gewoon eigen punten erbij zetten, doe ik ookquote:Op woensdag 12 november 2014 20:37 schreef Tanden68 het volgende:
Ben ik?Ik wachtte op de tussenstand.
volgens mij telt hij nietquote:
TS van dit topic heeft je vraag gekaapt of zoquote:
ow ik zie 'tquote:Op woensdag 12 november 2014 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
TS van dit topic heeft je vraag gekaapt of zo______
Ja moet die niet zo treuzelen.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dit waar, TS?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo werkt het niet hè.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:40 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ja moet die niet zo treuzelen.
gaat over het spel tochquote:
Helemaal niet. TS heeft de vraag gejat.quote:
tex?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
die tekens deden het niet
nieuwe vraag dan maar
Filmprijs, Adam Sandler.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat is een raspberry award(RAZZIE) en noem iemand die er 1 heeft gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goedgekeurdquote:Op woensdag 12 november 2014 20:45 schreef Fok-it het volgende:
Filmprijzen alleen dan voor slechtste film,acteur enz
Kim Kardashian heeft er weleens 1 gewonnen geloof ik
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:46 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:46 schreef Toto69 het volgende:
wauw helemaal vergeten thnx voor reminderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overdosis drugs.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:50 schreef Fok-it het volgende:
Over rare awards gesproken, ook de Darwin Awards zijn al een symbool. Aan het worden. In 2004 werd een jongen genomineerd die van de Martinitoren viel terwijl hij stoer probeerde te doen voor zijn vriendin, dit bleek later niet waar te zijn. Hoe is hij wel doodgegaan?
Dat was zelfmoord.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:50 schreef Fok-it het volgende:
Over rare awards gesproken, ook de Darwin Awards zijn al een symbool. Aan het worden. In 2004 werd een jongen genomineerd die van de Martinitoren viel terwijl hij stoer probeerde te doen voor zijn vriendin, dit bleek later niet waar te zijn. Hoe is hij wel doodgegaan?
Dan krijg die die award toch nietquote:Op woensdag 12 november 2014 20:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja kon toch
Weet ik veel wie die gast is
Zelfmoord inderdaadquote:
Probeer jij nou maar te stoppen bij 100kquote:Op woensdag 12 november 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
eigenlijk zou ik bij 69 moeten stoppen xd
even nieuwe vraag bedenken
flauw, dan kan ik nooit stoppenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
eigenlijk zou ik bij 69 moeten stoppen xd
even nieuwe vraag bedenken
houjemondquote:Op woensdag 12 november 2014 20:55 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag:
1. Waar heb ik deze foto gemaakt?
2. Welke FOK!ker liep er toen naast me?
Alleen volledig antwoord is +1
quote:
neequote:Op woensdag 12 november 2014 20:57 schreef jatochneetoch het volgende:
Utrecht met mij ik liep stiekem achter je maar je had het niet door
Bijna klopt toch?quote:
Ik zei bijnaquote:
Toto69: 68quote:
wat deed je met bijna daar?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toto69: 68
PowerLoungen: 37
houdjemond : 34
Fok-it : 32
EttovanBelgie: 20
datismijnmening: 19
IsaacCuenca: 18
Deadprez: 17
Aight1 : 17
Mani89: 17
ChevyCaprice: 15
GlennQuagmire : 13
Klaploper:11
MrBanaan1: 10
Insomnia_: 9
hetzalallemaalwel: 9
El_Matador: 8
Anosmos: 8
RingBewoner: 8
HPLC: 8
Johannes_v: 8
jatochneetoch: 8
Kaneelstokje: 7
housesoftheholy: 6
Fera: 5
Lt.Surge: 5
Immerdebestebob: 5
Targaryen: 5
KitKatChunky : 4
Guus_Geluk7: 4
ROADRUNN3R : 3
Paxcon: 3
dasorakel: 3
Tassendief: 3
Holy_Goat: 3
SebbeSwensje: 2
BazZz2b: 2
LompeHork: 2
eliasbar: 2
zerak: 2
HaJee: 2
Durmada:2
Dagoduck: 2
Rockiejj: 2
Tanden68: 1
Pussyslayer: 1
Moira: 1
Vanillekwark: 1
mega-worstje: 1
appelen: 1
Gesloten: 1
Summer2bird: 1
M1ortaxx: 1
Fylax: 1
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:59 schreef Toto69 het volgende:
haan33, mapima, beverton, braddie. wat de neuq denken jullie van mij
tja.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:59 schreef Toto69 het volgende:
haan33, mapima, beverton, braddie. wat de neuq denken jullie van mij
Is dit een kruisverhoorquote:Op woensdag 12 november 2014 21:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoelang kenden jullie elkaar al op dat moment?
maar is het uiteindelijk tot niets uitgelopen?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is dit een kruisverhoorpff 3 maanden of zo
Het is m'n ex, dus nee.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar is het uiteindelijk tot niets uitgelopen?
Kloptquote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's relatief.
/einde sc
Brad Pitt?
iedereen hier weet, neem ik aanquote:
Hernandez, Vela, Herrera, Ochoa, Aguilarquote:Op woensdag 12 november 2014 21:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
noem 5 mexicaanse profvoetballers op
mexes is frans, jammerquote:Op woensdag 12 november 2014 21:06 schreef Tanden68 het volgende:
Hernanez Hernandes Chicarito Mexes Moreno
quote:
Kloptquote:Op woensdag 12 november 2014 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hernandez, Vela, Herrera, Ochoa, Aguilar
Ja bedoelde hartaanval, weet niet wat het verschil isquote:Op woensdag 12 november 2014 21:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hartverzakkingdat is als je schrikt toch
Nou, vooruit...quote:Op woensdag 12 november 2014 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja bedoelde hartaanval, weet niet wat het verschil is
Nee nu even iets andersquote:
Gelukkig.quote:
Pekinees.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:15 schreef Fok-it het volgende:
Welke hondje was vroeger in China heilig?
quote:
quote:
Mannen.quote:
Iets specifieker.quote:
Kan het niet goed rekenen.quote:
Schedel wat?quote:
spier op je schedelquote:Op woensdag 12 november 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan het niet goed rekenen.
[..]
Schedel wat?
quote:
Goed. Maar lastige is, Toto was eerder, maar Tanden68 was vollediger in zijn antwoord.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:24 schreef Tanden68 het volgende:
Spier op schedel om je hoofdhuid te bewegen
Ik las voorhuidquote:Op woensdag 12 november 2014 21:24 schreef Tanden68 het volgende:
Spier op schedel om je hoofdhuid te bewegen
mij de punten gevenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Goed. Maar lastige is, Toto was eerder, maar Tanden68 was vollediger in zijn antwoord.Wat moet ik doen?
hebben allebei een textuurquote:Op woensdag 12 november 2014 21:31 schreef HaJee het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen bomen en visschubben?
neequote:Op woensdag 12 november 2014 21:32 schreef Targaryen het volgende:
Het is de buitenkant van een organissch geheel.
die keur ik goed. jaarringen inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
Je ziet aan beide hoe oud ze zijn aan de hoeveelheid ringen Ofzo
Ha dat wist ik niet, grappig weetjequote:Op woensdag 12 november 2014 21:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
die keur ik goed. jarringen inderdaad.
wist ik ook niet, hoe zie je dat dan aan een vis?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ha dat wist ik niet, grappig weetje
Dat denk ik bij elke vraag hier.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ha dat wist ik niet, grappig weetje
Dan heb je er niet zoveel goed ookquote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat denk ik bij elke vraag hier.
Behalve bij de meeste muziekvragenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat denk ik bij elke vraag hier.
Dat klopt.quote:
Nou vooruit:quote:
Dat is een beledigingquote:Op woensdag 12 november 2014 21:36 schreef HPLC het volgende:
Als het maar niet weer een rapnummer is
Ik ken het ergens van, maar kan het niet helemaal thuisbrengen, kan de zanger er niet echt bijhorenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou vooruit:
I've been a puppet, a pauper, a pirate, a poet, a pawn and a king
I've been up and down and over and out and I know one thing
Each time I find myself layin' flat on my face
I just pick myself up and get back in the race
Zanger en titel please
Gelukkigquote:Op woensdag 12 november 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een belediging
Groot artiest
Nee totaal andere richtingquote:
Ik ken verder geen muziek die jij tof vindt.quote:
haten op rapquote:Op woensdag 12 november 2014 21:36 schreef HPLC het volgende:
Als het maar niet weer een rapnummer is
Is mijn muziek ook niet per se hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken verder geen muziek die jij tof vindt.
stop ik dat is veelste oud voor mijquote:Op woensdag 12 november 2014 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is mijn muziek ook niet per se hoor
1966 uitgebracht
Dat is de hint die ik nodig hadquote:Op woensdag 12 november 2014 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is mijn muziek ook niet per se hoor
1966 uitgebracht
Dude. Wtf.quote:
Sorry totoquote:Op woensdag 12 november 2014 21:42 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Dat is de hint die ik nodig hadThats life, Frankie boy
Thin Lizzyquote:Op woensdag 12 november 2014 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb nu ook dit opstaan. Uitgerekend jij moet weten dat ik enorm veel oude meuk luister
Truequote:Op woensdag 12 november 2014 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb nu ook dit opstaan. Uitgerekend jij moet weten dat ik enorm veel oude meuk luister
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:46 schreef Targaryen het volgende:
Een keer weer een GoT vraagIn het begin van de boeken van game of thrones en in het begin van de serie is een groep aan de noordzijde van de muur als ze worden aangevallen. Wie leidt deze groep?
Thorin Oakenshield.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:46 schreef Targaryen het volgende:
Een keer weer een GoT vraagIn het begin van de boeken van game of thrones en in het begin van de serie is een groep aan de noordzijde van de muur als ze worden aangevallen. Wie is de leidt deze groep?
Benjen Stark.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:46 schreef Targaryen het volgende:
Een keer weer een GoT vraagIn het begin van de boeken van game of thrones en in het begin van de serie is een groep aan de noordzijde van de muur als ze worden aangevallen. Wie is de leidt deze groep?
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:47 schreef HaJee het volgende:
Als het aan de noordzijde van de muur is zal het wel een Noordberlijner zijn.
gathering of tweakersquote:Op woensdag 12 november 2014 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik weet niet eens wat GoT is.
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik weet dat nog net maar kijk die flauwekul nooitquote:Op woensdag 12 november 2014 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je lijkt wat dat betreft wel wat op Gesink.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:48 schreef HPLC het volgende:
na 100 kutreacties in deze reeks eindelijk weer een punt
Walder jrquote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef HPLC het volgende:
Noem alle kleinzoons op van Lord Walder Frey. opzoeken verboden
Walder Walder Walder Walder etc.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef HPLC het volgende:
Dit is een grapje toch?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef HPLC het volgende:
Je trollt toch over dat je niet wat got is hoop ik?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Walder jr
Frey jr
Walder Frey jr
en Frey walder jr
Dat dacht je.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:50 schreef HaJee het volgende:
Instinker! Hij heeft geen kleinkinderen
Geen idee wat het is. Wat deadprez zei zal wel kloppenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je trollt toch over dat je niet wat got is hoop ik?
Hij heeft er veel te veelquote:Op woensdag 12 november 2014 21:50 schreef HaJee het volgende:
Instinker! Hij heeft geen kleinkinderen
Niet iedereen heeft dezelfde interesses hè.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je trollt toch over dat je niet wat got is hoop ik?
Dat is dus net als dat je niet weet wat Harry Potter isquote:
Dat is wel heel ergquote:Op woensdag 12 november 2014 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee wat het is. Wat deadprez zei zal wel kloppen
De hele wereld kijkt die serie en leest de boeken. Zelfde met Harry Potter dus. Je moet wel in een hol wonen wil je dat niet wetenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde interesses hè.
Serie is matig, de boeken vind ik wel goedquote:Op woensdag 12 november 2014 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is wel heel ergAl mis je er vrij weinig aan, matige serie.
Onzin Harry Potter was een film in de bios. GoT zal wel een kutspel zijn ofzoquote:Op woensdag 12 november 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dus net als dat je niet weet wat Harry Potter is
Germanen?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:52 schreef HPLC het volgende:
We hebben allemaal wel eens van de Bataven (of Batavieren) gehoord, maar van welke stam was deze groep afgesplitst?
Astrix en Obelix.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:52 schreef HPLC het volgende:
We hebben allemaal wel eens van de Bataven (of Batavieren) gehoord, maar van welke stam was deze groep afgesplitst?
Die heb ik niet gelezen, dus dat weet ik verder niet. Ik hoor idd wel vaker dat die beter zijnquote:Op woensdag 12 november 2014 21:52 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Serie is matig, de boeken vind ik wel goed
Dan zal ik wel van een andere planeet komenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hele wereld kijkt die serie en leest de boeken. Zelfde met Harry Potter dus. Je moet wel in een hol wonen wil je dat niet weten
Is heel vaak zo ook, een boek heeft nu eenmaal veel meer te biedenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die heb ik niet gelezen, dus dat weet ik verder niet. Ik hoor idd wel vaker dat die beter zijn
Sommigen waren best makkelijk hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 21:53 schreef Targaryen het volgende:
[..]
De germanen hadden toch moeilijk veel stammen?
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sommigen waren best makkelijk hoor
Ja, maar er zijn ook moeilijk veel rapgroepjesquote:Op woensdag 12 november 2014 21:53 schreef Targaryen het volgende:
[..]
De germanen hadden toch moeilijk veel stammen?
Te laat, die is al geweestquote:Op woensdag 12 november 2014 21:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
stel eens een GOT vRAAG targaryen
Dus Ebola ook?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:54 schreef HaJee het volgende:
De Twentenaren. Alles is terug te herleiden naar de Twentenaren.
De friezen niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:54 schreef HaJee het volgende:
De Twentenaren. Alles is terug te herleiden naar de Twentenaren.
Zou best kunnen, ik ben er alleen niet in thuisquote:Op woensdag 12 november 2014 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sommigen waren best makkelijk hoor
Ach, beetje vuurwerk eroverheen en ziekte is uitgeroeidquote:Op woensdag 12 november 2014 21:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
absoluut! als het bestaat hebben wij het uitgevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |