SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 2% gewijzigd door Dottey op 12-11-2014 23:44:12 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Same!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoop dat ik snel een nieuwe nod heb.
Of niet uiteraard
Doe mijn NOD maar naar 28 november. Volgens mij komt er weer een 30 dagen cyclus aanquote:Op woensdag 12 november 2014 14:35 schreef Dottey het volgende:
Oh en mochten er veranderingen in de OP nodig zijn...... laat maar weten. DM of Quote mij maar
Jaaa!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:34 schreef Dottey het volgende:
Gemiddeld twee streepjes per topic ... ik was wel toe aan nieuwe streepjes!
Let it rain!!!
We lopen synchroomquote:Op woensdag 12 november 2014 16:15 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Jaaa!
Volgens mij had ik vanmorgen mijn eisprong; veel eerder dan verwacht. Volledig gemiste ronde dus!![]()
Maar ik vind het ook zo gezellig hier.
Mijn roots liggen een staat daar vlak naast aan de kustquote:Op woensdag 12 november 2014 17:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat grappig Daui dat je roots in Florida liggen. Lang gewoond daar, of nog verder terug en komt je familie daarvandaan?
Maar mijn hypotheek is nog niet rond, en mijn huis is nog niet verkocht, was het maar zo'n feest hihi. Alles is in de voorbereiding, enige dat is veranderd is dat ik mij nu niet meer zonder gevolgen kan bedenken, en op funda staat er verkocht onder voorbehouding
Starbuck_ ondanks dat je al eerder een langere cyclus had blijft t spannend of niet*Is dit weer een lange cyclus of komt er geen nieuwe cyclus meer
*
Sproetjes hoe is t nu?
Ja, de woningbouw is verplicht om mijn woning over te kopen. Maar ik haal pas opgelucht adem als ik akkoord op mijn financiering heb, en de sleutels van mijn huidige huis heb ingeleverdquote:Op woensdag 12 november 2014 17:55 schreef Daui het volgende:
[..]
Mijn roots liggen een staat daar vlak naast aan de kust
Ik dacht dat je al kopers voor je huis had maar jij was degene die er niet meer onderuit kan. Maar komt wel goed allemaal.
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:56 schreef Daui het volgende:
En ik ben een voorstander van first in first out dus ik duim extra veel voor de dames die op moeten zouten naar het zwangere vrouwen forum
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat grappig Daui dat je roots in Florida liggen. Lang gewoond daar, of nog verder terug en komt je familie daarvandaan?
Maar mijn hypotheek is nog niet rond, en mijn huis is nog niet verkocht, was het maar zo'n feest hihi. Alles is in de voorbereiding, enige dat is veranderd is dat ik mij nu niet meer zonder gevolgen kan bedenken, en op funda staat er verkocht onder voorbehouding
Starbuck_ ondanks dat je al eerder een langere cyclus had blijft t spannend of niet*Is dit weer een lange cyclus of komt er geen nieuwe cyclus meer
*
Sproetjes hoe is t nu?
wil je mij bij het lijstje 'users' zetten?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:35 schreef Dottey het volgende:
Oh en mochten er veranderingen in de OP nodig zijn...... laat maar weten. DM of Quote mij maar
+1quote:Op woensdag 12 november 2014 14:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoop dat ik snel een nieuwe nod heb.
Of niet uiteraard
Donequote:Op woensdag 12 november 2014 19:03 schreef coccinelle het volgende:
[..]
wil je mij bij het lijstje 'users' zetten?
coccinelle (04-2014)
Juli baby gaat het hier niet meer worden. Luteale fase van 7 dagen deze keer![]()
Op naar een augustus baby!
Meer nieuws dan geen nieuws nietquote:
Vanaf de 6de is je NOD, dat is al bijna een week geleden! Dat klinkt wel veel belovend natuurlijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:06 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Meer nieuws dan geen nieuws niet![]()
![]()
Niet getest & nog geen bloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |