SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fbquote:Op woensdag 12 november 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer
Je bent gewoon een hourglass die overgewicht heeft. Dat is wat anders. Een appel heeft geen heupen. Zelfs als ze aankomen hebben ze dunnen benen.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik geen heupen heb?Ik zeg juist dat ik wel heupen heb die een appel niet heeft.
Was niet serieus bedoeld meid.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent gewoon een hourglass die overgewicht heeft. Dat is wat anders. Een appel heeft geen heupen. Zelfs als ze aankomen hebben ze dunnen benen.
Deuce, ik denk dat 80% van onze bevolkingsgroep rondingen heeft. Tis geen kwestie van jaloezie. Sws, op wie moet ik jaloers zijn?
Yeah, well, that's just, like.. your opinion. Man.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef Stimorol- het volgende: [..]
! Vormloze A figuur. Enige gedoe is de tietjes.
Maar ik dacht dat je mij juist lekker vond.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Yeah, well, that's just, like.. your opinion. Man.
Mwahquote:Op woensdag 12 november 2014 21:48 schreef Montelly het volgende:
Jullie hebben geen smaak man..
[ afbeelding ]
Keira Knightley all the way of Natalie Portman
Ja, ik heb een brede smaak. Snap je HAHA!!quote:Op woensdag 12 november 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat je mij juist lekker vond.
picsquote:Op woensdag 12 november 2014 21:51 schreef Deuce92 het volgende:
Zelfs ik heb dikkere tieten dan Keira Knightley vriend.
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb een brede smaak. Snap je HAHA!!
Je bent wel een beetje masochistisch of niet dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
De Gym reeks is echt amusing. Eerlijk is eerlijk.
Echt wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje masochistisch of niet dan?
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:25 schreef Deuce92 het volgende:
Is dit hoe de Arabische taal is ontstaan?
Maar ik wil hun tietjes niet zien.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vraag aan mrstylo of peunage :$
Geen idee. Let's try.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:58 schreef Montelly het volgende:
Dames even een serieuze vraag aan jullie hé, staan jullie open voor een relatie die voortvloeit uit fok?
Deze gast stelt de vragen die niemand anders durft te stellen. Daar heb ik wel respect voor.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:58 schreef Montelly het volgende:
Dames even een serieuze vraag aan jullie hé, staan jullie open voor een relatie die voortvloeit uit fok?
je kan me niet handelenquote:
Denk je dat die overdreven reacties serieus zijn ofzo?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt wel.
Maar sws, vind het leuk om bloed onder de nagels van anderen te halen.
ja wrm niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:58 schreef Montelly het volgende:
Sommigen wel, maar dat maakt het allemaal niet minder leuk.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Denk je dat die overdreven reacties serieus zijn ofzo?
Ik zou je niet willen handelen. Daarnaast respect voor elke man die mij wel kan handelen, want ik ben MOEILIJKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |