreef F.M.D. het volgende:
ik zie van gerwen wel zijn niveau opkrikken, maar op z'n allerbest zullen we hem niet zien dit toernooi en dat is wel nodig om taylor in topvorm echt partij te bieden.
Wat dacht je van dit toernooi vooralsnogquote:Op woensdag 12 november 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je hem weer met zijn Taylor in topvorm. De laatste keer dat Taylor echt geweldig gooide is alweer in juli op de World Matchplay.
114 gemiddeld enzoquote:Op woensdag 12 november 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je hem weer met zijn Taylor in topvorm. De laatste keer dat Taylor echt geweldig gooide is alweer in juli op de World Matchplay.
Ik heb ook het idee dat met name de hoeveelheid andere spelers met hoog niveau het probleem is. Taylor komt lang niet altijd meer weg met een iets mindere pot.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:01 schreef Sportex het volgende:
[..]
Wat dacht je van dit toernooi vooralsnog
En de Masters ook. Gooide een geweldige Wade hem eraf. Had ook op de Matchplay gekund.
hij heeft het nu weer. dit zijn de toernooien dat hij piekt. onder de 105 gemiddeld zal die niet zakken. iemand zal exceptioneel goed moeten gooien om van hem te winnen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Hankey kon je dat ook een keer goed zien, dat hij er niet goed in zat.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
Als Van Gerwen in zijn spel zit, dan zie je dat echt zichtbaar in zijn gezicht.
Is de enige speler waarbij ik dat echt goed, per pijl dus, kan zien.
Hier zat hij er wel lekker in.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij Hankey kon je dat ook een keer goed zien, dat hij er niet goed in zat.
Dit bij elke leg die partij jaquote:Op donderdag 13 november 2014 00:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier zat hij er wel lekker in.
[ afbeelding ]
Deze post is best lachwekkend als je even terugdenkt aan z'n partijen dit toernooiquote:Op woensdag 12 november 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb er ook mooi wat aan verdiend.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:43 schreef Poepz0r het volgende:
Volgende keer gewoon naar mij luisteren als ik zeg dat Brown die Barney gaat slopen #feitjes
Ja zijn houding was heel ongemakkelijk. Goed spelertje? Denk potentiële top 5 speler bij de PDC en redelijk vlot ook. Hij heeft ook een beetje wat MvG heeft >>> no mercy en geen choking etc. Erg knap op je allereerste tv optredenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:58 schreef Sportex het volgende:
Dat interview was echt gay jaMaar goed spelertje man, al redelijk wat ervaring ook natuurlijk op de tour.
Dit is echt de domste post sinds tijden. Die man is ver uit de beste speler dit toernooi.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gek gooide anders een stuk beter dan MvG en Jenkins. Wat meer respect voor Barney graag.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:57 schreef hafcfan het volgende:
Barney kap er toch lekker mee. Elke gek wint van hem tegenwoordig. Ook die 3 pijlen die die mist op 8-9Gaat een kort WK worden voor hem.
Nee die kerel denkt nog dat hij top is maar presteert geen ene reet. Misschien tijd voor een nieuwe bril? of een keer andere pijlen gebruiken? MVG was slecht ja, maar mag het ook eens?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die gek gooide anders een stuk beter dan MvG en Jenkins. Wat meer respect voor Barney graag.
De Premier League winnen is geen ene reet presteren?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee die kerel denkt nog dat hij top is maar presteert geen ene reet. Misschien tijd voor een nieuwe bril? of een keer andere pijlen gebruiken? MVG was slecht ja, maar mag het ook eens?
Dat is een uitnodigings- toernooi en telt niet eens mee voor de ranking. Wanneer het mee telt laat hij nik s zien. Na het WK grote kans dat hij de top 20 uit valt.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Premier League winnen is geen ene reet presteren?Hou op.
Ik vond barney beter dan mvg dit toernooi.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee die kerel denkt nog dat hij top is maar presteert geen ene reet. Misschien tijd voor een nieuwe bril? of een keer andere pijlen gebruiken? MVG was slecht ja, maar mag het ook eens?
Hij won ook de finale van het jeugd-wk. Volgens mij was dat een pauzeact tijdens uk openquote:Op donderdag 13 november 2014 02:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja zijn houding was heel ongemakkelijk. Goed spelertje? Denk potentiële top 5 speler bij de PDC en redelijk vlot ook. Hij heeft ook een beetje wat MvG heeft >>> no mercy en geen choking etc. Erg knap op je allereerste tv optreden
Tijdens de PL finals won 'ie van Rowby-John Rodriguez ja. Maar daar maakte hij niet zo veel indruk. Nu wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij won ook de finale van het jeugd-wk. Volgens mij was dat een pauzeact tijdens uk open
Chisnall volgende ronde toch? Dat wint hij niet denk ik. Dat ie het al twee keer flikt is al heel knap.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:25 schreef Sportex het volgende:
[..]
Tijdens de PL finals won 'ie van Rowby-John Rodriguez ja. Maar daar maakte hij niet zo veel indruk. Nu wel.
Denk ook dat Chizzy wel wint ja. Op het WK zal hij wel lastig gaan loten, maar ja wie weet. En anders komt dat later wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:33 schreef jaykop het volgende:
[..]
Chisnall volgende ronde toch? Dat wint hij niet denk ik. Dat ie het al twee keer flikt is al heel knap.
Ben ook benieuwd hoe hij het doet op het WK
Uiteraard, maar wel interessant hoe dat zich ontwikkelt.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:37 schreef Sportex het volgende:
[..]
Denk ook dat Chizzy wel wint ja. Op het WK zal hij wel lastig gaan loten, maar ja wie weet. En anders komt dat later wel.
Dat wel. MVG heeft een dipje, maar dat kan een keer gebeuren. Als hij tijdens het WK er maar staatquote:Op donderdag 13 november 2014 10:51 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ik vond barney beter dan mvg dit toernooi.
Pl heeft hij cadeau gekregen, de nummer 1 na de speelweken hoort de winnaar te zijn.
Dat doet hij niet, phil is op oorlogssterktequote:Op donderdag 13 november 2014 13:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat wel. MVG heeft een dipje, maar dat kan een keer gebeuren. Als hij tijdens het WK er maar staat
Ben je serieus ja?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heb even opgezocht en het gaf geen uitsluitsel, maar er was een poll over hem. En die stond op 100% gay. Er is echt bizar weinig over hem te vinden verder.
Is er eigenlijk een andere openlijk homoseksuele darter?
We kunnen in ieder geval veel van hem verwachten op dartgebied.
Ik verwacht nu ook dat hij Chizzy gaat verslaan.
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:56 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker baas het is je gegundDie Brown is wel erg goed hoor als debutant en volgens mij gay viel mij op
Nergens op.. een roze shirtje is tegenwoordig al de reden om iemand gay te noemenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar baseert iedereen het op dat hij homo is? Alleen om zijn stemmetje?
Wow het zit diep, ben je zelf een gefrustreerde kasthomo ofzo?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef HulkHeld het volgende:
https://twitter.com/ra_ra_roz
Dit is z'n wijfie. Goed speurwerk hier boys![]()
![]()
Zo praat je maar tegen je pa, mongooltje dat je bent. Overgenomen van je moedertje?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow het zit diep, ben je zelf een gefrustreerde kasthomo ofzo?
Nou je maakt je er nogal druk over, dus ik vroeg mij af of je met je eigen seksualiteit in de knoop zit.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zo praat je maar tegen je pa, mongooltje dat je bent. Overgenomen van je moedertje?
Ja goeie man, vanavond lig in ik in de knoop met je ma.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou je maakt je er nogal druk over, dus ik vroeg mij af of je met je eigen seksualiteit in de knoop zit.
Getrouwd met 2 kinders, die gaat wel heel erg ver in zijn ontkenningquote:Op donderdag 13 november 2014 19:14 schreef Mani89 het volgende:
Scottie Dogg is toch homofiel? Of denk ik dat ook alleen maar omdat hij roze shirt draagt.
Ze zijn vreselijk gehaaid, die homo's.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:22 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Getrouwd met 2 kinders, die gaat wel heel erg ver in zijn ontkenning
Steve Beaton ook welquote:Op donderdag 13 november 2014 19:25 schreef hafcfan het volgende:
Homo's die zich echt als een nicht gedragen zul je denk ik niet veel zien in de dartswereld. Zo'n Ferry doedens bijvoorbeeldAlleen Nicholson verzorgd zichzelf echt goed.
Steve Beaton is een woest aantrekkelijke alphaGOD.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Steve Beaton is een woest aantrekkelijke alphaGOD.
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:20 schreef Mani89 het volgende:
RAISE YOUR KIST CHRISTIAN HOO-LI-GANS
JAAA LOYD EN MANLEY GODquote:Op donderdag 13 november 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Deelnemers PDPA Qualifier voor WK
3 Andy Jenkins
4 John Henderson
13 Dennis Smith
19 Kevin McDine
34 Peter Manley
36 Colin Lloyd
Al zal Henderson zich waarschijnlijk wel plaatsen via Pro Tour OoM volgende week. Verschillen zijn wel heel klein.quote:
De zoon van, kan er geen reet van.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Monk komt me ook wel bekend voor
Das die mooiboyquote:Op donderdag 13 november 2014 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Monk komt me ook wel bekend voor
Tetten van blonde walk-on girl bohhquote:
Sowdeknetter jaquote:Op donderdag 13 november 2014 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tetten van blonde walk-on girl bohh
Vooral dat 2e. En hij heeft bijna nooit gelijk. Noemt zichzelf ook een expert gvdquote:Op donderdag 13 november 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Word echt schijtziek van die Nieuwlaat met zijn eeuwige gezwets. Altijd maar een negatief randje of een betweterige tekst waar hij later het gelijk van krijgt.
Dit inderdaad. Alleen zitten zijn pijlen zo licht in het bord dat hij veel en veel meer bouncers heeft die vaak op ongelegen momenten komen.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:52 schreef F.M.D. het volgende:
die smith gooit zo 'effortless'. misschien nog wel een groter natuurtalent dan van gerwen en lewis.
te hoog vieze dikzak 22quote:Op donderdag 13 november 2014 20:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
hoe hoog staat smith op de Order of merit?
22quote:Op donderdag 13 november 2014 20:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
hoe hoog staat smith op de Order of merit?
White niet. Die gast is goedquote:Op donderdag 13 november 2014 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dolan, Pipe, White staan veel te hoog![]()
Ik vind Pipe wel een toffe gozer, behalve zijn traagheid kijk ik graag naar hem.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dolan, Pipe, White staan veel te hoog![]()
Gewoon lekker stream van Sky.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vooral dat 2e. En hij heeft bijna nooit gelijk. Noemt zichzelf ook een expert gvd
Jammer dat het zo'n dooie lul is, daar hebben we er al genoeg van.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
White is gewoon een goede speler. Die verdient het wel. Op de vloer constant en op de TV verliest hij nooit kansloos. Aanwinst voor de PDC.
quote:
Gaat me niet om hoe goed hij gooit maar gewoon zijn uitstraling...quote:Op donderdag 13 november 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
White is gewoon een goede speler. Die verdient het wel. Op de vloer constant en op de TV verliest hij nooit kansloos. Aanwinst voor de PDC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |