SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fbquote:Op woensdag 12 november 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer
Je bent gewoon een hourglass die overgewicht heeft. Dat is wat anders. Een appel heeft geen heupen. Zelfs als ze aankomen hebben ze dunnen benen.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik geen heupen heb?Ik zeg juist dat ik wel heupen heb die een appel niet heeft.
Was niet serieus bedoeld meid.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent gewoon een hourglass die overgewicht heeft. Dat is wat anders. Een appel heeft geen heupen. Zelfs als ze aankomen hebben ze dunnen benen.
Deuce, ik denk dat 80% van onze bevolkingsgroep rondingen heeft. Tis geen kwestie van jaloezie. Sws, op wie moet ik jaloers zijn?
Yeah, well, that's just, like.. your opinion. Man.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef Stimorol- het volgende: [..]
! Vormloze A figuur. Enige gedoe is de tietjes.
Maar ik dacht dat je mij juist lekker vond.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Yeah, well, that's just, like.. your opinion. Man.
Mwahquote:Op woensdag 12 november 2014 21:48 schreef Montelly het volgende:
Jullie hebben geen smaak man..
[ afbeelding ]
Keira Knightley all the way of Natalie Portman
Ja, ik heb een brede smaak. Snap je HAHA!!quote:Op woensdag 12 november 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat je mij juist lekker vond.
picsquote:Op woensdag 12 november 2014 21:51 schreef Deuce92 het volgende:
Zelfs ik heb dikkere tieten dan Keira Knightley vriend.
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb een brede smaak. Snap je HAHA!!
Je bent wel een beetje masochistisch of niet dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
De Gym reeks is echt amusing. Eerlijk is eerlijk.
Echt wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje masochistisch of niet dan?
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:25 schreef Deuce92 het volgende:
Is dit hoe de Arabische taal is ontstaan?
Maar ik wil hun tietjes niet zien.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vraag aan mrstylo of peunage :$
Geen idee. Let's try.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:58 schreef Montelly het volgende:
Dames even een serieuze vraag aan jullie hé, staan jullie open voor een relatie die voortvloeit uit fok?
Deze gast stelt de vragen die niemand anders durft te stellen. Daar heb ik wel respect voor.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:58 schreef Montelly het volgende:
Dames even een serieuze vraag aan jullie hé, staan jullie open voor een relatie die voortvloeit uit fok?
je kan me niet handelenquote:
Denk je dat die overdreven reacties serieus zijn ofzo?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt wel.
Maar sws, vind het leuk om bloed onder de nagels van anderen te halen.
ja wrm niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:58 schreef Montelly het volgende:
Sommigen wel, maar dat maakt het allemaal niet minder leuk.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Denk je dat die overdreven reacties serieus zijn ofzo?
Ik zou je niet willen handelen. Daarnaast respect voor elke man die mij wel kan handelen, want ik ben MOEILIJKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKk.quote:
echt he xDquote:Op woensdag 12 november 2014 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Deze gast stelt de vragen die niemand anders durft te vragen. Daar heb ik wel respect voor.
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:58 schreef Montelly het volgende:
Wat aandoenlijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Sommigen wel, maar dat maakt het allemaal niet minder leuk.
zo rol ik nu eemaal..quote:Op woensdag 12 november 2014 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Deze gast stelt de vragen die niemand anders durft te stellen. Daar heb ik wel respect voor.
waarom zou je dat willen weten... genoeg bloedmooie chickies in het Rotterdams uitgaansleven ja togquote:Op woensdag 12 november 2014 21:58 schreef Montelly het volgende:
Hoe ging 't? In de pocket?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef AbdulMalik het volgende:
Laatste examen gehad. Ben kapot. Gaarne dua
Linkje? wil ook schaterenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
De Gym reeks is echt amusing. Eerlijk is eerlijk.
jonge ik wilde gwn aardig zijn dat hoef je toch niet zo publiekelijk bekend te makenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef Crip het volgende:
Als een jongen vraagt of ik wat met hem wil drinken moet ik me dan gevleid voelen?
Ik voel me echt violated. \
owww sorriquote:Op woensdag 12 november 2014 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
jonge ik wilde gwn aardig zijn dat hoef je toch niet zo publiekelijk bekend te maken![]()
:$ :$
Ik heb nu niet over mij (niet zo bijdehand nu)..ik vraag het aan jullie juist.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen weten... genoeg bloedmooie chickies in het Rotterdams uitgaansleven ja tog
je weet nog niet wat violated is..hnnggquote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef Crip het volgende:
Als een jongen vraagt of ik wat met hem wil drinken moet ik me dan gevleid voelen?
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
je weet nog niet wat violated is..hnngg
Show me.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
herkenbaarquote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef AbdulMalik het volgende:
Ik draag al 2 dagen lang een niet matching paar van sokken.
Fijn zo ook als je in een plaats terechtkomt waar je je schoenen uitdoet en merkt dat je sochtends niet helemaal wakker was
Ik weet niet, zo ben ik. Ik voel me nu gewoon echt beledigd enzo.. echt zo van: Omg vraag je dit nu echt aan MIJ?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Even serieus though. Waarom voel je je violated?
Hoe wil je dan benaderd worden door 'guys'?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet, zo ben ik. Ik voel me nu gewoon echt beledigd enzo.. echt zo van: Omg vraag je dit nu echt aan MIJ?
Misschien word ik drm nooit benaderd door guys
Deuce toetert nu naar alle meisjes met hoofddoek. Ooit zal je het merken.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet, zo ben ik. Ik voel me nu gewoon echt beledigd enzo.. echt zo van: Omg vraag je dit nu echt aan MIJ?
Misschien word ik drm nooit benaderd door guys
Deuce heeft volgens mij een keiharde fetisjquote:Op woensdag 12 november 2014 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Deuce toetert nu naar alle meisjes met hoofddoek. Ooit zal je het merken.
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Deuce toetert nu naar alle meisjes met hoofddoek. Ooit zal je het merken.
Gaat het je nu om aandacht vragen of meen je dit, dat kan haast niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef Crip het volgende:
Ik heb in ieder geval iets keihards vriend.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deuce heeft volgens mij een keiharde fetisj
Wat is dezequote:Op woensdag 12 november 2014 22:13 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=ef9_1415818106
Kemalisten die met zoveel kerels 1 man aanvallen![]()
#MarokkaanseToestanden
Ik zag het. Staat zelfs al op CNN.comquote:Op woensdag 12 november 2014 22:13 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=ef9_1415818106
Kemalisten die met zoveel kerels 1 man aanvallen![]()
#MarokkaanseToestanden
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval iets keihards vriend.Haha snapje.
Ik dacht even dat je het over mij had, maar toen begon je over maagden, dus nu weet ik dat het niet zo is.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:19 schreef AbdulMalik het volgende:
No offence maar dit semi-geflirt en semi-seksueel gesprek van een groepje maagden begint wel te storen. Ga hobbys vinden svp.
...en de eerste klager is detectedquote:Op woensdag 12 november 2014 22:19 schreef AbdulMalik het volgende:
No offence maar dit semi-geflirt en semi-seksueel gesprek van een groepje maagden begint wel te storen. Ga hobbys vinden svp.
Crack a bottle.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:19 schreef Che_ het volgende:
Deze reeks sinds gym users
Helemaal vercrackt
Hi ha hoquote:Op woensdag 12 november 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
Che, ik vind je lekker. hihihihihihihih
Ik zou haar graag naturel willen zien, veel makeup zegquote:
Ze heeft erg veel op inderdaad. Zou beter uitzien met iets minder.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zou haar graag naturel willen zien, veel makeup zeg
Fake all over it.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zou haar graag naturel willen zien, veel makeup zeg
Vind haar toch nog knap lekker op dat plaatje hoor.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
kardashian wannebe, ze wilt het zo graag..
wat een verschil trouwens![]()
[ afbeelding ]
Dat wel. Ze lijkt alleen wel heel oud.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind haar toch nog knap lekker op dat plaatje hoor.
Milf lekker dus.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat wel. Ze lijkt alleen wel heel oud.
vind je mijn ook lkkr?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat wel. Ze lijkt alleen wel heel oud.
Echt?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou je niet willen handelen. Daarnaast respect voor elke man die mij wel kan handelen, want ik ben MOEILIJKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKk.
is dit.....is dit een subtiele verwijzing?quote:
wat? Waar zie jij een verwijzing?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
is dit.....is dit een subtiele verwijzing?
vet. gemeen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:43 schreef Crip het volgende:
Vampy lipstick staat me echt awesome. Waarom moeten die donkere kleuren nou weer zo vet zijn.je gezicht lijkt anders zonder hoofddoek hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hi hi. Jij ben garpig.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je gezicht lijkt anders zonder hoofddoek hahaha
hi ha echt ehhhhhhquote:Op woensdag 12 november 2014 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je gezicht lijkt anders zonder hoofddoek hahaha
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:43 schreef Crip het volgende:
Vampy lipstick staat me echt awesome. Waarom moeten die donkere kleuren nou weer zo vet zijn.Is dat die chick van Glee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Weyo, hij dolt met Caner (quote:Op woensdag 12 november 2014 22:31 schreef mrstylo het volgende:
https://twitter.com/433live/status/532624671213363201
Dieper kunnen ze niet zinken. Staan zelfs onder Nederland. Doet die ene van Atletico nooit mee ofzo?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Weyo, hij dolt met Caner () en Ismail.
Een dieptepunt in het Turks voetbal. Zucht.
Arda Turan deed wel mee. Mja, zonder teamspel kom je niet ver.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dieper kunnen ze niet zinken. Staan zelfs onder Nederland. Doet die ene van Atletico nooit mee ofzo?
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:50 schreef Deuce92 het volgende:
Oké KB, als we nu de followers van die vrouw vergelijken met de personen die die ene foto hebben geliked, kunnen we er wellicht achter komen wat Stylo's insta is.
Komt ook door de topploegen daar. Hun beste spelers zijn buitenlanders. Moeten echt gaan investeringen in hun opleiding.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Arda Turan deed wel mee. Mja, zonder teamspel kom je niet ver.
Ze heeft maar 1,2 miljoen volgers. Je bent zo gevonden.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn profielpic
nee geen tijd voor, plus tweeëneenhalf van de vier zijn best oke ;Dquote:Op woensdag 12 november 2014 22:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
FANTASTICO. Nee gaat wel chill.
Heb je je projectgroep al vermoord?
Idd. Ik haat het echt dat Turkse clubs zoveel geld uitgeven aan overrated sterspelers.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Komt ook door de topploegen daar. Hun beste spelers zijn buitenlanders. Moeten echt gaan investeringen in hun opleiding.
wat ken i do sometimes. it is in the tabela.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Julis is een boos voetbalmeisje woeow.
Die vrouw doet wat ze hoort te doen haha ja toch vriend.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn profielpic
probleem is dat ze allemaal een 'naam' willen contracteren. Maar ze moeten gewoon accepteren dat zij niet daar willen spelen. En wanneer ze komen, zijn ze over de top. Ze kunnen beter investeren in de niveau net daar onder.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Idd. Ik haat het echt dat Turkse clubs zoveel geld uitgeven aan overrated sterspelers.
Sowieso. Inplaats van maagdenvliestest, doe ik altijd een voetmassagetest. Veel belangrijker.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die vrouw doet wat ze hoort te doen haha ja toch vriend.
Tot en met januari.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee geen tijd voor, plus tweeëneenhalf van de vier zijn best oke ;D
Goed bezig!hoe lang nog?
Ik zie twee dingen. Gefrituurde en eentje in soep. En ik ken ze beidenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:03 schreef Landysh het volgende:
Ik ben nu icli kofte aan het koken waarvan ik niet weet of mama het heeft gemaakt voor zusje of de rest.
#fingerscrossed#hahajulliezijngeenadanali#julliemamamaaktgeeniclikofte
Ja, pff, elke zomer- en winterstop is het weer zover. Achja, ik kan maar beter even niet denken aan het Turkse voetbalquote:Op woensdag 12 november 2014 23:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
probleem is dat ze allemaal een 'naam' willen contracteren. Maar ze moeten gewoon accepteren dat zij niet daar willen spelen. En wanneer ze komen, zijn ze over de top. Ze kunnen beter investeren in de niveau net daar onder.
Ja heb een keer een foto gezien van die van jullie.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie twee dingen. Gefrituurde en eentje in soep. En ik ken ze beiden
Ik weet toch niet wat dat is.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:03 schreef Landysh het volgende:
Ik ben nu icli kofte aan het koken waarvan ik niet weet of mama het heeft gemaakt voor zusje of de rest.
Na de tragedie van Diyarbakirspor, ben ik ook ermee gestoptquote:Op woensdag 12 november 2014 23:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, pff, elke zomer- en winterstop is het weer zover. Achja, ik kan maar beter even niet denken aan het Turkse voetbal.
Bedoel je dit?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja heb een keer een foto gezien van die van jullie.
Hoe maak jij de buitenkant dan?quote:
lol schattig dat je dat denktquote:Op woensdag 12 november 2014 23:03 schreef Landysh het volgende:
Aha. Geen rijst. Maar Souwar. Weet alleen vertaling niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Irmik en nog iets maar geen rijst.
Kamil Turken hequote:Op woensdag 12 november 2014 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De plaatjes van icli nlabla zijn gewoon hetzelfde als koeba. Maarja whatever, de bir in jou voelt zich altijd zo verheven
Kan jij ook niks aan doen.
Cry me a riverquote:Op woensdag 12 november 2014 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De plaatjes van icli nlabla zijn gewoon hetzelfde als koeba. Maarja whatever, de bir in jou voelt zich altijd zo verheven
Kan jij ook niks aan doen.
Zij is die ene met de Turkse vlagquote:Op woensdag 12 november 2014 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen idee war kamil is, maar helemaal eens met je
wtf zijn dit voor kneuzen eyquote:Op woensdag 12 november 2014 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zij is die ene met de Turkse vlag
http://edition.cnn.com/20(...)s/index.html?c=world
Zullen zij nu zo'n Karma hebben?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wtf zijn dit voor kneuzen ey
how about noquote:Op woensdag 12 november 2014 23:32 schreef Peunage het volgende:
Ik ga sanasoufi overhalen om hier te posten.
Het heeft goede topics.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:32 schreef Peunage het volgende:
You sure do love trouble gurrrrlquote:Op woensdag 12 november 2014 23:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Roep dan. Gezellie. Was net gewend aan Amar, moet die weg.
Ben jij sanasoufi ? :$quote:Op woensdag 12 november 2014 23:45 schreef djakkaa3033 het volgende:
Vanaf vandaag blijf ik dit topic minimaal 3 weken volgen bladzijde voor bladzijde, dit doe ik ook op het Marokko forum, en nog een aantal anderen sites waar radicalisering voor kan komen, doel is eigenlijk dat ik mee help om een aanslag te voorkomen in Nederland zou mooi zijn als ik dit voor elkaar krijg.
Dit is verder niet racistisch bedoeld, ben zelf indo en in indonesië wonen ook moslims, maar ik las net dat turken ook voor 80% achter onthoofdingen staan van ongelovigen , vandaar dat ik hier ook een oogje in het zeil houd.
Groeten en veel typ plezier en een fijne avond mannen !!!
Veel plezier xoxoquote:Op woensdag 12 november 2014 23:45 schreef djakkaa3033 het volgende:
Vanaf vandaag blijf ik dit topic minimaal 3 weken volgen bladzijde voor bladzijde, dit doe ik ook op het Marokko forum, en nog een aantal anderen sites waar radicalisering voor kan komen, doel is eigenlijk dat ik mee help om een aanslag te voorkomen in Nederland zou mooi zijn als ik dit voor elkaar krijg.
Dit is verder niet racistisch bedoeld, ben zelf indo en in indonesië wonen ook moslims, maar ik las net dat turken ook voor 80% achter onthoofdingen staan van ongelovigen , vandaar dat ik hier ook een oogje in het zeil houd.
i do. mijn leven is zoo saai anders.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
You sure do love trouble gurrrrl
Okee.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:47 schreef djakkaa3033 het volgende:
nee geintje hoor, ik doe dit voor een project van het buurthuis
Aha, dus dat Arabische meisje waar je het laatst over had was sanasoufi.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:32 schreef Peunage het volgende:
Oh oke brüder. Volgende hit is de eerste maandag van December om 12:00 uur. Je zult het wel merken. Salami brüder.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:45 schreef djakkaa3033 het volgende:
Gastquote:Op woensdag 12 november 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, dus dat Arabische meisje waar je het laatst over had was sanasoufi.
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jaja
KLB / Mijn vader heeft een man gevonden
Niks mis met leven op het randjequote:Op woensdag 12 november 2014 23:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
i do. mijn leven is zoo saai anders.
I know daarom YOLO.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niks mis met leven op het randje
Heel erg lief van je dat waardeer ik echt, ik lag net ff op bed te fantaseren dat een mooi meissie dit naar me typte!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:02 schreef Landysh het volgende:
Meisje op facebook is hoofddoek gaan dragen, post nu allemaal foto's van haarzelf met hoofddoek maar heeft als profielfoto en omslagfoto nog steeds een foto zonder hoofddoek hehe.
Lol ook haar foto's met halfnaakte jurkjes en half open borsten enzo staan er op. So funny.
Ben jij ''gewoon'' tatta?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat heeft dat dan nog voor zin?
Wat ik wel is zie dat die wijffies soms ook op facebook zetten ''only dames'' dan accepteren ze dus alleen meisjes op hun facebook en dan kunnen ze wel zonder hoofddoek, dan zorgen ze er voor dat hun profielfoto niet aanklikbaar is.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Misschien denkt ze 'ze hebben die foto's toch al gezien' of moet ze er nog aan wennen? Maar blijft grappig om die halfnaakte foto's (niks mis mee overigens) op dezelfde facebook te zien als haar hoofddoek foto's.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
LOOOL.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:06 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden
Maar iedereen heeft hun sletterige outfits al mogen aanschouwen.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:06 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Wat ik wel is zie dat die wijffies soms ook op facebook zetten ''only dames'' dan accepteren ze dus alleen meisjes op hun facebook en dan kunnen ze wel zonder hoofddoek, dan zorgen ze er voor dat hun profielfoto niet aanklikbaar is.
Maakt toch niets uit? Iedereen heeft een verleden.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft hun sletterige outfits al mogen aanschouwen.
Maakt ook niets uit. Ik probeer het te begrijpen, ik vel er verder geen oordeel over.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maakt toch niets uit? Iedereen heeft een verleden.
I know. Is ook goed dat je vragen stelt. Beter dan gelijk te oordelenquote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maakt ook niets uit. Ik probeer het te begrijpen, ik vel er verder geen oordeel over.
Thanks ik heb weer de motivatie gekregen om verder te gaan met mijn dieet.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:06 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden
Het leek even erop dat sommige mensen zich beledigd voelden.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
I know. Is ook goed dat je vragen stelt. Beter dan gelijk te oordelen
Ja weet niet. Is alleen moeilijk uit te leggen. Omdat er zoveel verschillende redenen zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het leek even erop dat sommige mensen zich beledigd voelden.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja weet niet. Is alleen moeilijk uit te leggen. Omdat er zoveel verschillende redenen zijn.
Mensen veranderen. Ze is moslim dus de basis had ze al en vaak denken moslims 'later of over een tijdje ga ik praktiseren', iig is dat vaak wel de doel van de meeste moslims.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Zoals ik al zei ben ik zelf atheïst, maar dat betekent niet dat ik iets tegen geloof heb of iets dergelijks. Dus neem het me alsjeblieft niet kwalijk als ik een rare vraag erover stel. Het is echt uit interesse, niet om de draak te steken met iets of iemand.
Ik wist niet dat dat zo werkte. Ik ging er altijd van uit dat vrouwen zodra ze een bepaalde leeftijd bereiken automatisch een hoofddoek 'moeten' dragen (mits ze praktiserend zijn). Niet dat je op latere leeftijd er nog voor kunt kiezen om te gaan praktisseren.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mensen veranderen. Ze is moslim dus de basis had ze al en vaak denken moslims 'later of over een tijdje ga ik praktiseren', iig is dat vaak wel de doel van de meeste moslims.
Ziet het als vrouwen en dieeten. We willen het allemaal, sommige lukt het, anderen geven zich over aan de verleidingen. Zo is het een beetje met moslims.
huhquote:Op donderdag 13 november 2014 00:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat zo werkte. Ik ging er altijd van uit dat vrouwen zodra ze een bepaalde leeftijd bereiken automatisch een hoofddoek 'moeten' dragen (mits ze praktiserend zijn). Niet dat je op latere leeftijd er nog voor kunt kiezen om te gaan praktisseren.
Waarschijnlijk dacht ik dat omdat maagdelijkheid ook een onderdeel ervan is. En dat kun je uiteraard niet terugdraaien. Ik ging er dus van uit dat dat voor andere aspecten (hoofddoek, bedekkende kleding, etc) ook geldt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind je het zo raar dat ik dat dacht?
In veel Oosterse culturen wel ja. Maar binnen de Islam draait het om kuisheid en het bedekken van je schoonheid. En dit geldt voor alle vrouwen in/na de pubertijd, getrouwd of ongetrouwd, maagd of ontmaagd.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:32 schreef Deuce92 het volgende:
Niks waard is wel overdreven. Maar er wordt toch zeker waarde gehecht aan maagdelijkheid voor het huwelijk, of niet dan?
Dat laatste stuk gaat over kleding/hoofddoek, niet maagdelijkeheid, lijkt me.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
In veel Oosterse culturen wel ja. Maar binnen de Islam draait het om kuisheid en het bedekken van je schoonheid. En dit geldt voor alle vrouwen in/na de pubertijd, getrouwd of ongetrouwd.
Sommige geboden zijn nu eenmaal eenvoudiger naleefbaar dan anderen. De meeste moslims die zich zo noemen, zullen bijvoorbeeld geen varkensvlees eten, maar van de ene op de andere dag een hoofddoek dragen, met de kledingstijl die daarmee gepaard gaat, is natuurlijk een ingrijpendere verandering die ook in je sociale omgeving reacties zal oproepen.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat zo werkte. Ik ging er altijd van uit dat vrouwen zodra ze een bepaalde leeftijd bereiken automatisch een hoofddoek 'moeten' dragen (mits ze praktiserend zijn). Niet dat je op latere leeftijd er nog voor kunt kiezen om te gaan praktisseren.
Waarschijnlijk dacht ik dat omdat maagdelijkheid ook een onderdeel ervan is. En dat kun je uiteraard niet terugdraaien. Ik ging er dus van uit dat dat voor andere aspecten (hoofddoek, bedekkende kleding, etc) ook geldt.
Wat ik bedoel is dat er nergens in de Quran wordt gesproken over maagdelijkheid. Maagdelijkheid en de waarde die men eraan hecht in veel Oosterse culturen is een cultureel iets, niet religieus.. Binnen de Islam is het zo dat alle regels die gelden voor maagden ook gelden voor ontmaagde vrouwen (like said, er wordt uberhaupt geen onderscheid gemaakt tussen de twee). Dus dit slaat op alles, van bruidsschat tot hoofddoek.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat laatste stuk gaat over kleding/hoofddoek, niet maagdelijkeheid, lijkt me.
Zou jij het niet jammer vinden als een mooi meisje in jouw omgeving die je waarschijnlijk regelmatig bewonderd om haar schoonheid zich opeens zou bedekken? There is your answer.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:36 schreef Deuce92 het volgende:
Toen jij net dat verhaal vertelde over dat meisje op facebook vond ik dat raar omdat iedereen haar schoonheid toch al had gezien. Waarom verbergt men iets dat iedereen al heeft gezien? Dat was mijn vraag op dat moment.
Oké, duidelijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat er nergens in de Quran wordt gesproken over maagdelijkheid. Maagdelijkheid en de waarde die men eraan hecht in veel Oosterse culturen is een cultureel iets, niet religieus.. Binnen de Islam is het zo dat alle regels die gelden voor maagden ook gelden voor ontmaagde vrouwen. Dus dit slaat op alles, van bruidsschat tot hoofddoek.
Uiteraard.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zou jij het niet jammer vinden als een mooi meisje in jouw omgeving die je waarschijnlijk regelmatig bewonderd om haar schoonheid zich opeens zou bedekken? There is your answer.
Dat mag ook niet. In die periode dat ze zonder hoofddoek liep is ze in feite zondig geweest, maar jij doet alsof je niet meer te redden bent nadat je een zonde bent begaan. Want het tegendeel is waar. Er komt wel 928393843 keer in de Quran voor dat God vergevingsgezind en barmhartig is. Zolang je leeft kun je iedere minuut de omslag maken en dat wordt dan ook aangemoedigd in de Quran. Daar is het leven voor.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik weet dan wel al hoe mooi ze is. Ik dacht dat dat ook niet mocht.
Ook duidelijk nu dus.
Onwetendheid. Daarom stel ik ook vragen.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:51 schreef Landysh het volgende:
maar jij doet alsof je niet meer te redden bent nadat je een zonde bent begaan. Want het tegendeel is waar.
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:49 schreef Deuce92 het volgende:
Ik betwijfel trouwens ten zeerste dat ik de enige tatta ben die al deze dingen niet wist.
Ik wist niet eens dat dat bestond.quote:
Een vriendin van mij kwam uit een communistisch gezin en was atheistisch opgevoed. Droeg geen hoofddoek maar verder was ze veel stricter met vriendjes en andere dingen gerelateerd aan kuisheid. Seks voor het huwelijk was een absoluut no-go bijvoorbeeld. Maar zelfs praten met jongens op straat deed ze niet zo snel omdat mensen dan zouden denken dat ze iets met die jongen had. Beetje apart want haar ouders waren helemaal niet zo streng - hadden haar wel opgevoed met de typische Turkse normen en waarden natuurlijk - maar niet zo dat ze niet met jongens op straat mag praten of zo. Haar moeder was getrouwd met een Nederlandse man bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat bestond.
Hoewel het niet gerelateerd aan religie is, zijn het dus wel moslims omdat ze bepaalde culturele dingen uit 'moslimslanden' hebben overgenomen?
Ja, dat klopt inderdaad. Ik heb dat ook even benadrukt om misverstanden te voorkomen.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:08 schreef Landysh het volgende:
Unlabeled sprak over haar familie en haar omgeving natuurlijk, maar ik wil er wel bij vermelden dat je niet moet denken dat alle Turken cultureel Islamitisch zijn. Alhoewel heel veel niet praktiseren zijn ze wel moslim in hart - als in ze geloven wel echt. Dat is het geval in mijn omgeving eigenlijk. Mijn ouders zijn de laatste paar jaar begonnen met praktiseren . Moeder draagt geen hoofddoek maar doet wel vijf keer per dag bidden. Vader is ook begonnen met bidden maar doet niet zo heel moeilijk over alcohol.
Het nuttigen van niet-halal vlees is wat ze nog wel allebei doen. Dat gaat ook niet veranderen volgens mij.
Je bent van harte welkom met je vragen hoor. Leuk ook dat je in deze reeks post. Laat je niet wegjagen...quote:Op donderdag 13 november 2014 01:08 schreef Deuce92 het volgende:
Ik ben blij dat ik nu gewoon antwoord krijg op mijn vragen. Ipv dat me wordt verteld dat ik weg moet gaan omdat ik 'autochtone vragen' stel.
Dank daarvoor.
Leave syl alonee okequote:Op donderdag 13 november 2014 01:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel slecht voor z'n gezondheid
#sylvesterrrareyouwatching
Hopelijk op een goede manier.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een oldskool poster. Ook Nederlands. Je doet mij denken aan hem.
Ik heb daar in TR altijd moeite mee valla. Wanneer we op de grond eten yane (in TR eten wij nooit aan een tafel bedenk ik mij nu). Ik bezet meer plek dan mijn tantes van 100 kilo. Ook opstaan is een ramp.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hehe, 'oturmasını kalkmasını bilen', klassieker inderdaad.
Ja, dat. Maar hun hebben daar nooit moeite mee.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:31 schreef Che_ het volgende:
Met z'n alleen op de grond eten is gezellig, maar die pijn en kramp in je benen achteraf
Huh? Je weet dat het een figuurlijke uitdrukking is en niet slaat op letterlijk zitten en opstaan?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb daar in TR altijd moeite mee valla. Wanneer we op de grond eten yane (in TR eten wij nooit aan een tafel bedenk ik mij nu). Ik bezet meer plek dan mijn tantes van 100 kilo. Ook opstaan is een ramp.
In TR denken ze vast bundan adam olmaz.
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Huh? Je weet dat het een figuurlijke uitdrukking is en niet slaat op letterlijk zitten en opstaan?Namelijk weten hoe je je moet gedragen in verschillend omgevingen.
Ja, zijn het gewend. Ik vroeger op de hoek zitten met benen zijwaarts. Nu gewoon normaal en snel etenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, dat. Maar hun hebben daar nooit moeite mee.![]()
Ik neem 100 verschillende posities aan en heb zo veel pijn en kramp achteraf.
Die oude hebben we in de tuin. Ik ben best lang, dan is het lastigerquote:Op donderdag 13 november 2014 01:36 schreef Landysh het volgende:
WC's vind ik niet zo erg.
Wij hebben oude en Europese.Nooit je roots vergeten jongen.
Haha toilet buiten het huis hebben. Opa en oma in dorp hadden vroeger alleen wc buiten. Was altijd ramp daar als je 's nachts naar de wc moest.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die oude hebben we in de tuin. Ik ben best lang, dan is het lastiger
Wij hebben daar geen last van.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Gebruikt toiletpapier in een vuilnisbakje moeten duwen omdat je het niet kan doorspoelen![]()
Waarde huis van familielid in Izmir: 1+ miljoen euro![]()
Budget voor riolering: misschien twee tientjes![]()
Ik weet nog de tijden dat we maar zoveel uur per dag elektriciteit hadden en vaak had je kortsluiting en moest je naar buiten waar schakelkast van de hele buurt zatquote:Op donderdag 13 november 2014 01:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha toilet buiten het huis hebben. Opa en oma in dorp hadden vroeger alleen wc buiten. Was altijd ramp daar als je 's nachts naar de wc moest.
Die tijden damn.
Die Dorpsleven.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet nog de tijden dat we maar zoveel uur per dag elektriciteit hadden en vaak had je kortsluiting en moest je naar buiten waar schakelkast van de hele buurt zat.
Als je geluk had had je een generator die draaide op brandstof, maar kon je maar beperkt aantal apparaten gebruiken.
's Ochtends kwamen karren langs met bonen en dergelijke dingen voor ontbijt. 's Middags gingen jongens door de buurt met fiets en verkochten ze ijsjes
Nu is het allemaal zo modern en iedereen rijk, vakantiegevoel is veel minder.
Wij wonen in een stad. Ongelooflijk wat er allemaal kan veranderen in 15 jaar.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die Dorpsleven.![]()
Bij ons is het nog steeds niet veel anders.
Vrouwen dragen bij ons meksi (thuis). Is ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 13 november 2014 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Alleen de vrouwen dragen bij ons salvar. Maar goed, je moet nog steeds je broekspijpen oprollen, want die raken de plee anders ook.
Hebben jullie ook dat veel families op vrijdag gaan picknicken en bbq'en buiten de stad in recreatiegebieden?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij ons zijn de meeste jongelingen ook naar de stad getrokken. Het dorp is nu inderdaad meer een vakantiebestemming geworden waar iedereen verzamelt met feestdagen en bruiloften.
Ja, tijdverdrijf #1 van Turken in de warme maanden.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat veel families op vrijdag gaan picknicken en bbq'en buiten de stad in recreatiegebieden?
Heheheh. Uit welke stad kom je ook alweer vandaan?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, tijdverdrijf #1 van Turken in de warme maanden.
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heheheh. Uit welke stad kom je ook alweer vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ons dorp trouwens, staat gewoon op YouTube, hehe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ons dorp trouwens, staat gewoon op YouTube, hehe...Zulke dingen mis ik in NL echt. Dat kennen ze helaas niet hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam net dit filmpje tegen
http://www.dumpert.nl/med(...)erwelkomd_in_turkije..html![]()
Het is alweer 20 jaar en 4 maanden geleden dat ik naar "onze köy" ben geweest.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij ons zijn de meeste jongelingen ook naar de stad getrokken. Het dorp is nu inderdaad meer een vakantiebestemming geworden waar iedereen zich verzamelt met feestdagen en bruiloften.
Whyyyquote:Op donderdag 13 november 2014 07:09 schreef Crip het volgende:
Om vier uur pas in slaap gevallen. Wallah zo'n spijt nu.
Wat heb je de hele nacht gedaan?quote:Op donderdag 13 november 2014 07:09 schreef Crip het volgende:
Om vier uur pas in slaap gevallen. Wallah zo'n spijt nu.
Suc6 abi, rijd je al op snelweg?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 10:23 schreef mrstylo het volgende:
http://www.wtf.nl/lijstje(...)ngerschapsfotos.html
Leuke foto's.
Dank je. Nee, ik heb pas 4u AVB gehad.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Suc6 abi, rijd je al op snelweg?
Eerquote:Op donderdag 13 november 2014 11:27 schreef Montelly het volgende:
http://www.bladna.nl/verk(...)s-marokko,09472.html
Waarom zou je als ouders je dochter aan zon iemand uithuwen
Gadverdammequote:Op donderdag 13 november 2014 11:27 schreef Montelly het volgende:
Achterlijke culturen.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:27 schreef Montelly het volgende:
Wat een achterlijke mongool. En wat een achterlijk artikel.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:27 schreef Montelly het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom met je vragen hoor. Leuk ook dat je in deze reeks post. Laat je niet wegjagen...![]()
Draag jij een şalvar?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:45 schreef Landysh het volgende:
En je salvar helemaal moeten oprollen in je hand omdat het anders de plee raakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |