Is niet te vergelijken.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Jij noemt Ronaldinho en Kaka natuurlijk ook bij hun echte achternaam.
Iemand wou mij voor de wedstrijd wijs maken dat Sneijder zijn tijd erop zit.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de 1-1 gemist.
Sneijder scoort.
Even kijken of Caland zijn mening heeft.
Je verwart hem met Afellay.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:42 schreef GGMM het volgende:
Depay denkt eerst een kwartier na voordat hij een beslissing neemt.
dan zou depay dus als ik goed tel 6 acties per wedstrijd kunnen maken.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:42 schreef GGMM het volgende:
Depay denkt eerst een kwartier na voordat hij een beslissing neemt.
Deze gaat over veel meer dan normaal.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik vind vriendschappelijke wedstrijden altijd een beetje lastig om naar te kijken met het idee dat ze nergens over gaan, dat houdt de spanning wel een beetje wegmaar ookde intonatie en de emotie
gaam weg op die manier
hahah
hahah echt hequote:Op woensdag 12 november 2014 21:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik vind vriendschappelijke wedstrijden altijd een beetje lastig om naar te kijken met het idee dat ze nergens over gaan, dat houdt de spanning wel een beetje wegmaar ookde intonatie en de emotie
gaam weg op die manier
hahah
Die is zijn beeldscherm nu aan het schoonmakenquote:
Gericht op het EK16 heb je inderdaad vrij weinig aan hem. Dan is hij immers 32 jaar en heeft Yo vast kinderen gebaard.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand wou mij voor de wedstrijd wijs maken dat Sneijder zijn tijd erop zit.
Nou nou nouquote:Op woensdag 12 november 2014 21:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
robben, zoals gewoonlijk, egoistische teringhoer
man man manquote:Op woensdag 12 november 2014 21:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
je moeder jaquote:Op woensdag 12 november 2014 21:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
jaquote:Op woensdag 12 november 2014 21:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
het is gewoon zo, hebben jullie hem wel eens zien passen?
Okquote:Op woensdag 12 november 2014 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno denkt dat het een WK-duel is.
Ik zal het onthouden als een van jullie het over Christiano Ronaldo, Xavi, Pepe of Nani heeft.quote:
Nogmaals. Is niet te vergelijken.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden als een van jullie het over Christiano Ronaldo, Xavi, Pepe of Nani heeft.
CR heet gewoon CR vriend van vorenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden als een van jullie het over Christiano Ronaldo, Xavi, Pepe of Nani heeft.
Dit dus, alles op links is voor Memphisgodquote:Op woensdag 12 november 2014 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sneijder deze laten nemen.
Memphis aub.
Hij staat nog niet hoog in de pikorde.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sneijder deze laten nemen.
Memphis aub.
Zonder messi komt er bij hem niks wit uit hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |