ik krijg automatisch spellingscontrole hč, ben ooit modje geweestquote:Op woensdag 12 november 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al op de letteren te letten... OK wij ouderen zouden wel een voorbeeld moeten geven , maar het blijft wel internet
Na Fann , maak je niet druk... Wij moeten morgen weer werken en zijn zo weer weg ... Mag je nog wat muziekjes met PP doen die straks waarschijnlijk wel weer uit zn schulp kruiptquote:Op woensdag 12 november 2014 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu wordt ik vast nauwlettend in de gaten gehouden gok ik zo
Als ik Fries ga schrijven maak ik nog veel meer typo'squote:
Maar ik wil ook naar bet!quote:Op woensdag 12 november 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Na Fann , maak je niet druk... Wij moeten morgen weer werken en zijn zo weer weg ... Mag je nog wat muziekjes met PP doen die straks waarschijnlijk wel weer uit zn schulp kruipt
Mensen die op scholen werken ...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik krijg automatisch spellingscontrole hč, ben ooit modje geweest
Doen we mee...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:42 schreef just me het volgende:
Oké ik mag nog een klein glaasje en ga dan echt zen slapen!
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet is nu op zoek naar een You Tube van Kraftwerk.
Van Adele Bloemendaal vond ik die mooier...quote:
of spreek je in majesteit pluralisquote:Op woensdag 12 november 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah .... Ok ik ben fout als ik nee zeg , maar ook als ik ja zeg ...
Laten we het daar op houden ..quote:Op woensdag 12 november 2014 23:50 schreef just me het volgende:
[..]
of spreek je in majesteit pluralis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |