wie is karinaquote:
die kost me dan EUR 8,59quote:Op donderdag 13 november 2014 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je deze hebben:
[ afbeelding ]
Of de bootleg van het legendarische concert tijdens Rock Werchter 1981:
Het is slechts mijn mening, maar in die tijd bezocht ik voor het eerst een concert van The Cure.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
u heeft er meer verstand van dan ik
quote:Op donderdag 13 november 2014 10:03 schreef Lienekien het volgende:
Wie kijkt er ook wel eens naar Judge Judy?
Toen was je nog jong, toen maakte het de meeste indruk.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is slechts mijn mening, maar in die tijd bezocht ik voor het eerst een concert van The Cure.
Toen was het nog origineel, latere dingen van ze vond ik niet echt boeiend meer...
die ouwe heb ik al zo vaak gehoord...quote:Op donderdag 13 november 2014 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is slechts mijn mening, maar in die tijd bezocht ik voor het eerst een concert van The Cure.
Toen was het nog origineel, latere dingen van ze vond ik niet echt boeiend meer...
Pirate bay zekerquote:Op donderdag 13 november 2014 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die live CD?
De bootleg is gratis...
Ik ben nog steeds jong, volgende week ga ik los bij The Specials...quote:Op donderdag 13 november 2014 10:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen was je nog jong, toen maakte het de meeste indruk.
Mensen die 'losgaan'.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds jong, volgende week ga ik los bij The Specials...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
bijv. ik moet om kwart voor 12 uur ergens zijnquote:Op donderdag 13 november 2014 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij zo'n kutleven of verveel je je gewoon?
quote:Op donderdag 13 november 2014 10:03 schreef Lienekien het volgende:
Wie kijkt er ook wel eens naar Judge Judy?
Dat krijg je ervan als je ons gaat voeren met roddels uit het verleden.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:22 schreef MadMaster het volgende:
Jij moet gewoon eens wat minder nieuwsgierig zijn, Aagje...
Zijn dat de enige opties waaruit ik mag kiezen?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij zo'n kutleven of verveel je je gewoon?
maar op m'n andere school doet ie 't welquote:Op donderdag 13 november 2014 10:31 schreef just me het volgende:
lekker (not) hele internet plat op werk
maar kan ik niets doen wat webbased is voor schoolquote:Op donderdag 13 november 2014 11:53 schreef just me het volgende:
[..]
maar op m'n andere school doet ie 't wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |