ja nee weet wel dat ik het ooit krijg, maar wil het geld toch eerst hebben en dan geef ik het uit.quote:
Zal ik nooit doen. Behalve als het familie is.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
Heb wel eens 900 euro uitgeleend.. dat doe ik niet meer, of niet snel..maar <5 euro, boeiend.
*kutbannerquote:
zou zelfs met familie nog twijfelen thoquote:Op woensdag 12 november 2014 15:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zal ik nooit doen. Behalve als het familie is.
Oh zo verstandig ben ik nietquote:Op woensdag 12 november 2014 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja nee weet wel dat ik het ooit krijg, maar wil het geld toch eerst hebben en dan geef ik het uit.
Goede vriend van mij. Alles terug gekregen, duurde wel 2 jaar.. maargoed, goede les.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zal ik nooit doen. Behalve als het familie is.
Vrienden en schrale kennissen van een of ander kansloos forum van het internet is ook wel een verschilquote:Op woensdag 12 november 2014 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja nee weet wel dat ik het ooit krijg, maar wil het geld toch eerst hebben en dan geef ik het uit.
Mag ik 900 euro lenen? Je krijgt het over 2 jaar terug.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goede vriend van mij. Alles terug gekregen, duurde wel 2 jaar.. maargoed, goede les.
Ja maar of je iemand al eens hebt gemeet vind ik ook alweer anders. Ofzoquote:Op woensdag 12 november 2014 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrienden en schrale kennissen van een of ander kansloos forum van het internet is ook wel een verschil
Ik zou jou nog geen 20euro lenen.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mag ik 900 euro lenen? Je krijgt het over 2 jaar terug.
Ohquote:Op woensdag 12 november 2014 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou jou nog geen 20euro lenen.
Ik heb de meest raarste klanten net gehadquote:
Doe dat 10 keer. Dan is het een hoop geld.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh zo verstandig ben ik nietal helemaal niet bij bedragen tot ¤5
Mij ook niet vind ik ook niet erg.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mensen vragen mij nooit om geld, hm waardoor zou dat komen?
deze zin klopt niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb de meest raarste klanten net gehad
Samequote:Op woensdag 12 november 2014 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat is de mensquote:Op woensdag 12 november 2014 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar of je iemand al eens hebt gemeet vind ik ook alweer anders. Ofzo
Ik zie wp dan los van fok verder en dan nog wil ik eerst geld.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrienden en schrale kennissen van een of ander kansloos forum van het internet is ook wel een verschil
Meest rare klanten, toch?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb de meest raarste klanten net gehad
Kan je toch weer een kratje bier van halen Geo.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is de mensenorm naief
maargoed wel begrijpelijk. Maar als het <10 euro is, is het ook niet erg mocht het verkeerd gaan.
Nou, wees er blij mee.. als ik een kut persoon kan 'afkopen' met 10euro is dat een verdomd goede investeringquote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan je toch weer een kratje bier van halen Geo.
zie je er zo arm uit?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
heeft niks met naïviteit te maken, als ik weet dat je een miljoen op de bank hebt staan en het direct teruggeeft maar ik vind je een lul krijg je nog geen euro voor een broodje.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is de mensenorm naief
maargoed wel begrijpelijk. Maar als het <10 euro is, is het ook niet erg mocht het verkeerd gaan.
Een man van een jaar of 50 die ging flirten met mequote:Op woensdag 12 november 2014 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meest rare klanten, toch?
En vertel
Hangt af van de hoeveelheid en de persoonquote:Op woensdag 12 november 2014 16:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
heeft niks met naïviteit te maken, als ik weet dat je een miljoen op de bank hebt staan en het direct teruggeeft maar ik vind je een lul krijg je nog geen euro voor een broodje.
Maar ik maak wel altijd een afweging of ik het erg zou vinden of ik het geld nooit meer terug zou zien.
Zei dat as vrijdagquote:Op woensdag 12 november 2014 16:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wist je al dat Netflix weer werkt?
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een man van een jaar of 50 die ging flirten met me![]()
Een man die flipte omdat die een bepaalde pak melk niet kon vinden.
Een stelletje die 15 pakken pepernoten wilden jatten
En nog een paar
Get used to it.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een man van een jaar of 50 die ging flirten met me![]()
Een man die flipte omdat die een bepaalde pak melk niet kon vinden.
Een stelletje die 15 pakken pepernoten wilden jatten
En nog een paar
daarom zeg ik, als het weloverwogen is, is het niet naief.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hangt af van de hoeveelheid en de persoon![]()
Als mijn broer om 20 of 50euro vraagt geef ik het zo
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Get used to it.
Ik kocht laatst 4 bara's bij de slager en ik bleef maar gratis zooi krijgenals die vent dat vaker doet gaat ie failliet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |