Sja, dat is mooi kutquote:Op woensdag 12 november 2014 20:04 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ger-buiten-nieuw-wtc
Als je daar uit kiepert, kom je vast erg elegant neerquote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:04 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ger-buiten-nieuw-wtc
Niet veel beroerder, maar toch een stuk minder vlammend dan hun voorgangers in 2001.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je daar uit kiepert, kom je vast erg elegant neer
Godver moest lachenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet veel beroerder, maar toch een stuk minder vlammend dan hun voorgangers in 2001.
Dat vinden mensen al jaren van mij.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Godver moest lachen
Nu voel ik me toch wel een beetje een douchebag
daarom ben je geen glazenwasserquote:Op woensdag 12 november 2014 20:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou sowieso niet op zo'n hoogte ramen willen wassen
Lekkere chimeid welquote:Op woensdag 12 november 2014 20:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat vinden mensen al jaren van mij.![]()
[ afbeelding ]
Too soon?
Goed verhaal ook.quote:
quote:You're fapping to a dead girl
quote:
Is dat niet het zusje van Britney Spears?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
She is legendary.
http://4chan-helper.blogspot.nl/p/perfection-girl-story.html?m=1
Nope...quote:Op woensdag 12 november 2014 20:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is dat niet het zusje van Britney Spears?
quote:Perfection Girl was Mary-Ann Rialeb, a Canadian college girl, raised in Minnesota, she worked as a part time model.
Rawwwr die droogt beter op dan d'r zus.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind haar er wel verdacht veel op lijken anders
Kuttoets dan.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Zit ik een toets te maken, begrijp ik slechts 1 vraag niet. Staat het niet op de uitwerkingen
Foebal?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef Monopoly het volgende:
Faka.
Voetbal kijken zo lekker biertje drinken. De vrouw gaat zo koken.
Het is een goede avond zo.
Komt het vrouw ook bier brengen?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef Monopoly het volgende:
Faka.
Voetbal kijken zo lekker biertje drinken. De vrouw gaat zo koken.
Het is een goede avond zo.
quote:
Prachtigquote:Op woensdag 12 november 2014 22:19 schreef DrNick het volgende:
Ik heb dit gemaakt:
Los z op in C:(schrijf de oplossing in de vorm a + bi)
Mooi he.
Ik ga eerst ff douchenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zet hem maar in een topic ergens. LaTeX is sjiek hendig.
quote:
Jaquote:
Goed nummerquote:
Kamer huren bij NH op het station en dan je pik afvegen aan de gordijnen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:19 schreef DrNick het volgende:
Date verplaatst van Hengelo naar Utrecht. Wat is er date-igs te doen daar?
Watquote:Op woensdag 12 november 2014 23:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kamer huren bij NH op het station en dan je pik afvegen aan de gordijnen.
It's what I did
Standaard regel wanneer je in een hotel blijft slapen. Neuken en je pik afvegen aan de gordijnen.quote:
van de domtoren springenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:19 schreef DrNick het volgende:
Date verplaatst van Hengelo naar Utrecht. Wat is er date-igs te doen daar?
Romantisch hand in hand op een tourist landen.quote:
Ik ben niet bekend met die regelquote:Op woensdag 12 november 2014 23:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Standaard regel wanneer je in een hotel blijft slapen. Neuken en je pik afvegen aan de gordijnen.
En dan giechelend wegrennenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Romantisch hand in hand op een tourist landen.
Ah, bij deze!quote:Op woensdag 12 november 2014 23:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met die regel
Maar we gaan niet neuken denk ik.
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, bij deze!
Maar niet neuken? Want ze zit nog met de hechtingen van de bevalling?
Lijkt me trouwens niet zo moeilijk om iets daterigs te verzinnen in Utrecht. Many places to go, many things to do. Zoek een optreden in Tivoli of ga naar een vreetschuur en lekker elkaar in de ogen staren met een stuk rundvlees tussen je in.
Persoonlijk zou ik voor de gordijnen gaan.
quote:
You go VAquote:Op woensdag 12 november 2014 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb misschien binnenkort een date.
Iig ik denk dat het een date is...
KEIHARD ERINquote:Op woensdag 12 november 2014 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb misschien binnenkort een date.
Iig ik denk dat het een date is...
Dat wel ja, maar wat hequote:Op woensdag 12 november 2014 23:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens niet zo moeilijk om iets daterigs te verzinnen in Utrecht. Many places to go, many things to do. Zoek een optreden in Tivoli of ga naar een vreetschuur en lekker elkaar in de ogen staren met een stuk rundvlees tussen je in.
quote:
in een bios kan je niet echt prate nnatuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 23:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar wat he
Tivoli heeft dan niet echt wat tofs, maar film kan altijd wel.
quote:
Leuke is, ik heb al twee dates gehad een stuk eerder dit jaarquote:
Je bent safe, ik date namelijk geen kerels.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Leuke is, ik heb al twee dates gehad een stuk eerder dit jaar
Da's ook zo.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
in een bios kan je niet echt prate nnatuurlijk
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je bent safe, ik date namelijk geen kerels.
Daarnaast heb ik nog nooit klachten gehad over de dates die ik heb gehad..![]()
Hotel personeel is een ander verhaal en de gordijntruuk werkt ook wat minder in een Bed & Breakfast.
Mja, ik zou kijken naar een gezamelijke interesse en van daaruit zoeken wat er in Utrecht te doen is. Denk dat weinig FOK!kers je daarbij kunnen helpen.
Iemand uit Hengelo is sowieso wel gauw onder de indruk in de 'grote stad'
quote:
Ik vind een bios ook 1 van de meest slechte ideeën voor een 1e date. Zoals je zegt kan je er niet praten en een film kijken kan altijd nog. Ga gewoon iets interactiefs doen waar je samen wat aan hebt.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
in een bios kan je niet echt prate nnatuurlijk
Eensquote:Op woensdag 12 november 2014 23:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vind een bios ook 1 van de meest slechte ideeën voor een 1e date. Zoals je zegt kan je er niet praten en een film kijken kan altijd nog. Ga gewoon iets interactiefs doen waar je samen wat aan hebt.
Ja true. Wat is interactief?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vind een bios ook 1 van de meest slechte ideeën voor een 1e date. Zoals je zegt kan je er niet praten en een film kijken kan altijd nog. Ga gewoon iets interactiefs doen waar je samen wat aan hebt.
quote:
quote:
Film kijken thuis danquote:Op woensdag 12 november 2014 23:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kunnen zoveel dingen zijn afhankelijk van jullie interesses. Ik heb wel eens alleen 'n kop thee gedronken (waarvoor ik niet naar Utrecht zou afreizen btwquote:
welke film?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb ik eens met LB gedaan, was gesellie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |