ja nee weet wel dat ik het ooit krijg, maar wil het geld toch eerst hebben en dan geef ik het uit.quote:
Zal ik nooit doen. Behalve als het familie is.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
Heb wel eens 900 euro uitgeleend.. dat doe ik niet meer, of niet snel..maar <5 euro, boeiend.
*kutbannerquote:
zou zelfs met familie nog twijfelen thoquote:Op woensdag 12 november 2014 15:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zal ik nooit doen. Behalve als het familie is.
Oh zo verstandig ben ik nietquote:Op woensdag 12 november 2014 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja nee weet wel dat ik het ooit krijg, maar wil het geld toch eerst hebben en dan geef ik het uit.
Goede vriend van mij. Alles terug gekregen, duurde wel 2 jaar.. maargoed, goede les.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zal ik nooit doen. Behalve als het familie is.
Vrienden en schrale kennissen van een of ander kansloos forum van het internet is ook wel een verschilquote:Op woensdag 12 november 2014 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja nee weet wel dat ik het ooit krijg, maar wil het geld toch eerst hebben en dan geef ik het uit.
Mag ik 900 euro lenen? Je krijgt het over 2 jaar terug.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goede vriend van mij. Alles terug gekregen, duurde wel 2 jaar.. maargoed, goede les.
Ja maar of je iemand al eens hebt gemeet vind ik ook alweer anders. Ofzoquote:Op woensdag 12 november 2014 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrienden en schrale kennissen van een of ander kansloos forum van het internet is ook wel een verschil
Ik zou jou nog geen 20euro lenen.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mag ik 900 euro lenen? Je krijgt het over 2 jaar terug.
Ohquote:Op woensdag 12 november 2014 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou jou nog geen 20euro lenen.
Ik heb de meest raarste klanten net gehadquote:
Doe dat 10 keer. Dan is het een hoop geld.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh zo verstandig ben ik nietal helemaal niet bij bedragen tot ¤5
Mij ook niet vind ik ook niet erg.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mensen vragen mij nooit om geld, hm waardoor zou dat komen?
deze zin klopt niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb de meest raarste klanten net gehad
Samequote:Op woensdag 12 november 2014 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat is de mensquote:Op woensdag 12 november 2014 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar of je iemand al eens hebt gemeet vind ik ook alweer anders. Ofzo
Ik zie wp dan los van fok verder en dan nog wil ik eerst geld.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrienden en schrale kennissen van een of ander kansloos forum van het internet is ook wel een verschil
Meest rare klanten, toch?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb de meest raarste klanten net gehad
Kan je toch weer een kratje bier van halen Geo.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is de mensenorm naief
maargoed wel begrijpelijk. Maar als het <10 euro is, is het ook niet erg mocht het verkeerd gaan.
Nou, wees er blij mee.. als ik een kut persoon kan 'afkopen' met 10euro is dat een verdomd goede investeringquote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan je toch weer een kratje bier van halen Geo.
zie je er zo arm uit?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
heeft niks met naïviteit te maken, als ik weet dat je een miljoen op de bank hebt staan en het direct teruggeeft maar ik vind je een lul krijg je nog geen euro voor een broodje.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is de mensenorm naief
maargoed wel begrijpelijk. Maar als het <10 euro is, is het ook niet erg mocht het verkeerd gaan.
Een man van een jaar of 50 die ging flirten met mequote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meest rare klanten, toch?
En vertel
Hangt af van de hoeveelheid en de persoonquote:Op woensdag 12 november 2014 16:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
heeft niks met naïviteit te maken, als ik weet dat je een miljoen op de bank hebt staan en het direct teruggeeft maar ik vind je een lul krijg je nog geen euro voor een broodje.
Maar ik maak wel altijd een afweging of ik het erg zou vinden of ik het geld nooit meer terug zou zien.
Zei dat as vrijdagquote:Op woensdag 12 november 2014 16:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wist je al dat Netflix weer werkt?
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een man van een jaar of 50 die ging flirten met me![]()
Een man die flipte omdat die een bepaalde pak melk niet kon vinden.
Een stelletje die 15 pakken pepernoten wilden jatten
En nog een paar
Get used to it.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een man van een jaar of 50 die ging flirten met me![]()
Een man die flipte omdat die een bepaalde pak melk niet kon vinden.
Een stelletje die 15 pakken pepernoten wilden jatten
En nog een paar
daarom zeg ik, als het weloverwogen is, is het niet naief.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hangt af van de hoeveelheid en de persoon![]()
Als mijn broer om 20 of 50euro vraagt geef ik het zo
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Get used to it.
Ik kocht laatst 4 bara's bij de slager en ik bleef maar gratis zooi krijgenals die vent dat vaker doet gaat ie failliet.
Wat lach jequote:
je wilt het welquote:Op woensdag 12 november 2014 16:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
En waarom staat die stomme steamsite nog steeds open op mijn computer
Deed? Je moet dat doenquote:
Jaquote:
krijgt snowy een tattoo?quote:
Naiked?quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snowy heeft gister haar sleeve laten zetten
geloof er niks van, maar zou wel vet zijnquote:Op woensdag 12 november 2014 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snowy heeft gister haar sleeve laten zetten
dan niet johquote:Op woensdag 12 november 2014 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geloof er niks van, maar zou wel vet zijn
Zie tattootopicquote:Op woensdag 12 november 2014 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geloof er niks van, maar zou wel vet zijn
Houd je scherp.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
jonge ga ergens anders op spelfouten letten
>CULquote:
Wat is het probleem S to the ardu?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:25 schreef Sardu het volgende:
Godverdomme WP, haal gewoon zo'n paysafecard en flikker dat op steam.![]()
Moeilijk lopen doen, enige wat je moet is buiten komen.
De groeteh.quote:
ja maar ik woon in the middle of fucking nowhere qua winkels.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:25 schreef Sardu het volgende:
Godverdomme WP, haal gewoon zo'n paysafecard en flikker dat op steam.![]()
Moeilijk lopen doen, enige wat je moet is buiten komen.
Nothing, S to the nöwie.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat is het probleem S to the ardu?
een sleeve had ik toffer gevondenquote:
Primera, boekenwinkel, tankstelle en supermarkt. Eigenlijk op zoveel plekken dat het teruglezen van die pagina's bijna verspilde moeite is.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
verkopen ze die kaarten bij de primera ofzo?
zo maar even kijkenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Primera, boekenwinkel, tankstelle en supermarkt. Eigenlijk op zoveel plekken dat het teruglezen van die pagina's bijna verspilde moeite is.
Maakt verder ook niet uit.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo maar even kijken
maar tt was meer een grapje en ik heb het al geregeld
heb verder niemand gevraagd om het voor te schieten ofzo
niet als serieuze suggestie althans
hoe bedoel je een verzoekquote:Op woensdag 12 november 2014 16:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maakt verder ook niet uit.![]()
Ik ben zelf nogal voorstander van dingen zelf oplossen en een spel op steam vind ik een beetje een onbenullig iets zo'n verzoek voor te doen.
Oh Snöwie! Ik zie dat jij de maan bij mijn ster hebt gevonden.quote:
Wir haben es nicht gewusstquote:Op woensdag 12 november 2014 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik snap echt geen hol van dat Duits
neequote:Op woensdag 12 november 2014 17:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maak ik uit de TT op dat wp een pauper is
Dacht ik eerst ook, scheen net wat anders te liggen.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maak ik uit de TT op dat wp een pauper is
Ahaquote:Op woensdag 12 november 2014 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
topic even teruglezen
heb wel contanten alleen geen geld op mijn rekening waardoor ik een steam spelletje niet kan kopen (i know_ ) en toen zei Unf maak een topic aan
spaarrekening is voor sparen en niet voor spelletjes op steamquote:Op woensdag 12 november 2014 17:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aha
Toen ik net wou tanken had ik niet genoeg saldo op mijn betaalrekening
Gelukkig is de spaarrekening goed gespekt
Nee maar toen moest ik geld overboeken naar mijn betaalrekening van mijn spaarrekeningquote:Op woensdag 12 november 2014 17:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
spaarrekening is voor sparen en niet voor spelletjes op steam
kan er niet eens bij geloof ik
ja ook dat doe ik nietquote:Op woensdag 12 november 2014 17:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee maar toen moest ik geld overboeken naar mijn betaalrekening van mijn spaarrekening
Is het de vlag van Constantinopel?quote:
Ik normaliter ook niet, maar het was niet andersquote:
Heb op die manier nog een best leuk meisje ontmoet en gedate.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee maar toen moest ik geld overboeken naar mijn betaalrekening van mijn spaarrekening
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb op die manier nog een best leuk meisje ontmoet en gedate.
Ik werkte bij n tankstation en zij had hetzelfde probleem als jij vanmiddag. Overmaken duurde een tijdje en ik gooide als een ware Giacomo Casanova mijn charmes in de strijd.quote:
Aha okequote:Op woensdag 12 november 2014 17:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik werkte bij n tankstation en zij had hetzelfde probleem als jij vanmiddag. Overmaken duurde een tijdje en ik gooide als een ware Giacomo Casanova mijn charmes in de strijd.
Daar heeft ze later het eten mee goed weten te maken.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aha oke
Heb je niet geopperd dat ze ook wel met haar mond kon betalen?![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:33 schreef Geo4kant het volgende:
Even eten maken en dan naar de stad voor Glow
Wats glow?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:33 schreef Geo4kant het volgende:
Even eten maken en dan naar de stad voor Glow
Ik verwacht even goede pics gr no pressurequote:Op woensdag 12 november 2014 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Licht evenement in Eindhoven.
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik verwacht even goede pics gr no pressure
Nah, lukt je vastquote:
Oh nice!quote:Op woensdag 12 november 2014 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Licht evenement in Eindhoven.
Yes is jaarlijksquote:Op woensdag 12 november 2014 17:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh nice!
Is dat jaarlijks?
Sorry, ben aan het koken en niet echt tijd om op te zoeken.![]()
Wil daar best eens naartoe.
leuk de mensen die die mailtjes moeten uitkiezen zullen de dag van hun leven hebbenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dickpics naar de sint sturen kan hier:
http://sinterklaasjournaal.ntr.nl/#/stuureenbericht
Ik vind dit veel te grappig
Oeh, de hele maand...?quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee, 8 / 15 novquote:Op woensdag 12 november 2014 17:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oeh, de hele maand...?
Dan kom ik dit jaar misschien wel een kijkje nemen.
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
de trauma's zijn realquote:Op woensdag 12 november 2014 17:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"inwendige stokslagen" We zien wel wat jij hier bedoeltquote:Op woensdag 12 november 2014 17:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je dat doet komt Sinterklaas je inwendige stokslagen geven
Dat was ook de bedoelingquote:Op woensdag 12 november 2014 17:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
"inwendige stokslagen" We zien wel wat jij hier bedoelt
Komt PedoPiet even langsquote:Op woensdag 12 november 2014 17:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je dat doet komt Sinterklaas je inwendige stokslagen geven
Welk spel.quote:
Dat weten alle autisten hier al.quote:
Geen verkeerde game overigens.quote:
JC3 komt in 2015quote:
maatje van me vertelde het jaquote:
Ohquote:Op woensdag 12 november 2014 18:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maatje van me vertelde het ja![]()
heb 2 al meerdere keren uitgespeeld op de PS3![]()
alleen die heb ik niet meer hier staan
Omdat ik er bij was toen die legendarische tekst gepost werdquote:Op woensdag 12 november 2014 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
waarom heb je de zelfde signature als ik sgtporkbitch
valt wel mee. speelde er toch niet zoveel op toen hij nog hier stondquote:
Beterquote:Op woensdag 12 november 2014 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt wel mee. speelde er toch niet zoveel op toen hij nog hier stond
nu komt hij beter tot zijn recht
denk niet dat ik die zou halen als ik PS4 had gehad. vind 50 ekke opnieuw uitgeven voor First person view niet echt nodigquote:Op woensdag 12 november 2014 18:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beter
Ik kan niet wachten tot volgende week, GTA V op PS4![]()
Ik koop hem om weer te kunnen rampagen met vrienden op ps4quote:Op woensdag 12 november 2014 18:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk niet dat ik die zou halen als ik PS4 had gehad. vind 50 ekke opnieuw uitgeven voor First person view niet echt nodig
verder alleen betere graphics, maarja ben geen graphicshoer
word gta online gewoon doorgezet vanaf dag 1 dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik koop hem om weer te kunnen rampagen met vrienden op ps4
Ben stiekem wel benieuwd naar gta online...quote:Op woensdag 12 november 2014 18:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
word gta online gewoon doorgezet vanaf dag 1 dan?
Misschien dat ik zaterdag tijd heb.quote:
GTA Onlinequote:Op woensdag 12 november 2014 18:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ben stiekem wel benieuwd naar gta online...
quote:Op woensdag 12 november 2014 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Mijn god, me moeder en haar vriend maken elkaar nog een keer af op een dag
Dat klinkt niet echt als een goede relatie.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Mijn god, me moeder en haar vriend maken elkaar nog een keer af op een dag
Ja.. constant ruzie en hij zei net tegen mn ma 'hoop dat je op tijd weg bent voor dat er ongelukken gebeuren' .. 'ik pest je hier wel weg'quote:
En dat heeft een relatie?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.. constant ruzie en hij zei net tegen mn ma 'hoop dat je op tijd weg bent voor dat er ongelukken gebeuren' .. 'ik pest je hier wel weg'
Ja naja ze maken elkaar gek. Mijn moeder zeurt behoorlijk steeds over dingen.. en hij kan dat niet hebben enz. Hij is helemaal klaar met haar maar ze gaat maar niet weg daar *het is zijn huis*quote:
Zou een paar andere sloten aanschaffen en een leuke reiskoffer fabriceren van wat komo vuilniszakken. Wtf....quote:Op woensdag 12 november 2014 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.. constant ruzie en hij zei net tegen mn ma 'hoop dat je op tijd weg bent voor dat er ongelukken gebeuren' .. 'ik pest je hier wel weg'
Dan moet er misschien toch eens wat gebeuren als het zo erg is.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben best wel bang dat ze of elkaar iets aan doen (ben echt bang voor dingen zoals messteken ofzo) en anders dat mijn moeder zich van kant maakt.
Ik vraag me af wat ze nog in zo'n situatie doet... Dan kies je toch eieren voor je geld en pak je je rommel in. Ik zou me niet lekker voelen als ik op elke slak zout kon leggen en dan die bedreigingen er nog bij.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben best wel bang dat ze of elkaar iets aan doen (ben echt bang voor dingen zoals messteken ofzo) en anders dat mijn moeder zich van kant maakt.
Het klote is dat ik hem wel snap.. want ik weet dat ze heel goed is in bloed onder je nagels vandaan halen. Maar wat hij allemaal zegt schrik ik wel weer van, is niet leuk om te horen over je moeder. Ondanks dat je weet dat zij zelf een hele grote aandeel heeft hierinquote:Op woensdag 12 november 2014 19:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan moet er misschien toch eens wat gebeuren als het zo erg is.
Ze is der al een keer uitgezet, heeft ze op camping gewoond een week lang. Toen mocht ze toch weer terug komen.. Maar volgens hem is het nu over en uit. Hij is ontzettend gestresst en wilt zijn eigen leven weer terug zegt diequote:Op woensdag 12 november 2014 19:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze nog in zo'n situatie doet... Dan kies je toch eieren voor je geld en pak je je rommel in. Ik zou me niet lekker voelen als ik op elke slak zout kon leggen en dan die bedreigingen er nog bij.
Dan maar een paar weken op een camping bivakkeren tot je wat anders hebt gevonden. Klinkt niet alsof er nog liefde is op deze manier.
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:03 schreef Amarantha het volgende:
klinkt redelijk fucked upquote:
Tjah.. Het lijkt mij in zo'n situatie wel het beste om afscheid te nemen. Vooral met de woorden die jij hier nu post, ziet het er niet uit dat er nog enige verbetering in zit of dat er nog iets te redden valt. Vakantieparken willen in deze periode nog wel eens goedkoop een huisje verhuren zodat het niet leeg staat of er een smeerPool in komt wonen. (Tussen 250/500 euro heb je wel wat) en dan kan zij de hele winter de tijd nemen om eens de boel op een rijtje te zetten. Wat hij dan doet, doet er niet echt toe en laat hem dan ook maar met rust in deze.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is der al een keer uitgezet, heeft ze op camping gewoond een week lang. Toen mocht ze toch weer terug komen.. Maar volgens hem is het nu over en uit. Hij is ontzettend gestresst en wilt zijn eigen leven weer terug zegt die
LB kan skaten?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Net een halfuurtje geskateboard, bek af
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga ook een skateboard kopen.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
is leuker om met vrienden te doen imoquote:Op woensdag 12 november 2014 18:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ben stiekem wel benieuwd naar gta online...
Yepquote:Op woensdag 12 november 2014 18:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
word gta online gewoon doorgezet vanaf dag 1 dan?
Mehquote:
dat is wel beter danquote:Op woensdag 12 november 2014 19:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Yep
En de data van PS3 is overdraagbaar naar PS4
Ik cruise alleen een beetjequote:Op woensdag 12 november 2014 19:18 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Dat overkomt mij ook telkens als ik weer de moed heb om op zo'n plank te staan.![]()
Beetje minirampen is wel te doen, maar streetskaten als vroeger zit er echt niet meer in voor mij.
quote:
Ik heb nog 2 complete en 3 losse decks liggen. Die 3 decks hangen ter decoratie aan de muur en die completes die vangen tegenwoordig een beetje stof onder mijn bed.quote:
Hmm ik hoop ook dat ze er op tijd weg gaat jaquote:Op woensdag 12 november 2014 19:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah.. Het lijkt mij in zo'n situatie wel het beste om afscheid te nemen. Vooral met de woorden die jij hier nu post, ziet het er niet uit dat er nog enige verbetering in zit of dat er nog iets te redden valt. Vakantieparken willen in deze periode nog wel eens goedkoop een huisje verhuren zodat het niet leeg staat of er een smeerPool in komt wonen. (Tussen 250/500 euro heb je wel wat) en dan kan zij de hele winter de tijd nemen om eens de boel op een rijtje te zetten. Wat hij dan doet, doet er niet echt toe en laat hem dan ook maar met rust in deze.
Alles beter dan binnenkort een telefoontje ontvangen dat 1 van de 2 in het ziekenhuis ligt of mogelijk nog erger...
Verkopen danquote:Op woensdag 12 november 2014 19:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 complete en 3 losse decks liggen. Die 3 decks hangen ter decoratie aan de muur en die completes die vangen tegenwoordig een beetje stof onder mijn bed.
Ik heb geen vrienden die echt gamen... Een paar in battlefield en dat was het wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is leuker om met vrienden te doen imo
beetje met elkaar kutten
als je in je eentje in zo'n lobby zit met wildvreemden zit er altijd wel een gozertje bij die constant vervelend loopt te doen met een tank of een gejat vliegtuig
Best ernstig jaquote:Op woensdag 12 november 2014 19:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ben toch wel een beetje stil van het verhaal van Ama
Ik game altijd met mijn homeboysquote:Op woensdag 12 november 2014 19:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden die echt gamen... Een paar in battlefield en dat was het wel zo'n beetje.
Het vaste groepje waar ik mee game die ken ik ook via internet.
oke tony hawkquote:Op woensdag 12 november 2014 19:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Zo net even uurtje wezen skateboarden, kon alle tricks nog. Geen traantje zweet.
Navond.
1 wil ik houden omdat ik in de zomer nog wel eens een bevlieging heb. Die ander had ik bijna verkocht totdat die maat in een crisis kwam.quote:
kom vechten dan.quote:
Deze manquote:Op woensdag 12 november 2014 19:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Die zeezout met zwarte peper chips van de Lidl![]()
nee man, heb net gegeten, mag nog niet sportenquote:Op woensdag 12 november 2014 19:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
kom vechten dan.
ik w00p die kleine skaterdude al helemaal
is wel irritant als je in je eentje in zo'n lobby zitquote:Op woensdag 12 november 2014 19:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden die echt gamen... Een paar in battlefield en dat was het wel zo'n beetje.
Eckten wetenquote:Op woensdag 12 november 2014 19:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Deze man![]()
Eerst die, en dan die BBQ inderdaad.
je geeft me geen geld meer ripquote:Op woensdag 12 november 2014 19:25 schreef Flippiee het volgende:
Welke recessie wp, welke recessie? :s
zou geld schenkenquote:Op woensdag 12 november 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je geeft me geen geld meer rip
Oh ja, ik ook. Thanks voor de tipquote:Op woensdag 12 november 2014 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee man, heb net gegeten, mag nog niet sporten
weet ik babe :$quote:Op woensdag 12 november 2014 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt mijn rekeningnummer :$
Ben je een beetje goed? Je kunt anders ook kijken of je bij een clan kan. Die mensen leer je dan vanzelf kennen en je weet omdat ze in een clan spelen dat ze meestal dan ook wel vaak spelen.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het per game verschilt. In l4d2 heb je echt achterlijk volk wat soms bij je in een lobby komt. In Insurgency kom ik meestal wel goede teamspelers tegen incl. headset, die ook echt wel willen samenwerken.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is wel irritant als je in je eentje in zo'n lobby zit
had ook wat jongens op psn waar ik dan gewoon mee zat te kutten en dat was nog wel leuk dan, beetje via skype praten enzo
had je iets anders verwacht?quote:
Was totogod weg dan?quote:
tis tegenwoordig bae he, heb ik me laten vertellen.quote:
niet lang genoeg om het te merkenquote:
ohw en, hoi flipjequote:Op woensdag 12 november 2014 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dankje :$ :$ :$ voor dit compliment doneer ik 1 cent
[..]
Eerlijk? Neuh
Google is your friendquote:Op woensdag 12 november 2014 19:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
1 wil ik houden omdat ik in de zomer nog wel eens een bevlieging heb. Die ander had ik bijna verkocht totdat die maat in een crisis kwam.
Heb ook nog wel ergens een zooi losse onderdelen als trucks, lagers en wielen.
Wat kost een skateboard tegenwoordig nog?
met gta is dat toch anders aangezien je een open wereld hebtquote:Op woensdag 12 november 2014 19:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het per game verschilt. In l4d2 heb je echt achterlijk volk wat soms bij je in een lobby komt. In Insurgency kom ik meestal wel goede teamspelers tegen incl. headset, die ook echt wel willen samenwerken.
Vroeger fanatieker dan tegenwoordig. Clans waren vroeger wel meer mijn ding dan nu. In CS1.6 en BF2/3 speelde ik wel vaak met een vaste groep mensen en dat was vaak spannend tot de laatste tickets.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben je een beetje goed? Je kunt anders ook kijken of je bij een clan kan. Die mensen leer je dan vanzelf kennen en je weet omdat ze in een clan spelen dat ze meestal dan ook wel vaak spelen.
Dat hoor ik wel vakerquote:
ja daar doe ik niet aan meequote:Op woensdag 12 november 2014 19:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
tis tegenwoordig bae he, heb ik me laten vertellen.
Instant delete.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja daar doe ik niet aan mee
volg wel iemand op twitter die de hele tijd aankondigt dat hij met "de bae" aan het chillen is
Voor zulke figuren zijn een mooie muur en een vuurpeloton uitgevondenquote:Op woensdag 12 november 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja daar doe ik niet aan mee
volg wel iemand op twitter die de hele tijd aankondigt dat hij met "de bae" aan het chillen is
quote:
Do share plz.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah vind het wel grappig
gozer tweet wel meer extreem domme shit
leedvermaak heet dat
thx thxquote:Op woensdag 12 november 2014 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
https://twitter.com/hipsterswek
Hmm. Dan hou ik het liever bij Arma life mods.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met gta is dat toch anders aangezien je een open wereld hebt
zullen altijd wel klootzakjes zijn die bij de legerbasis een jet jatten en dan de hele tijd je auto proberen te bombarderen
en 1x maakt dat niet uit maar als je dat vervolgens nog een keer of 6 doet en je dus niet eens fatsoenlijk een straat uit kan komen is het al snel niet meer leuk
Klinkt als zanger van Gogol Bordello.quote:
True true, sowieso wel een paar gelijkenissen.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klinkt als zanger van Gogol Bordello.![]()
Pics van vriendin danquote:
Jaaa fijne feestband is dat.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True true, sowieso wel een paar gelijkenissen.
Gogo
1 keer live gezien, samen met een lokaal bandje, was inderdaad wel een feest.quote:
Die heb ik nog live gehoord. Stond onder een zeil in een gigantISCHe hoosbui op Metallica te wachten.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True true, sowieso wel een paar gelijkenissen.
Gogo
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik nog live gehoord. Stond onder een zeil in een gigantISCHe hoosbui op Metallica te wachten.
[ afbeelding ]
Pinkpop toch?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik nog live gehoord. Stond onder een zeil in een gigantISCHe hoosbui op Metallica te wachten.
[ afbeelding ]
Yep.quote:
doe eens een poging dan!quote:Op woensdag 12 november 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zat vandaag beetje beatdown deathcore te luisteren maar weet niet of je dat leuk vind
SPITE "Burn The Fields"quote:Op woensdag 12 november 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Spite - Burn
Hele EP is wel tof imo
een vriendin.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat moet ik eens vragen voor Sinterklaas
Jappenschaamhaartrui.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat moet ik eens vragen voor Sinterklaas
geloof het nietquote:
Heb ik alquote:
Meh kriebelt zo lijkt mequote:
Hmm, neen, ik vrees dat dit iets té is voor me.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
2de nummer op de EP (eerste is niet echt een nummer te noemen maar goed)
Neem je er zo'n klein Jappanertje bij voor het krabbelen en een heerlijke massage.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |