Ja, meende ik ook. Die Pitti blijft echt in de media volhouden dat het louter een verdwaling is zonder betrokken derden. Dan ben ik bang dat de families en Steffens ook niet meer info hebben, want dan hadden ze inmiddels toch wel wat meer bekend gemaakt?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef Poekje01 het volgende:
Ik dacht dat ze wilden wachten op de uitkomsten van de nieuwe zoektocht komende maand december?
Hebben ze dat specifiek zo gezegd?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef Poekje01 het volgende:
Ik dacht dat ze wilden wachten op de uitkomsten van de nieuwe zoektocht komende maand december?
Mja, maar die hike duurde langer dan tot 13:53 dus een vreemde stellingname.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:34 schreef Grijzemassa het volgende:
Prosecutors determined that the two Dutch tourists were alone on their hike, which was verified by photos they took.
http://www.prensa.com/uho(...)is-kremers/422699?en
Bedankt voor de link.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:34 schreef Grijzemassa het volgende:
[...]
Het spookt er nu wel een beetje, wat het weer betreftquote:Op donderdag 13 november 2014 00:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedankt voor de link.
Waarom moeten ze wachten met die interviews tot de regentijd voorbij is?
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:19 schreef 11en30 het volgende:
@LutaloWanneer ik naar deze foto vergelijking kijk kan Lisanne toch nooit vanaf de grond staand met haar hoofd ter hoogte van het rechterstruikje zijn gekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou denken dat komt omdat ze van een lager punt is gefotografeerd, maar ze is juist vanaf een hoger punt gefotografeerd want je kijkt beter het dal in op de foto met haar als op de andere foto.
Merkwaardig.
Panama houdt de touwtjes in handen. Geen aanwijzingen voor betrokkenheid van derden dus geen verder onderzoek.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:45 schreef Za het volgende:
[..]
Mja, maar die hike duurde langer dan tot 13:53 dus een vreemde stellingname.
Dit is wel een foto waarvan al langer een photoshop vermoeden bestaat, met mogelijke loslatende lagen. Het is zoals je het al hebt geformuleerd -- praktisch kan het bijna niet, als je ook die andere beelden van deze plek met mensen erop in ogenschouw neemt.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:06 schreef Za het volgende:
Wanneer ik naar deze foto vergelijking kijk kan Lisanne toch nooit vanaf de grond staand met haar hoofd ter hoogte van het rechterstruikje zijn gekomen?
Je zou denken dat komt omdat ze van een lager punt is gefotografeerd, maar ze is juist vanaf een hoger punt gefotografeerd want je kijkt beter het dal in op de foto met haar als op de andere foto.
Merkwaardig.
Dank je!quote:Op donderdag 13 november 2014 00:34 schreef Grijzemassa het volgende:
Despite a request from a laywer representing the families of the victims, prosecutors have not conducted another assessment of cell phone calls made by the women, since no additional tests can be done.
Investigators are planning to resturn to Alto Romero after the rainy season to conduct more interviews.
Prosecutors determined that the two Dutch tourists were alone on their hike, which was verified by photos they took.
Perico, zie je die loslatende lagen alleen op de foto van Martijn F. of ook op de versie van Nexpanama?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:13 schreef Perico het volgende:
[..]
Dit is wel een foto waarvan al langer een photoshop vermoeden bestaat, met mogelijke loslatende lagen. Het is zoals je het al hebt geformuleerd -- praktisch kan het bijna niet, als je ook die andere beelden van deze plek met mensen erop in ogenschouw neemt.
Ik zeg overigens niet dat dit gebeurd is, maar mijn twijfel laait toch weer op.
ze wilden voorkomen dat het onderzoek afgerond zou worden.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef Poekje01 het volgende:
Goeie vraag ja. Er was toen wel een foto nodig, voor de herdenkingsdienst. De foto van Martijn, daar staan duidelijke Adobe Photoshop gegevens in de metadata.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:26 schreef Domnivoor het volgende:
Perico, zie je die loslatende lagen alleen op de foto van Martijn F. of ook op de versie van Nexpanama?
(post van Perico hierover)
Ik dacht te begrijpen dat zij het onderzoek weer willen starten na het regenseizoen.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze wilden voorkomen dat het onderzoek afgerond zou worden.
ze wilden, op aanraden van de advocaat, de resten van kris nog niet in ontvangst nemen omdat ze bang waren dat daarmee het onderzoek afgerond zou worden. Nu blijkt dat men nog wel even doorgaat kunnen ook zij de resten van hun dochter in ontvangst nemen.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:45 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik dacht te begrijpen dat zij het onderzoek weer willen starten na het regenseizoen.
Ik denk zelf dat er formeel tot eind december nog aan gewerkt wordt.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:41 schreef jackie12 het volgende:
Panama wil af van deze zaak. Ben blij dat de resten worden overgedragen aan de fam. Kremers. Panama zal doorgaan met t onderzoek? Wat denk je zelf?
Nee natuurlijk niet. De familie Kremers is niet dom. Die weten dat ook wel.
ik heb een donkerbruin Zwarte Pieten vermoeden dat we de aankomende tijd veel meer te weten gaan komen over oa het NFI rapport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet hierbij vooral letten op de verhoudingen van Lisanne, die qua grootte enorm afsteekt, in vergelijking met de andere beelden. Je dient nauwkeurig te kijken naar de grootte van de "rode" grote struik ter rechterzijde.
Op de eerste panoramafoto staan de toeristen hier ver vanaf. De man in de paal moet hoog klimmen om erboven uit te torenen. Lisanne staat er echter heel groot op, waarbij er verbazingwekkend veel achterland te zien is, en die struik is heel dichtbij.
De zoom in de metadata is 4000x4000. Op foto 500, waar zij ook opstaat, is er ook eenzelfde zoom gerapporteerd, maar staat zij er eigenlijk gewoon op, kleiner, en natuurlijk in verhouding tot het achterland. Het is dus niet zo, dat het een reuzenzoom is, die alles erg dichtbij haalt.
Zou het dat wel zijn, dan zou er overigens veel minder van het omvangrijke achterland opstaan, dat ook keurig in focus is en scherp, als opmerkelijk feit.
Mijn gevoel en ervaring neigt nu naar, dat ze geplakt is op foto 499, dat ze gewoonweg te groot is in verhouding tot het achterland, alle foto's en video's op deze top in de beraadslaging meenemend.
Dat is mijns inziens ondoenlijk met de vermelde zoom, van het fotografenstandpunt verder af, waarbij gemeld zij dat zij in de data wordt weergegeven als 0,5 meter van de lens verwijderd.
Dit is het vergelijk met de foto van Kris:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet dat de plant ter linkerzijde met de 'tentakels' niet zo veel verschilt, qua grootte, op beide foto's (merk je ook het verschil op, in de staat van de meest linkse "vrucht"? De vorm is anders bij Kris). Maar in verhouding is Lisanne heel groot ten opzichte van Kris.
Mocht dit waar zijn, dan is dat niet te merken in de metadata van de foto, wat weer verregaande consequenties heeft.
Uiteraard hoef niemand het met mij eens te zijn en mag iedereen het zijne denken.
[ Bericht 1% gewijzigd door Perico op 13-11-2014 04:18:28 ]
Haar linkerarm zou zich dan in de schaduw bevinden waarbij het gedeelte achter haar rug net in het zonlicht valt. Ja je kunt erover debatteren of dat gangbaar is, op deze top, op dit vermoede tijdstip.quote:Op donderdag 13 november 2014 05:14 schreef Marrije het volgende:
Die lichte vlek bij haar arm, waarvan sommigen denken dat het vergeten is mee te photoshoppen, is volgens anderen een weerkaatsing oid van het zonlicht oid. Ik heb niet zoveel verstand van fotograferen, maar ik heb het nog nooit eerder gezien. Dat zegt natuurlijk niks, maar ik vroeg mij af, is dat een gangbaar iets, komt dat regelmatig voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op de huid van haar linkerarm zitten opmerkelijk veel groene strepen en bevindt zich een donkere kleur aan de buitenkant van haar schouder, die hypothetisch niet is weggegumd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Perico op 13-11-2014 05:39:57 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |