ja nee weet wel dat ik het ooit krijg, maar wil het geld toch eerst hebben en dan geef ik het uit.quote:
Zal ik nooit doen. Behalve als het familie is.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
Heb wel eens 900 euro uitgeleend.. dat doe ik niet meer, of niet snel..maar <5 euro, boeiend.
*kutbannerquote:
zou zelfs met familie nog twijfelen thoquote:Op woensdag 12 november 2014 15:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zal ik nooit doen. Behalve als het familie is.
Oh zo verstandig ben ik nietquote:Op woensdag 12 november 2014 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja nee weet wel dat ik het ooit krijg, maar wil het geld toch eerst hebben en dan geef ik het uit.
Goede vriend van mij. Alles terug gekregen, duurde wel 2 jaar.. maargoed, goede les.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zal ik nooit doen. Behalve als het familie is.
Vrienden en schrale kennissen van een of ander kansloos forum van het internet is ook wel een verschilquote:Op woensdag 12 november 2014 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja nee weet wel dat ik het ooit krijg, maar wil het geld toch eerst hebben en dan geef ik het uit.
Mag ik 900 euro lenen? Je krijgt het over 2 jaar terug.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goede vriend van mij. Alles terug gekregen, duurde wel 2 jaar.. maargoed, goede les.
Ja maar of je iemand al eens hebt gemeet vind ik ook alweer anders. Ofzoquote:Op woensdag 12 november 2014 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrienden en schrale kennissen van een of ander kansloos forum van het internet is ook wel een verschil
Ik zou jou nog geen 20euro lenen.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mag ik 900 euro lenen? Je krijgt het over 2 jaar terug.
Ohquote:Op woensdag 12 november 2014 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou jou nog geen 20euro lenen.
Ik heb de meest raarste klanten net gehadquote:
Doe dat 10 keer. Dan is het een hoop geld.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh zo verstandig ben ik nietal helemaal niet bij bedragen tot ¤5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |