Sja, dat is mooi kutquote:Op woensdag 12 november 2014 20:04 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ger-buiten-nieuw-wtc
Als je daar uit kiepert, kom je vast erg elegant neerquote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:04 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ger-buiten-nieuw-wtc
Niet veel beroerder, maar toch een stuk minder vlammend dan hun voorgangers in 2001.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je daar uit kiepert, kom je vast erg elegant neer
Godver moest lachenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet veel beroerder, maar toch een stuk minder vlammend dan hun voorgangers in 2001.
Dat vinden mensen al jaren van mij.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Godver moest lachen
Nu voel ik me toch wel een beetje een douchebag
daarom ben je geen glazenwasserquote:Op woensdag 12 november 2014 20:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou sowieso niet op zo'n hoogte ramen willen wassen
Lekkere chimeid welquote:Op woensdag 12 november 2014 20:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat vinden mensen al jaren van mij.![]()
[ afbeelding ]
Too soon?
Goed verhaal ook.quote:
quote:You're fapping to a dead girl
quote:
Is dat niet het zusje van Britney Spears?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
She is legendary.
http://4chan-helper.blogspot.nl/p/perfection-girl-story.html?m=1
Nope...quote:Op woensdag 12 november 2014 20:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is dat niet het zusje van Britney Spears?
quote:Perfection Girl was Mary-Ann Rialeb, a Canadian college girl, raised in Minnesota, she worked as a part time model.
Rawwwr die droogt beter op dan d'r zus.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind haar er wel verdacht veel op lijken anders
Kuttoets dan.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Zit ik een toets te maken, begrijp ik slechts 1 vraag niet. Staat het niet op de uitwerkingen
Foebal?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef Monopoly het volgende:
Faka.
Voetbal kijken zo lekker biertje drinken. De vrouw gaat zo koken.
Het is een goede avond zo.
Komt het vrouw ook bier brengen?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef Monopoly het volgende:
Faka.
Voetbal kijken zo lekker biertje drinken. De vrouw gaat zo koken.
Het is een goede avond zo.
quote:
Prachtigquote:Op woensdag 12 november 2014 22:19 schreef DrNick het volgende:
Ik heb dit gemaakt:
Los z op in C:(schrijf de oplossing in de vorm a + bi)
Mooi he.
Ik ga eerst ff douchenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zet hem maar in een topic ergens. LaTeX is sjiek hendig.
quote:
Jaquote:
Goed nummerquote:
Kamer huren bij NH op het station en dan je pik afvegen aan de gordijnen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:19 schreef DrNick het volgende:
Date verplaatst van Hengelo naar Utrecht. Wat is er date-igs te doen daar?
Watquote:Op woensdag 12 november 2014 23:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kamer huren bij NH op het station en dan je pik afvegen aan de gordijnen.
It's what I did
Standaard regel wanneer je in een hotel blijft slapen. Neuken en je pik afvegen aan de gordijnen.quote:
van de domtoren springenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:19 schreef DrNick het volgende:
Date verplaatst van Hengelo naar Utrecht. Wat is er date-igs te doen daar?
Romantisch hand in hand op een tourist landen.quote:
Ik ben niet bekend met die regelquote:Op woensdag 12 november 2014 23:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Standaard regel wanneer je in een hotel blijft slapen. Neuken en je pik afvegen aan de gordijnen.
En dan giechelend wegrennenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Romantisch hand in hand op een tourist landen.
Ah, bij deze!quote:Op woensdag 12 november 2014 23:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met die regel
Maar we gaan niet neuken denk ik.
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, bij deze!
Maar niet neuken? Want ze zit nog met de hechtingen van de bevalling?
Lijkt me trouwens niet zo moeilijk om iets daterigs te verzinnen in Utrecht. Many places to go, many things to do. Zoek een optreden in Tivoli of ga naar een vreetschuur en lekker elkaar in de ogen staren met een stuk rundvlees tussen je in.
Persoonlijk zou ik voor de gordijnen gaan.
quote:
You go VAquote:Op woensdag 12 november 2014 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb misschien binnenkort een date.
Iig ik denk dat het een date is...
KEIHARD ERINquote:Op woensdag 12 november 2014 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb misschien binnenkort een date.
Iig ik denk dat het een date is...
Dat wel ja, maar wat hequote:Op woensdag 12 november 2014 23:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens niet zo moeilijk om iets daterigs te verzinnen in Utrecht. Many places to go, many things to do. Zoek een optreden in Tivoli of ga naar een vreetschuur en lekker elkaar in de ogen staren met een stuk rundvlees tussen je in.
quote:
in een bios kan je niet echt prate nnatuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 23:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar wat he
Tivoli heeft dan niet echt wat tofs, maar film kan altijd wel.
quote:
Leuke is, ik heb al twee dates gehad een stuk eerder dit jaarquote:
Je bent safe, ik date namelijk geen kerels.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Leuke is, ik heb al twee dates gehad een stuk eerder dit jaar
Da's ook zo.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
in een bios kan je niet echt prate nnatuurlijk
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je bent safe, ik date namelijk geen kerels.
Daarnaast heb ik nog nooit klachten gehad over de dates die ik heb gehad..![]()
Hotel personeel is een ander verhaal en de gordijntruuk werkt ook wat minder in een Bed & Breakfast.
Mja, ik zou kijken naar een gezamelijke interesse en van daaruit zoeken wat er in Utrecht te doen is. Denk dat weinig FOK!kers je daarbij kunnen helpen.
Iemand uit Hengelo is sowieso wel gauw onder de indruk in de 'grote stad'
quote:
Ik vind een bios ook 1 van de meest slechte ideeën voor een 1e date. Zoals je zegt kan je er niet praten en een film kijken kan altijd nog. Ga gewoon iets interactiefs doen waar je samen wat aan hebt.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
in een bios kan je niet echt prate nnatuurlijk
Eensquote:Op woensdag 12 november 2014 23:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vind een bios ook 1 van de meest slechte ideeën voor een 1e date. Zoals je zegt kan je er niet praten en een film kijken kan altijd nog. Ga gewoon iets interactiefs doen waar je samen wat aan hebt.
Ja true. Wat is interactief?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vind een bios ook 1 van de meest slechte ideeën voor een 1e date. Zoals je zegt kan je er niet praten en een film kijken kan altijd nog. Ga gewoon iets interactiefs doen waar je samen wat aan hebt.
quote:
quote:
Film kijken thuis danquote:Op woensdag 12 november 2014 23:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kunnen zoveel dingen zijn afhankelijk van jullie interesses. Ik heb wel eens alleen 'n kop thee gedronken (waarvoor ik niet naar Utrecht zou afreizen btwquote:
welke film?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb ik eens met LB gedaan, was gesellie.
Ik denk dat SV de date van Nickjen eerder afschrikt.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:51 schreef Sardu het volgende:
Bierfiets en dan even bij SV voor de deur langs.![]()
Prima entertainment die gast.
Neh, you always look better next to a weird picture.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat SV de date van Nickjen eerder afschrikt.
Zou eerder alleen naar zo'n concert gaan en daar sletjes wegtrekken.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou gewoon als eerste date naar een stoner/hardrock/metalconcert gaan, weet je meteen wat je in huis hebt.
Dat zijn dan woorden die je niet vaak aanwendt.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:52 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb 25 seconde naar dat woord afschrikt zitten staren, dat heb je wel eens.. Dat je denkt dat je ergens iets fout typt maar dan klopt het gewoon
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou eerder alleen naar zo'n concert gaan en daar sletjes wegtrekken.
Tijdens Fu Manchu nog wel leuke chick gesproken die binnenkort mee gaat naar een ander optreden.quote:
Die ene met Robin Williams geloof ik, dat hij psycholoog-achtig iets is voor zo'n akelige jongeman. Ohja, dat wiskundepersoon.quote:
Ja sorry.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:49 schreef d4v1d het volgende:
Ik hoop dat je dat niet serieus meende.
Maar ik weet vrij weinig van Utrechtquote:Op woensdag 12 november 2014 23:50 schreef d4v1d het volgende:
Voordat ik ooit in Amsterdam geweest was wist ik ook wel dat die stad grachten had
Ohja, dat wel. Puicken tip.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kunnen zoveel dingen zijn afhankelijk van jullie interesses. Ik heb wel eens alleen 'n kop thee gedronken (waarvoor ik niet naar Utrecht zou afreizen btw) en heb ook wel eens gezamelijk foto's gemaakt.
Het kan eigenlijk van alles zijn. Zou er alleen voor zorgen dat het wel vermakelijk is en je niet van die 'dooie' momenten krijgt.
Gesellie.quote:
Als dat je boat float is er niets mis mee toch.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:50 schreef d4v1d het volgende:
Ik zie dat serieus mensen dat wel eens doen hier... Wat voor 'n kutleven heb je dan
Ohja, hij is wel tof. Eens langsgaan als ik er nog eens ben.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:51 schreef Sardu het volgende:
Bierfiets en dan even bij SV voor de deur langs.![]()
Prima entertainment die gast.
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat SV de date van Nickjen eerder afschrikt.
Die zijn er volgens mij niet dan. Maar ze is sowieso wel tof.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou gewoon als eerste date naar een stoner/hardrock/metalconcert gaan, weet je meteen wat je in huis hebt.
Dat heb je wel eens ja.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:52 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb 25 seconde naar dat woord afschrikt zitten staren, dat heb je wel eens.. Dat je denkt dat je ergens iets fout typt maar dan klopt het gewoon
Ja sorry, nog nooit geweest.quote:
Deze multi-quotequote:Op woensdag 12 november 2014 23:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die ene met Robin Williams geloof ik, dat hij psycholoog-achtig iets is voor zo'n akelige jongeman. Ohja, dat wiskundepersoon.
[..]
Ja sorry.
[..]
Maar ik weet vrij weinig van Utrecht
[..]
Ohja, dat wel. Puicken tip.
[..]
Gesellie.
[..]
Als dat je boat float is er niets mis mee toch.
[..]
Ohja, hij is wel tof. Eens langsgaan als ik er nog eens ben.
[..]
[..]
Die zijn er volgens mij niet dan. Maar ze is sowieso wel tof.
[..]
Dat heb je wel eens ja.
[..]
Ja sorry, nog nooit geweest.
http://www.last.fm/user/MCDagoduckquote:
Ikr. Ik heb er erg mijn best op gedaan.quote:
Oeh ja surequote:Op donderdag 13 november 2014 00:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ikr. Ik heb er erg mijn best op gedaan.
Wanneer wil je je zooi? Ik ben de 22e dan wel in Rotterdam. Ga gelijk even langs die skateboardwinkel die Zwab zei, en die theewinkel, dus als je mee wil?
Dat doe ik met coffeeshops.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb die theewinkel echt zoveel klanten bezorgd, niet normaal meer.![]()
Ben er zelf alleen al een jaar niet meer geweest.
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wel 's tegen de middag, want ik moet om een uur of 13.20 weer weg uit Rotterdam.
quote:
Koffie zetten kan langer duren hoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hou niet van thee, geen geduld voor
"Heeft u ook Zwabberkorting?"quote:Op donderdag 13 november 2014 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb die theewinkel echt zoveel klanten bezorgd, niet normaal meer.![]()
Ben er zelf alleen al een jaar niet meer geweest.
Ik moet Leviathan nog ergens op transparant groen vinyl hebben liggen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/MCDagoduck
Ik heb nog nooit koffie gedronken.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Koffie zetten kan langer duren hoor.
You're kidding?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Stiekem wel ijskoffie.quote:
quote:
watquote:Op donderdag 13 november 2014 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit koffie gedronken.
quote:wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 wat
1
2
3
4
5<?php
wat wat
wat
?>
quote:
Daarom ben je zo gek.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
Heb wel duizenden liters Coca Cola gedronken de afgelopen jaren.
Hard aan de colaquote:Op donderdag 13 november 2014 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
Heb wel duizenden liters Coca Cola gedronken de afgelopen jaren.
ewk,uyn258ib76 90 hihih xDquote:
Oh, mooi wel, zo'n zaak met man ende vrouw.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die vent is wel tof. Heb ook een keer een boek over bakeliet geleend van hem. Alhoewel hij eigenlijk de keramiek en de koffie doet daar. Zijn vrouw is meer van de thee afdeling dacht ik.
Damn bro... Als ik zou scrobblen dan waren we een goeie match geweest.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/MCDagoduck
Doe eens scrobbelen dan.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Damn bro... Als ik zou scrobblen dan waren we een goeie match geweest.
En bier ook, veel bier. Tenminste ik denk dat ik veel bier heb gedronken. Ik weet het allemaal niet meer.quote:
Bier smaakt altijd goed.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:08 schreef DrNick het volgende:
Welk bier smaakt goed bij een graad of 17?
Bier is alcohol.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En bier ook, veel bier. Tenminste ik denk dat ik veel bier heb gedronken. Ik weet het allemaal niet meer.
Neuh. Weet mijn username niet meer en zag er de meerwaarde ook niet echt van in.quote:
No shit, Sherlock.quote:
Is gewoon tof.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neuh. Weet mijn username niet meer en zag er de meerwaarde ook niet echt van in.
Minder rukken.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:09 schreef DrNick het volgende:
Mijn voorhoofd doet kut, hoe voorkom ik een manifestatie van puistjes?
Grolsch Kanonquote:Op donderdag 13 november 2014 00:08 schreef DrNick het volgende:
Als in, de temperatuur van het bier zelf? Superzware whiskystouts. Maar zelfs die zijn lekkerder als je ze iets koelt tot een graad of twaalf.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:08 schreef DrNick het volgende:
Bandschuurmachine.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:09 schreef DrNick het volgende:
jaquote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Hallohoe is het hier?
WP nog het spel gekocht?
Tandpasta op smeren. Vaker douchen. Niet zo met die chick bezig zijn. OF gewoon rukken en geen neuk geven om je voorhoofd.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:09 schreef DrNick het volgende:
quote:
Westmalle Tripelquote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis. Brugse Zot, Kilkenny, Rochefort en Westmalle.
Oh. Dan pak ik wel whisky.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als in, de temperatuur van het bier zelf? Superzware whiskystouts. Maar zelfs die zijn lekkerder als je ze iets koelt tot een graad of twaalf.
Als in buitentemperatuur? Al het bier altijd overal. Bier.
Dat is waar, het ding maakt een hoop herrie.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat heeft ongewenste neveneffecten.
Ik douche al dagelijksquote:Op donderdag 13 november 2014 00:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tandpasta op smeren. Vaker douchen. Niet zo met die chick bezig zijn. OF gewoon rukken en geen neuk geven om je voorhoofd.
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is waar, het ding maakt een hoop herrie.
Omdat ik 150 flessen bier in m'n kast heb staan.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom zou je je bier niet gekoeld hebben staan?
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
Steenbrugge, dat is godverdomme lekker bier.
Paste niet meer in de koelkast.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom zou je je bier niet gekoeld hebben staan?
quote:
Ja, maar dan heb je toch wel iéts gekoeld staan?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat ik 150 flessen bier in m'n kast heb staan.
Ja, iets. Drie bier of zo. Ik leg het wel koud als ik er trek in heb.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je toch wel iéts gekoeld staan?
Dan zet ik hem ook even op.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:13 schreef Sardu het volgende:
Dankzij Dagoduck deze maar weer eens luisteren.
Ding skate fijnquote:Op donderdag 13 november 2014 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Topic stond nog open, kort doorheen gescrolld toen zag ik het
Ik kan hem bijnaquote:Op donderdag 13 november 2014 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Doe maar een keer een filmpje van je ollie
Asbakquote:Op donderdag 13 november 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thee.
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
295 foto's gemaakt .. i love digital.
Dan koop je een longboard.quote:
quote:
Net als die miljoen andere stinkerds met een geblokte sjaal en een kurt cobain bril...quote:
Kurtquote:Op donderdag 13 november 2014 00:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Net als die miljoen andere stinkerds met een geblokte sjaal en een kurt cobain bril...![]()
En bier met thee? Heb wel eens een lekker IPA met Earl Grey op, en de Left Hand TNT, een Weizen Doppelbock met Lapsang Souchong. Heerlijk.quote:
Warm bier?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En bier met thee? Heb wel eens een lekker IPA met Earl Grey op, en de Left Hand TNT, een Weizen Doppelbock met Lapsang Souchong. Heerlijk.
Expressie van individualiteit door conformering. Whehe.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Net als die miljoen andere stinkerds met een geblokte sjaal en een kurt cobain bril...![]()
Dat klinkt goorquote:
Tof. Breek je dan wat af?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thee.
Dat wil ik dan ook gaan doen, al zal dat niet vaak kunnenquote:Op donderdag 13 november 2014 00:26 schreef Sardu het volgende:
Het enige legit wat je kan en mag doen met een longboard.
Bam, tegenligger.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:26 schreef Sardu het volgende:
Ja, echt lekker klinkt diequote:
Ooit eens met een Nederlands team mee geweest. Fucking hard, fucking awesome.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wil ik dan ook gaan doen, al zal dat niet vaak kunnen
Posbankje pakken
DUUUUUUUUUUUUUUUUUDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 13 november 2014 00:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooit eens met een Nederlands team mee geweest. Fucking hard, fucking awesome.
Ik was meer van dittum
Kan hier uren naar kijkenquote:Op donderdag 13 november 2014 00:26 schreef Sardu het volgende:
Is dat:quote:
Je steekt er een Pu-erh mes in. Wat stiekem een soort van brievenopener is. En daar wip je wat mee los.quote:
Triggerfingerquote:Op donderdag 13 november 2014 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat:
A. Een Triggerfinger referentie.
B. Een Twelve Foot Ninja referentie.
C. Het teken dat ik de deur moet gaan barricaderen.
?
En dan met longvloei ofzo?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je steekt er een Pu-erh mes in. Wat stiekem een soort van brievenopener is. En daar wip je wat mee los.
Tof. Tijd om wat theesupplies in te slaanquote:Op donderdag 13 november 2014 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je steekt er een Pu-erh mes in. Wat stiekem een soort van brievenopener is. En daar wip je wat mee los.
Niet meer.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DUUUUUUUUUUUUUUUUUDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dat nummer is zo fucking vet, plzzzzzzzzz tell me dat je de instrumental hebt?![]()
Lordz they don't give a fuck about us
Tony Hawk Pro Skater 2 bitchquote:Op donderdag 13 november 2014 00:33 schreef DrNick het volgende:
Gewoon Disney's Extreme Skate Adventure
Bazenspel.
Whehe.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Triggerfinger
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
quote:
Jaquote:Op donderdag 13 november 2014 00:34 schreef DrNick het volgende:
LB, kan je al een 180* ollie met een tailgrind erachter?
Ditquote:Op donderdag 13 november 2014 00:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tony Hawk Pro Skater 2 bitch
quote:
Pu-erh is een... ehh... bijzondere theesoort. Theemaas heeft wel wat goedkopere die prima zijn om eens te proberen. Soms als je een gerijpte Pu-erh koopt zit er een raar vissig smaakje aan. Maar als je een goede hebt smaakt het erg aarde, hout, turf etc. Heb een pu-erh liggen die naar cederhout smaakt. Awesome stuff.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tof. Tijd om wat theesupplies in te slaan
Wat kost zo'n blok?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pu-erh is een... ehh... bijzondere theesoort. Theemaas heeft wel wat goedkopere die prima zijn om eens te proberen. Soms als je een gerijpte Pu-erh koopt zit er een raar vissig smaakje aan. Maar als je een goede hebt smaakt het erg aarde, hout, turf etc. Heb een pu-erh liggen die naar cederhout smaakt. Awesome stuff.
Ik wacht nogsteeds op het moment dat die op z'n bek flikkertquote:
Hij stapt wel als een baas uitquote:
Alles van 15 tot 30 tot 50 tot honderden euro's. Maar wat je hier meestal in de winkel vindt zit tussen de 15 en de 50 in. Maar niet veel theewinkels hebben ze. Ik had deze bij Theemaas vandaan, geen idee hoe consistent hun voorraad is van die dingen.quote:
This is mostly disturbing..quote:
Thee is net als whisky.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles van 15 tot 30 tot 50 tot honderden euro's. Maar wat je hier meestal in de winkel vindt zit tussen de 15 en de 50 in. Maar niet veel theewinkels hebben ze. Ik had deze bij Theemaas vandaan, geen idee hoe consistent hun voorraad is van die dingen.
Dat had ik met glow .. stond goede muziek op maar soundhound en shazam herkende het nietquote:Op donderdag 13 november 2014 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Frustrerend als je een nummer niet kan vinden, goddammittttt
Yes, been there just a week ago...quote:Op donderdag 13 november 2014 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
darude - sandstormquote:Op donderdag 13 november 2014 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Hebben ze niet iets van een playlist?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat had ik met glow .. stond goede muziek op maar soundhound en shazam herkende het niet
Geen idee..quote:Op donderdag 13 november 2014 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hebben ze niet iets van een playlist?
ik djoek jequote:Op donderdag 13 november 2014 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zeg het eens lieve kijkbuiskindertjes
Brabanders met hun accentquote:Op donderdag 13 november 2014 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rotterdammers.. allemaal hetzelfde
Dat hebben Rotterdammers net zo goed.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Brabanders met hun accent
zeelanders dan.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Brabanders met hun accent
Ik heb geen accentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |