Jij gaat door voor de wasmachine!quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:19 schreef Daui het volgende:
[..]
Korfbal?
Zondag ga je weer testen toch? Je streepjes zijn gewoon een beetje verlegen
Hoeveel weken was je toen het misging vorige keer? Als je al bij de vk liep was je verder dan ik dacht waarschijnlijk. Als je er geen antwoord op wil geven snap ik dat ook hoorquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:54 schreef Cygne het volgende:
Qua sport: ik crosstrain, hoepel en wandel fanatiek sinds ik een activitytracker heb.
Tijdens de laatste zwangerschap zo'n 10 kilo afgevallen door kotsen maar toen was ik nog steeds veel te zwaar en mocht ik eigenlijk niks aankomen van de vk. Nu weeg ik niet meer maar mn kleren worden wel te groot.
Het enige wat ik niet doe is alcohol.
Gestopt met groeien bij 11 weken, gecuretteerd met 12. 3 goede echo's gehad en met de termijnecho was t dood.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoeveel weken was je toen het misging vorige keer? Als je al bij de vk liep was je verder dan ik dacht waarschijnlijk. Als je er geen antwoord op wil geven snap ik dat ook hoor![]()
Ocherm dan was je al behoorlijk verquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:10 schreef Cygne het volgende:
[..]
Gestopt met groeien bij 11 weken, gecuretteerd met 12. 3 goede echo's gehad en met de termijnecho was t dood.
Geen idee maar het bloeden is dus eindelijk gestopt begrijp ik?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:51 schreef Hilzillah het volgende:
Ehrm... Omdat google stom is. Na een mk als het bloeden gestopt is. Hoe lang duurt het meestal voordat er een eitje komt kijken? Of is dat koffiedik kijken en bij iedereen anders?
Wat heeft dat lang geduurd zegquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:40 schreef Hilzillah het volgende:
Ik was er al bang voor Moppert
Even tellen... Vanaf de constatering bijna 7 weken en de curretage bijna 6. Vanaf gisteren is het bloeden helemaal gestopt.
Donderdag nacontrolle bij de gyn.
Hoepelen op de Wii?quote:Op zondag 16 november 2014 09:49 schreef Daui het volgende:
Cygne heb je een echte hoepel? Ik hoepel alleen op de Wii. Wel heel leuk.
Lushes kan je me wat meer vertellen over de oefeningen? Is dat ook voor de eerste paar weken?
En zou ik die ook niet moeten vermijden in de LF fase voor de zekerheid? Het zijn wel allemaal oefeningen die ik juist doe om het overtollig vet weg te houden.
Wii fitquote:Op zondag 16 november 2014 09:53 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Hoepelen op de Wii?Ik kan me daar even geen beeld bij indenken?
Dat zal er erg charmant uit zien als ik dat zou doen hahaquote:
Doe je dan wel de gordijnen dicht?quote:Op zondag 16 november 2014 10:04 schreef Daui het volgende:
Met een balance board
[ afbeelding ]
Hier sta je dan op met je heupen te bewegen
quote:Op zondag 16 november 2014 10:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Doe je dan wel de gordijnen dicht?
quote:Op zondag 16 november 2014 10:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Doe je dan wel de gordijnen dicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |