gewoon eigen punten erbij zetten, doe ik ookquote:Op woensdag 12 november 2014 20:37 schreef Tanden68 het volgende:
Ben ik?Ik wachtte op de tussenstand.
volgens mij telt hij nietquote:
TS van dit topic heeft je vraag gekaapt of zoquote:
ow ik zie 'tquote:Op woensdag 12 november 2014 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
TS van dit topic heeft je vraag gekaapt of zo______
Ja moet die niet zo treuzelen.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dit waar, TS?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo werkt het niet hè.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:40 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ja moet die niet zo treuzelen.
gaat over het spel tochquote:
Helemaal niet. TS heeft de vraag gejat.quote:
tex?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
die tekens deden het niet
nieuwe vraag dan maar
Filmprijs, Adam Sandler.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat is een raspberry award(RAZZIE) en noem iemand die er 1 heeft gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goedgekeurdquote:Op woensdag 12 november 2014 20:45 schreef Fok-it het volgende:
Filmprijzen alleen dan voor slechtste film,acteur enz
Kim Kardashian heeft er weleens 1 gewonnen geloof ik
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:46 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:46 schreef Toto69 het volgende:
wauw helemaal vergeten thnx voor reminderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overdosis drugs.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:50 schreef Fok-it het volgende:
Over rare awards gesproken, ook de Darwin Awards zijn al een symbool. Aan het worden. In 2004 werd een jongen genomineerd die van de Martinitoren viel terwijl hij stoer probeerde te doen voor zijn vriendin, dit bleek later niet waar te zijn. Hoe is hij wel doodgegaan?
Dat was zelfmoord.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:50 schreef Fok-it het volgende:
Over rare awards gesproken, ook de Darwin Awards zijn al een symbool. Aan het worden. In 2004 werd een jongen genomineerd die van de Martinitoren viel terwijl hij stoer probeerde te doen voor zijn vriendin, dit bleek later niet waar te zijn. Hoe is hij wel doodgegaan?
Dan krijg die die award toch nietquote:Op woensdag 12 november 2014 20:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja kon toch
Weet ik veel wie die gast is
Zelfmoord inderdaadquote:
Probeer jij nou maar te stoppen bij 100kquote:Op woensdag 12 november 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
eigenlijk zou ik bij 69 moeten stoppen xd
even nieuwe vraag bedenken
flauw, dan kan ik nooit stoppenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
eigenlijk zou ik bij 69 moeten stoppen xd
even nieuwe vraag bedenken
houjemondquote:Op woensdag 12 november 2014 20:55 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag:
1. Waar heb ik deze foto gemaakt?
2. Welke FOK!ker liep er toen naast me?
Alleen volledig antwoord is +1
quote:
neequote:Op woensdag 12 november 2014 20:57 schreef jatochneetoch het volgende:
Utrecht met mij ik liep stiekem achter je maar je had het niet door
Bijna klopt toch?quote:
Ik zei bijnaquote:
Toto69: 68quote:
wat deed je met bijna daar?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toto69: 68
PowerLoungen: 37
houdjemond : 34
Fok-it : 32
EttovanBelgie: 20
datismijnmening: 19
IsaacCuenca: 18
Deadprez: 17
Aight1 : 17
Mani89: 17
ChevyCaprice: 15